Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 5:02 pm

jo li vaig regalar el tag heuer, el model carrera amb la pulsera de cautxu... a mi magrada bastant.

Ja mexplicaras que tal el hotel!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 24, 2007 5:06 pm

aquest és un dels candidats a mi m'agrada molt... peró ell potser el vol una mica més esport...que m'ensenyin altres models a veure kin em kedo...

ja t'explicaré l'hotel pero pinta mb!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 25, 2007 8:09 am

Bon dia wappes!!!!
Mary a mi els Tag Heuer és un rellotge que m´agrada molt. A veure quins t´ensenyen avui a la botiga. També hi ha un de Cartier que el trobo xulíssim que és diu Pasha Seatimer que és molt elegant i alhora esportiu. Els omega també no es queden enrere.
Bé ja ens diràs quin li compres.
Recorda que lo del Spa no és gaire gran, és més per passa una estoneta però no és rollo balneari!!!
L´habitació i el lloc ja veuràs com t´agradarà!!!!!

Croketa, a veure si us diuen si és nen o nena!!!!

Tartaaaaaaaaana dove stai???? Te lo digo en italianini aunque no se si se dice así porque estas out!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 8:25 am

Bon dia nenes!!!

Un tag heuer?????? Jejeje, jo también li vaig regalar un!!! también el model carrera automàtic i amb la corretja de pell de cocodril. Tot negre, com li agraden a ell! Els omega también estan molt be! I els Zenith, però son una mica més clàssics i de preu estan igual q els Cartier, més o menys...

En quant al bebito... Encara no sé res!!!!!!!!!!!!!!! Fijo q es va posar de cul i no ho van veure... Avui els truco!!!!!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 25, 2007 8:38 am

Bon dia!! Aixó dels rellotges m'interessa molt! El meu nen és un apassionat i jo no en tinc ni idea!! A ell li agraden molt els Tag Heuer... Sobre quin preu estàn? Es que en aquest tema sóc molt inexperta (a mi no m'agraden gens els rellotges.... :-/ )
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 25, 2007 8:43 am

Jolín ofcourse jo crec que està claríssim que los polos opuestos se atraen perquè a mi m´encanten els rellotges i en el meu nen ni veure´ls!!!!!
Jo de preus no et puc ajudar gaire estic fora de mercat.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 25, 2007 8:47 am

bon dia guapes!!!!

a mi els rellotges m'encanten... el meu nen és més especial en aquest sentit!! per aixó ser que el tag heure segur que és una aposta segura!!!

tema preus demà us poso al dia.... :-)) que ja m'hauré informat del tot!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 25, 2007 8:49 am

Jajajaja, si que és veritat aixó de los polos opuestos! Ell en te un munt, i jo només un (i per que me'l van regalar!), i quan anem pel carrer ens parem a totes les joieries a mirar rellotges... L'altre dia em va dir que li agradaba un que valia uns 6.000 euros.... No se si és el preu "normal" d'un rellotge bo o ell es molt finet... Jo volia regalar-li per Nadal, pero 6.000 euros no mel's gasto ni en broma! (almenys fins que l'Euribor estigui a l'1%, jeje)
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 8:49 am

El preu va en funció de si es automàtic o de quars. Els primers son més cars. I després entra el tema de si el vols cornògraf o no... Els crono automàtics són una passada de cars, valen gairebé el doble dels normals. Jo al final el vaig agafar amb una segona agulla horaria.

Els de quars no sé quant valen, només q el crono valia el mateix q un normal automàtic (en el cas dels tag heuer). Però si li agraden de debó els rellotges jo li compraria, sense persar-m'ho, automàtic!!!

Bufffff... No sé si t'he liat. El millor és q vagis a una joieria o a la unión suiza i q t'expliquin ells com va el tema. A més a la Unión Suiza, quan li vam anar a comprar un rellotge al meu pare, ens van fer un 10% de descompte per pagar en efectiu... I en aquestes coses es nota molt!!!!
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 8:51 am

Ostres!!!!! Per 6000 euros tens un peazo rellotge!!!! Si vas per aquests preus, t'aconsello els Panerai... Però a mi em sembla una passada de diners!!!!!

Per 3000 i pico euros tens el tag heuer carrera crono automàtic, q personalment, m'encanta!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 25, 2007 8:57 am

Si al final el compro, ja tenia pensat passar-me per la Union Suiza(merci per la info sobre pagar en efectiu!) i també per Puig Doria, que allà també em podrien fer un descompte...

Però haure de fer números, pq 3.000 /4.000 euros continuen sent molts diners (i després ell es queixa de la meva passió pels bolsos!!)
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 8:59 am

Jajajaja, doncs si!!!!!!!!!!!!!!!! El meu pare fa el mateix... Sempre vol q li regalem rellotges i l'home té uns gustos... Ara, quan li dius q un bolso et costa 300 euros o el q sigui s'enfila per les parets!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 25, 2007 8:59 am

Bon díaa!!!

Que tal totes? Ahir vaig estar molt enfeinada i no em vaig poder conectar... :-(
A la nit vaig anar a veure El Orfanato i em va agradar força, está molt be dona bastant por. Alguna l'ha vist? Ja em direu i si no la heu vist, aneu que us la recomano jijiji

Cambiando de tema.... encara no sé res de Sant Benet em van dir que m'enviarien la llista de colaborados quan la tinguessin acabada però encara res... L'inauguració es el día 12 de Novembre em sembla a veure si em diuen alguna cosa abans, perque estic ja una mica desesperada....
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 9:50 am

Doncs no la he vist... Però tinc moltes ganes!! Potser aquest diumenge hi vaig quan arribi a Madrid... En quant a lo de St. Benet, els has tornat a trucar?? Sent l'inaguració el 12 de nov, ja deuen saber quins són els col·laboradors, no??? Bé, ja ens diràs com acaba la cosa!!!

Per cert, sabeu q??? Diumenge vaig a Madrid en tren... No puc anar en avió pq m'emporto mostres líquides (no me les envio pq la temporada passada ho vaig fer i de les tes vegades q vam fer envaiment super-urgent, les 3 es va quedar el paquet a BCN, un me'l van perdre... etc...) i hi aniré en tren... Doncs l'he d'agafar a Tarragona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquests de Renfe s'estan lluint...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 25, 2007 10:44 am

CROKETA ja els vaig trucar i em van dir que aquesta setmana m'enviarien la llista de colaboradors... pero de moment res...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 25, 2007 11:10 am

Hola Fiancée no et desesperis dona però si que insistiría en trucar-los. Vamos que si demà al matí no t´han dit res, torna a trucar-los!!!!!
Jo la peli de l´Orfanato més val que no la vagi a veure perquè em poso dels nervis amb aquest tipus de pelicules i deixo la mà, el braç del meu nen més que estrujada, jejeje soc una caguetes amb això. De fet és més la musica de les pelis que em treu de quici!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 25, 2007 11:15 am

fiancée tu tornar a trucar a veure que et diuen!!! espera a demà al mati i sn t'han dit res torna a trucar!!!!!!
jo les pelis de por no les puc ni veure som com la G14, sóc super miedica...no puc veure res que faci por!
croketa vaya pal lo d'anar amb tren i des de tarragona!!! de que treballaves, que no m'enrecordo???

muaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 12:26 pm

Estic fent el doctorat. Tenim una col·laboració amb un grup de l'Autònoma de Madrid i p'allá q me voy... Una altra vegada, jejeje. Ja veus el q em costa tenint al meu noiet allà!!

Jo también soc molt cagueta!!!!!!!! Però aquest tipus de película encara la puc veure... La última q vaig veure en la q vaig passar molta por, fàstic i de tot (de fet no em vaig destapar els ulls en tota la peli) va ser "Hostel"... Era una peli mig gore i molt dolenta q estava produïda pel Tarantino i a mi em van liar dient-me q ell era el director... I vaig picar!!! En fin, q nunca más!!!
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 25, 2007 4:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 25, 2007 1:00 pm

Eo, no m´enrecordava, demà vaig a mirar invitacions!!!!
Si, es que ens agradaria tenir-les enllestides abans de Nadal i així jo puc entregar-les a la meva family que és de fora, de Jaca. Aprofitem anem uns dies a esquiar i de pas cau la invitació i menys histories amb el rollo de les adreces.
Anirem a una botiga de Badalona que ens han dit que està benne aprop de Pep Ventura i aprop del Mercat.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 25, 2007 1:51 pm

Ja ens explicaràs!!!!!!!!!!!!!!! Jo l'altre dia li donava voltes i no sé a on aniré a mirar-les...
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants