CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: nu327 » dv. nov. 16, 2007 10:47 am

je m'explicareu que tal!!!!!!!!!!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: LLUNNA » dv. nov. 16, 2007 11:03 am

BON DIA!!! ONDIA KIN FRED!!!! UFFFF!!!!! *:-)** COM STEU FLORETESSSS!! APUNT JA?
Imatge
LLUNNA
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dl. set. 10, 2007 4:07 pm

EntradaAutor: nu327 » dv. nov. 16, 2007 11:09 am

Si, avui li fot, el fred! A les 8 del mati a tgn 4 graus, casi res!!!
JO ara me'n vaig a tgn al registre civil (que no us pasi res quan us toqui), k desde setmenbre que estem esperant a que ens truqin per donar-nos el llibre de familia!
Imatge
nu327

EntradaAutor: LLUNNA » dv. nov. 16, 2007 11:55 am

dons aki a Reus.....he sentit k deia un company.....2 grausssss......ufffff ara fa : sol : d'akell tant bo .....ummm!!! :-)
Imatge
LLUNNA

EntradaAutor: Àngels » dv. nov. 16, 2007 2:47 pm

Hola noies!
Q tal?
Jo encara segueixo amb la busca del meu vestit, demà vaig a una tenda de Reus per provar-me'n però ja he decidit q serà a la última q hi vagi, després a decidir el finalista pq de moment m'en han agradat un quants i a sobre d'estils molt diferents.
Mireu us posso els q m'han agradat:
PRONOVIAS: Deusto

SAN PATRICK: Babieca, Beret i Binefar (el Burbuja l'he vist per internet i m’agradaria provar-me’l pq em va agradar un de la sposa que s'assembla molt, però no el vaig veure a cap tenda de les que he anat).

LA SPOSA: Musa (el que s'assembla molt al burbuja de san patrick)

Finalment hi ha un model que també m'agrada que no sé de quina marca és però m'imagino que és de la col•lecció de l'any passat pq no l'he trobat a cap lloc es diu Sarah és de l'estil del Beret de san patrick però amb cua, porta pedreria i blonda i és amb tirants però jo li trauria els tirants i el deixaria palabra d'honor pq no m'agradava com quedava amb els tirants.

Que trobeu? és que no em puc decidir per cap! :hmm:: :-/
L'únic q si que m'agradaria és que tingues un poc de cua i el Beret i el Binefar no tenen gaire però és q també m'agraden! i no els voldria descartar per això! :-)
Sento el rotllo q us he donat! Espero les vostres opinions!
Bessets!
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels
:: núvia de bronze

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: tgn81 » dv. nov. 16, 2007 3:47 pm

Hola Àngels!!!

Poso les fotos dels vestits que t'agraden de St. Patrick:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
tgn81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2007 4:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tgn81

Entrades: 336
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 7:04 am

EntradaAutor: tgn81 » dv. nov. 16, 2007 3:56 pm

El Deusto de Pronovias
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tgn81

EntradaAutor: Enfer » dv. nov. 16, 2007 4:18 pm

Hola guapisimas!!! Aixx k ya está la feria, sabeis a k hora empieza hoy???
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: LLUNNA » dv. nov. 16, 2007 4:26 pm

hola angels! escolta no tens les fotos per aki de tots akets vestits...per ajudar-te a vere kin mes agrada i aixi potser......surt alguna cosa! jo el deusto m'el vaig emprovar.....be la veritat es k em vaig emprovar uns kuants....i la veritat es k eren tots d diferents estils....pero dins dls k m'agradaven! i al final! el k menys m'esperava! pensa k vaig arribar a un punt....k em vaig deprimir.....pk veia k tot el rato era "mas de lo mismo" fins k al final va sortir aket k va el vaig triar, ja et dic pk era diferent estil.....noia t'aconsello k si ja en tens un i t'agrada......kuan l'has trobat no buskis mes....i si veus un k es diferent pero no t'hi veus.....tant facil com " emprovar-tel"!!!!
vinga guapa! (=:-)
Imatge
LLUNNA

EntradaAutor: LLUNNA » dv. nov. 16, 2007 4:41 pm

ondia veig k stas = k jo.....t'els has emprovat tots? jo hem vaig enamorar d'un....i no en volia cap mes, pero kuan m'el vaig emprovar.....el disgust va ser gran! el deusto era el segon triat, ar ak he vist la foto, ja m'enrecordo, m'el vaig emprovar a finals septembre, a mi m'agrada molt el tul en un vestit de nuvia, els combinats k i posen i tot aixo.
el BURBUJA I EL DEUSTO SON ELS K MES M'AGRADEN(EL DEUSTO KUAN M'EL VAIG EMPROVAR NO M'AGRADAVA COM EM KEDAVA A MI(PERSONALMENT) PERO VA SER EL SEGON TRIAT) I PER AIXO ET DIC K EM SEGUEIX AGRADAN!
Imatge
LLUNNA

EntradaAutor: Àngels » dv. nov. 16, 2007 4:58 pm

Hola guapes!
tgn81 moltes gràcies per penjar els vestits!
El burbuja no l'he trobat a cap tenda de les que he anat per emprovar-me'l però si q m'he emprovat el Musa de la Sposa i em va agradar molt. Ara us posso foto q és l'únic q falta.
Àngels

EntradaAutor: Àngels » dv. nov. 16, 2007 5:05 pm

LLUNNA ha escrit:ondia veig k stas = k jo.....t'els has emprovat tots? jo hem vaig enamorar d'un....i no en volia cap mes, pero kuan m'el vaig emprovar.....el disgust va ser gran! el deusto era el segon triat, ar ak he vist la foto, ja m'enrecordo, m'el vaig emprovar a finals septembre, a mi m'agrada molt el tul en un vestit de nuvia, els combinats k i posen i tot aixo.
el BURBUJA I EL DEUSTO SON ELS K MES M'AGRADEN(EL DEUSTO KUAN M'EL VAIG EMPROVAR NO M'AGRADAVA COM EM KEDAVA A MI(PERSONALMENT) PERO VA SER EL SEGON TRIAT) I PER AIXO ET DIC K EM SEGUEIX AGRADAN!

Si LLuna m'els he emprovat tots menys el burbuja. Jo també m'he emprovat d'estils diferents però dintre dels q m'agradaven pq volia veure quin estil em quedava millor i dels q millor em quedaven i m'han agradat més són aquests però no em decideixo per cap! m'estic desesperant i no sé quin triar, per això he decidit que demà vaig a la última tenda per emprovar-me vestits i després a triar. És difícil pq l'ideal seria poder-me'ls emprovar tots seguits i així veure quin m'agrada més o quin em sento millor... per anar descalificant i el problema és q cadascún és d'una tenda diferent.
Àngels

EntradaAutor: tgn81 » dv. nov. 16, 2007 10:49 pm

hola noies!!! aquesta tarda no m'he pogut resistir i ja hem anat ja a la fira. Està molt bé!!!!! :-)) :-)) :-)) hem omplert un munt de papers per sortejos, a veure si hi ha sort i ens toca alguna cosa. >.-<: >.-<:
M'han donat invitacions per les desfilades així que dissabte o diumenge anirem a veure'n alguna. =0-0-) =0-0-)
Avui s'estava molt bé pq com que hem anat a primera hora no hi havia gaire gent.

Àngels a mi els vestits que més m'han agradat són el babieca i el deusto, però penso que quan ho veus clar es quan te'ls emproves pq canvien molt veure'ls per fotos que al natural. Agafa el que més t'agradi i el que et sentis més còmoda ja que l'hauras de portar unes quantes hores. Ja ens diras quin t'has quedat :-)ok:
Imatge
tgn81

EntradaAutor: Enfer » ds. nov. 17, 2007 3:38 am

Ei NOe nosotros también hemos ido esta tarde!!! jajajajaja!! Hemos pensado k habria menos gente, y la verdad es k se estaba super bien!
Hemos hablado con el del restaurante y me ha dado menús nuevos, hay alguna cosa k me encanta, hemos ido a ver el nuevo album de los fotografos, (cada dia me gustan más) y ya hemos kdado k para abril los llamaremos para quedar a principios de mayo y hacer el preboda!!! :-))
Tambien hemos tirado todos los papeles posibles para los sorteos!!! Ojalá nos tocara algo!!! ::-)
Hemos visto los coches antiguos, xo no nos han gustado, me parece k al final iremos en uno modernito k sea chulo y ya sta!!
Hemos hablado con agencias, me mandaran un presupuesto sobre NY + Riviera Maya...
Y k mas, k mas.... tambien hemos visto a los de formas, k hacen los imanes con nuestra caricatura de novios, eso si, valen una pasta, 4'50 euros... xo nos hace tanta ilusión k los vamos a hacer!!
Y ya sta!! El domingo ire a la desfilada con mi hermana :-))
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: nu327 » ds. nov. 17, 2007 1:43 pm

Bueno nenes, veig que ha anat bé la fira, ja ens acabareu d'explicar!

Àngels, quin munt de vestits!
A vere, et dono la meva opinió personla de cadascú!

Deusto (Pronovias) - No és l'estil de vestit que a mi m'agrada per una núvia, el trobo excessiu, però depen molt de la personalitat de la núvia, pot quedar molt bé, sempre i quan el portis a gust i no et sentis disfressada!

Babieca (St Patrick) - és de l'estil del Deuste, però més calmat, el veig més finet i portable que l'altre, m'agrada més!

Binefar i Beret (St Patrick) - Son els dos molt macos, el llaç sota el pit queda super monu!

Musa (La Sposa) - D'entre tots, el més original sens dubte, és molt bonic!

La història per l'elecció crec que l'hauries de fer partint de dos grups: EL deusto, el Babieca, i el Musa per una banda, i el Binefar i el Beret per l'altre.
Ara t'ha de parar a pensar l'aspecte que vols tenir el dia de la teva boda: més sencill i romàntic o més exhubernat i atrevit! UN cop feta la decisió, enretires els del grup no triat. SI et quedes entre el Binefar o el Beret, qualsevol dels dos és preciós, depen de quin encaix t'agrada més, o el detall dels baixos. Si el grup guanyador és l'altre, jo em decanto pel Musa, està menys vist!

Espero haverte ajudat!
Imatge
nu327

EntradaAutor: Àngels » ds. nov. 17, 2007 3:07 pm

Nu 327 moltes gràcies per donar la teva opinió! :-()-) :-))
La veritat és q la necessito per veure finalment per quin em decanto! :hmm::
És q no sé quin escollir, hi ha dies q m'agrada més un i penso més amb aquell i d'altres dies q penso més amb un altre.Estic feta un embolic. :-( :-/
La veritat és q el Musa té molts números pq el trobo diferent i a la meva mare és el q més li agrada (a una de les meves germanes també però possat no me l'ha vist) però no sé q fer pq després quan penso amb el beret i el binefar també m'agraden, aquest estil el trobo molt romàntic. Encara que també m'agraden el deusto i el babieca pq porten algo de pedreria cosa q trobo q em queda molt bé i són desenfadats. Buf! ja veus, tots m'agraden...
Avui vaig a emprovar vestits a una altra tenda i ja és a la última q hi vaig!ja us contaré q tal.
Àngels

EntradaAutor: nu327 » ds. nov. 17, 2007 4:56 pm

TU no t'estressis i intenta separar i descartar, y avui, quan et provis els vestits un altre cop, mira't al mirall i pensa ¿em veig aixi el dia de la boda? Intenta imagiar-te l'entorn, entrant a l'esglèsia, etc, i mira amb quin et copsta menys imaginar-te, això también et pot ajudar!
Imatge
nu327

EntradaAutor: miryam » dg. nov. 18, 2007 1:35 pm

Bon dia! ahir a la tarda vam anar al tot nuvis vaig estar parlant amb la germana del toni a la paradeta de guia nupcial era molt simpatica vam omplir totes les butlletes possibles a veure si ens toca alguna coseta que amb tant de gastos aniria perfecte! També vaig estar parlant amb els meus fotografs hem quedat un meset i mig abans per ultimar els detalls.. em va agradar molt han tret coes noves com pagines de l'album perfumades, amb tacte de vellut.. una pasada! despres vam mirar viatges pero ens han dit que fins primers d'any no tenen res de preus.. :-( bueno esperarem una mica... i una altra cosa que vam mirar va ser les invitacions que les anirem a mirar a unes grafiques de reus i si al final no ens decidim les farem nosaltres! bueno no m'enrollo mes! jejeje
Petons! :-()-)
Imatge
miryam
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dj. des. 28, 2006 5:28 pm
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Enfer » dg. nov. 18, 2007 9:54 pm

Ei miryam, veo k hemos aprovechado todas xa hablar con las cosas k tenemos contratadas y mirar algun detalle k otro, k bien!!
Esto se va acercando chicas, cuando nos queramos dar cuenta lo tenemos encima!! K bien, y k miedo a la vez, jeje!!
Imatge

Imatge
Enfer

EntradaAutor: EVA25 » dl. nov. 19, 2007 8:17 am

Hola noies!!

Hey expliqueu-me com va anar la fira!!!
Bea cielo hablaste con Archi??? ... cuenta cuenta!!!

Vereis, no pude ir a la feria ningun dia, el sabado al mediodia se murio mi abuelo!!! :-(
Imatge
EVA25
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant