NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 30, 2007 12:46 pm

marjo q bien!!! por mi experiencia en provarme vestidos...la verdad q el primer dia q me prove vestidos me senti como si estubiera disfrazada para carnaval,tmpoco esq sintiera algo especial, las demas veces pues te vas viendo mejor,te vas acostumbrab¡ndo y haciendo la idea,el dia q me prove mi vetsido pues en principio dije q me gustaba mucho y q le ponia un 10,a los 5 minutos me di cuanta q no me keria provar ninguno mas,ese era mi vestido,expresaba lo q soy yo,no se si me explico,cada una tiene su personalidad y los vestidos van con ella me entiendes no<???
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dt. oct. 30, 2007 5:08 pm

JO Marjo, així no tenen gaires models no de san patrick?? hem vec a barna també....la veritat és que hem fa un pal anar el dissabte a probar-me....abans de demanar hora, hem feia ilusió, però no se, l'altre dia li vaig ensenyar alguns que tenia guardats a l'ordinador a ma mare i no va fer gaire plan de res.... vam mirar alguns, i com hem passa a m tambe, que mires altres més fora de lo tipic i et puja un dineral....i hem va tornar a dir si amb el seu vestit es podria treure un altre patró, jo no crec que sigui tan fàcil, si que hi ha molt vestit, però si has de treure un altre vestit de nuvia no se....a més, que no m'agrada la tela!! :o-o:

En fi, estic una mica rallada, la veritat...

Marjo, jo tampoc vaig sentir es especial les vegades que m'he probat, m'he trobat rara, i sobretot el primer cop, incòmoda...però pel que he vist, tot i que no siguis de les noies que t'has imaginat vestida de núvia etc, aquesta sensació de saber que és aquest el vestit, l'han trobat igual, cadascú suposo que la viu d'una manera o un altra, però la gran majoria diuen el mateix, que ho saps... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 30, 2007 6:10 pm

key,no es mi conversacion pero te tengo q decir q si la tela del vestido de tu madre no te gusta,oye sintiendolo mucho no te hagas ningun vestido con ese. Entiendo q un vestido es un dineral pro ese dia es unico y es para ti,y yo personalmente prefiero gastarme un pokito mas e ir cmoda q no gastarme poco y pensar q hubiera sido mejor llevar otro vestido,es un consejo eh!!
mi suegra tmbn me dijo q para q me iva a gastar dinero en un vestido si el de mi cuñada estaba nuevo y le dije q me parecia muy bien pero q yo keria mi propio vestido ademas de q dos personas dificilmente tienen el mismo estilo y ni tmpoco les keda igual las mismas cosas.
Mi vestido es mio,es de mi dia y si mis hijas me lo piden se lo dejare con mucho gusto pero tmbn les dire q ellas deven llevar el suyo propio ya q es SU dia,me entiendes no???
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: Key » dt. oct. 30, 2007 8:35 pm

No, si ya me costó hacerle ver que no quería ponerme su vestido, pensé que la etapa estaba superada, pero ahora me lo volvió a sacar, me parece muy bien que le pueda hacer ilusión, pero debe pensar que no es mi estilo...y que 8 años se notan por mucho que la moda nupcial vaya diferente al resto de ropa....

Me rallo porque no se que vestido puedo encontrar que diga algo que mi, y que no salga por un pico....nada, que me desespero antes de tiempo, lo se....pero me rallo cada vez que me pongo a mirar vestidossss :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 30, 2007 9:26 pm

Oni no t'agobiïs abans d'hora, ja veuras com trobarás el que t'agrada, hi ha infinitat de models diferents i de preus molt variats. I si al final no acabes de trobar el teu vestit, agafa el que t'hi sentis més comoda i més agust. Ja veurás com ho trobarás :-)ok: :-)ok:

El divendres tinc hora a Pronovies. Volia aprofitar el viatge per mirar alguna altra pr m'han donat hora a les 11 per lo que no crec que tingui temps de mirar res mes. Bueno poc a poc.

Jo no descarto anar un dia a Barna cap als voltants de Nadal que ma mare fará festa, Tot depen de si acabo de trobar algo que hem faci el pes o no per aqui :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dt. oct. 30, 2007 9:28 pm

Nena...., que divendres a les 11 també tinc hora jo a Pronovies...!!! Que donen les hores doblades?
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 30, 2007 9:58 pm

En serio? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Vols dir que no hi ha més de una venedora i provador? Potser donen hora a dos o tres persones a la vegada :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dt. oct. 30, 2007 10:07 pm

Vaig trucar ahir a la tarda i em van donar aquesta hora! Bueno, suposo que deu ser com tu dius...!

Ostres..., aixó serà una trobada forçada, no? :-/

Bueno, si no hi ha canvis... igual ens veiem...! D'entrada soc vergonyosa, pero no es plan de fer veure que no sabém que estarém les dos allí no?
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 30, 2007 10:13 pm

Bueno, jo ja m'he quedat mes o menys amb la teva cara mirant la web o sigui que amb una mica de sort serà fàcil reconeixer.nos. A més també sou de Molle oi? Jo segurament aniré amb la meva mare i la meva germana

Bé, si ens trobem ja hem donaré a coneixer
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 5:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. oct. 30, 2007 10:45 pm

HI ha dos o tres probadors, ara no recordo, dependentes també hi ha unes quantes..si ho arribo a saber en lloc de dissabte, agafo hora també per divendres...jajajaja aixi ja fem reunió ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dt. oct. 30, 2007 10:48 pm

Si, ara també t'he observat a les fotos amb una mica més d'atenció! Jo em dic Verònica (suposo que ja ho has vist)! I sí, vivim a mollerussa tot i que no hi hem nascut cap dels dos...

Jo també hi aniré amb ma mare i ma germana segur, i possiblement s'hi apunti la meva millor amiga.

Bueno, quantes casualitats...! Quina gràcia :-) :-)) :-) :-)) :-)

Ostres key si arribem a coincidir les tres...!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 30, 2007 10:54 pm

Doncs si :-)) :-)) :-)) :-)) Jo tampoc soc de Molle. Al gener fara tres anys que m'hi vaig instal·lar pr no faig gens de vida de poble ni volto massa pel centre. Visc als pisos de la creu roja i clar cauen una mica apartats o sigui ue vaig del caprabo a casa i d casa al gimna :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dt. oct. 30, 2007 11:09 pm

Ahhh, doncs nosaltres ja fa 5 anys que hi vivim però igual que tu dius del supermercata a casa i de casa al super (jo m'he acostumat més al mercadona) jijij

Nosaltres vivim a la carretera de palau (prop de Nufri), també es més aviat a les afores i en línea recta es bastant aprop d'on vius tu (o vosaltres)...

Quina gràcia tantes casualitats!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dc. oct. 31, 2007 12:32 pm

Ei nenes recordeu que vaig demanar una parella de nuvis a Hong Kong reproducció de ma cunyada i mon cunyat? Doncs ja m'han arribat i estan molt be :-)) :-)) :-)) Us poso l'enllaç per a que els vegeu

viewtopic.php?t=12617&start=120
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dc. oct. 31, 2007 12:40 pm

Molt xulos Marjo! La veritat és que estàn super ben fets. Jo perque encara no tinc clar a qui donaré res, però és super bona idea.

Sabeu que encara no he aconseguit els puñeteros papers? Ahir ma mare i dos testimonis amigues meves van anar a omplir els papers i el cura els va plantar! A veure que passa dilluns, que anem a Lleida a signar... Espero treure-m'ho de sobre JA!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: XIPI » dc. oct. 31, 2007 12:56 pm

Wole!! Veig que a estem amb les sabates!! A mi también em preocupen, perque les vull amb punta redona i no gaire taló, ja que deseguida em fan mal els peus!! He anat mirant alguna cosa per Lleida i Tarragona, pero no hi ha res que me faci el pes! Be, com que per aixo encara hi ha temps... anirem mirant!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. oct. 31, 2007 1:02 pm

Marjo, els ninos són preciosos!! dels que he vist fets, són els que més macos que he vist fins ara!! una cosa, els detalls del vestit etc també t'els ha fet?? es que m'agradaria ferlos per una parella d'amics que ja estan casats,,,, li vaig dir a una amiga si m'els feia, però com va bastant atabalada de feina, la veritat es que no se si demanar-los aqui, i així la llibero també...
Gloripage, deunidó amb el cura!
Jo m'he d'informar de la documentació que demanen per tramitar l'expedient matrimonial al registre civil...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. oct. 31, 2007 1:22 pm

Home, els vestit no te tots els detalls i no es exactament igual pr s'hi assembla força, igual que el ram. Unes pagines més enrera de la post que us he ficat, hi ha la foto dels nuvis reals, mira-ho tu mateixa.

A nosaltres ens han canviat el mossen de la parroquia on ens haviem de casar, tot i que seguirà fent la cerimònia ell pq es amic de la familia. De totes maneres un dia d'aquests haurem d'anar a veure el nou per presentar-nos i per parlar de la paperassa. Jo hem pensava que com que el mossen era amic de la familia ens podriem saltar el curset prematrimonial pr ara ho veig magre os sigui que a aguantar el toston com tothom :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: Toni » dc. oct. 31, 2007 2:27 pm

... entrades per la fira de nuvis de Lleida a www.guianupcial.com/noticias

passeu per l'stand de GuiaNupcial.com / GuiaNupcial.TV i ens veiem :-)ok: :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. oct. 31, 2007 2:29 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants