Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dl. nov. 12, 2007 10:03 am

Si tindré unja taula de la ONU jeje un grec amb parella espanyola , un altre polac solet, una francesa amb parella espanyola, un parell d´italians i un escoces solet!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. nov. 12, 2007 3:29 pm

Hola! Com va el dilluns??? Jo super mandrosa, en tot el matí no he fet res de profit...
Aquest cap de setmana súper relaxat, descansant molt (ahir vaig fer una migdiada de 3 hores!)...
G14, a mi el text de les invitacions m'agrada molt, text curt i directe, jejeje.
Així que fas administratiu?? Buff, jo no l'he tocat mai, però a la carrera no m'agradava gens!! La veritat és que amb el fiscal jo ja estic entretinguda..
Croketa, com va per Madrid?? Quan tornes a Bcn?
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 12, 2007 3:57 pm

Bon dia guapes!!!!!

Com ha anat el finde??? jo bastant relaxat... quina mandra que torni a ser dilluns!!! ahh akesta nit vaig a veure un fotograf a bdn, ja us explicaré que tal!!!!
rachi quan havies d'anar a veure els del catering???
g14, a mi el text también em sembla molt bé...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 12, 2007 4:03 pm

hola guapes...

El text de les invitacions esta molt be! Molt senzil, sense flortures, elegant...........aixi es commagraden a mi els textes, el meu sera similar!
Tema catering, vaig divendres a vic per reunirme amb el nando jubany, aquest catering magrada bastant perque el menjar esta bonissim, es un cuiner que te estrella michelin, reconegut, i es igul de preu que totas mes o menys
Dema vaig a mercès, i crec que ja ta.................
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 12, 2007 4:28 pm

ahh molt bé rachi... jo al final em quedo amb airolo... ara faré la paga i senyal!!! espero no equivocar-me... :-/ a mi em van donar molt bona impresió... pero ara que haig de fer la paga i senyal em surten els dubtes... suposo que és normal!!! ara faré la paga i senyal io ja m'oblido..
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. nov. 12, 2007 4:52 pm

Doncs per Madrid va moooooooolt bé!!! Jejeje, estic amb el meu nen i els meus companys de lab són super-macos... La veritat es q aki la feina em "cundeix" molt! Ara, Madrid està molt bé per una temporada o uns anyets, pero com BCN no hi ha res!

I torno cap allà el dia 16 (aquest divendres) i m'hi estic fins el 25.

Per cert, sabem si ja ha tornat la Cnagui???
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 12, 2007 5:02 pm

Però mary.... no aniras a veure a altres??? Has de provar el menjar!que es o important!!!! Jo crec que per agafar el catering, lo important es provar la gastronomia del lloc, no??? Estas segura de fer-ho amb ells??? A mi em van agradar, però la veritat es que per decidirme primer haig de provar el menjar!!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 12, 2007 5:28 pm

rachi tens tota la raó.. pero vem estar mirant els altres menús...i no ens acabaven de fer el pes... pq volem un entre mig entre menjar típic i sofisticat, i veiem que airolo ens ho dona... ja vaig estar mirant, i vilaplana no m'acabava de fer el pes, esther conde potser és massa sofisticat per el nostre gust... he estat demanant referències i m'han dit que airolo mb.... peró si sóc concient que l'hauriem de provar...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. nov. 12, 2007 5:29 pm

Hola!!!

G14 M'agrada molt el text molt senzill i elegant.
Com va el dilluns? Jo enfeinada la veritat porto unes setmanes que tela....
Però bueno per lo demès molt be!! Feu alguna cosa pel pont de la Constitució? La meva parella no para d'insistir en que hi anem a París però es que son molts calers... i em fa mandra, però bueno no sé que farem...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 12, 2007 5:36 pm

Mary... jo el que faria seri dirlis als de airolo la vostra situació i que voleu provar el menjar. Vols que tenvii mes menus??? Tinc el de sibaris que diuen que esta molt i molt be... Jo parlaria amb ells i els hi diria que vols provar el menu, de fet, jo es el que penso fer... vaig quedar amb ells de fer una seleccio de lo que ens agradaria provar i que ens ho preprararien, si desprews mho volen cobrar si no ho faig amb ells, pues mira, que ho facin, però abans de provar, ves a tastar. A veure, som un negoci per ells, lo minim que poden fer es convidarte a dinar!!! Es que em fastidia molt com es aquesta gent... sempre apreten amb el rollo de si pagues abans del 2008 et mantenim els preus del 2007, tots diuen el mateix... jolines! que donin ells algu a canvi, no??? SON UN ROLLO AQUESTA GENT!

Fiancée... jo pel pont res, encara estic liada amb les hipoteques i ho tinc xingui morales, perque demano mes del 80% de la compraventa...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 12, 2007 5:41 pm

merci rachi... el de sibaris també el tinc... ara els hi enviaré un mail a veure si el podem provar aquesta setmana... tens raó, no val la pena que me la jugui... ho vaig a provar i si m'agrada perfecte i sn segueixo buscant!!! merciii guapa!!! necessitava una altra opinió.. pq el meu noiet passa una mica i ell em deia que ja li estava bé... pero li diré que abans fem el tast...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

Mqry... a mi els de airolo magraden eh??? ja t´ho vaig dir, eh? el que passa, es que em fastidien molt com son, però tots eh??? L´altre dia em van trucar els de el celler de can roca que anaven a una fira a girona, i els hi havia de dir ja si ho feia amb ells o no, perque havien danar a la fira sabent-ho... a veure, que val molts diners com per a que ho haguem de decidir aixi com aixi... Jo per exemple he quedat el dia 20 per provar esther conde, i anire fent mica en mica... a airolo tambe els haig de trucar, però es que per mi, un motiu per no agafar un catering es que no et deixin provar la gastronomia...
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. nov. 12, 2007 6:20 pm

Mary, jo tbé penso com la Rachi.... crec que és una decisió força important, i que abans d'escollir s'ha de tastar.... I aixó del tast imagino que és una cosa que has de reclamar tu, que ells no t'ho oferiran... és a dir, a ells ja els va be que els contractis sense tastar abans...
Tu ánims, i si al teu noiet li fa mandra acompanyar-te ens ho dius i anem nosaltres!! Jejejeje...

Doncs jo pel pont no tinc ni idea de que farè.. No se si marxarem a Mallorca, si ens quedarem aqui per començar les compres de nadal o si anirem a esquiar... Es que amb el meu nen, fins a l'últim moment no podem decidir res! Un desastre, jeje
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 12, 2007 6:29 pm

merci guapes!!!! ja els hi he enviat al mail als d'airolo ara estic a l'espera de que diuen.... ofcourse t'agafo la paraula jejeje
jo pel pont em quedaré aquí... jo no tinc pont pq ja vaig fer el de tot sants... o sigui que em toc treballar!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 12, 2007 6:38 pm

Noies... que no us vaig explicar com va anar la cata?????

Bueno, molt be, vam acabar tots borratxos perduts...però molt divertit, per cert, fem vinet aquesta setmana??? Dimecres us va be????
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 12, 2007 6:55 pm

buenoo ja ens explicaràs amb més detall, pq aixó esta bé per fer-ho a casa amb els amics un dia...
a mi em va millor quedar el dijous.... pero estaria bé fer-ho!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. nov. 12, 2007 7:12 pm

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! No us oblideu de mi!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sé q no tinc molta disponibilitat q diguem... Pq des d'akí ta una mica xungo...

Bueno, jo m'apunto a la propera!!!!!!!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Cangüina » dl. nov. 12, 2007 7:25 pm

hola noies!

ho sento vaig de cul... us escric sense actualitzar-me de tot el que heu escric durant la meva absencia...

de moment dir-vos que he trigat en manifestarme xq teoricament teniem que arribar a bcn el dijous i hem arribat aquest dissabte. Ara vaig una mica liada perque a mes de desfer l'equipatge i posar una mica la casa al dia ara em tinc que liar en posar una cacho reclamació a viatges el corte ingles per destrosar la nostra lluna de mel. A més de que la estada a la platja amb la que tancavem el viatge ens la hem passat en un hotel horrible pel que haviem pagat una fortuna i tancats a la habitació xq la illa de tailandia on avavem estaven en ple monzon. A més de que ens hem estat 5 dies plovent hem trigat dos dies mes en tornat xq la illa es va quedar incomunicada i no podiem sortir. I totes les despesses dels dos dies de mes que ens hem quedat han anat pel nostre compte...
Bueno, tot un plegat de desproposits... :--( :--(

la boda per aixo va estar genial... tan aviat tingui una mica de temps ja un explicaré més coses...

ara de moment només volia aprofitar per enviar-nos salutacions a totes... :-()-) :-()-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: fiancée » dl. nov. 12, 2007 9:19 pm

RACHI ha escrit:Fiancée... jo pel pont res, encara estic liada amb les hipoteques i ho tinc xingui morales, perque demano mes del 80% de la compraventa...

RACHI he trobat això a internet (https://www.newbriefing.com/jspNB/forms ... ajoven.jsp) potser et va bé te bona pinta EUR+0.25 y fan fins el 100%
Cangüi que ha passat?? Ostres quin pal lo del Monzón i quina barra el Corte Ingles no? I això que diuen que hi ha diferencia viatjant amb ells.... Quan tingus un ratet ens explicasd una mica, a banda d'aquests dies suposo que una mica si haureu gaudit del viatge no¿? Petonets, ja ens explicarás...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 13, 2007 10:04 am

benvinguda cangüi!!!!!!
ostre vaya pal lo del viatge de nuvis... buenoo quan tinguis més temps ja ens explicaràs amb calma tot el que us ha passat!!!! xo suposo que alguns dies de relax i descans si que heu pogut aprofitar!!! ara fes totes les reclamacions que creguis... pq no és just que t'espatllin d'aquesta manera el viatge de noces!!!
buenoo ara que ja esta aquí si que podem començar a muntar lo de fer un vinet!!! croketa tu quan tornes??? sé que ho vas dir xo no m'enrecordo!!! ens podriem esperar a que estiguis tu per bcn i així ja quedem totes!!!!
ahh nenes ahir vaig anar a veure el fotograf a badalona... un desastre!!!! no em va agrdar gens i a sobre el vaig trobar molt car... ara em toca quedar amb un fotograf conegut del meu pare, i si aquest no ens agradar li diré al meu noiet de tornar a anar a veure diana segura, que ell no hi va anar a veure que li sembla, pq a mi em va agradar molt!!!

que tingueu un bon diaaaaaa
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants