Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 07, 2007 1:38 pm

noietes... m´he estat mirant el SABORES aquests, i esta molt be... es poden fer moltes coses... a mi es que la cuina mapassiona...

Mary, texplico, cuines:

Mirat una botiga que es diu indecoba, esta a aribau. i cosme toda que tenen cuines de doca que fan coses molt maques i estan be de preu. Cosme toda esta a doctor fleming, davant el cinesa. Aquestes estan chules i no son hipercares...

http://www.leix.es/es/index.html
http://www.doca.es/
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 07, 2007 1:53 pm

Chicas... estoy puesta tema catering a tope, me llamaron ayer can jubany i celler de can roca, que necessiten saber algu ja perque ho tenen tot plenet... ay ay ay!!!

Pues nada, Esther Conde vaig a la prova el dia 20 de Novembre. Dimarts vienen he quedat amb mercès, i he de muntar una escapada a girona i vic per aquests dos que us he dit...
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 07, 2007 2:02 pm

Rachi jo no et puc ajudar gaire amb el tema caterings, doncs ja saps que ja el tinc agafat!!!!
L´unic que sé es que Ester Conde és molt sofisticat i està molt bó pero que el servei no és dels millors!!!!! I amb el Merces molta pijadeta també.

Mary és vritat el Cosme Toda també hi ha un a Badalona. Està al C/ Francesc Macià cantonada Latrilla. Saps on estàn fent les obres del metro??? Doncs just allà, al costat hi ha una Caixa Sabadell.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Tartana » dc. nov. 07, 2007 4:25 pm

Hola chicas, ya veo que estais mejor......
como va todo?? como ha ido el puente? yo trabajando.....
Hemos decidido, darnos un tiempo para pensar que hacemos con la boda. el top es finales de Noviembre, ya que la semana que viene nos dicen donde estaremos el años que viene. Yo paralelamente estoy buscando trabajo en Barcelona, ya que nos queremos ir alli, y formar una familia, estamos hartos de viajar.

Fiancee, lo de quedarse los invitados y desayunar todos juntos, esta bien relativamente, nosotros lo hemos hecho (bodas de amigos y primos)y fue un desarte al dia siguiente, la gente se levanta tarde, con resaca, y lo unico que tiene ganas es de descansar, y estaba que me moria de sueño, y una resaca enorme, exagere a lo grande.....
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 07, 2007 4:32 pm

nenes merci per la info de cuines, ara em posaré a mirar les webs!!!
rachi ja vas anar a veure esther conde?? que tal??? jo segurament em decantaré per airolo, estic esperant que em passin el pressupost quasi definitiu, peró és quasi segur... ja et veig d'excursió tots els findes cap a vic i girona... ja ens explicaràs que tal!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. nov. 08, 2007 11:16 am

Bon dia guapes!!!!!
com va el matí??? molta feina??? teniu alguna novetat???
G14 el meu nen estan preparant opos per profe de FP, és ingenier industrial, per les tardes treballa de profe a un institut de lesseps i durant el matí fa projectes d'activitas, elèctrics.... buenoo i ara li tocarà estudiar!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 08, 2007 12:40 pm

Boooon dia!!!!!
Doncs si ja sap quan surten les opos perfecte perquè així s´ho pot organitzar bé per estudiar.
JO AVUI SI QUE TINC FEINETA PERÒ BÉ TAMPOC D´ESTRESSAR-SE!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 08, 2007 12:56 pm

Buenas chicas...

Tartana!! A veure si entres mes i ens informessssssssssssss!!!

Yo sigo con lo mio, caterings... divendres vinent vaig a veure a can jubany... a ver que tal!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 08, 2007 1:31 pm

Eso Tartana a ver si entras un poquitin más que estas missing!!!!! A ver que os dicen en el trabajo!!! Y si tu has empezado a mirar por Barcelona en principio por el CV que tienes no tendrás CAP PROBLEMA!!!!

A veure Rachi per quin us decidiu ja explicaràs que tal!!!!! Nosaltres el tema del tast suposo que fins al març o així no l´haurem de fer!!!!

Fiancée he mirat la web de Sant Benet i, encara que no tenen fotos penjades el lloc té bona pinta!!! I lo de les sabates que em vas comentar com no he aconseguit entrar a la web li vaig comentar a ma mare i em va dir que si que la coneix i que tenen sabates molt maques per tant quan toqui aniré a mirar-ne!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dj. nov. 08, 2007 2:11 pm

Hola nines

Rachi et puc fer una consulta? Vull comprar-me una taula de centre bona. El sofà que tinc és inmnens, fa 3m (és l'Andy de B&B) i no sé ni on mirar ni de quina mida per a que no quedi ridícula. El saló té 23m i és molt quadrat. M'agradaria en blanc i molt minimalista :-)

gràcies per endavant princesa :-))
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 08, 2007 2:35 pm

Ei blaucel, guapetona!!!

com va tot? ja veig que estas ficada amb el tema piset, eh?? Ben fet! :-)ok:

Pues mira, pots anar a mirara a pilma, o a muebles la favorita a barcelona. A mi les taules de B&B m´agraden molt, la veritat perque son molt senzilles, però robustes, estan be! De totes formes no vagis al pilma de diagonal, ves al que esta al carre santa amelia. Alla ho tenen tot mes maco possat. Si el salon es quadrat, jo el que gafia potser es ficar una taula de centre quadrada o si t´atreveixes rodona. De totes formes depen de les mides. A la favorita tenen mobles molt xulus!!!!
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 08, 2007 2:47 pm

Blaucel, mira´t això.

www.former.it Es molt minimal, a mi má graden molt els seus mobles. De fet la casa dels meus pares, esta tota amb aquests mobles i a mi m´encanten.
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dj. nov. 08, 2007 6:40 pm

Gràcies Rachi

A B&B tenen algunes xules i són grans.
Amb un sofà de 3 metres quina mida agafo? Es que no vull que quedi petita però tampoc que es menji el sofà :hmm::

Coneixes Living Divani? www.livingdivani.it
La Scoop m'agrada molt
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 08, 2007 6:44 pm

Ei blaucel!!

Aquesta magrada mooolt, he mirat les mides es de 81 o de 120x81, no??? Jo agafaria la gran!

:-)ok: Estas ja vivint al piset?? Com et va??
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. nov. 09, 2007 10:25 am

Bon dia guapes!!
Us escric desde València!! Ahir per la tarda, sin previo aviso em diu el meu jefe: ves a casa a fer la maleta que marxes en quan estiguis preparada.... Odio que faci això (sort que no tenia res important, però li vull fer entendre que tinc vida personal, i que no puc marxar sense que m'avisi amb una mica d'antel·lació.. Es que sempre em fa el mateix!!)

Rachi, he estat tafanejant la web de mobles que vas penjar ahir, i he vist una taula de menjador que m'encanta... Li ensenyaré al nen, a veure si li agrada.

Blaucel, com estàs?? Les taules de la web que has penjat estàn súper be!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 09, 2007 12:01 pm

Jolín ofcourse, quan exppliques aquestes coses em remou l´estomac quan recordo la llarga temporada que jo estava així i que no tenia vida!!!!
Avui tornes?????

Blaucel tambe hi ha una botiga fora de barcelona i que està a la Garriga que es diu Parkmobel que està força bé www.parkmobel.com
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. nov. 09, 2007 12:17 pm

Bon dia guapes!!!!

jolin ofcourse!!! vaya pal... i aixó tu fa molt sovint??? pero tornes avui, no???

blaucel la taula que deies és molt xula... m'estic mirant totes les webs que aneu dient i estan mb els mobles!!! jo d'aquest tema no us puc ajudar pq no en tinc ni idea :--( amb les vostres opinions i consells en vaig aprenent!!!

que feu aquest finde???
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dv. nov. 09, 2007 12:27 pm

Pues sabeu que noies???? Amigues vinicoles!!

Avui tinc una cata de vins!!!!!

Ens ajuntem a casa dels meus pares la family i ve un somelier a explicar-nos tot!!! Estic super emocionada, ja us explicare com va!! Si puc, faig fotillos, vale????

Dema em danar a entrenar que diumenge tenim el nostre primer torneig de p&p!!! a més es modalitat mixta, aixi que anire de parella amb el meu nene!!!! Jejejejeje...
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 09, 2007 12:32 pm

Nosaltres tindrem un cap de setmana tranquilet!! Avui portarem el text de les invitacions, perquè com no ens vam decdir pues avui ho portarem ires com el meu nen té que entrenar perquè té exàmen al desembre pues ja no ens veurem fins demà. I demà uns amics ens portaràn a una fàbrica de mobles on ells s´han comprat el mobles molt bé de preu, ja us diré que tal i després per la tarda al partit de basket i siopar amb amics. I diumenge panxing per casa que hem de fer el planning per NY!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 09, 2007 12:37 pm

Que txulo Rachi lo de la cata????? Com ho heu conseguit????
Per cert, hem de fer el vinet, que a mi no se m´oblida >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat