Autor: CROKETA » dv. oct. 26, 2007 6:13 pm
Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Q tal ha ant el dia???? he vist q heu escrit molt però encara no he pogut llegir... Ara estic al lab pq he de preparar unes mostres per emportar-me...
Ha anat moooooooooooooolt bé!!!! Tot i q encara no tinc res decidit, estic molt decantada cap a un Bundó, però encara em vull emprovar un q no tenien del Jesus del Pozo...
Començo.
1er lloc. Raimón Bundó. M'aten una dona molt simpàtica de la q ara no recordo el nom i em diu q quina idea porto... I jo li dic q cap en concret!!!! Li dic més o menys quins m'havien agradat de la web, però em diu q allà no els tenen, q aquests són de pret-a-porter i q allà tenen coses diferents. M'ha ensenyat un q m'agradava molt a la web q es diu San Sebastián (Rachi, tu ja saps quin es). Em queda genial!!!!! Molt romàntic i d'una tela maquísima!!
Aleshores em treu un altre q per la part de dalt té un cahntillí creuat i després una faldilla de gasa (o algo així). también queda molt bé! Potser una mica massa caregat per l'encaje...
Després m'ha tret un q era 2 peces. Una mena de corsé paraula d'honor amb coll halter tipus el de la cangui i la faldilla de gasa amb algun volantet. D'aquest només m'ha agradat la part de dalt. La faldilla per davant no m'ha agradat gens tot i q quedava también molt bé.
I després m'han tret 2 vestits més clàssics de seda llisos. Un d'ells amb el coll bastant tancadet, però amb un encaix amb alguna pedreta a sota el pit q em feia un tipazo... No tinc la cintura massa marcada i aquest me la feia!!!! L'escot massa tancat, però m'han dit q me'l feien paraula d'honor o com vulgués. L'altre tenia l'esquena molt maca però l'escot pel davant era molt rodó... Més sosete, però tenia una cua espectacular!!!!
Després m'he emprovat el sanse amb vel i el primer dels més clàssics también amb vel... Com canvien!!!!!!!!! Molt macos!!!!
En resum, m'agradava el q era una mica més clàssic, amb la franja d'encaje i pedreria a sota el pit, paraula d'honor i potser amb el coll halter...
Vaya rollo us estic clavant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bueno, dsprés hem marxat a Rosa Clarà...