RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

Me encanta este vestido

EntradaAutor: Eysuke » dv. nov. 02, 2007 10:10 am

Hola Chicas, yo aquí trabajando que rollo no tengo puente con las de cositas que podría estar mirando para el día de boda entre ellas los vestidos..jajaja.

A mi me encantan varios de Rosa Clará son un poco caros pero hay varios que me tienen enamorada. El marejada y el Maily son uno de mis preferidos y de cintura baja y con volantes tipo el que llevó la mijer de bustamente también es un tipo de vestido que me encanta. Yo en cuanto lo tenga claro os lo cuento.

Os han dicho algo más del restaurante???? Alguien ha probado ya los menús?? Imagino que ya nos avisarán.

Bss :-))
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Lea » dv. nov. 02, 2007 6:58 pm

Quien son espias de trajes de novias? :hmm::

Nosotros iremos a hacer la prueba del menú el año que viene... habíamos pensado para primavera que es cuando hace mejor tiempo.

Resulta que leí que no permitian en Can Ribas música entre plato y plato.. y mi organizadora fue y dijeron que no hay problema!

Por lo demás no sé, ahora estamos mirando el tema de los coches y bueno, hemos contratado a unas estatuas humanas (bueno, más bien estamos diciendo cualas nos gusta más ya que a mi pareja le gusta unos y a mí otros :-( ) y bueno, también hemos contratado al caricaturista del Jueves.

Vosotras que tal las cosinas?
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 03, 2007 10:20 am

Sonia! sí, em queda poquíssim! 2 setmanetes de res!!!!!!!! espero que faci un dia com avui!!!!

Demà pujo a Can Ribas amb el meu tiet, que és el que ens farà les fotos i vol veure el lloc, abans del Gran Dia!
Dilluns hem quedat amb Gartur, i nosaltres volem música a l'entrada dels plats! A veure què ens diuen! En teoria aquesta setmana hem de portar els detallets i cosetes a Can Ribas, però no sé si ens trucaran o ja hi compten que hi anirem! no sé...

Lea, espero que a nosaltres tampoc ens posin cap problema amb la música a l'entrada dels plats. Ostres, tu sí que ho fas bé: Organitzadora i tot!!!!!! a l'estil de la peli "Planes de Boda",no?
Que original això del caricaturista!!!

Tema proves de menú, normalment les fan totes entre gener, febrer i març, els divendres, dissabtes i diumenges. Jo volia fer-la a l'abril, però ja ens van dir que si ens ho podíem combinar, millor fer-la al març com a molt tard, i cap problema. La vam fer el març.

Que guai, totes pensant ja amb els vestits! és el millor de tots els preparatius! jo ja he fet 2 proves i encara me'n falta una! el dilluns abans del casament!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dl. nov. 05, 2007 3:46 pm

Quer "guay" :-) Lea, es muy original eso de llevar a un caricaturista a la boda, yo también quiero hacer algo así especial para que la gente se quede que hay oroginalidad y sobre todo por mi "suegra" que dice que el sitio no le gusta , a ver si tengo suerte y al resto de la gente le gusta y lo comentan que se lo pasan bien en la boda, pq sino tendré que soportar el día de mi boda el "careto" de la suegra diciendo que no le gustaba el sitio. :hmm:: Pero bueno.... me ha encantado lo de llevar el caricaturista, sino es mucho preguntar cuanto te cuesta?

Por lo demás a la semana que viene el sábado tarde iré a Rosa Clará a probarme vestidos y a ver que tal, es el primer día que voy... ya tengo muchas ganas.

Y sobre la prueba del menú también tengo muchas ganas de ir a probarlo todo.

Ninou que poquito te queda, que suerte!!! ánimo ya es la recta final y ya verás que bien día que te hace.

Saludos

:-):-):-): Que ganas que tengo de casarme y hoy estoy muy contenta pq nosotros lo celebramos por lo civil allí en Can Ribas y hoy hemos ido a entregar todos los papeles al juzgado de Sant Boi que es de donde somos y nos han dicho que tienen libre el mismo día que lo celbramos, es decir que por la mañana iremos a firmar al juzgado y por la trde haremos la fiesta.... que bien todo en el mismo día ( y anda que no cuesta que coincidan los días)

Bueno chicas que espero os vaya bien a todas y nos contamos que tal lo estamos organizando todo y las noticas de Can Ribas que a ver que nos van contando.
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Lea » dt. nov. 06, 2007 2:18 pm

Realmente la organizadora nos ha quitado muchísima faena ya que ella nos busca todo y nos da ideas.

El caricaturista nos sale por 400 euros, está bastante bien porque el tio se lo curra un montón y va disfrazado :-) Podemos elegir cómo queremos que vaya y le diremos que se vista a lo pintor bohemio, de esos con el bigote super largo jajaja.

Nosotros pensamos que entre el caricaturista y las estatuas humanas ya hay diversión más que suficiente.

Lo del tema de platos con música leí en el otro foro que ponían pegas y a nosotros nos han dicho que se puede hacer perfectamente, al igual que queremos poner distintos postres (mujeres uno, hombres otro) para crear fiestiqui y tampoco nos han puesto problemas.

El tema de los juzgados y todo eso, cuando lo habeis empezado a mirar?
Lea

EntradaAutor: mima » dt. nov. 06, 2007 8:03 pm

Hola a totes!! Potser fa un mes q no em conectava. He tingut problemilles amb internet.
Ara m'haig d posar al dia!
Diumenge vem anar a Can Ribas. Vem estar parlant de mes coses, i ja ns van dir q cap al gener ens trukarien xles proves dls menus.
Hem d trukar a GARTUR, ls musics. Algú sap q tal son?? I sobretot, quan haurem d pagar???
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dt. nov. 06, 2007 8:06 pm

EI Ninou, Soia, stic llegint tot el q heu anat dient akests dies! No he pogut entrar abans!
Doncs siiiii, ja tinc tots els mobles!!! Ns ha costat he!! Ostres kda super xulo, i ja fa 2 mesos q vivim al pis!!!
Es genial!!! Buf, mira q feia q no entrava a escriure!!! kines ganes tenia!! i kin mono!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. nov. 07, 2007 12:53 pm

He escoltat en altres foros que la música és una mica merda... pero escolta, han dit tantes coses, que a saber com son.. Jo vaig escoltar també que no et deixaven fer quasi res de ideies... però sense cap problema, així que fins que no et casis no pots saber com son :P
Lea

EntradaAutor: mima » dc. nov. 07, 2007 5:27 pm

Suposo q cadascú te la seva idea, i la seva opinió! Aviam, no hi ha cap mes remei. no et deixen triar
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dc. nov. 07, 2007 8:32 pm

Hola a todas!!!!

Me ha encantado la idea esa de un postre para mujeres y otro para hombres!!!!! :-)) :-))

Nosotros también queremos música entre los platos pq es mucho más alegre y dinámico.

Cada vez falta menos!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: Lea » dj. nov. 08, 2007 12:55 am

Es que es muy divertido eso de cada uno un postre. Crea vidilla a la boda, ya me imagino a las mujeres "YO QUIERO ESE!!!!" y ellos " NI SE TE OCURRA TOCARLO!!!", :-)
Lea

EntradaAutor: mima » dj. nov. 08, 2007 8:16 am

Es una bona idea!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dv. nov. 09, 2007 7:59 am

Boooon diaaaaaaaaaaa!!!! Demà començo el compte enrere!!!!
6 mesoooooooooooooooooooooossssssss!!!! Buf, com pasa el temps!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dv. nov. 09, 2007 1:17 pm

Bon dia! Quins nervis nena!!! Que et falta per preparar??
Lea

EntradaAutor: mima » dv. nov. 09, 2007 2:22 pm

Buf, ara començarema mirar el tema dles invitacions, i hem d trukar als musics! I también hem danar a concretar el viatje!! Q guayyyy!!!!!
M'ncanta!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dv. nov. 09, 2007 4:25 pm

mima!! 6 mesos! mare meva! passaran en un plis!
Això que diueu del postre diferent per homes i dones, mireu, el 14/9 vaig anar a un casament d'una amiga i també ho van fer així. Va anar molt bé perquè jo el vaig poder canviar amb el del meu xicot, però em va fer pena que hi havia una noia soltera a la taula, que no va poder compartir-lo amb ningú, i li va tocar el seu i punt. Una altra parella que hi havia a la taula, a ella li van portar el dels homes per equivocació, i ella li va dir a un cambrer si li podia portar el de noies, que li feia gràcia poder intercanviar-se'l com feien totes les parelles, però li van anar a mirar a la cuina i li van dir que ja no en quedaven del de les noies....
O sigui que si està ben controlat, està molt bé (tot i que els solterons es queden una mica :-( ) , però assegureu-vos que n'hi haurà per tothom, nois i noies!

Al post de 2007 explico, per no repetir-me els meus ultims preparatius!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dv. nov. 09, 2007 8:46 pm

Eeeeeeeeeeeeei, acabo d venir dla agencia d viatges!! Ja tenim casi enllestit el viatge!!!!!!!!!! Kina ilu!!
Ns falta concretar alguns preus xo ja es casi segur!!
Anirem a la costa oest d'estats Units i despres a la Polinesia!!! Uauuuuu!!!!
Stic super contenta!!
Es dispara una mica masa el preu, xo q carai!! Mira, és un cop a la vida!!! I penso pasarmo mooooooolt BE!!!!!!!! JEJE!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » ds. nov. 10, 2007 1:37 pm

Bueno, tot i així, jo confiu en Can Ribas (pobre d'ells jajaja) i penso que serà molt divertit! En el meu banquet no n'hi ha cap solter, només algún divorciat, però tampoc em puc guiar només per un divorciat, de totes formes, com tambè va la seva ex... que s'intercanviin els postres amb una fusta si volen jajajajaja

Està molt bé el viatge mima!! Jo encara no ho sé.. voliam fer una ruta per Grècia, però amb la merda dels incendis i tot, com que segurament pasarem.. Després habiem pensat anar a Camboya, però tenim que informar-nos si l'huracà que ha pasat en Vietnam tambè ha pasat per Camboya :-(

Jo crec que fins que no comprem els bitllets no direm res... per que si no es un incendi, es un huracà... UNA CACA!! :-(
Lea

EntradaAutor: mima » ds. nov. 10, 2007 3:03 pm

Ostres si Lea, això dls incendis i els huracans és un rollo! A estats units ara també hi ha incendis1 Està tot cremat!! Pero buneo, esperem q quan noslatres hi anem tot estigui be!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dg. nov. 11, 2007 3:05 pm

Lea, i tant, pot ser la mar de divertit posar dos postres diferents! sense dubte, és molt original!

mimaaaaaaaaaaaaaaa, quin viatge nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina passada! i a la costa oest quina ruta feu? nosaltres fem 4 nits a San Francisco i 3 nits a Las Vegas! però jo vaig a Nova York i tu a Polinèssia!!!!!! Me n'alegro que pogueu fer el viatge dels vostres somnis! una vegada és una vegada!!!!

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants