NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » dl. oct. 29, 2007 1:40 pm

hola a totes,
Osti amb els preus de vestits!!! és una autèntica bogeria, i per a què després t'endossin un que s'ha provat mig món com al Ribé!!!
Jo tinc proves aquests dies... us informo dels resultats...encara que estic d'acord amb vosaltres: una cosa són les models i una altra són la gent normal com nosaltres: qui no és alta, és baix, qui no té cadera, qui no, com jo, no tinc cadera... així que paciència!!!
Per cert, key una pregunta: com ho he de fer per a veure el teu post? m'ho pots explicar plis?

Petonets,
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dl. oct. 29, 2007 1:49 pm

L'enllaç que he ficat adalt..clica i aniràs directa a la pàgina :-)ok:

Jo trucaré aquesta tarde per anar dissabte al mati a Lluna de drap i a pronovias...ale, comencem fort!! jejeje....no però es que al desembre ha d'anar ma mare a barna amb el meu germà al metge a recollir uns resultats, llavors, vull mirar en aquest temps les botigues d'aquí per si hem d'anar a bcn, aprofitar aquell viatge, demabnar jo festa i anar cap allà....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 29, 2007 1:50 pm

Sabeu que a Pronovias em van dir que tardaven casi 6 mesos en les sabates?????? A menos que les tinguessin en stock.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. oct. 29, 2007 3:29 pm

Wapes!!!

Ja per fi de vacancetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quines ganes en tenia!

Aquesta semaneta a deixar alguna cosa llesta de la boda........ El dimecres vaig a provar-me vestits a Pronovias i avui he començat a mirar floristeries!

He estat veient els vostres vestits, són tots xulíssims! Ja m'heu fet dentetes i encara tinc més ganes de que sigui dimercres! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

per cert! He alucinat amb alguns preus! Els d'Elie Saab millor ni mirar-se les fotografies..........mare meua!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. oct. 29, 2007 3:34 pm

Per cert! No puc veure segons quines fotos de les que pengeu...

És problema del meu ordinador o és que he de fer alguna cosa per poder-les veure??? Merci!

Por cierto Glori, si no has encontrado los zapatos que buscabas en Madrid no creo que los encuentres en Lleida..... Si veo alguno te lo digo, yo supongo que me los compraré en Pronovias con el vestido!

per cert Oni!!! FELICITATS UN COP MÉS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 29, 2007 3:39 pm

Bueno no se, espero encontrarlos... Hay un sitio en Madrid que los hacen a medida y creo que no son muy caros... En Pronovias carisimos, y no tienen muchos modelos, al menos cuando estuve yo en Lleida y en Madrid en dos tiendas no tenian ni los que vi en Lleida!

En fin... O me compro cualquier cosa o a medida...
gloripage

EntradaAutor: marjo » dl. oct. 29, 2007 3:42 pm

Hola noies que tal? Jo aquesta setmana de vacancetes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: No aniré enlloc pr una setmaneta de relax sempre va be :-)ok:

Elena per veure les fotos has de tenir la sessió iniciada, no se si es aixo el que et passa :-/ :-/ :-/ :-/

No trobeu sabates sense punta de nuvia? Doncs quin mal rotllo pq a mi no m'agraden les sabates amb punta, ja veig que tindré problemes per trobar alguna cosa que hem fassi el pes :-( :-( Bueno tampoc cal patir abans d'hora...
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 29, 2007 4:13 pm

Pues es mes dificil del que em pensava... I aixo que aquest any se suposa que es porten de plataforma i tal.. Pero nanai... Sempre queda la opcio de fer-les a mida, perque si hi ha alguna tenen un talo de.... 15 cm?
gloripage

EntradaAutor: Azi » dl. oct. 29, 2007 4:36 pm

buenas!!!!!!! jolin esta semana si q le dais a l teclado eh!!!
lo primero... Key,cuendo te enseñan el book en pronovias devajo del vestido a mano izq. te pone el precio asiq si alguno te resulta caro no te lo prueves,ami ese de 3600 tmbn me tenia enemorada pero opte por no provarmelo por si me gustaba demasiado,preferia provarme los q estaban a mi alcance,y de los q me gustaron el mas caro eran 1900 pero mira,el q me e kedado vale 1500 y en comparacion con lo q se han llegado a gastar amigas mias lo encuentro muy bien de precio.
nani,yo no veo las fotos :-( :-( :-( :-(
no me enterado bien,ya tienes vestido??? si es asi felicidades wapa!!!!
lo de los zapatos,ami me dijo la de pronovias q cuando kisiera me pasase a mirar zapatos para mi vestido pero no me comento nada de q tardasen 6 meses en traerlos..no puede ser q tarden mas en hacer unos zapatos q un vestifdo!!!! ya lo preguntare porq al menos vosotras sabeis q zapatos kereis yo ni lo se!!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 29, 2007 5:31 pm

Eso me lo dijeron en Madrid pero yo creo que se les fue la olla... Yo les dije que lo necesitaba en febrero... De todas formas, es mas caro en pronovias que hacerlos a medida.... Asi que ya sabeis.
gloripage

EntradaAutor: ica » dl. oct. 29, 2007 7:25 pm

Hola noies,
Que bé, ara sabates!!
Aprofitaré per demanar-vos a totes les que mireu sabates que si en veieu de casi planes m'ho digueu...!
A mí en realitat la punta me's igual, però no vull de cap manera taló alt, primera perquè al cap de no res em fan un mal els peus que no puc ni caminar i segona que no vull ser mes alta que el nuvi!!! Sóm si fa no fa d'alçada però si el taló es important ja el passo....

Bé, gràcies per endavant! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 29, 2007 7:31 pm

A mi hem van recomanar aprofitar per les sabates les rebaixes, si anem al principi, potser trobem cosetes, jo tinc dos rebaixes encara per davant...a veure....

El dissabte tinc hora a pronovies i a lluna de drap`...a veure que tal!

Marjo, com ha anat a Tàrrega?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dl. oct. 29, 2007 7:50 pm

Eiiii, divendres jo també tinc hora a ponovias... No se si demanar hora a algun altre lloc per aprofitar! Segurament a Rosa clarà...
Ostres es que encara es molt aviat...! Pero bueno, feina feta...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. oct. 29, 2007 7:58 pm

Buenas , si vais a dos sitios a la vez os vais a emborrachar de ver tanto vestido, os cansareis de tanto probar... yo me canse bastante.....
:o-o: :o-o: :o-o: :-) :-) :-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. oct. 29, 2007 8:01 pm

Ya imagino, pero bueno, he quedado uno a las 9.30 y otro a las 12, al menos, desayunaremos entre y nos despejaremos un poco,,,,es que de finde a finde no te creas, que aunque hay pocas tiendas...son unas cuantas de una en una, y si tenemos que ir a barcelona, pues aprovecharíamos en diciembre, justo antes de navidad, que tiene que ir mi madre a bcn y asi aprovechamos, si no, desplazarnos es complicado...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dl. oct. 29, 2007 11:16 pm

ei xiques!!!! ara estem amb sabates... però tant difícil és trobar-les? Coi!!! perquè fa il.lusió que sinó... un es comença a repensar!!! (és broma).

Per cert, algú té una orientació sobre els preus de la Clarà... ja que sabem els de Pronovias... estaria bé saber els de la Clarà...

Una abraçada,
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dt. oct. 30, 2007 8:28 am

No es dificil trobar-les, es dificil trobar unes que no siguin de punta.... De planetes n'hi ha, del tot i amb poquet taló. Jo miraré a lleida la setmana que ve i sino crec que aniré a preguntar per fer-les a mida.

De totes maneres les sabates a Madrid son molt lletjes en general, a lo millor a Barna hi ha mes coses i inclus a Lleida.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 30, 2007 8:56 am

Hola nenes bon dia _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) _cfe*:-) Estic de vacances i mireu a quines hores volto pel mon. Tot ho deixes per les vacances i llavors vas de cul .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* c[]c c[]c c[]c ::ffff ::ffff .::s--:... .::s--:... .::s--:... .::s--:... :star::

Bueno, ahir vaig anar per primera vegada a provarme vestits >.-<: >.-<: Vaig sortir força animada pq hem pensava que hem quedarien molt pitjor i la veritat es que aquests vestits ho dissimulen tot. No tenien els que hem volia provar (Oni els teus tampoc hi son) pr m'hen vaig provar altres i justs els que hem pensava que no hem quedarien be m'anaven com un guant. El que hem va agradar més va ser el bahamas de St Patrick, es molt semblant al Nilon de pronovies i els vaig dir si hem podien posar el llacet més amunt i cap al costat (com el porta el Nilon) i cap problema.

El que hem va sorpendre més va ser que en realitat no vaig sentir cap emoció especial al veure'm vestida de núvia, vosaltres us emocioneu? potser es que no m'hi acabo de veure, hem veig rara com si hem proves un vestit de festa que no acabes d'encaixar amb mi (potser ho fa que jo no he estat mai massa de bodes, hem fa il·lusió casarme pr tampoc no es el somni de la meva vida) :-/ :-/ :-/

Be ara ja he agafat carrerilla o sigui que a demanar hora als altres llocs. Segurament acabaré anant a barna a Vinzenz pq m'he quedat amb les ganes de probarme els vestits que volia de St Patrick :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 30, 2007 12:37 pm

gloripage ha escrit:Eso me lo dijeron en Madrid pero yo creo que se les fue la olla... Yo les dije que lo necesitaba en febrero... De todas formas, es mas caro en pronovias que hacerlos a medida.... Asi que ya sabeis.

yo ma las mirare por todas las tiendas de por aki lleida pero sabes si aki tmnbn las hacen a medida y dnd??? por mirar precios no se pierde nada no???
Azi

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 30, 2007 12:40 pm

Urgell2 ha escrit:ei xiques!!!! ara estem amb sabates... però tant difícil és trobar-les? Coi!!! perquè fa il.lusió que sinó... un es comença a repensar!!! (és broma).

Per cert, algú té una orientació sobre els preus de la Clarà... ja que sabem els de Pronovias... estaria bé saber els de la Clarà...

Una abraçada,

urgell,yo e estado en rosa clara probando vestidos y excepto la coleccion two q el mas barato es de 1500 o por ahi los demas no bajan de los 2000 o 2500,yo me kede alucinada con los precios chic!!! pero bueno,por ir a mirar no pirdes nada ,como los precios estan puestos en el book... ademas si te pasa como ami q el q mas me gusto era de los mas baratos (1600)......
Azi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant