Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dt. nov. 06, 2007 5:19 pm

Hooooola!!!
Jo ja estic com una campeona!!!! sense mals ni res!!!!!!
Aquest matí he estat liadeta!!!!!
Fiancée saps algo de Sant Benet?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 06, 2007 5:33 pm

eso eso...

Fiancée!!! Que than dit algu de sant benet????
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: blaucel » dt. nov. 06, 2007 5:35 pm

Hola nines

Alguna novetat?
per la meva part bastant bé. Tot tranquil que ja és molt :-)
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 06, 2007 5:39 pm

Hola blaucel!! Que be que estiguis tranquil·leta... aixó és bona senyal!!

Un petonas!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 06, 2007 5:54 pm

Hola blaucel, m'alegro que mica en mica vagis estant millor!!!! :-)ok:
un peto
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 07, 2007 9:15 am

Bon dia!!!

Blaucel Petonets guapa!
G14 & RACHI Encara res, a part dels menús que em van enviar no sé res... Bueno la setmana pasada vaig trucar i em van dir que inauguraven el día 12/11 que em trucarien per anar-hi, però tambè em van dir que m'enviarien la llista de colaboradors i encara res.
De moment m'esperaré fins la setmana que ve, com que estan a punt d'inaugurar suposo que aniran de cul i tambè em sap greu... Però la setmana que ve truco fijo!! Aps ja han fet la seva página web... encara qeu surt res casi de Bodes (www.santbenet.com)

A veure necesito opinions:

A Sant Benet l'hora de tancar es a les 3 (aixó va inclòs als 6000€ de reserva) però hi ha l'opció de fer fins les 4 (pagant la friolera de 2000€ més a part barra lliure etc...)
El meu noi i jo ens plantejem lo seguent: ¿Fem fins les 4 el ball o be tanquem a les 3 i paguem als amics mes propers la nit d'hotel a Sant Benet pq l'endemà poguem estar-hi tots junts?
Per una banda sé que els més més amics es quedarien igualment i s'ho pagarien ells, però m'agradaria tenir aquest detall amb ells, i d'altra no sé si es farà massa curt fins les 3 el ball nomès... no sé....

¿Que farieu? ¿Com convidats que us agradaria més?
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. nov. 07, 2007 9:32 am

Bon dia!
Finacée, 2.000 euros per una hora extra?? Carai...
La idea que proposes la veritat és que està molt be! Jo crec que les tres és una bona hora per acabar ... A més, si els amics es queden a dormir allà, entre organitzar-se, despedir-se i acabar de comentar la jugada ja seràn les 4! I pot ser molt xulo esmorzar tots junts al dia següent, comentar com ha anat tot, veure alguna foto... No se, jo crec que els farà mes il·Lusió aixó que una hora més i després tots a caseta...
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 07, 2007 9:43 am

Hola guapes...

A veure... fiancée, a mi em passa mes o menys el mateix. A veure, jo trobo que a les 3 potser es fa una mica curt. Vosaltres estareu super cansats de tots els nervis del dia i demes, però la gent voldra passarsho be. Jo segurament ho pagare. Lo la nit dhotel als amics, es un molt bon detall, la veritat, i segur que t´ho agrairan. De totes formes, pensa que 2000 euros, entre uns 200 convidats son 10 euros per persona... que, no es tant al cap i a la fi.

Vaig a veure la pagina web!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. nov. 07, 2007 9:51 am

Rachi, ets una fiestera, eh? Jajajaja...
Als últims casaments que he anat, l'hora de plegar era mes o menys aquesta (3 - 3:30h)... Excepte la última, que es va allargar una mica mes pq van fer una barbacoa (havia de començar a les 4h, però la gent a les 2:30 ja la reclamava... jajaja, ens vam posar les botes!!)
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 07, 2007 10:11 am

Bon dia guapes!!!

Jo també trobo que és una miqueta just fins les 3, pnso el mateix que la rachi, que la gent tindrà ganes de festa, hi ha molta gent jove??? jo l'allargo fins a les 4:30, ja que la majoria és gent jove i aquests tenen ganes de festa!!! pero fiancee també depen de com siguin els teus amics, si creus que ells a les 3 ja en poden tenir prou, pues no ho paguis, aixó va molt en funció de com són els convidats!!! potser ells disfrutaràn més quedant-se a dormir i estar l'endemà tots junts.....
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 07, 2007 10:22 am

Asies noies per les respostes... no sé que faré... De moment m'ho vaig pensant a veure que decidim!! :-)ok:
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 07, 2007 10:37 am

el que pots fer fiancée, es no tyancar aquest tema. I en funció de com vegis a la gent, talles a les 3 o si veus que tothom esta animat tanques a les4, i ja ho pagaras al dia seguent... jo es el que fare!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 07, 2007 10:50 am

Boooon dia!!!!
El tema de plegar a les 3 potser és una mica just però segurament vosaltres estareu reventats, de fet a les bodes que he anat i en concret la ultima que era fins les 5, la nuvia sobre les 3.30h estava ko i mira que aquesta aguanta 48h de festa a San Fermin i, la gran majoria d´amics sobre les 3-3.30h van marxar i sols ens vam quedaar uns 30. Jo optaria segurament per no allargar ´hora de més i poder aprofitar el dia següent amb els amics perquè segurament estaràs molt millor que el dia de la boda que has d´estar per tothom. Però com diu la Rachi si et deixen la opció dé a l´ultim moment decidir potser és el millor i així en funció fas.

Blaucel ja estàs instal-lada al nou piset??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 07, 2007 10:52 am

eso eso blaucel, com va tot? explicans!!! I el teu piset??? Com esta???
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 07, 2007 12:04 pm

Hola nenes,
Una coseta pel Nadal ma mare em vol regalar una vaporeta perquè em diu que van de conya i bla bla bla , concretament la de la Mercedes que és una birgueria i ademés et regalen o hi ha la possibilitat de que et regalin un robot de cuina que es diu SABORES, sabeu que tal va aquest bitxu???? perquè si després és un trasto passo d´agafar-lo!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 07, 2007 1:12 pm

Questes de mercedes no se quines son... Jo conec els productes de vorwerk i aquests estan molt be, però dels altres no se.... :-/
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 07, 2007 1:14 pm

G14 La mare del meu noi té la Termomix i la veritat es que va de conya, clar que ella sota casa té un centre de formació Termomix i es va chupar tot els cursos... Ella la fa servir moltíiissim i jo de fet li he demanat una pel meu piset. Però es aixó has d'aprendre a fer-la servir per treure-li profit ve un llibre amb moltes recetas i a més a l'emule jijijiji jo em vaig baixar també un llibre més extens >.-<:
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 07, 2007 1:18 pm

Gràcies no sé, ja m´ho pensaré perquè no ho tinc gaire clar
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 07, 2007 1:24 pm

G14 jo no sé quina és aquesta mercedes, pero bueno tampoc entenc massa del tema, la meva mare, la meva avia, tietes... tenen la termomix i la veritat és que pel que diuen els hi va molt bé, a més et ve un llibre amb moltes receptes, i sino es veu que hi ha una revista de laa termomix que también ajuda molt!!!

ahh el meu nen al principi té les oposicions el primer dissabte de febrer!! vull veure si puc fer les obres un cop ell hagi acabat i tenir-les llestes pel casament!!!! sabeu on puc mirar cuines i banys????? em fa molta ilu començar a mirar-ho tot!! farem cuina i bany nous i canviarem els mobles de l'habitació i del menjador!!!!

ahh la cangui crec que encara li queda ben bé una setmaneta, pq va dir que s'agafava 3 setmanes i deuria marxar cap el 23...
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 07, 2007 1:28 pm

Mary quines opos està preparant el teu nen????
A veure del que demanés penso i et faig llista!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants