Autor: anunciña » dt. nov. 06, 2007 12:25 pm

Autor: Capdemar » dt. nov. 06, 2007 4:34 pm

Autor: Capdemar » dt. nov. 06, 2007 4:37 pm

Autor: ANEROLA » dt. nov. 06, 2007 5:39 pm
annakaes ha escrit:ANEROLA ha escrit:Ei noies va anar bé el divendres??
Esther la teva invitació és xulíssima. El teu cosí és un artista.
Per cert Numa Annakaes jo vull sapiguer un resum de les coses bones i dolentes...ja sabeu, un privi o un mail i m'expliqueu please.
La Numa i jo coincidim en moltes coses. Les mateixes que et vaig enviar per mail ja fa temps!!! Sobretot en que hi ha massa estona entre l'aperitiu i que comença el sopar!! Per mi això va ser el que més! Però tota la resta molt bé (almenys per mi)

Autor: ANEROLA » dt. nov. 06, 2007 5:56 pm

Autor: MOT » dt. nov. 06, 2007 6:36 pm
Autor: annakaes » dt. nov. 06, 2007 8:43 pm

Autor: MOT » dt. nov. 06, 2007 9:06 pm
annakaes ha escrit:Hola noies!!!
Sobre el tema de les cadires....
us diré que nosaltres vam insistir en saber de quantes cadires disposavem per l'aperitiu. I les vam contar totes:
Hi havia els sofàs quadrats (en els que hi hap molta gent), butaques vermelles i unes cadires negres. Ens va semblar poca cosa i ens van dir que qui necessités cadires els proporcionarien les de dins de la sala![]()
Bé, de fet... millor això que res!
Però també us diré que en el meu casament em vaig fixar a última hora quanta gent estava asseguda i com: la gent gran asseguda, no faltava seient per ningú (i teniem molta gent gran, que de joves... poquets!!!) i encara hi havia lloc per molta gent més que estaven asseguts i vaig flipar de la gent que cabia en els sofàs aquells (4 persones, un per cada costat mínim!!!)
La meva opinió és que de cadires n'hi havia les justes, però que fan estar tanta estona allà que la gent necessita seure, i potser és més la sensació que vols que tothom estigui còmode i de peu no hi estàs tan!
I després d'haver anat a dos casaments a l'octubre i fixar-m'hi moooooolt però mooooolt en tot... també us diré que al casament que vam anar de Lleida hi havia..... 10 cadires a l'aperitiu! No exagero gaire. Però..... de seguida que es va acabar l'aperitiu ja vam entrar a la sala, i casi ningú estava assegut perquè tothom menjava. A mi em va donar la sensació que l'aperitiu va durar la meitat del nostre amb casi la mateixa cantitat de menjar!
Autor: LABANDA » dt. nov. 06, 2007 9:34 pm

Autor: MOT » dt. nov. 06, 2007 9:46 pm
Autor: MOT » dt. nov. 06, 2007 9:53 pm
Autor: ANEROLA » dt. nov. 06, 2007 10:11 pm

Autor: MOT » dt. nov. 06, 2007 10:21 pm
ANEROLA ha escrit:Ei noies que va passar al sopar de divendres? Us veig una mica xoff. Tantes coses dolentes té ca n'alzina? Suposo que això passarà als posts de tots els restaurants no, es parla de lo dolent pq lo bo ja sabem totes que és, pq ho vam escollir.
Labanda de moment lo del vestit està aparcadet, jo estic com la Mot, no trobo res que em faci el pes. Al desembre aniré un dia a Rosa Clarà a provar-me haver-ha si hi ha més sort llavors.
Autor: LABANDA » dt. nov. 06, 2007 11:12 pm

Autor: Estherroger » dc. nov. 07, 2007 12:02 am

Autor: annakaes » dc. nov. 07, 2007 10:42 am
MOT ha escrit:annakaes ha escrit:Hola noies!!!
Sobre el tema de les cadires....
us diré que nosaltres vam insistir en saber de quantes cadires disposavem per l'aperitiu. I les vam contar totes:
Hi havia els sofàs quadrats (en els que hi hap molta gent), butaques vermelles i unes cadires negres. Ens va semblar poca cosa i ens van dir que qui necessités cadires els proporcionarien les de dins de la sala![]()
Bé, de fet... millor això que res!
Però també us diré que en el meu casament em vaig fixar a última hora quanta gent estava asseguda i com: la gent gran asseguda, no faltava seient per ningú (i teniem molta gent gran, que de joves... poquets!!!) i encara hi havia lloc per molta gent més que estaven asseguts i vaig flipar de la gent que cabia en els sofàs aquells (4 persones, un per cada costat mínim!!!)
La meva opinió és que de cadires n'hi havia les justes, però que fan estar tanta estona allà que la gent necessita seure, i potser és més la sensació que vols que tothom estigui còmode i de peu no hi estàs tan!
I després d'haver anat a dos casaments a l'octubre i fixar-m'hi moooooolt però mooooolt en tot... també us diré que al casament que vam anar de Lleida hi havia..... 10 cadires a l'aperitiu! No exagero gaire. Però..... de seguida que es va acabar l'aperitiu ja vam entrar a la sala, i casi ningú estava assegut perquè tothom menjava. A mi em va donar la sensació que l'aperitiu va durar la meitat del nostre amb casi la mateixa cantitat de menjar!
Què vols dir amb això Anna? que el nostre aperitiu es fa molt llarg i que hi falta menjar o que al de LLeida hi havia massa aperitiu per la poca estona de menjar-ho que hi havia??? Perdona'm estic espessa...

Autor: annakaes » dc. nov. 07, 2007 10:46 am

Autor: annakaes » dc. nov. 07, 2007 10:52 am