Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 10:12 am

Cangui!!!! Cangui!!!!

Vaja amb el viatget... ja ens explicaras amb mes calma! Ja li comentare avui al meu noiet aveure que diu amb el tema de les reclamacions, que ell en porta moltissimes a veure que es pot fer. Quan estiguis recuperada, ja saps! aqui tesperem!!!

Fiancée... ahir vaig veure un reportatge de sant benet a tv3... tenia molt bona pinta!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 13, 2007 10:21 am

fiancée és veritat jo también el vaig veure el reportatge.. i vaig pensar amb tu.. a mi también em va fer molt bona pinta!!!! ja veuras com us quedarà tot perfecte!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 13, 2007 10:44 am

I avui al Periódico hi ha un article!!

Per cert, bon dia a totes!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. nov. 13, 2007 11:14 am

Jopeeee jo no el vaig veure :_( bueno em compraré el periodico avui i ho miraré avui els trucaré a vuere que em diuen.. es que estic fartaaaaaaaa ja!!! Per una banda amb lo de la Hipoteca i tot ja em va bé ajornar-lo una mica, però que ni tan sols em truquin per donar-me la llista de colaboradors etc. em posa una mica negra!! Ara truco :-)ok:
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Cangüina » dt. nov. 13, 2007 11:19 am

hola guapes!

doncs rachi, m'aniria de conya si es que ell ha portat reclamacions d'aquests tipus. Tenim pensat anar dissabte directament a atencio al client de ECI a posar la reclamació.
Els dos punts principals de la reclamació són el hotel que era una autentica porqueria i del que porten un munt de fotos i el tema de les pluges. Aquest em diu la gent que serà més complicat de reclamar però jo continuo pensant que com a professionals haurien de saber que el monzon a thailandia es perllongava fins el mes de desembre a la illa de koh samui. Nosaltres vam mirar el cataleg de el corte ingles i nomes deia que a thailandia la epoca de pluges era fins octubre... res més... i quan vam arribar a l'hotel el noi ens va explicar l'excepció d'aquella zona del pais. Tan aviat vaig arribar a barcelona vaig agafar la primera guia de viatges que vaig trobar i exactament explicava això, de manera que considero que ha estat una mala informació donada per ells i per tant responsabilitat seva tot el què ens va pasar...

Per cert, després d'aquest rollo... m'apunto al café per suposat!! :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 11:24 am

Ei cangui...

Ell te com a clients a les agencies de viatges, o sigui que et sabra dir el que val la pena reclamar i el que no. A part, com que el seu germa es dedica això et pot dir lo que t´alegaran ells com a defensa i tal. Si vols et dono el seu telefon i parles amb ell. De totes formes, aquesta nit li comento i jo et dic dema algu. Per cert, ja he donat la paga i senyal als black and blanc... jjejejjejje!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dt. nov. 13, 2007 11:28 am

rachi: ara estic a la feina i no tinc gaire temps per escriuret. aquesta tarda a casa em torno a conectar i t'explico. de moment dir-te que a falta de veure el resultat de les fotos, estic molt contenta amb l'eleccio dels de B&B. Després t'explico perque... :-)ok:
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 13, 2007 11:34 am

m'acaben de respondre els d'airolo per fer lo del tast, i m'han dit que cap problem ara hem de mirar tema horaris!!! :-)) ara ja estic més tranquila
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. nov. 13, 2007 11:42 am

Bueeeeeeno ja he parlat amb ells un altre cop... ara m'evien el mail a veure si es veritat!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 13, 2007 12:27 pm

nenes ja tinc hora per anar a fer el tast amb airolo aquest divendres a les 21:00!!!! cangui quan puguis ja m'explicaras que tal amb airolo!!! jo faré el tast abans de fer la paga i senyal... pero si ens agrada segurament ja ens el quedarem!!!

muaaaaaaaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. nov. 13, 2007 2:11 pm

mary8 jo también penso q fas molt be fent el tast primer... segur que t'agradará a mi m'han parlat molt bé d'airolo.

Ja m'han enviat els de Món Sant Benet el llistat de colaboradors, el que no sé si serán tancats o si podría agafar uns altres o tindria que pagar etc. Suposo que tindran exclusivitat...

Floristes:

Rosa d'abril a Manresa
Entreacto a Barcelona
Phlox a Barcelona

Fotograf:

Local 13 (David Farran)

Del fotograf no tinc ni idea i no trobo res per internet....

Potser Blaucel si es conecta el coneix però jo ni flowers...

[/b]
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 2:15 pm

Fiancée, phlox li van fer a la cangui i no se si va acabar molt contenta, em sembla que va dir que totes les roses estaven cremades... per mi era un de les preferides, però no se que fare... esperare a parlar amb la cangui... Els de entreacto jo tambe els tinc!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. nov. 13, 2007 2:20 pm

Ah! Doncs a veure que ens diu la Cangüi... A mi Entreacto m'agrada tambè. Encara que trobo que hi ha poca varietat de colaboradors, però bueno suposo que serán flexibles a més están començant... No sé a veure quan ens veiem que diuen.
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dt. nov. 13, 2007 3:52 pm

hola noies!
anem per parts:

tema flors... si que es cert que hi ha moltes coses en les que no em vaig fixar i no recordo gaire, per exemple el centre de la taula de begudes o els de la taula principal de hall... es que tot pasa tan ràpid i hi ha tanta gent que no em vaig molestar a fixarme... i ara m'enpenedeixo... hi ha coses que les estic veient a les fotos...
el tema de que les roses estaven cremades, tant les dels centres com les del meu ram que estaven una mica picades, en part pot ser degut a que no era epoca de roses i venien totes de Holanda. Si que es cert que hi hagués sabut que podien no venir de bona qualitat hagués escollit altre flor. Altre cosa que no em va agradar van ser els rams de les mares, amb els nervis no em vaig fixar gaire be però crec recordar que eren orquideas amb unes fulles verdes que semblaven com de olivera, no se, a veure si em pasen alguna foto on es vegin però a primera impressió no em van agradar. Us adjunto una foto on el veu els centres i els us dic de les roses...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: Cangüina » dt. nov. 13, 2007 4:02 pm

Rachi: tema B&B... el que et deia abans, no he vist el resultat però com a mínim el record que tinc de la boda és molt bo. A casa meva no van intervenir en cap moment, ni ens va demanar cap posat que es algo que a mi personalment no m'agrada gens, simplement plasamaven tot el que pasava a casa. Van marxar aviat i encara van arribar per veure entrar al meu marit. A la cerimonia logicament no els vam veure i no se si es representatiu però el mossen els va cridar quan estaven signant amb els testimonis i els va felicitar per com van fer la seva feina.
Al final no vam fer cap excursió per fer fotos, els hi vam demanar que anessin a Bell Recó i que ens avisesim quan hagués arribat tothom. Nosaltres estaven fent una volta per la carretera d'argentona fent temps i quan ens van trucar van anar cap allà. Ens van esperar a baix a la carretera i van fotografiar la nostra sortida del cotxe i algunes voltes que vam fer per Bell Recó.
Del que més contenta estic és de no haber perdut temps fent fotos por ahí xq tot i que no ens van perdre casi res de l'aperitiu, aquest va passar rapidissim.
De moment el que et puc dir és que em van agradar molt, que em van semblar molt professional i simpatics... i que no paraven de correr i de suar la cansalada els dos per intentar estar a tot arreu..
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 13, 2007 4:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 4:05 pm

jejejeje...

cangui, jo els vaig veure als fotografs a l´entrada de l´esglesia... va ser molt gracios perque anaven fent fotos als teus convidats , como quien no quiere la cosa, i els convidats es quedaven flipats... jejeje...
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dt. nov. 13, 2007 4:25 pm

tinc un munt de ganes de veure les fotos... i sobretot el video! però bueno m'ho tinc que pendre amb calma que son entre 3 i 4 mesos..
a tu que et van semblar?
i escolta, vaig fer molt la panolia a la meva entrada? es que estava nerviosisima i estava en una especie d'atac d'emoció i el meu marit diu que vaig fer una entrada una mica histerica.. :-))
per cert, un consell, assajeu com es porta un ram de núvia, semba una tonteria però a totes les fotos s'em veu agafant-lo d'una maner ben rara però és com em va dir la noia de bundó que el tenia que portar, que no s'agafa com si fos una copa... i la veritat em sembla que no vaig agafar gaire bé com es feia... :-/ :-/
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 4:30 pm

ay... no se... tampoc es que et conegui molt, pero jo et vaig veure com molt entusiasmada, mirant a la gent dels bancs(que ni coneixies) rient, no se, set veia entusiasmada. I sobretot... et vaig veure molt alta!!! jejeje... i del ram, la veritat es que no mhi vaig fixar molt!

Si tens fotillos ens podries possar algun, eh... o enviar per privi...
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 13, 2007 4:32 pm

A veure, jo vaig veure la teva entrada i la del nuvi... i la teva va ser molt mes natural... el teu marit i la seva mare anaven com molt rectes, saps? amb el cap molt alt, sense mirar a ningu... la teva va ser mes natural i en conseguencia, mes emotiva, es clar!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dt. nov. 13, 2007 4:43 pm

aquest cap de setmana em passaran un munt de fotos de la familia i els amics... ja et pasaré alguna!
Imatge
[/url]
Cangüina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat