NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. nov. 02, 2007 11:58 pm

tens raó Ica, el córdoba...que vam estar parlant d'ell i dels preus...perdona....
420€ més???? que dius!! com se pasen!! :--(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » ds. nov. 03, 2007 12:07 am

Sí nena, s'han passat un mún!

Amb el disgust que portava només m'ha faltat que em diguéssin que si el vull em sortirá una miqueta més car perquè clar, hi va més roba.... Ni que en nececitessin tres metros més........!!!!!!!!!

Llavors he vist la quantitat i encara he alucinat més!! :-/ :-/

Estic tant rabiosa que els he enviat un mail desfogant-me una mica... A vegades ens queixem i ningú els fa una queixa formal! Doncs per escriure que no quedi! :-)ok:
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » ds. nov. 03, 2007 12:50 am

Que has enviat un correu per la web general de pronovias?? que els hi has dit?? ànims Ica! hi ha moltes botigues i molts vestits! aquí a Bordeta hi ha una botiga-atelier, no se com és...l'Azi va anar i no li va acabar de fer el pes, però jo la veritat és que si no trobo el que vull, per patejar que no sigui, menys a la Ribé, aniré a totes si cal!!

Algu a anat a les botigues que hi ha al carrer blondel??Satu novias i la boutiq la novia?? a vegades si no són franquicies, aquestes coses les porten millor,...no ho se... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » ds. nov. 03, 2007 10:24 am

Mira, doncs els he dit el que pensava, perquè en el llibret que et donen hi ha tot de xarrameca de que si "te facilitaremos lo que necesites para que te veas y te sientas como el dia de tu boda" o "para pronovias cada novia es única y cada boda es un reto".I una me..... si totes han de fer una talla de model o menys, per poder-se probar!! Jjijiji
Bueno, avui ja m'ho prenc rient, però ahir estava fatal! :-)ok:

A la Bordeta hi ha una disenyadora del qual me n'agrada un parell pero no se si hi ha anat algú ni si els preus son terrenals. Tu a quina botiga et refereixes?

En quant a les dos que hi ha a Blondel, jo hi vaig entrar a demanar una targeta el dia que anava a buscar catalegs. La veritat es que les vaig veure una mica quiques... tot i que les dependentes van ser molt amables. En una de les dos hi havia uns quants vestits penjats a la vista i hi deia "vestits de nuvia des de 200 €" (o 400 no ho recordo)...! :-/
Imatge
ica

EntradaAutor: Azi » ds. nov. 03, 2007 10:53 am

buenas!!!!!
ica,jolin,vaya tela con cobrarte mas no?? pues ahora voy a ir yo y les voy a decir q como me tienen q hacer una 38-40 la tela q me sobre q me la descuenten,q si son buenos para cobrar de mas tmbn tienen q serlo para cobrar menos no te digo!!! q morro,desde luego esq ya les vale,se supone q el vestido vale eso y punt, q decepcion de pronovias....
Sobre la tienda de aki de la bordeta,ami no me4 gusto mucho pero eso va a gustos,yo esq no me gustan los vestidos clasicos y los vi asi pero te hace yu vestido como lo kieras y me dijo q de precio viene a ser lo mismo q uno ya exo,entre 1000 y 1500.en la lluna de drap hay tallas 44 pero ya no se de otro sito q hagan tallas mas grandes... averiguare haber,,,
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: ica » ds. nov. 03, 2007 11:04 am

Suupongo que hablamos de la misma tienda... es "Rami Novell" la diseñadora, no? Bueno, la mayoría no me gustan pero un par són todo lo contrario de lo que tenía mirado pero los veo bonitos...

Mira, como soy de Mollerussa ahora mismo me he cargado de valor y he llamado a Lluna de drap de aquí i a la chica le explicado lo que hacía al caso. Me ha dicho que ellas sí tienen sistemas para que te puedas probar... Dice que han probado vestidos a chicas con la 56!!! Mira, me ha aliviado un poco! Pero por si un caso voy a ir sola... Ayer pasé tanta verguenza que prefiero que no me acompañen! :-)ok:

Gracias chicas por vuestro apoyo... Ayer me sentía un poco como el patito feo. :-( Pero hoy ya vuelvo a ser yo! :-)
Imatge
ica

EntradaAutor: pupa » ds. nov. 03, 2007 12:19 pm

Hola noies! Fa uns munt de temps que no escric res perquè vaig sempre atabalada -amb la famosa "cuenta atrás més encara- però us vaig seguint de tant en tant...
Ica t'entenc perfectament i comprenc que tinguis una ràbia interna...és qe s'aprofiten un munt, és un mercat increïble això de les bodes...però tu ànims eh???????? no deixis que això t'afecti...estic convençuda que el teu vestit et quedarà de somni...i de complexes si algú n´ha de tenir són ells que essent una firma de tant renom ja els val no donar la possibilitat a la gent "normal i del carrer, del dia a dia" a poder-se emprobar un vestit tant especial. Tu ànims i continua ben tranquila, no deixis que t'afecti, segur que ets una persona molt maca i especial...i això compta més que tota la resta de coses d'aquest món! Ànims guapíssima!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
pupa

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: Key » ds. nov. 03, 2007 3:29 pm

ânimo Ica!!! no dejes que la incompetencia de otras personas haga que tu te sientas mal, el mundo no está hecho para las supermodelos, por mucho que algunos sectores se empeñen en ello.....

HOy he ido a LLuna de drap, la verdad es que aqui habia unos cuantos modelos, pero no muchos....tal vez la de Mollerussa en ese aspecto esté mejor, además te pilla más cerca....estoy toda mosca proque no me han dejado en lluna hacer fotos, y hay dos vestidos que no los encuentro en la web del diseñador... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » ds. nov. 03, 2007 5:29 pm

Supongo que no dejan hacer fotos por si tu intención es que te haga una imitación una modista... como hay gente que lo hace...!

Gracias chicas, hoy ya se me ha pasado bastante el disgusto. Mira, que ya me lo imaginava... incluso en el foro algun dia lo dije, que me dava palo que me pasara esto i al final... me ha pasado!

En el fondo esperava que tuvieran recursos para poner remedio a este problema (algun apaño) pero nada de nada, ya pueden presumir de supercadena internacional en vestidos de novia ya...

Bueno, al final se me ha complicado la tarde y he cambiado la hora hasta después de la fira de nuvis. Esperaré hasta entonces para ir a ningun otro sitio. A ver si ya se me ha olvidado la experiencia "pronovias".
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 03, 2007 10:48 pm

Vaya Ica lo siento! Espero que encuentres un sitio donde te dejen probar el vestido porque a ciegas es muy complicado.

Yo llevo dos dias dando vueltas, tal y como hago cuando vengo por Lleida. Ya tengo más o menos claro el tema de los detalles, falta elegir entre dos o decidir si los mezclo. Ahora tengo un monton de dudas con las invitaciones y las flores pero poco a poco me voy aclarando.

Me he pateado toda la calle Mayor por los zapatos y CERO. Todos son de punta. En Rosa Clará tienen bonitos, con mucho tacón, pero me han dicho que en 15 dias tendran del mismo estilo con tacon medio. POr cierto alli hay totalmente planos, alguien lo preguntaba creo. El problema el precio: a partir de 120 euros.... Creo que voy a optar por comprarme el que me guste y forrarlos, preguntaré cuanto cuesta forrar unos zapatos.

Ah! Tambien he ido a echar un vistazo a las alianzas, pero me he liado mas que aclarado. Yo tenia muy claro que oro blanco pero me cont5radigo, porque por otro lado el oro amrillo es el clasico de alianzas, y al final no quiero que parezca un anillo, sino ser una mujer casada... No se.

Asi vamos.... El lunes remato.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » ds. nov. 03, 2007 10:56 pm

Hola Ica, estic al·lucinant del que has explicat de pronovies, es molt fort i n'hi ha per protestar a la central de pronovies. Hem sap molt greu. Jo no crec que una 44-46 sigui una talla molt gran, la veritat. Jo et vaig veure molt rapidament pr en cap moment hem va semblar que siguessis de talla gran ni molt menys. A part, jo faig una 40 i els vestit m'anaven justos o sigui que crec que la seva 42 es una mica justa. A mes no se si a totes les tendes de pronovie passa el mateix pq hem sembla recordar haver llegit que a Barna això no passa o sigui que si t'agrada un vestit potser t'interessa fer el viatge.

Lo de cobrarte mes pel vestit ja es la gota que colmo el vaso. Això és per denunciarho a l'associació de consumidors pq no crec ni que sigui legal, ho dic molt en serio. Al Consell Comarcal hi ha l'oficina del consumidor jo de tu ho consultaria.

Dit això, jo soc de Molle per lo que si vols que anem juntes a Lluna de Drap nomes tens que dir-m'ho. Si vols et passo per privi el meu mòbil i hem fas una trucada (va en serio, si necessites ajuda ja ho saps)

Anima't guapa. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dg. nov. 04, 2007 12:39 am

Anima't Ica, wapa!!

si voleu llegir, he ficat al post del compte enrera la meva visita d'avui a les botigues de nuvia... :o-o: ...

enllaç: viewtopic.php?t=12397&start=500
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dg. nov. 04, 2007 9:55 am

Gràcies noies, la veritat es que el divendres estava super tova pero avui ja està.
Tant les meva amiga com ma mare i ma germana m'han apoyat molt i estaven igual d'indignades que jo, i ahir parlava amb una altra amiga que també esta mes o menys grasseta tot i que tenim un tipo del tot diferent i es va quedar enrrabiada contra pronovies.
De totes maneres segur que en el meu lloc us hi heu pogut posar millor vosaltres que elles, al estar igualment il·lusionades la veritat es que els sentiments estan a flor de pell... Gràcies de veritat! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
I Marjo, merci pel teu oferiment, de totes maneres si hi anava sola es perque no volía que vingués ningú..., si els ho hagués dit haguéssin vingut tant si si com si no...! Perque si he de tornar a fer el ridicul, que només ho veigi yo (quan penso amb aquells vestits embutits a la força.... que penós!! jijijji). Ara ja me'n foto de mí mateixa, pero en aquell moment em volia fondre!! :-) :-) :-)

Ja deixant tot aixó de pronovies, tinc un motiu d'alegria afegit! Igual no us havia dit que encara no m'havia arribat anell de promesa....
Doncs ja el tinc, ahir me'l va donar! I m'encanta, m'enganta i m'encanta!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Es com en els meus somnis!!! Suposo que em va veure tristeta i no em va voler fer esperar més. :-)) ;.:love_: :-)) ;.:love_: =0-0-) =0-0-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara li faré una foto i la poso...!
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dg. nov. 04, 2007 10:26 am

Bueno, a la foto no brilla tant com al natural pero ja us dic que les 9 pedres brillen una barbaritat!!!! Que contenta que m'haigui endivinat el gust!

[/img]
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dg. nov. 04, 2007 11:22 am

que bonic Ica!!!

no diguis més això del ridicul, que tu no en vas fer cap de ridicul, va ser uan situació incòmoda, però fruit de no estar preparats a la botiga
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dg. nov. 04, 2007 7:14 pm

Enhorabona Ica! Veus com al final allo de un clavo saca otro clavo? Segur que trobes un lloc on et tracten millor, ja no les depenentes, sino la marca de la casa.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Azi » dg. nov. 04, 2007 9:12 pm

Hola wapas!!!!
ica,me alegro q estes mas animada!!!! >.-<: >.-<: yo pienso igual q marjo,q no usas una talla tan grande como para decirte lo q te dijeron,hay gente muy stu... por ahi,mismamente el otro dia entramos mi madre y yo en la tienda q esta justo enfrente de pronovias q ella keria echar un vistazo y me sali de alli porq me sento fatal lo q le dijo la mujer q atendia a una chica,le pregunto por un abrigo haber si tenian su talla y la mujer le contesto q para comprarse un abrigo de su talla se tenia q comprar un abrigo mas de señora mayor porq juvenil de su talla no los hacian o q se fuera a un sitio de tallas grandes,no hay derecho,conmig no iva la cosa pero la chica se le kedo una cara de poker!!!! le dije a mi madre q yo me iva de alli porq la contestacion me habia sentado mal hasta ami!!! porq las modelos usen una 36 no kiere decir q todas tengamos q hacerla no??? ademas tmpoco me gustaria usarla porq no tienen por dnd agarrarlas a las pobres.

Key,ahora me miro tu post :-)ok: :-)ok: kiero fotos!!!!!
Azi

EntradaAutor: Azi » dg. nov. 04, 2007 9:14 pm

q bonito ica!!!! es precioso.
Azi

EntradaAutor: Key » dg. nov. 04, 2007 9:16 pm

te he mandado tambien a tu correo de hotmail :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dl. nov. 05, 2007 12:26 pm

ICA, ánim!!! No hi ha dret en dir que aquestes talles, 44-46, que son el mes normal del mon siguin talles grans. No hi ha dret!! I mes en vestits de nuvia, un vestit que te l'has de veure ficat per triar el teu i a sobre que et facin pagar més!! Per aquesta regla el preu hauria de ser depenent de la talla que gastes, no??

Be, canviant de tema completament: aliances. Jo també volia aliances d'or blanc, ja que les tipiques d'or groc no m'agradaven, pero es clar, no volia que semblés un anell normal. Doncs ja tenim aliances!!! Jejeje
Ara no tinc foto, pero quan en tingui ja les penjaré. Son dor groc, pero de dos colors, molt originals, diferents. Les va triar el nuvi!!! Ja us les ensenyaré!

I aquest cap de setmana a la fira nuvis!!
Jo no podré venir divendres, ja que vindré a Lleida el divendres a la nit o dissabte al mati, no ho se. Pero de totes maneres dissabte segur que ens hi passem!! Quines ganes!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants