Un faig un mini-resum de com va anar dissabte. Com tothom diu va ser una dia genial que pasa volan. Un consell que us dono es que no perdeu gens de temps. Va ser increible perque al final no vam anar a enlloc a fer-nos fotos, simplement vam pujar a Bell Recó ben poc a poc i vam esperar fins que ens van dir que tots el convidats haviem arribat. No ens vam perdre ni 15 minuts de l’aperitiu i abans de què ens donessim compte ja acabava. No tens temps de res, casi no vam probar res de l’aperitiu xq no tens ocasió, tothom et vol parlar i no hi havia manera i mira que els cambrers ens venien a buscar... però no pots. Ens va passar rapidissim.
El catering espectacular, vam quedar contentissims, tot estava superior i el noi que ho coordinava tot ho va fer molt bé.
Un altre consell que us donaria és que no un menjeu el cap amb tonterias, perque ni la gent ni jo mateixa em vaig fixar en certes coses... i mira que soc tiquismiquis... per exemple no em pregunteu com era la decoració de l’aperitiu xq no vaig veure res. La gent ho vesteix tot i la resta queda en segon pla.
El que si que va quedar més que espectacular va ser el saló amb els velots dels centres de taula i el canelobre d’espelmes... estava tant romantic el saló!!!
Els que pitjor es van portar van ser els de bell recó, o com a mínim, no van ser els millors. Teniem contractats i pagats uns cangurs que no van apareixer fins que els vam reclamar, a la sra navas jo no la vaig veure i el pitjor de tot ens van posar com a taula presidencial una rectangular que jo ho trobo horrible i que mai haviem demanat... quan la vaig veure em volia morir!!!
Per la resta tot genial, els fotografs molt bé tot i que encara no he vist el treball però com a mínim excepte a casa meva ja casi no els vaig tornar a veure. El DJ també molt bé. Les flors mig, mig.. les roses estaven cremades, tot I que entenc que no és bona época i que venen d’holanda, no em va agradar gens... i els centres i el ram no eren com havien parlat... però bueno...
Bueno a l’esglèsia ja veu veure que tot molt bé, el quartet crec que va ser un encert i la cerimònia ens va passar volant...
La meva entrada... es que estava histèrica i quan estic nerviosa em dona per riure... El vestit bé però a la cua la van cagar perque tot i estar recollida em queda molt llarga i vaig estar tota la nit arrosegant-la, va ser un altre error que no es van enrecodar d’arreglar-me.
Rachi: el que dius de la cua i el vel jo també era de les que no ho volia, ni una ni altre, i ara tampoc m’empenedeixo pas... era la núvia i tenia que ser diferent i a tothom li va encantar com anava.
Bueno, demà marxo de viatge. Quan torni em poso al dia de tot el que hageu escrit i fem el cafetó que vam parlar..
Petons noietes!!
Pd. Jo us buscava a l’esglesia però no us vaig poder veure... potser que hi hagués moltissima gent?