NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dc. oct. 24, 2007 8:12 pm

sí, hi ha una botiga a bcn, vinzenz novias, a hospitalet, berta novias, i he sentit d'una altra a cornellà que estan molt bé de preu, al ser franquicies, d'una botiga a una altra, pot canviar molt de preu, a mi hi ha uns quants models que m'agraden molt....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dc. oct. 24, 2007 8:14 pm

Doncs el dia que fem ruta "quemaca" haurem d'anar a totes i aprofitar el viatge... :-))
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dc. oct. 24, 2007 8:16 pm

jajajajaja allaaaaaa, potser ens tanquen la botiga i tot, si anem un fotimer de noies a probar.nos vestits, semblarà catxondeo...jo volia anar a una aquest dissabte, però no m'han donat hora, així que no se, si vaig a barna expresament per mirar vestits, e stic ja per agafar a ma mare,,,, per no fer tants viatges, es que no se....segurament al novembre anirem un cap de setmana, però si vaig amb el meu noi, hem sap greu, deixarlo i anarme'n a mirar vestits... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dc. oct. 24, 2007 8:19 pm

ufff totes? no no, em referia a anar a totes les botigues que dius el dia que vaigui a Bcn espressament per mirar vestits! mes que res per comparar preus...
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dc. oct. 24, 2007 8:22 pm

Jo estava pensant anar-hi pel pont de tot sants perquè no quedarà ningú a Barna i segur que em donaran hora a algun lloc... A veure si ma mare i ma germana fan pont i així m'hi poso d'una vegada. De tant parlar-ne cada cop m'impaciento més per probar-me el primer!
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dc. oct. 24, 2007 8:29 pm

jajajaja, ok, això siii, jejeje

Si, el pont de tots sants és una bona elecció, a vinzenz ja hem deien, que is volia pujar aquell dissabte si que tenien, però com ja pujo aquest, hem fa mandra tornar a pujar, nu se.... a part que si pujo, una amiga volia anar al saló del comic i pot ser una mica caòtic....ja veurem.... pe`ro si, serà qüestió d'aprofitar una data i pujar per mirar totes aquestes botigues...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. oct. 24, 2007 9:37 pm

Ok amb la informació sobre els vestits de Sant Patrick, però algú sap alguna botiga de la província de Lleida per xafardejar-los?

Petonets,
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 25, 2007 6:35 am

Urgell la representació de St Patrick a Lleida la te el Ribé (la botiga que a la pagina anterior comentaven que et tracten tan malament i et venen el mateix vestit que t'emproves). També n'hi ha una a Tàrrega, al carrer St Joan, no recordo com es diu pr jo hi vaig el dilluns o sigui que ja explicaré que tal.

Si el que veig de St Patrick a Tarrega m'agrada segurament aniré a Vinzenz un dia. Al cap i a la fi no està tan lluny...
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Azi » dj. oct. 25, 2007 11:55 am

bon dia wapas!!!!

CALVET NUVIES
Dirección: Santa Anna, 8
25300 TÀRREGA
Tel. 973310217
urgell aki tienes la informacion q pedias.

Me e kedado alucinada con lo de la ribe,como se puede ser tan marrano??? se supone q una novia kiere q su vestido sea solamente suyo,no q se lo haya provado media lleida no?? q pasada,y encima seguro q estan forradaos de dinero!!!! si ya lo digo yo,a veces en los negocios tiene suerte el mas ruin!!!
Azi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Urgell2 » dj. oct. 25, 2007 2:35 pm

Gràcies per la botiga de Sant Patrick, segurament hi aniré a fer un cop d'ull perquè el tema de la Ribé... em sembla fortíssim!!! i a més, t'ho diuen... ara que millor saber-ho.

Una abraçada i sí Marjo, si us plau!!! ja m'explicaràs com et va!!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dj. oct. 25, 2007 3:39 pm

Em sembla que a la "lluna de drap" també en tenen de san patrick... Al menys algun! Perquè una amiga meva es va emprobar el que finalment va comprar a Bcn més barat i era d'aquest fabricant.
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dj. oct. 25, 2007 3:41 pm

a la lluna de drap, sembla que tanmbé tenen alguns vestits de san patrick, també per probarte i fer-te una idea, pot servir...

Marjo, estric per demanar-te si pots fer un cop d'ull per veure si els que m'agraden hi son a Tàrrega o no... :o-o:

Lo de Ribé a mi també hem sembla molt fort la veritat, primer que compra-te un vestit sense probar és dificil i sobretot amb el que costa, el que han de fer és com tots, demanar la teva talla a fàbrica i després arreglar-lo perquè et quedi com un guant.... en fí..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 25, 2007 4:11 pm

Ei key doncs cap problema. Passa'm la llista dels que vulguis que et miri i jo ho faig i et dic alguna cosa :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: XIPI » dj. oct. 25, 2007 5:17 pm

Wole noies!! Quant temps sense passar per aki!! Com van els preparatius?? Si voleu, en el tema de vestits de St Patrick, La Sposa, etc... i no voleu anar a Barna, hi ha una botiga a Reus (Ricart Nuvies) si voleu podeu visitar la seva web, on ho venen. Jo m'he comprat el vestit alli, es de La Sposa, i la veirtat es k de preu no estan gens malament!!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. oct. 25, 2007 6:04 pm

Bones xipi, gràcies...

Marjo, doncs et fico la llista de vestits i fotos...jejeje...Moltes gràcies!! :-()-)

Els vestits són: Babilonia, briggitte, binefar i baeza, weno i el baltimore, però aquest ja el miraràs perquè també t'agrada :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. oct. 25, 2007 6:06 pm

Briggitte (m'encanta)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. oct. 25, 2007 6:07 pm

Binefar (la forma no se si hem quedarà bé, però es taaaan maco el teixit!!)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. oct. 25, 2007 6:08 pm

babilonia
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. oct. 25, 2007 6:10 pm

baeza i bremen
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. oct. 26, 2007 6:31 am

Ok Key, dilluns ho miro pr no et podré dir res fins dimarts pq no hem podré conectar. Son molt xulos els vestits que m'has dit pr jo tinc bastanta cadera i no hem quedarien be pq van ajustats, per això evito aquest tipus de model :-(
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant