Autor: MOT » dt. oct. 30, 2007 9:38 pm
Autor: MOT » dt. oct. 30, 2007 9:41 pm
ANEROLA ha escrit:Hola noies,
nosaltres potser que també puguem anar divendres, encara no ho sé segur. Digueu el lloc i l'hora i si podem ens apuntem. Li hem de dir también algu a la Ru q està de vacances i sinó no s'enterarà.
Per cert Mot has tret el tema invitacions. Jo estic capficada en aquest tema, buscant una invitació xula. A vosaltres que us las fa el fotògraf? Amb fotos vostres suposo?
Autor: LABANDA » dt. oct. 30, 2007 10:53 pm

Autor: Estherroger » dt. oct. 30, 2007 11:49 pm

Autor: NUMA » dc. oct. 31, 2007 9:05 am
MOT ha escrit:A les 10 va bé!!
Lloc??? Suposo que a Bcn, no?
Hi ha un parell de restaurants del mateix grup, l'un el Mussol del Boulevard Rosa (o Pedralves Centre, com preferiu). L'altre La Botiga, que és perpendicular a Diagonal i que està entre el Hilton i el Sí Señor, crec.
Us poso les webs:
El Mussol: http://www.mussol.angrup.com/catala/index.htm
La Botiga: http://www.labotiga.angrup.com/catala/index.htm
Com veieu escombro cap a casa, jeje (la zona em va perfecte i suposo que a l'Anna también, jeje)
Autor: NUMA » dc. oct. 31, 2007 9:07 am
annakaes ha escrit:NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:Aquesta setmana passada vaig conèixer una noia que va anar al 1er casament que es va fer a Ca n'Alzina! Me'l va deixar pels aires, de bé, eh??
Jo també tinc ganes de sentir les sensacions de la Numa, impressions.... tot! O sigui que... nena quedem ja!!!
EL PRIMER CASAMENT QUE ES VA FER SAPS QUI ERA????
No! No li ho vaig preguntar! Ho saps tu?
Autor: NUMA » dc. oct. 31, 2007 9:11 am
annakaes ha escrit:La ru està de vacances?
Mira-la ella!!!!
Algú la truca? No me'n vull fer responsable! No trobo el seu num. de telf i quan el trobi ja serà divendres!!!![]()
Hora.... a les 10?
Lloc...... barato plis plis plis!!!!!
i.......... com que normalment es diu a una hora i s´arriva sempre mes tard doncs..... ai crec que no m´he explicat massa bé!!! jajajajajajajaja

Autor: Estherroger » dc. oct. 31, 2007 11:05 am

Autor: Capdemar » dc. oct. 31, 2007 2:36 pm

Autor: Capdemar » dc. oct. 31, 2007 2:38 pm

Autor: Capdemar » dc. oct. 31, 2007 2:40 pm

Autor: Capdemar » dc. oct. 31, 2007 2:42 pm

Autor: LABANDA » dc. oct. 31, 2007 4:53 pm

Autor: NUMA » dc. oct. 31, 2007 6:13 pm

Autor: MOT » dc. oct. 31, 2007 8:04 pm
Autor: annakaes » dc. oct. 31, 2007 9:18 pm

Autor: annakaes » dc. oct. 31, 2007 9:18 pm
NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:Aquesta setmana passada vaig conèixer una noia que va anar al 1er casament que es va fer a Ca n'Alzina! Me'l va deixar pels aires, de bé, eh??
Jo també tinc ganes de sentir les sensacions de la Numa, impressions.... tot! O sigui que... nena quedem ja!!!
EL PRIMER CASAMENT QUE ES VA FER SAPS QUI ERA????
No! No li ho vaig preguntar! Ho saps tu?
SI-....... ERA EL COSÍ DEL DANIEL MESTRE I LA BLANCA!!!!! jajajajajajaja

Autor: ANEROLA » dj. nov. 01, 2007 9:45 am

Autor: annakaes » dj. nov. 01, 2007 1:07 pm