Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 31, 2007 11:32 am

EEEEEEEEEooooooooo!!!!!!!!
Quin bajon que tenim per aqui!!!!!!!
Feu Pont??????
Jo al final me l´he agafat!!!!!!!
Aquesta tarda vaig a pendre´m mides del vestit!!! Tinc unes ganetes!!!!!!!
Mary, ja ho tens tot preparat!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 31, 2007 11:35 am

Bon dia noies, per aqui mmolt malament, estic amb febre, i un mal d´estomag... que no veas! A les 3.30 tinc hora al metge, a veure que m´explica! però sisplau... que me dopen pero ya! esto es insoportable... aun asi, estic al despatx irant les musaranyes, perque amb aquest malestar...

Gi14, que guay!!!!!!!!!!!!!!! ja ens explicaras que tal la prova de mides... laltre dia passava per alla, pe colegi dadvocats i no vaig veure la botiga, a quin carrer esta? al de baixada?
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 31, 2007 11:48 am

Pues vaya!!! Si que esteu fines!!! Primer l´ofcourse i ara tu!!!!!
Fas jornada intensiva avui???? perquè si estàs així poca cosa faràs!!!!
Està al mateix carrer Mallorc, costat mar, des del Col-legi d´advocat l´acera que queda en diagonal, al costat hi ha un bar que em sembla que es diu Palermo o algo així!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 31, 2007 11:59 am

Hola!!
Rachi, nena, pq no marxes a casa??? Quan estàs així xoff és el millor...
G14 que vaji moolt be avui,.. dilluns volem detalls, ok?

Jo encara no estic gaire be, el metge m'ha dit que segurament és una gastroenteritis fluixeta... total, que estic a dieta.. Fatal, pq avui fa dos anys que estic amb el meu nen, i no ho podré celebrar com a mi m'agrada (vinet, foie, carn). Em veig celebrant-ho amb un platet d'arrós bullit.. Quina poca gràcia, oi?
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 31, 2007 12:03 pm

Of course, jo avui tambe tenia un sopar ben kono preparadet i haurem de compartir un arros bullidet.... m´enrecordare de tu quan estigui prenent l´arroset! Suposo que marxare a caseta despres.... però hi ha tanta feina... Però bueno, no esti crendint res de res.

G14, volem detalls!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 31, 2007 12:09 pm

Si ja us explicaré mis medides jejejeje segur que no són 90-60-90 pero bé, com mai me les he pres em fa gràcia!!!! a veure a veure ja us comentaré!!!!!
Cuideu-vos i que us cuidin que això si que ens agrada jejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 31, 2007 12:12 pm

Hola guapes!!!

Doncs si q estem be... Rachi, jo de tu marxava a casa. Quan s'està així a la feina es perd més el temps q cap altra cosa... I a més et passes l'estona pensant en lo bé q estaries a caseta!!!

Jo ahir también vaig tenir un dia liadet... No vaig parar en tot el dia i vaig arribar super-tard a casa... Avui el mati ha començat igual, però ara ja estic afluixant i crec q podré marxar aviadet... Ah!!! I divendres no faig pont... Però pq no vull... he de fer unes cosetes i em passaré pel lab només al matí.

G14!!!! Q vagi moooooooooolt bé la presa de mides!!! Detallets, detallets!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 31, 2007 12:15 pm

Rachi, jo també pensaré en tu!! Jejejeje, quin parell! Jo normalment mai em poso malalta (a la feina no he agafat la baixa mai, com a molt m'he quedat a casa un dia..) i ultimament ja en porto dos (la grip que em va fastidiar a Sevilla i la panxa que em xafa l'aniversari..) Aixss...

G14, jo tampoc m'he pres mai les mides, però em sembla que les meves poc tenen a veure amb el 90-60-90... Jajajaja, em sembla que prefereixo seguir a la parra, en cuanto a medidas corporales se refiere!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 31, 2007 1:23 pm

Bon dia guapes!!!!
per fi tinc una mica de tranquil.litat per poder-me conectar!!!! ja m'he posat al dia...
rachii si no et trobes bé marxa cap a casona!! que aixó d'estar a la feina malament és lo pitjor que hi ha... tu deixa't mimar molt aquest dies... ofcourse, també va per tu!!!
ofcourse jo avui també faig 2 anys!!!! quina coincidència... ja ho tinc tot preparat per donar-li el rellotge aquesta nit!!! tinc unes ganes :-))

G14 volem tots el detalls ehhh dilluns ens ho expliques tot!!! >.-<: >.-<:

nenes cuideu-vos molt ehhhh

les que teniu pont on marxeu, que no m'enrecordo???
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 31, 2007 1:24 pm

Bon dia guapes!!!!
per fi tinc una mica de tranquil.litat per poder-me conectar!!!! ja m'he posat al dia...
rachii si no et trobes bé marxa cap a casona!! que aixó d'estar a la feina malament és lo pitjor que hi ha... tu deixa't mimar molt aquest dies... ofcourse, també va per tu!!!
ofcourse jo avui també faig 2 anys!!!! quina coincidència... ja ho tinc tot preparat per donar-li el rellotge aquesta nit!!! tinc unes ganes :-))

G14 volem tots el detalls ehhh dilluns ens ho expliques tot!!! >.-<: >.-<:

nenes cuideu-vos molt ehhhh

les que teniu pont on marxeu, que no m'enrecordo???
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 31, 2007 1:27 pm

aixxxxxx mary. quina ilu lo del rellotge! Que marxeu avui cap a ribes??? o li dones avui a bcn?? Es que no menrecordo de quan marxes ni quants dies estas alla. Per cert, ja tens les espelmetes, olis i demes??? aixxxx quina ilu!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 31, 2007 1:34 pm

marxo avui a ribes, després de treballar i estem fins el diumenge!! i li donaré aquesta nit... ja tinc espelmes, sabóns, olis, petals de rosa, bombons i em falta comprar el cava que hi aniré ara al migdia!!!! ja en tiinc ganes....

buenoo marxo a dinar!!!! fins després un petnt guapes
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 31, 2007 3:28 pm

Mary disfruteu moltíssim i a veure quina carona et posa aquesta nit quan li fagis el regal!!!!! Ja ens explicaràs com va tot.
Jo també ja us explicaré!!!!!
Nosaltres ens quedem per aqui perquè el meu nen no fa pont per tant......... aprofitaré per anar comprar robeta que em fa falta, jijijiji.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 31, 2007 3:34 pm

Mary que vago mooolt i molt be!! Ja ens explicaràs....
Jo al final no marxo enlloc, ens quedarem per aqui, descansant i fent el gandul. La veritat és que en tinc moltes ganes!!
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 31, 2007 5:47 pm

Bueno noietes... gastroenteritis virica...jaaaaaaaaaaaar! Res en 2 dies estic en plena forma un altre cop!

Mary, que vagi molt be el cap de setmana, dilluns ens expliques que tal tot.

G14, a veure que tal el vestit!

Bon pont a les que el pogueu disfrutar i a la resta ens veiem divendres!!!!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 31, 2007 6:08 pm

Rachi, les dos tenim el mateix, jajajja, quin parell.
Bueno, doncs demà fes bondat, i si divendres et trobes malament, t'agafes el dia de festa... AIxss, quina castanyada que ens espera, oi??
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. oct. 31, 2007 7:01 pm

Chicas... hoy he tenido un dia de perros!!!

Res només un petonet gegant q m'en vaig de PooOooooooOooOnt!!!! ho necesito la veritat... i la setmana que ve les claus del piset!! Yupiii!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 31, 2007 7:25 pm

guapes molt bon pont!!!! cuideu-vos moltíssim i disfruteu!!! i a les maleltones deixeu que us mimin molt!!!!!!

fins dilluns!!!!!

un petont
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 31, 2007 7:29 pm

Mary, guapissima!!!! Q vagi moooooooooooooolt bé aquesta nit!!!! Passeu-ho de conya!!! Ja ens explicaràs q tal va tot!!!

A les q esteu pachuchillas, milloreu-vos!!! I aprofiteu pq els vostres nens us mimin com us mereixeu, jejeje...

I per totes, q passeu molt bon pont!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 02, 2007 12:21 pm

Bon dia desdel llit!!!!
Si si, avui estic millor però ahir creia que m´havien apallissat!!!!!
Bé vam anar a pendre´m mides pel vestit que no són 90-60-90 però 85-69-89. Em falta pit i em sobre cintura, jejejeje. Quan ja m´havia provat el vestit de prova i ja estavem xerrant em vaig començar a sentir malament i l´unic que vaig tenir temps de fer es sortir al carrer i fer canvi de moneda. MECACHIS que malament ho vaig passar i em vaig sentir fatal. Per tant un inicvi triumfal amb el vestit. Després per marxar cap a casa amb moto va ser una pesadilla amb el mareig que portava!!!! I a partir de lavors tota la nit com un surtidor!!!!! Ahir estava molguda i avui encara estic per aqui a casa mig marejada i pa´lla!!!!!!
Per tant Rachi i Ofcourse espero que vosaltres ja esteu bé perquè jo això d´estar malalta o porto fatal!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants