Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 26, 2007 1:52 pm

escolta que jo ja m´animo amb el vinitu!!!!! I està claaaro botella directe res de copetes!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 26, 2007 1:54 pm

Com el emeu nen és una mica cabezón amb aquestes coses i em dirà que no és necessari un cop tinguem tot montat llavors atacaré, m´estudiaré l´espai que tenim i plaaaaas a veure si cau.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 26, 2007 1:59 pm

G14, tu coneixes algún lloc per Passeig de Gràcia?

Llista de restaurants amb bon vi (i en la majoria dels casos amb bon foie, que és l'atre vici que tinc)

- Vinya
- Mas Bacus
- Terra Bacus (muntaner)
- Casa Fernández (Santaló)

I quan quedem us donaré el nom d'un restaurant.... Buff, que no hi han paraules.... A mi em te enamorada. És fora de Bcn, i és per passar un cap de setmana ideal: Visites a bodegues, tasts....

Rachi, aixó de que vas de verd no ho he pillat.... :-/ El cabell, la roba????
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 26, 2007 1:59 pm

Bueno wappíssimes a veure si us poseu d´acord en un dia, si potser que no sigui dijous, per fer un vinet!!!!
Jo he de marxar!!!!!
Un besete
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 26, 2007 2:01 pm

nenes bon vi tenim:
- la cata al C/ València,
- comerç 24, diputació
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 26, 2007 2:04 pm

això de vaig de verd, li vaig dir laltre dia a la GI14, per reconeixens... mha fet gracia quan has dit lo de que ens possessim una flor...

Dijous es festa... un altre dia, no???
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 26, 2007 2:07 pm

Ah!! Ara ho entenc, jejeje...
La setmana que ve a no em va gaire be, entre el pont i que encara no se si dilluns he de marxar a valència....
QUe us sembla la següent (amb una mica de sort la cangüi ja haurà tornat)??
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 26, 2007 2:18 pm

Bueno nenes, jo marxo ja..... Bon finde a totes!!!
Y Rachi, ja ens explicarem que tal el sopar!! (m'acaba de dir el nen que ha reservat a les 21:30h.... uixss massa aviat.... però bueno, el lloc s'ho val)

Fins dilluns!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 26, 2007 2:54 pm

ei guapes acabo de tornar de dinar!! ja m'he posat al dia dels vins i restaurants :-)) a mi también m'encanta el vi, i también m'estic mirant lo de la nevera, pero aixó caurà més endevant pq ens hem de fer la cuina nova...

per mi quedem quan volgueu.... m'apunto a tot!!!!!

quina ilu.... :-)) ja tinc gana de que ens veiem totes!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 26, 2007 3:02 pm

la croketa estara ara amb els vestits??? sabeu a quina hora anava????
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 26, 2007 3:10 pm

no sabia a quina hora hi anava... pero suposo que deu estar en ello, pq si marxa cap a la tarda a madrid...

per mi podriem quedar la setmana que ve no l'altre... entre setmana jo plego a les 19:30!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 26, 2007 6:00 pm

croketa ja ens explicaras que tal ha anat amb els vestits!!!! fotosssss

nenes molt bon cap de setmana!!!!

un pntn
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 26, 2007 6:13 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Q tal ha ant el dia???? he vist q heu escrit molt però encara no he pogut llegir... Ara estic al lab pq he de preparar unes mostres per emportar-me...

Ha anat moooooooooooooolt bé!!!! Tot i q encara no tinc res decidit, estic molt decantada cap a un Bundó, però encara em vull emprovar un q no tenien del Jesus del Pozo...

Començo.

1er lloc. Raimón Bundó. M'aten una dona molt simpàtica de la q ara no recordo el nom i em diu q quina idea porto... I jo li dic q cap en concret!!!! Li dic més o menys quins m'havien agradat de la web, però em diu q allà no els tenen, q aquests són de pret-a-porter i q allà tenen coses diferents. M'ha ensenyat un q m'agradava molt a la web q es diu San Sebastián (Rachi, tu ja saps quin es). Em queda genial!!!!! Molt romàntic i d'una tela maquísima!!
Aleshores em treu un altre q per la part de dalt té un cahntillí creuat i després una faldilla de gasa (o algo així). también queda molt bé! Potser una mica massa caregat per l'encaje...
Després m'ha tret un q era 2 peces. Una mena de corsé paraula d'honor amb coll halter tipus el de la cangui i la faldilla de gasa amb algun volantet. D'aquest només m'ha agradat la part de dalt. La faldilla per davant no m'ha agradat gens tot i q quedava también molt bé.
I després m'han tret 2 vestits més clàssics de seda llisos. Un d'ells amb el coll bastant tancadet, però amb un encaix amb alguna pedreta a sota el pit q em feia un tipazo... No tinc la cintura massa marcada i aquest me la feia!!!! L'escot massa tancat, però m'han dit q me'l feien paraula d'honor o com vulgués. L'altre tenia l'esquena molt maca però l'escot pel davant era molt rodó... Més sosete, però tenia una cua espectacular!!!!
Després m'he emprovat el sanse amb vel i el primer dels més clàssics también amb vel... Com canvien!!!!!!!!! Molt macos!!!!

En resum, m'agradava el q era una mica més clàssic, amb la franja d'encaje i pedreria a sota el pit, paraula d'honor i potser amb el coll halter...

Vaya rollo us estic clavant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bueno, dsprés hem marxat a Rosa Clarà...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 26, 2007 6:19 pm

Rosa Clará... Me n'he emprovat un munt!!!! Jejeje, entre ells el de la Mary!!! Bufffffffff... Molt maco i quedava moooolt bé!!! Però no me'l veia...

también m'he emprovat el de la Paulina (melisa, crec q es diu)... Aquest queda molt i molt bé!! Després un q es diu Marcela, amb volantets a la faldilla q no estava malament, Mai, q porta un abric d'encaje al damunt d'un vestit q era potser massa soso... también m'he emprovat l'Ura del Jesús del Pozo, però tot i q la faldilla es maquissima, de pit queda força malament (la noia ja m'ho havia advertit abans d'emporvar-me'l) i un del Karl Lagerfeld q m'ha sorprés molt. Quedava molt bé!!! Però al no estar tant reforçat, com treguis una mica de panxeta te la marca tota!!!

Ara estic pendent q em portin l'Ursulina pel novembre pq no el tenien, però m'he emprovat un q tenia la mateixa part de dalt i promet bastant.
El q em falta es saber q em posaria per tapar els hombros...

I a pronovias res de res... No m'han acabat de fer el pes...`

Q us sembla??? Porto un cacau mental q és massa...
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 26, 2007 7:17 pm

oSTRES CROKETA!!!!!

QUE GUAY!!!! I QUE TAL LES TELES??? QUINA THAS EMPROVAT A PRONOVIAS??? qUE GUAY! ESTAS DECIDIDA CAP ALS BUNDO, EH???? MOLT BE MOLT BE... PUES NADA, JA ENS DIRAS AMB QUIN ET QUEDES!!!

quina ilu!!!! vaig a mirar els que thas provat a la web, ara no recordo el san sebastian...
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 26, 2007 7:23 pm

Es molt maco el san sebastian... mencanta! molt romantic com dius tu!!!! Que guay croketa... quina ilu!

Estic buscant a la pagina del bundo pero no veig cap amb pedreria sota el pit... canvien molt del cataleg a la realitat??? explica explica!!!!

croketa, una pregunta, perque et vols cobrir els hombros?? per lesglesia?? cal??
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » ds. oct. 27, 2007 10:47 am

De pronovias no recordo de tots els noms. Sé q els q més em van agradar eren el confetti i el cantabria. El primer era de tul plisat i el problema és q no definia gens la figura (o com a mínim a mi no) i el cantabria em quedava molt bé, però l'encaje era el q no em convencia... también em vaig emprovar un q es diu diciembre q és com el carpatos del mota (un dels altres q m'agradava). Les teles d'aquests de pronovias bé, però d'algun pel q vaig preguntar em van dir directament q millor q no...

A RC les teles molt millor, tot i q el cos d'un dels q em vaig emprovar era d'un cotó-no-se-q q no em va acabar de convencer. En aquest sentit el de la Mary era molt més maco pq tenia tot el tul per damunt del cos q el feia més especial

I a Raimon Bundó les teles molt bé. La seda salvatge del q m'agrada es molt maca (i gens birllant... n'hi ha alguns del catàleg q son de seda i q surten super-brillants i q en realitat no ho son). I el chantillí q porta el sansebastian és super finet i discret!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 29, 2007 10:42 am

Bon día !!!

CROKETA que guay!!! Ja tens decidit mes o menys quin será el teu vestit? Perque amb tants deu ser imposible!!!

Quines ganes q tinc jo d'anar-hi, doncs res ens vas informant.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 29, 2007 11:14 am

Bon dia guapes!!!

Com ha anat el finde????

croketa vaya maratón vas fer de vestits!!! jejee buenoo et veig bastant decantada cap els bundo!!! he mirat el sansebastian i és super finet, molt maco... buenoo ja ens aniràs dient a veure com evoluciona la teva elecció!!! quan et portaran el de RC??

un ptnt
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 29, 2007 11:14 am

Noies... que tal??? com ha anat el cap de setmana?? Jo molt bé... el meu noiet esta be, es va obrir el paracaigudes, jejejeje

Croketa... ja ens explicaras que fas amb el vestit al final!

Fiancée, ara nomes quedem tu i jo per mirar vestits... jo fins al gener no anire. però la veritat es que ja tin ganes!

Mary, a laparador de RC han possat el teu vestit, es molt maco... guanya molt en persona!
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants