NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dt. oct. 23, 2007 7:16 am

Hola Marjo, tranquila dona, ja vindran els dies que estaràs més relaxada! jo aquesta setmana tampoc entraré gaire, entre feina que tinc, i que tinc l'altre exàmen dissabte, doncs....

A la FIra Nuvis anirem, no?? jo he d'aconsegyuir 4 entrades que hi ha uns amics que volen venir, però un altre dia podem quedar totes, us aniria bé el divendres per la tarda??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 23, 2007 9:44 am

BON DIA LLEIDATANES!!!!
NO VEAS COMO ESTA EL POST!!!! COMO LE DAIS AL TECLADO CHICAS!!!
no recuerdo bien kien decia de provarse el donaira,pues bien,yo me lo prove y es muy boniti,es un vestido espectacular,y uno parecido y tmbn muy bonito es el deusto,si os gustan esa clase de vestidos provaros los dos,yo el sabado fui a provarme el vestido q pedi(q es el q me e kedado) pero como no sabia como iva a resultar iva con la idea del donaire q ya me lo habia provado,tenia claro q ese era un posible candidato a ser mi vestido jeje,cuando me prove el deusto aun me gusto mas q el donaire la pedreria de la parte de arriba de ambos vestidos es preciosa i el pecho keda muy boniuto,pero bueno,va a gustois y todo es provarselo,yo tenia claro q keria volantes,porq soy muy lolailo jajaja!!! cuando me prove el mio...pues le puse un diez y a los 5 minutos dije 'no kiero mirar mas,este es mi vestido' pero si no huiera gustado q sepais q el deusto y el donaire me encantan!!!!!!
kei,q dius perdius jajaja!!!!! no te kejes q estas al dia de todo sobre el vestido eh!!!!
glori,tanto se me nota q soy muy de volantes yo??? jajajaja,eso si q me a gustado,esq me gusta ALEGRIA ALEGRIA!!!!
Soy como una niña pekeña jiji,algo tendra q ver q estoy con mis dos niñas todo el dia haciendo el tonto jajaja!!
no se,esq yo creo q es el q mejor va con mi personalidad,me prove de los de encaje rectos,eran preciosos pero no me decian nada,mi madre me los veia y me decia q rontundamente esa clase de vestidos ami no me pegaban para nada!!!
esq la mujer me conoce mucho!!!!

bueno,ya os e pegao el rollo ya me e kedado agusto jajaja!!!
porcierto,kei y nani hay q estar alegres q este año es para disfrutarlo!!!!!!
lo de la kedada para la fira..q os parece si en el post q abri hacemos una lista de las q vamos???? ami el viernes por la tarde en principio me va bien,pero a k hora??
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 23, 2007 4:46 pm

Chicas que hace este post en la 2ª pagina jolinnn nenas de lleida donde estaissssssssssss hay que subirlo arriba
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dt. oct. 23, 2007 4:48 pm

Yo al final no podré ir a la quedada de la fira.... Tengo un bautizo ese finde en Madrid... Lástima... Ya me contareis.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. oct. 23, 2007 4:50 pm

yo he intentado escribir tres veces y he tenido que cerrar la ventana corriendo cada vez... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 23, 2007 4:54 pm

parece ser q hoy las lleidatanes no estan muy animadas!!!!!
pero bueno aki esta nuestra nani para subir este post!!!!
ya me contaste glori,pero bueno,tranki,supongo q se hara otra kedada no?? asi las q no puedan vanir esta vez las conoceremos en la siguiente jeje!!! otra para principios de año,asi no se nos junta con las bodas,bueno,ami dificil q se me junte porq soy la ultima de la lista de lleida en casarse!!!
bueno,eso tiene su lado bueno,porq asi me leere todas vuestras cronicas jeje!!!
Azi

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 23, 2007 6:25 pm

Hola noies que tal? Jo aquí estudiant que demà tinc un petit exament d'angles. No sera gran cosa pr millor no confiarse :-)ok:

Azi no t'havia dit res, pq amb les preses se m'havia passat pr m'alegro molt que ja hagis trobat vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja tinc ganes que sigui dilluns per anar a provar-me'n per primer cop

Per fira nuvis a mi m'aniria de conya quedar el divendres a la tarda pq segurament el dissabte no hi seré i el diumenge aprofitaria per donar-li el toston al meu futur maridet
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. oct. 23, 2007 7:33 pm

Marjo, ja has anat a Tàrrega?? jo no se que fer, m'agraden uns quants de s. patrick, i si no començo per aquest hem vec mirant els altres vestits i esperant a probar-me aquells, volia anar a vinzen a probar-me'ls aquest dissabte però estan complerts... :-(

Ei, doncs sí, quedem divendres!! >.-<: >.-<: jo també aprofitaré dissabte o diumenge per anar amb el meu noi i uns amics, però divendres podrem remenar amb més calma,... :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 23, 2007 7:45 pm

No, hi vaig dilluns vinent. A veure que tal, ja us explicaré. Despres com que ja hauré agafat carrerilla hem dedicaré a demanar hora a les de Lleida. Jo també havia pensat en anar a Vinzenz pr com qu aquesta de Tarrega també te St Patrick donc millor m'ho provo aquí i si n'hi ha algun que m'agradi sempre puc trucar a barna i demanar preus :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. oct. 23, 2007 8:03 pm

sí!! tot i que allí funcionen una mica raret, truques, parles amb un contestador i després et truqen ells per donar-te cita....

Tens mirats ja models per emprobar-te??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 23, 2007 8:10 pm

Be, mes o menys pq no se quins tindran i quins no. Tinc llisteta dels que més m'agraden de St Patrick: balsamo, bambú, brenda, basauri, baltimore, balta, borneo, baleares (el que més), bianca i basora.

Aquests son els que he vist de la pagina web que m'agraden més i que crec que hem poden quedar millor. A veure que diuen.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Azi » dc. oct. 24, 2007 10:19 am

BUENOS DIAS XIKETES!!!!
AHORA Q ME E ACORDADO,YO PEDI HORA PARA ESTE SABADO LA RIBE,Y NO VOY A IR PORQ YA TENGO VASTIDO JIJI!!! PERO ANTES DE ANULR LA HORA..ALGUNA KEREIS IR?? SOLO TENGO Q CAMBIAR ELNOMBRE Y LISTO...YA ME DIREIS.
BUENO,PUES ENTONCES EL VIERNES POR LA TARDE,SOBRE Q HORA?? HAGO LISTA DE LAS LLEIDATANES Y PONGO UN INTERROGANTE,KIEN VENGA Q HAGA COTAR Y PEGAR Y Q KITE EL INTERROGANTE Y KIEN NO PUEDA PUES Q LO DEJE O Q BORE SU NOMBRE,Q OS PARECE???
MARJO,GRACIAS,VEREIS Q DENTRO DE POKITO YA TENDREMOS TODAS NUESTRO VESTIDO!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Azi

EntradaAutor: Azi » dc. oct. 24, 2007 11:07 am

bUENO PUES LA LISTA YA ESTA EXA... LA E PUESTO EN LA PAGINA Q ABRI PARA LA KDADA DE LA FIRA

viewtopic.php?p=1364169#1364169

SE ACPTAN SUGERENCIAS JEJEJE!!!
Azi

EntradaAutor: gloripage » dc. oct. 24, 2007 2:38 pm

Buenas!

Que pasa que hoy la gente no está animada????? Veo que nadie dice ni mu. Habrá que crear algo de debate! Ahora que algunas ya tienen vestido se ha paralizado ese debate....

A ver....
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. oct. 24, 2007 3:19 pm

noooooreeee, yo es que he estado toda la mañana en un curso, y tengo que estudiar y no tengo tiempo ni cuerpo,,...tengo un dolor de tarro.....

Azi, yo ya he respondido, yo voy, si quereis viernes, o si quereis domingo....lo que he comentado, es que Nani sale de trabajar a las 20, entonces, creo que la fira cierra a las 21, si quedásemos el viernes al final, si para coincidir con ella, pordíamos ir a tomar algo, no?? si a todas les parece bien, claro....

Azi, yo el sabado donde quería cita era en barna....de todas formas, es que no se si ir a ribé, es que no me gustó nada cuando fui, y me jo_de ir, ademas,que si tantas pegas ponen a probarse vestidos, lo que me hace pensar es que venden los vestidos de prueba, no se si lo hacen o no, pero es que no entiendo porque solo te dejan probarte vestidos, cuando te falta poco para la boda y tienes más o menos claro el que quieres,,,,los de prueba estan para eso, como te vas a decidir si no te los ves puestos??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dc. oct. 24, 2007 5:36 pm

yo esq soy muy clara kei,ami me dice q no me deja proberme los vestidos y le digo q muy bien,q me voy pero q sepa q a perdido una clienta q sera por tiendas en lleida q seguro q atienden mucho mejor y q prefiero kedarme un vestido mas feo pero q me lo vendan como dios manda q no uno wapo y q me lo vendan con malas formas,y seguido me cojo la puerta y me largo!!
encima q te dejas un dineral??? lamerte el culo eso es lo q deven hacer no te digo?? aki en la bordeta tmbn hay una tienda con una tia super es-tu-pida y el otro dia mi amiga la envio a freir esparragos en directo,se iva a dejar en la tienda 600 € y por una mala contestacion y la mala cara q pone siempre ( como si la molestases) se kedo si ellos.
Ami cualkier cosa q decidais me esta bien,pero ya direis si viernes fira y a tomar algo o dmingo....
Azi

EntradaAutor: ica » dc. oct. 24, 2007 7:53 pm

Key, supongo que no lo leíste però sí, te venden lo que te pruebas!
Una amiga de mi hermana fué y le contaron que el vestido que te arreglan es que te pruebas el primer dia.
Supongo que para que se estropeen lo menos posible intentan que no te pruebes muchos y el que te gusta ya es para tí y lo sacan de los de probarse.

Que cutres, con lo que pagas por el vestido...!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. oct. 24, 2007 7:55 pm

ei com us va tot?
Us felicito pels consells i les idees que aneu donant sobre vestits... a mi que m'hi acabo de posar, em va bé, això m'atabala i sempre va bé recollir idees d'algú que ja ha passat pel tema.

Jo abuso de la vostra confiança, durant els mesos que em queden us penso matxacar a preguntes. així que allà va la primera: no puc veure per internet els models de sant patrick per internet, algú té la pàgina? i allà va la segona: i la botiga de Tàrrega que els tenen, sabeu el nom en concret?

Sobre la fira... ja m'agradaria però em toca quedar-me a l'Itàlia. Si us plau!!! agafeu idees sobre tot i després ho comentem, ok? quina enveja em feu!!!!

Una abraçada,
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. oct. 24, 2007 7:57 pm

Ostras, pues no lo leí!! se me pasó por alto....era una suposición, pero si me lo confirmas, ahora ya tengo claro que ahi no voy, seran cutres....eso no lo hacen en ningun sitio.... :--(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dc. oct. 24, 2007 8:09 pm

En principi aquí els puc veure, però si et surt la barra de bloqueo de elementos emergentes tens per permetre temporalment que surtin http://www.sanpatrick.com/.
Són molt guapos i n'hi ha un munt. Al menys a mí me n'agraden bastants de san patrick.

Una amiga meva el que va portar per la seva boda (al setembre) se'l va emprovar a la lluna de drap de lleida i li va agradar un mun, i un dia va anar a mirar en una botiga de Molins de Rei (Novias Lour) que es veu que es molt barata i va trobar el mateix molt més barat.
Em sembla que hi aniré a xafardejar...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants