Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dv. nov. 02, 2007 1:00 pm

Bon dia!!!

Ostres g14... estem malament en aquest post, eh??? Vamos cayendo como moscas!!! jejej. Jo estic una mica millor, però encara el menjar em senta malament, tinc unes nausies cada cop que menjo i para colmo aquests cap de setmana pujo a la ceranaya a casa dels sogres... i la sogra mha de fer el menjar, quan li he dit que esti a dieta, ja ha fet mala cara...

Cuidat guapa!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dl. nov. 05, 2007 8:47 am

Booooon dia!!!
Com esteu??? Jo ja estic millor, encara que estic fent bondat perquè aquest estomac és molt seu i em farà passar factura si el vacilo, jejjeje!!!
Com esteu Rachi i Ofcourse?????
Mary com anat per Ribes??????
Fiancée que cuens????? Quin dia et donen les claus del piset????
Us vaig comentar que ens van dir que el nostre és retrassava al gener-febrer???? :-( :-( :-(
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. nov. 05, 2007 10:31 am

Hola guapes!!! Bon dia!!!

Q tal ha anat el pont??
G14, m'alegro q estiguis millor... I la resta de malaltones??
Mary!!!!!!!! Com va anar la "entrega"?????? Explica, explica!

Nosaltres no hem fet res d'especial... Estar a caseta, anar a sopar por ahi, cinema, alguna comprilla i de tapitas ahir al migdia, jejeje...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 05, 2007 12:34 pm

Hoola noies!!

Pues ja estic milllor, haig dacabar el tractament amb antibiotic, però mes o menys ja vaig menjant de tot!

El cap de setmana tranquilet, vam pujar a la cerdnaya i hem fet excursiona, vam anar a sopar fora un dia, ahir vam anar a fer unes classes de golf... bueno, anar fent!

Maryyyyyyyyy que tal tot???? explicans!

I vosaltres? croketa ara estas a madrid? fins quan et quedes? G14, has de tornar al vestit, o ja tho vas poder provar be???
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. nov. 05, 2007 12:55 pm

Bon dia noies!!

Com va el dilluns??? Jo fatal, després de 4 dies de festa és dur tornar a la feina...
Bueno, aquest pont he fet molta i molta bondat. He fet dieta (ja estic millor de la panxa) i molta vida familiar...
Rachi, has estat a la Cerdanya??? Ha nevat??? Que el teu noi és d'allà? És que els meus pares coniexen a força gent de la Cerdanya...

Mary!!! Com ha anat el finde romàntic???
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 05, 2007 1:05 pm

Hola of corse!!! Em vaig enrecordar de tu, eh????

Doncs, mira els meus pares i els seus tenen casa a la cerdanya, els dos som d´aqui, de barcelona, el que passa que els seus pares van molt alla, tots els caps de setmana, teniu casa alla??
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. nov. 05, 2007 1:07 pm

Doncs ara si q estic a Madrid. Torno el dia 16/11 per estar-me una setmaneta. He de fer coses de feina i... El dia 21 torno al Bundó!!!!!! Jejeje, acabo de trucar per canviar l'hora (la tenia pel 22 i em va millor el 21) i pq em portin un vestit q em vull emprovar. No sé si m'agradarà més q el q em vaig emprovar però vull quedar-me tranquila...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. nov. 05, 2007 1:39 pm

Allo nenes!!!
Per sort ja m´havien près mides i ja estavem de xarreta quan em van agafar els calors!!!!! Ara ja fins a finals de gener principis de febrer no he de tornar a fer la primera prova. Que per cert m´ha dit que ja porti la roba interior i ha ser possible les sabates!!!!!!
Per tant per Nadal aniré segurament a la Perla a comprar-me un conjuntet!!! I les sabates no tinc ni idea ni com les vull ni on anar-les a comprar!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. nov. 05, 2007 3:26 pm

Eps!! Holaaaaaa!!!

El pont genial l'Hotel superrecomanable! m'ho he passat molt bé... Ostres G14 vaja inici de compra de vestit!!!! Com estás ara?
RACHI m'alegro que ja estiguis una mica millor. Em d'agafar forces que arriban les festes de Nadal i em de menjar com porques!!!! jajajaja
Ah! per cert que penseu fer dieta per la boda?? Bueno jo no es que vulgui perdre gaire uns 5kilos, ho faré després de Nadal pq amb les festes i això... Medeixo 1.68 i estic als 55kg y m'agradaria tornar als 50kg que he pesat sempre, el que passa es que ja fa 2 anys vaig deixar de fumar i des de llavors que no me'ls trec de sobre....

Per cert Maryyyy explican's quina cara va posar el teu home?? Li va agradar el rellotge?? Vau fer moltes guarrerides romántiques jajjajajaa estic fatal avui...

El tema pis resulta que han canviat de gestoria els q portaven la meva hipoteca de Bankinter i ara no sé si ho farem aquesta setmana o la que ve... però bueno jo tampoc tinc pressa.

Per cert G14 vaig veure a Figueres aquest cap de setmana unes sabates de Sara Navarro de núvia super maques així molt modernes hi havien moltes chulíiisimes... El que passa es que em sembla qeu la web ara no els hi funciona ( http://www.saranavarro.com ) Pero buena hi ha temps per mirar-ho.

Petons
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. nov. 05, 2007 3:51 pm

Hola!!
Com van les malaltones???? Jo he anat a l'Illa a dinar, i com que m'he vist amb forces he fet un entrepà de pernil... Tenia tantes ganes de menjar-me algo "greixós".... el que passa es que ara estic amb remordiments, i esperant com reacciona l'estomac.... Aixss, com torni a trobar-me malament a casa em caurà una bronca del 15!!
Fiancée, jo després de la gastroenteritis m'he quedat "stupenda" jajaja, llàstima això dura dos dies (sobretot si segueixo amb el pernil..) però ara mateix em veig divina!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 05, 2007 4:14 pm

Bon dia guapes!!!

Com esteu les malatones??? ja veig que mica en mica us aneu recoperant...
el meu finde molt i molt bé!!!! l'hotel és una passada!!! G14 merci per la recomenació :-)ok: !!!!!! si podeu aneu-hi... és super maco... buenooo us explico la noche romàntica jejeej vem arribar bastant tardet cap a les 10:30, i ens vem quedar a sopar a l'hotel, vem sopar super bé... el meu noiet ja tava al.lucinat del lloc on l'havia portat!!! després de sopar ens vem quedar a uns sofas que hi ha prenet una copeta i xerrant.... aleshores jo vaig marxar cap a l'habitació amb l'excusa de que havia d'anar al lavabo... i ho vaig començar a prepara-ho tot, vaig començar a posar els petals de rosa pel terra de l'habitació, el voltant de la banyera d'hidromassatges i a sobre al llit, després vaig encendre totes les espelmes ( que em vaig passar..) i també les vaig posar pel terra de l'habitació, per tot al voltant de la banyera i per sobre de la taula, on hi vaig deixar una ampolla de cava i una capsa de bombons... la banyera la vaig ompli amb sabó d'espuma... ahh i el rellotge el vaig posar a sobre el llit amb la capsa oberta i tot envoltat de pètals de rosa!!! després de tot el montatge vaig tornar... vem estar una miqueta més xerrant pq no és notés res i després vem marxar cap a l'habitació... quan va obrir la porta va al.lucinar... és que feia una impresió tot fosc amb les espelmes... els pètals... quan va veure el cava no sabia de que anava, pero es va girar cap al llit i ja el va veure!!!!! li va encantar...... bueno i després ja vem passar a la banyera... cava.... ja us podeu imaginar :-))
i els altres dies molt bé!!! d'excursions i de molt de relax!!!!!!

vaya rotllo que us he escrit!!!! :o-o:
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 05, 2007 4:41 pm

Olé ole ole!!!

Que guay meary6!!!!!!!!!!!!1 que guay!!!!!!!!!!!!!! ja nirem al´hotelet, ja... a veure si hi ha temps per fer cap de setana romantic...

Tema regim... fiancé, estem igual, jo faig 168 i fins fa 4 dies estava a 55. Ara amb lo de la panza mhe quedat a 53, i estic intentant de tornar a baixar... però la veritat per arribar als 50 crec que ho passare fatal! L´any passat ho vaig aconseguir i va ser a base de deixar el vinet, alcohol, pasta, i menjar super poquet, i va ser xungu xungu! Ara, intentare fer bondat per mantindrem als 53-54 abans de nadal i despres ja veurem!

La cangui deu estar a punt darribar no????? Noies, una pregunta, resulta que el rellotge del meu noiet canvia el dia a les 12 del migdia en comptes de a les 12 de la nit, sabeu com es canvia????
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. nov. 05, 2007 6:05 pm

Mary, q guay!!!!!!!!!!!! Ostres, nena, q romaaaaantic!!

Jo lo del pes ho estic intentant controlar una miqueta... Vull kedarme en 53-54 (ara peso 56) però ja veurem com va pq no tinc gaire força de voluntat i menjo una quantitat de guarreries al dia q es massa... D'altra banda, lo bo és q tampoc m'engreixo (jejeje... toquem fusta!!!!!!!)

Això del rellotge no sé com ho pots arreglar... Potser cambiant manualment la data a les 12 de la nit... Nu se... :o-o:
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. nov. 05, 2007 8:23 pm

Aaaaallo!!!!
Mary que bé!!!! Molte felicitats!!!!! I que romàntic!!! m´encanta que t´hagi anat tan bé!!!!!

Fiancée moltes gràcies per la web!!!! Ara no he pogut entrar però ho aniré intentant!!!!!
Jo el tema pes no em vull rallar encara que intentaré mantenir-me ademés a casa meva ja m´han dit que si m´aprimo s´emprenyaràn!!! I de fet tampoc crec que em sigui necessari perquè el cul ´que el tinc horrible encara que m´aprimi el continuaré tenint igual!!!!

Rachi jo no tinc ni idea com es fa!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 06, 2007 4:49 pm

Hola noies!! Hi ha algu???????????? Aixó està molt tranquil, eh? Si es que no se puede trabajar tanto!
A ver, las enfermitas: Com esteu???
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 06, 2007 4:56 pm

Noietes... molt be!! Ja estic recuperada casi... he acabat el tractament i tot prfecte!!

Per aqui esta tot molt paradet, on esteu nenes???

Of course, no em vas respondre a lo la cerdaqnya, que els teus pares estiuejen alla???
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 06, 2007 5:07 pm

Hola Rachi! De fet els meus pares ara viuen allà.... És genial, a mi tot allò m'encanta (per desconnectar és ideal). La veritat és que per una cosa o una altra al final els findes sempre se'm compliquen i costa pujar (a més, tinc a la meva mare molt sovint per aqui de compres loques, jejeje). Però a l'hivern procuro pujar més a esquiar...
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 06, 2007 5:10 pm

Ostres... i on viuen?? . Nosaltres pugem de tant en tant, sobretot a l´hivern per esquiar, de totes formes tot allo mencanta...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 5:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 06, 2007 5:17 pm

Viuen a Puigcerdà... Soc mig ceretana, de fet, hi vaig viure uns anyets, quan era jove i els meus pares van pujar (jejeje, que tiempos aquellos!!). Ara, per mi, anar a casa és anar a Puigcerdà... El que passa és que per aqui sempre tens coses a fer, i sense adonar-te potser passen tres mesos sense pujar!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 06, 2007 5:19 pm

hola guapes!!!!!

Com esteu les malaltones???? espero que millor!!!! rachi i ofcourse ara us estava llegint i els meus avis també tenen casa a la cerdanya!!! nosaltres estem a Alp!! la veritat és que a mi m'agrada molt pujar, pq es desconecta molt!!!
com porteu el dia??? jo bastanta feina, ja tinc ganes d'arribar a casona...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants