Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 29, 2007 11:24 am

ahh si?? pues no ho sabia quina gracia!!! jeje la veritat és que si que em pesrona guanya molt, a mi em va passar que per cataleg no em va agradar i al final és el que m'he quedat!!!
rachi s'ho va passar bé el teu noviet??? a on ho va fer???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 29, 2007 11:28 am

Bon dia wappes!!!!
Croketa que ja el tinguis gairebé decidit ja és molt. Nenes anem pim pam amb el vestit!!! jejeje i això que jo em pensava que em costaria!!!!
Tu Rachi al gener tens pensat anar-hi i tu Fiancée!!!!

Nosaltres el cap de setmana molt bé NON STOP, encara que això de sortir a sopar els dos dies i després copetes jo ja no ho aguanto. Divendres vaig agafa una turca com feia temps, un desastre. Van demanar una sangria de cava i com entrava bé perquè estava dolça em va sentar al revés!!!!!

Per cert ja tenim encarregades les invitacions!!!!! Vam anar divendres i després de mirar 7 albums enormes vam escollir sols dues que ens agradaven i després vam decidir-nos per una que jo trobo que és molt original perquè està feta amb paper vegetal. La setmna vinent li hem de portar el text perquè li vam dir que voliem pensar-ho i ja li faré una fotito!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 29, 2007 11:37 am

Bon dia guapes!!! Des de MADRID!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja estic aki... Ahir vaig haver d'anar a agafar el tren a Tarragona (no puc anar amb avió per culpa de les mostres), però bueno, vaig venir força be pq vaig agafar l'AVE i només triga 2:30h

Cada vegada estic més decantada cap al del Bundó... De moment els vull demanar q em portin un vestit de la col·lecció pq me'l vull emprovar (es el salinas, crec... Un de talle baix tipus RC) i el q no sé és si aniré o no a RC... M'ho he d'acabar de pensar... Probablement sí q hi vaig per emrpovar-me aquest q em falta. Ja us explicaré...

Ah!! Rachi, lo dels hombros és pq sé q hi ha alguns cures q no els agrada q la gent vagi amb els hombros enlaire... A la meva cosina q es casa a Maria Reina, la dona li va dir q el "paraula d'honor no era elgant"... Tu et creus???? Bé, ella se l'agafarà P.d'H però amb una mena de coll q li tapa una mica... No sigui q després arribi a l'esglesia i li diguin q així no pot anar... Us imagineu????
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 29, 2007 11:42 am

RACHI jo també fins al gener res... :-( però tinc ganes!!! Que feu aquesta setmana? Jo dijous marxo a Cantallops a un Hotelet que es diu Can Xiquet vull anar a veure Carcassone y també Girona que no he estat mai!!!!
I la setmana que vé em donen les clauuuuus del meu piseeet!!!
Tinc ganes ja de tenir les claus per dedicar-me ja del tot als mobles, l'estil que ens agrada a nosaltres es rottlo colonial una mica sofisticat com Musha Cai
http://www.milmundos.com/
bueno volem combinar estils colonial i modern el que de moemnt ens porta de cul es el moble de la tele però bueno mica en mica... Vosaltres com decorareu tot?
Per cert els electrodomestics que fareu? Nosaltres la rentadora y la secadora les volem de Miele la línea Young però el rentaplats voldría mirar una marca mes asequible pq els Miele mínim son 1000€ y clar 1000€ de cada cosa... em puja un colló de mico!!!! quina marca em recomaneu?
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 29, 2007 11:47 am

Aps per cert avui han obert la botiga online de Zara Home (http://www.zarahome.com/) per si us interesa comprar cosetes!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 29, 2007 1:20 pm

merci per la info Fiancée!!!! jo m'he comprat el rentavaixelles de la marca siemens!!! que em van dir que estava molt bé... jo la veritat és que no entenc... a casa meva sempre em fet servir miele, xo com que ens ho regalaven no era plan tampoc d'abusar molt!!!

buenoo ara marxaré cap a la Illa que vaig a comprar la decoració de l'habtació de l'hotel per aquest pont... :-)) :-))
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 29, 2007 1:23 pm

Que romantic mary!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 29, 2007 1:27 pm

siiii... ell s'ho va treballa molt per tant ara em toca a mi... a més que em fa molta il.lusió.... :-))
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 29, 2007 1:51 pm

JO amb tema decoració soc molt minimal... magraden molts pocs mobles, i no masses colors. Si el terra es fosc, els mobiliari blanc. Soc minimal minimal... Aquest estil que dius tu fiancée. el trobo maco però quan el veig en revistes, despres, el pis ha de ser molt i molt gran i especial per decorar-ho aixi ( es la meva opinio, eh???)
Fiancee, ets la reina d´internet!!!! :-)ok:
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 29, 2007 1:52 pm

Tema electros, una altra marca que esta be. es bosch i siemens. Una gama inferior, però no pitjor es balay, que es segona marca de bosch, es mes barato i esta molt be de preu!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 29, 2007 2:02 pm

A mi m'agraden molt els de siemens... Pel q sé, donen molt bon resultat.
Fiancée... Com ho fas per enterar-te de tot??????

Al novembre, quan tornem a BCN, ens posarem a mirar mobles nosaltres también, jejejeje... L'estil?? Doncs modernet a la par q acollidor... Nosaltes haviem pensat en posar mobles blancs, però tenim la cuina al cosat del menjador i es tota blanca! Un part d'ella té armaris sense tiradors i era massa semblant al q haviem vist pel menjador... Així q ara ens decantem més per la fusta... Probablement, de color noguera (fosqueta, però sense arribar al wengue). Ara només falta q ens donin d'una punyetera vega el pis!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 29, 2007 2:24 pm

Jijijiji es que m'agrada molt mirar webs per internet i sempre estic mirant botigues online... fins i tot em compro roba online!!

La meva mare té el rentavaixelles siemens així potser em compri de siemens no sé... ara em poso a pensar en electrodomestics i em dona un chungo!!! Ahir em va dir la meva parella de demanar per reis als pares coses pel pis, potser algunes cosetes si que les demanarem pq em de comprar de tot comencem de 0, bueno suposo que com gairebe totes!!!
Tens rao RACHI en lo que ha de ser molt gran el pis perque et quedin be els mobles... jo estic acostumada a viure a la casa dels meus pares que viuen a una urbanització de BDN i clar em costa acostumarme a les mides d'un pis... per aixó fem el menjador mes gran tirant una habitació sinó quedaria tot apilotonat, de tote formes dintre d'aquest estil de mobles, nosaltres posarem molt poquets i bastant modernets... crec que quedará bé a més, ens hem d'aprofitar que el tiet del meu noi ens fa preu jajajaa!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 29, 2007 2:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 29, 2007 2:26 pm

Jo amb el tema d´electodom no estic gaire posadeta però si que m´han dit que els Mielle van genial. No sé quan tinguem de comprar-los haurem de mirar altrs perquè segurament s´ens sortiràn de pressupost els Mielle!!!!
Mary que et va preparar al teu nen de regal de compromís????
Fiancée, ets una crack!!!! Estàs en tot com t´ho fas?????
Rachi a mi també m´agraden les coses més minimals. De fet la cuina la tenim gris marengo el terra, armaris blancs i la paret un color blanc trencat!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 29, 2007 3:00 pm

Hola nenes!!
Com ha anat el finde? Jo no gaire be... Desde divendres a la tarda vomitant... Al final ni vaig poder anar a sopar al Vinyaroel. Va ser arribar a casa per arreglar-me i començar... Aquest matí m'he quedat a caseta, apossentant una mica l'estomac.... La part positiva és que segur que m'he aprimat (no he menjat res!)

Els electorodomestics jo els tinc de la marca Bosch, i van força be. La nevera no se de quina marca és, però és una americana (em sembla que es diu així) que te dues portes (una nevera i l'atra part es congelador). La veritat és que és molt xula. L'inconvenient es que cada any venen a fer la revisió i de 130 euros no baixa!
I pel pis de lloguer vaig posar uns whirpool, que em van sortir molt i molt be de preu!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 29, 2007 3:53 pm

ei ofcourse espero que estiguis millor!!!! vaya finde :-( ara et toca fer bondat per recoperar-te del tot!!!
acabo de tornar de l'illa i "misión cumplida"!!!! he comprat espelmetes, petals de rosa, bombons, sabo i oli per la banyera d'hidormessatge i ara només em faltar comprar el cava!!!!

us veig molt puestas amb tema mobles... jo la veritat és que fins l'any que ve res de res... pq anirem a viure a casa seva i jo vull fer obres, pero no les podem fer fins que ell no hagi fet les oposicions que són aquest any, és a dir, que fins després del casament res d'obres!!! pero buenoo jo vaig mirant cosetes..
Imatge
mary8

EntradaAutor: Tartana » dl. oct. 29, 2007 5:49 pm

Dios mio chicas!!! como escribis!!! me tendreis que hacer un resumen!!!
esta semana me han anulado el viaje a Londres, por lo que estare aki....
Como va todo??? Teneis noticias de Cangui??? he visto que le fue muy bien.....

Yo chicas mucho me temo que la boda la tendremos que anular para mas adelante, han restructurado todos los departamentos, y a mi me ha tocado internacional...., estoy a caballo entre Alemania, irlanda, spain...., a mi chico lo han enviado a Roma, y nos han dicho que el año que viene no saben donde nos meteran pero siempre fuera de Italia...., asi chicas que me parece ami que la boda se celebrara mas adelante, espero siempre en el 2008, jejejejej creo que para sept-oct, pero creo que lo celebrare en Spain..., es un sin vivir, pq no puedes hacer planes a largo plazo.....
os mantendre informadas.....
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 29, 2007 6:24 pm

Tartana!! Cuanto tiempo!! Ya nos contarás con mas calma eso del trabajo.... Y por la boda tranquila, lo principal es estar tranquila, para organizarlo todo bien.. y con tanto viaje, me parece que seria un poco dificil, ¿no?
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 29, 2007 8:30 pm

Tartana ha escrit:Dios mio chicas!!! como escribis!!! me tendreis que hacer un resumen!!!
esta semana me han anulado el viaje a Londres, por lo que estare aki....
Como va todo??? Teneis noticias de Cangui??? he visto que le fue muy bien.....

Yo chicas mucho me temo que la boda la tendremos que anular para mas adelante, han restructurado todos los departamentos, y a mi me ha tocado internacional...., estoy a caballo entre Alemania, irlanda, spain...., a mi chico lo han enviado a Roma, y nos han dicho que el año que viene no saben donde nos meteran pero siempre fuera de Italia...., asi chicas que me parece ami que la boda se celebrara mas adelante, espero siempre en el 2008, jejejejej creo que para sept-oct, pero creo que lo celebrare en Spain..., es un sin vivir, pq no puedes hacer planes a largo plazo.....
os mantendre informadas.....

Jope Tartana vaya rollo... aunque por otro lado así puedes casarte akiiii!!!!!!! jijiji
Por lo demás supongo que todo bien no¿? Tema cuisine?? Ya la debes de tener lista yo sigo igual a la espera d notícias de Sant Benet... que me tienen en ascuas...estoy bastante histerica con el tema pero bueno ya se irá viendo...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 30, 2007 2:44 pm

Boooon dia nenes!!!! Millor dir Bona tarda!!!!!
Avui ha estat un dia de lokos!!!!! Em conecto i veig que vosaltres a la par amb mi!!!!!
Tartana a ver donde os envían y a partir de allí haceis porque montar la boda con tanto ir y venir acabarías de los nervios por lo que lo más razonable es lo que tu dices que lo aplaceis y cuando lo organiceis podais disfrutarlo.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 30, 2007 9:17 pm

hola guapes!!!!
com ha anat el dia???? jo super liada, acabo d'arribar ara a casa i no he parat ni un moment!!! pero pel que veig vos tampoc!!!! a veure si demà tenim un dia més relaxat totes!!

un ptnt i fins demà
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants