NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 16, 2007 6:45 pm

Pues puede ser el controlador del foro! Jo, que rollo yo ya no se cuando volveré a Lleida para mirar detalles.......Dios!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: ica » dv. nov. 16, 2007 6:46 pm

Que consti que jo havía avisat de que era un "tostón", pero si teniu ganes de llegir ja està!

Jolín, casi omplo una pàgina jo soleta.... jijijij :--(
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dv. nov. 16, 2007 6:48 pm

Glori, has mirat per internet...? O no t'atreveixes...?! Fa poc vaig trobar una pagina que els preus estaven superbé i hi havia de tot!
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 16, 2007 7:06 pm

Si pero no he vist res que m'agradi. Crec que la engegaré als nassos...
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dv. nov. 16, 2007 7:47 pm

si vols la meva opinió...trobo que no és gaire ètic. Quan un s'equivoca i a més, si té un negoci ja ho hauria de saber... a més, quan fa que t'ho va dir això? no pot ara, de cop i volta adonar-se que s'ha equivocat... si s'ha equivocat i fos ètica professionalment parlant... s'ho hauria de menjar ella.
tot i així, parlar-ho amb la teva mare... no fos cas que si l'engegues, aquesta persona perdi l'amistat amb la teva mare. Jo crec que si l'engegues, tens temps de sobres de buscar un detall... no pateixis!!!
No sé si et servirà...
Sobre les cartes de la pronovias... crec que veient que continuaves insistint en el teu descontentament... van passar de tot i van posar el telèfon, poc professional també!!! Però ben fet amb les cartes ica!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 16, 2007 7:54 pm

Pues farà mes de 15 dies... Aquest mati l'he trucat per concretar un parell de coses i es veu que quan ho ha mirat per la tarda ha vist que s'havia equivocat!

Ma mare diu que passi d'ella, que nosaltres em posat bona intencio que els que s'han equivocat son ells! Pero em fot que em maregin tant, ja sabeu qeu quan vaig a Lleida vaig per feina no a perdre el temps i menos per culpa dels altres!

Ja he enviat a ma mare i ma germana a fer recados a mirar por ahi, a l'Art i Fang diuen que hi ha coses que estàn molt be i a sobre t'ho preparen tot que aqui m'ho tenia que fer jo! 150 paquetets!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dv. nov. 16, 2007 8:46 pm

sé com et sents perquè a mi em passa el mateix... però tranqui que si la teva mare i ta germana diuen que ho estan mirant... a més, suposo que tens temps... ja sé que és fàcil dir-ho (i t'ho diu una que ho ha de tenir tot controlat) però relativitza el tema. Queda temps... segur... i si convé, venim totes acasa teva per a fer qualsevol manualitat!!!
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 16, 2007 8:59 pm

Moltes gràcies Urgell! La veritat es que em fa rbia no tenir tot controlat per culpa de la gent inutil.... Temps ja s que en tinc de sobres, pero es que jo ja contava amb que aixo estava enllestit.

I una altra mala... El local posterior no se que fer. A les 3 em fan fora del restaurant, no se si allargar-ho una hora o anar directament a algun local. Si no allargo a les 4 soc a un local, si allargo, a les 5 i potser es massa tard... QUE FAIG????? Tinc un cacao mental!
gloripage

EntradaAutor: ica » dv. nov. 16, 2007 9:18 pm

Em sembla que jo també passaría de comprar-los-hi, i si no que s'apliqui el cuento! Si jo tingués un negoci, no se m'ocurriría canviar un preu després de 15 díes (al fi i al cap es un presupost). Ni que no m'hi guanyés un duro pringaría jo i encara més si són coneguts!!

Per si vols donar-hi un cop d'ull t'envío les pagines que et comentava (hi ha coses bastant "freakys" pero n'hi ha que están bé):

http://www.cristell.com/Puntos-Libros.html (a més de punts de llibre hi ha un munt de coses, mira el cataleg...)

http://www.regalospoppis.com/index.php? ... 0&Itemid=1 (aquí hi ha menys varietat pero també està bé de preu)
Imatge
ica

EntradaAutor: Urgell2 » dv. nov. 16, 2007 9:35 pm

Ei gloripage... sobre les hores... no recordo quan és la teva boda, en quin mes i si és dinar o sopar. Si és dinar... potser ja pots enllaçar amb algun local. Sempre has de saber qeu en el moment que es canvia, la gent va plegant... però els que vulguis que vinguin, vindran segur, així que tranquil-la. I pots allargar-ho allí? i quan et clatellen? No he ajudat gaire... només faig preguntes!!!
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 16, 2007 10:19 pm

Gracies Ica els hi donaré una ullada encara que se me'n han tret les ganes.... Li he comentat al meu xicot les coses de la boda i vaja una hem tingut... No m'enten. Lo dels detalls no enten perque ho fem pero es tot. En fin. Estic per no fer res mes.

Urgell em caso a les 6 de la tarda i em fan fora a les 3. Puc allargar sols una hora mes a 600 euros. El problema es que tant les 3 com les 4 es mala hora. No se. A veure si dema es millor dia.
gloripage

EntradaAutor: Key » dv. nov. 16, 2007 10:41 pm

Bones...

uff,,,, a veure

Ica, he flipat amb la manera de contestar a pronovies, es que ni tan sols un reconeixement, al menys un estudiarem les mesures que podem ficar o alguna cosa, una resposta estàndar totalment i a correr..deunidó, una franquicia tan gran i que no siguin més correctes...

Gloripage, deunidó que s'equivoquin del doble del preu...el error és d'ells, es lògic que et sapigui greu, però escolta, a ells no els sap greu haver dit i pactat una cosa i ara corregir, no? aquest no era el tracte, aixi que no estas obligada a res amb ells.....

A nosaltres també ens han ficat un limit al restaurant (s'ha degut ficar de moda, o que?) en el nostre cas a les 4, i ha ho veia just, és el que dius, que fas a les 4, on vas? els pubs tanquen, com no vagis a alguna discoteca,,,,miraré a veure si aconsegueixo que ens donguin entrades al river o a la pachá..que es veu que el restaurant té tractes amb ells....

Animat Gloripage! ja veuràs com tot s'arregla!

Osti, avui m'han mirat les assegurances que tinc del pis, que les tinc pel banc de l'hipoteca i ja hem samblava molts diners, però és que ens estan estafant, em cobren el doble del que seria una assegurança de les mateixes característiques,. m'he quedat!!! estic per anar a informar-me a l'oficina del consumidor, perquè hem sembla una passada! :--(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 17, 2007 9:19 am

A veure Gloripage... sabent que ets cases a les 6 i que a les 3 o 4 et foten al carrer... potser ja val la pena anar a un altre lloc i estalviar-te els 600 euros. Perquè almenys ja tornes a estar instal.lat a un lloc, encara que pel mig perdràs gent segur, però més en perdries si és a les 4. 600 és una mica clavada, no? Diga'm calculadora, però anem a veure opcions: (ji, ji).

Opció 1. pagar 600 euros i a les 4, anar a dormir o buscar-se la vida...
Opció 2. No pagar 600 euros i buscar un altre pub, o altre local. A les tres encara no és tant difícil trobar algo. Hi hauria la possibilitat de buscar un local i reservar-lo per tu... encara que no sé quants convidats podrien assistir i estaríem igual... 600 euros és una clavada impressionant...

A vegades pensa que ho planifiques tot tant al detall, per a què tothom estigui superbé i no s'avorreixi en cap moment i al final...la gent s'ho passa bé en qualsevol lloc i en qualsevol moment. ànims que tot ho solucionarem!!!
Urgell2

EntradaAutor: Key » ds. nov. 17, 2007 10:17 am

Això és veritat, per 600€ gairebé que potser et reserven un pub petitet i tot!
Has pensat en algun que t'agradaria??
Tampoc tens perquè tancar un local ... les tres es bona hora, la gent que surt, vindrà, és com quan surts de festa, estàs a un pub i tanquen i hi ha els que van als que allarguen i els que no son tant de sortir, doncs pleguen (pero aquests tampoc pots preveure que si et quedes una hora més al local es quedin)
EStic amb Urgell, la gent ve a passarse-ho bé amb els nuvis i els convidats, nosaltres pensem en tots els detalls i patim, però et dic a vegades nclos si alguna cosa no surt com tu esperaves, la gent ni se n'adona...

No t'agobiis!!! que tens molt damunt l'strés de la boda
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » ds. nov. 17, 2007 1:26 pm

Gloripage, estic totalment d'acord amb elles! Son moltes peles per una hora i ningú et garanteix que es quedi més gent de la que seguiría a un altre local... Tú no t'estressis que ho tens tot molt lligat i encara et queda un bon marge de temps! Aquests detalls es poden solucionar molt pocs dies abans! TRANQUILA.......! :-()-) :-()-) :-)ok:

Ara mateix acabo d'arribar de la lluna de drap de mollerussa i estic molt contenta pel tracte i per tot. La llàstima es que el vestit que m'ha agradat torna a ser dels més cars...(torna a passar dels 2000) Anda que! No tinc bon ull ni res!

Bueno, ara es qüestió de trobarlo a Barna a veure si hi ha gaira diferència... Es de Jesus Peiró pero no surt a la web... Si un altre dia torno a probar-me'l faré alguna foto així me'n recordo a l'hora de comparar! >.-<:
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 1:29 pm

Graies noies!

Bueno ja he engegat a la dels detallets... Tornem a començar....

Del tema del local.... A veure. He mirat locals pero no et garanteixen res, perqeu tenen permis fins a les 3 aixi que si apareix la urbana....
L'altra opcio es discoteca, a Lleida: River, Antic, Pacha, Wonder i poca cosa mes. Al River ja m'han dit que no cal ni mirar-ho, que no es comprometen a res, que tens que arribar i fer cua com qualsevol altre i si ho tenen ple pues et quedes al carrer. La resta ho tinc que mirar. Jo conto que es quedarà molta gent, pensa que serem casi 300 convidats dels quals 150 son joves! Al menos conto que 80 seguiran la festa.. Aixi que tinc que anar a lo segur. De pagar o no... Ticn el dubte d'allargar.ho una hora mes i despres anar a la disco o anar a la disco directamente, perque sino arribarem a casi les 5 del mati.... No se. Suposo que tallaré el rollo a les 3 i despres cap a la disco fever!

Si dius que et sembla car, al Palau em van dir que a 800 euros la hora extra!
gloripage

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 1:31 pm

Key del tema de l'assegurança... Jo vaig firmar la que tenia amb el banc perque prouta feina tenia amb la resta de papers... A l'any dic miraré mes no sigui que m'haguessin estafat... Bueno pues resulta que la meva del banc em costava 100 euros mes que si la tornava a fer amb el mateix banc! Solucio: em vaig donar de baixa i d'alta al propi banc! Vaja cara....
gloripage

ei

EntradaAutor: Nurya » ds. nov. 17, 2007 4:13 pm

ei noies! tota la setmana desconnectada i no sabeu el que m'ha tornat posar-me al dia!!!jajaja :-) :-)
quina pena lo de la fira de nuvis. Nosaltres hi vam anar el diumenge al mati a primera hora (10'30) super matiners!!!!
com que ja ho tenim quasi tot vam mirar detallets a l'estand d'artfang, hi havia unes fulles que eren cendrers pero no ho semblaven, super xulos!!! lo mes segur que farem aixo per les dones, pels homes un conjunt de boli i llavero que no estava malament. i despres vam mirar fotograf, que com que ho fem tot a alcarras pues tambe floristeria d'allí, per variar!!!! es diu flors deli i no esta mal, moderneta i com que es coneix l'esglesia d'allí pues millor pq aixi millors consells no????
ah! ja tenim els anells també!!! els vam comprar a la joieria miranda (cappont), son amics dels pares i sempre ho hem comprat alli tot i son de confiança, la parella no arriba als 300 euros, be no?

bueno, poc a poc ja ho anem tenint tot!!! el que em preocupa son les sabates, que no en trobo cap que em faci el pes... ja veurem

petonets
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 17, 2007 4:57 pm

ei felicitats!!! Ja veig que tot ho tens lligat. si no és un indiscreció... quant poden costar els detallets? és a dir, els d'homes més o menys... i el de les dones... és per començar a fer números sobre aquest tema...
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 5:29 pm

Urgell, jo els detallets es una mica el limit que et posis pero per menos de 3 euros trobes moltes coses, jo es el limit que em vaig posar. La meva idea es fer detallets a les dones, i als homes puros, al menos a les bodes que jo he anat sempre es aixi, passo de complicar-me mes.

Les sabates Nurya jo al final me les he fet per encarrec, vaig dubtar entre gastar-me poc i comprar-me algo que no m'agrades, pero despres,... un dia es un dia!

Jo tambe tinc les aliances, bueno estàn a la joieria pero no se quan aniré a Lleida a recollir-les!

Ara queda el tema viatge, a veure si el meu noi s'aclareix amb la seva empresa a veure si ho podem fer o no....
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant