Autor: Urgell2 » dt. nov. 06, 2007 1:04 pm
Hola a totes!!
Acabo d'arribar altre cop a Itàlia i ja he vist que vosaltres no pareu ni pel pont!!!! Jo he estat una mica fora de joc... perquè m'he patejat totes les botigues de vestits de Lleida i província i a més... he vist el nòvio que feia un mes que no el veia.
Bé, als temes:
* talles grans, sens dubte que trobaràs el vestit que busques, només faltaria!!! a més, hi ha models per donar i per vendre, així que tranqui, paciència i no admetis que qualsevol persona et falti el respecte. almenys jo ho considero així. Jo vaig visitar Rami Novell que fa el vestit a mida, no són excessivament cars, entre 1000 i 1500 euros, te'ls amotllen al teu gust i et dissenyen tots els detallets a la teva personalitat. Crec que ho podries mirar. La`pàgina web no ensenya el que hi ha, allí tenen models i te'ls proves, i quan t'agrada la forma... llavors comencen a pulir detalls, que si més escot, que si escot barco, palabra d'honor... etc. Altra botiga que també el dissenyen ells i te'l fan a mida és a Tàrrega, Calvet, tenen una col·lecció pròpia i el mateix sistema. L`'amotllen a les teves necessitats.
* Quina ilu coincidir amb algú del fòrum!!! Amb l'Elena, va estar molt bé!!! vam riure molt i segons com semblava carnaval. Jo he tingut el privilegi de veure-li com li quedava el vestit i la veritat és que no té res a envejar a les models... li queda superbé!!! jo li vaig dir des d'un bon principi i sembla que em va fer cas...
* el meu? doncs està en moments de reflexió, estic entre un parell de models i per les vacances de nadal, quan torni ho enllesteixo.
* Sobre les sensacins que tens al provar-te un vestit? totalment d'acord que a vegades no sents res de res. Jo m'anava provant i descartes radicalment alguns models, perquè al catàleg són una cosa i provats... una altra. Però allò que diguis, és el meu... encara no, com que sóc indecisa de mena... jo crec que hi ajuda molt qui t'acompanya. Que et diguin que va amb tu és un senyal.
* sobre la fira... jo no puc venir... em feu una enveja!!!
* ah!!! i se m'oblidava!!! també vaig tenir el gran "privilegi" d'anar al Ribé!!! Decepcionant... insultant... primera frase: t'has provat ja algun vestit? (li volia dir, i tu que n'has de fer?), segona frase: perquè aquí, provar per provar... no, que són vestits de núvia. si no fos perquè tinc més educació, hagués hagut de marxar. I per últim, si vaig assenyalar-ne uns 10 del catàleg, al tercer ja em van dir: bé, ara ja te n'has fet la idea... t'ho penses i ja ens diràs alguna cosa. ala!!! al carrer!!!
Així que ja veieu!!!
una abraçada,