Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 24, 2007 9:35 am

Bon dia guapes!!!

G14, q bé lo del fotògraf!!! Me n'alegro molt!! Crec q nosaltres ho rematarem quan tornem la setmaneta de Nov.

Els meus pares s'estan fent la casa a Vallromanes. Ja teniem una casa allà pq des q la meva mare era petita q ha estiuejat a Alella i Vallromanes sempre li ha agradat. Així q van decidir fer un 2x1, el pis de BCN i la casa, per la casa nova.

Ja hem fet un mini trasllat a un guardamobles, la casa ja la vam vendre a l'estiu i com q no teniem la nova... El q em fa pànic és el trasllat del pis... Probablement el farem al gener. Però bueno, d'aquí no ens emportem els mobles, amb la qual cosa només haurem de buidar... Però buidar molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ah! I després el meu trasllat a Mataró... Bufffff...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 9:59 am

G14, molt bé lo dels fotografs!! Lo del premi lux esta molt bé, els meus de black tambe han guanyat algun. Ja tho vaig dir, si us van agradar ja esta, a mes es el que dius, fa molta ilusió anar mirant cosetes amb la calma, i amb ilusio...

Of course... es normal que tinguis por, a mi de vegades em fa mota por, perque josoc molt detallista, i per exemple, laltre dia vaig anar a veure ala cangui a sta maria, per veure la musica, vaig parlant amv vosaltres... i epenso, ai,, a veure si es pensara que ets una freaky de les bodes i s´ho repensa, jejeje... per tant, si mhagues passat el quetha passat a tu, encara seria pitjor. Però es el que diu la croketa, si estas malament, estas malament, i el tema bodorrio es a part, i a mes, tho va demanar ell!! Jo el que faria, seria es no esperar molt, perque sino potser despres us fa mandra!

Croketa, jo tambe tinc que fer mudances, els meus pares shan canviat de casa i encara tenen el pis de barcelona ple de coses, i jo tinc la roba repartisa, bcn papis, sitges i bcn casa meva... i ara al gener quan em donin el pis, mes trasllats... aixxxxxxxx

Per cert, la meva millor amiga sen va a viure a palam dimecres vinent, quan mh va dir ahir una mica mes i magafa un soponcio... una a xina i laltra a mallorca!!!

Com menrollo no????
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 24, 2007 2:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 24, 2007 10:30 am

Ofcourse no pensis el que et va passar amb el teu ex perquè ja és aigua passada i no té perquè passar-te de nou. És normal que et fagi respecte i por però has de pensar en vosaltres dos ara i si ell ha donat el pas de regalar-te l´anell ja és un pas de gegant per part d´ell i ara potser et toqui a tu, no??? >.-<: >.-<: >.-<:

Si per sort Croketa és el que dius amb el trasllat de mon pare tots el mobles es queden i sols son coses petites i com amb el nostre pis ens ho portaràn els de la botiga no serà molt de merde però vamos que en menys de 8 mesos passaré per 3 cases. Ahir el fotograf em preguntava per la meva adreça i ja veus li deia que no li podia donar perquè no existeix carrer, llavors em deia doncs l´adreça del vostre pis, pues serà que tampoc te la puc donar perquè també és carrer nou i el tio sols feia que partir-se la caixa de mi!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 24, 2007 10:38 am

Jajajajajaja... :-)0(-: :-)0(-: Q fort!!!! Jo com a mínim adreça si q tinc... Però ara q ho dius, no m'en recordo del num... Aixxx, quin cap...

Ahhhhhhhh!!!! I se m'oblidava!!!! Al Nadal fem trasllat de tot el q ha acumulat el meu noiet a Madrid... Aquest serà més light, pq els mobles también es queden pq la seva germana continua allà 2 anys més (bueno, i pq son d'ikea i ens sortiria més barato tornar-los a comprar, q no ho farem, q portar-los, jejeje). Però per tornar cap aki, ho haurem de fer en "fragoneta" jejejeje. En llogarem una per portar tots els trastos, llibres q en té un futimer, etc... Vaya show! ODIO les mudances!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 24, 2007 12:54 pm

Hola noies!! Com va el matí??? Jo, per variar, de bólid...
G14 al final has agafat els Black & Blanc?? A mi em van encantar, i vaig anar a una boda que hi eren ells i la veritat és que van fer un treball "stupendu" (ni els vam veure, i van fer unes fotos xulisimes)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 24, 2007 12:57 pm

Per cert... Ahir quan li vaig dir al meu nen que la meva amiga està embarassada es va posar mooolt tendre.... i vaig aprofitar per dir-li, com qui no vol, que si vol nens (que els vol), ja sap que abans hem de passar per la vicaria, jijiji.... I quan li vaig dir, no li va canviar la cara no va fer cap aspaviento raro!! Crec que anem per bon cami. Seguiré informant :-)
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 24, 2007 1:00 pm

Ofcourse no no jo he agafat ARTBODA i és la Rachi qui segurament els agafarà als B&B.
Veus dona com no t´ha de fer por plantejar-li el tema.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 24, 2007 2:16 pm

Uy... quin lio que porto!! Jajajaja, ja deia jo que els de Balck & Blanc havien sortit al foro, però no m'enrecordaba de qui els havia anat a veure... Sóc un desastre!
Acabo de venir de l'Illa i he arrassat... tinc la visa traient fum!
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 2:35 pm

OF COURSE!!!

JO TINC ALS BLACKAND BLANC!!!! DEMA VAIG A DEIXAR LA PAGA I SENYAL!!!!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 24, 2007 2:38 pm

Rachi, doncs lo que li he dit a la G14 et serveix... Son molt bons!! Bona elecció
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 2:44 pm

A mi em van agradar molt, la veritat, ja et dic, el video em va emocionar i tot... una mica mes i sem cau la llagrimeta i tot!

Escolta of course, i a quin lloc tagradaria casarte, per lesglesia? civil, quin espai???
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 24, 2007 3:01 pm

Hola guapes!!!!

com ha anat el matí??? jo super liadaaa ja m'he posat al dia de tema mudances.... jo també les hauré de fer pero només de roba pq anem a viure a casa seva, on ell ja viu!!! tocarà fer una mica d'obre i comprar algun moble pero ja esta! :-)) :-))
ofcourse aixó del tema casament ja ho veig encarrilat ehhh si realment t'estima i a més va se ell qui et va regalar l'anell no havies de tenir por de treure el tema, pero ho vas fer molt bé com qui no vol la cosa... anirem esperant els avanços...
rachi segurament catering faré airolo, ara li enviaré un mail per acabar-li de fer unes consultes pero quasi segur...
G14 que bé que ja tens fotografs!!!! jo m'espararé a anar a veure els de badalona el dia 7 a veure k tal!!!

ahhh croketa felicitats per lo de ser tieta!!! ja sabeu si és nen o nena????

muaaaaaaaa
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 3:03 pm

noies, al post de santa maria del mar ho ha fotos de la camgui!!!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 24, 2007 3:19 pm

Ja les he vist! Que guapa!! I el vestit m'encanta!

Rachi, a mi m'agradaria casar-me pel civil, i, com a ideal, a un lloc amb vistes al mar.... Segur que per la costa brava hi han llocs xulisims. I si no, a algun lloc amb jardins... La idea d'hotel no m'atrau gens, així que hauria de ser alguna masia, o lloc similar....
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 3:21 pm

si, si, ja m´ho havies dit, quin despieste que porto...

Si que esta guapa la cangui, si... molt guapa. dilluns vaig a veure a l´esther conde, a veure que m´explica...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 24, 2007 3:28 pm

ja he vist les fotos!!! estava guapíssima la cangui.....
ofcourse una amiga meva es casarà al setembre del 2008 al castell de tamarit que té vistes al mar!!!!
rachi ja m'explicars que tal esther conde!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 24, 2007 4:04 pm

Ja he vist les fotos!!! La cangui estava realment guapissima!!!

Ofcourse, ja estava clar q anaveu per bon cami!!! Ja t'ho vaig dir, va ser ell qui t'ho va demanar! M'imagino q és normal q siguis una mica reticent després del pal anterior, però ja veuràs com questa vegada serà tot diferent.
Per cert, anar a l'illa és molt, però q molt perillos!!!!!!!!!!!!!!!!

Aixxx nenes, tots els vostres fotògrafs amb premis i els meus...

Per cert, mary, jo pensava q ahir ja sabríem si és nen o nena, però no ens van dir res, així q suposo q em vaig equivocar de dia... En quant ho sàpiga, us ho dic!
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 24, 2007 4:23 pm

nenes demà a la tarda segurament aniré a comprar el rellotge de promes!!!! ja en tinc ganes.... també aniré a mirar espelmes.. coses per decorar l'habitació de l''hotel >.-<: >.-<: ja tinc ganes de que sigui dia 31!!!!

croketa aixó de l'illa és horrible!!! jo vaig anar la setmana passada i bufff la targeta encara s'en recent!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 24, 2007 4:28 pm

molt bemary, i escolta... quin relloteg compraras??? tens alguna idea???
Per cert, has agafat el cap de setmana? on aneu?
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 24, 2007 4:43 pm

al final marxem tot el pont a ribes de freser... a l'hotel que em va dir la G14, és que al veure les habitacions em vaig enamorar!!! a més hi ha un munt de coses per fer per allà!!!! si més no anirem una mica de relax.. provarem el spa a veure que tal :-))
en quan al rellotge tinc en ment un tag heure... peró bueno demà veure ke veig!! tu ja li has regalat? kin va ser?
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants