Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 22, 2007 10:18 pm

Hola chicas, lo siento pero es que vamos de culo todo el día. Mañana marchamos a primerisima hora de viaje y teniamos muchas cosas que organizar y comprar.
Un faig un mini-resum de com va anar dissabte. Com tothom diu va ser una dia genial que pasa volan. Un consell que us dono es que no perdeu gens de temps. Va ser increible perque al final no vam anar a enlloc a fer-nos fotos, simplement vam pujar a Bell Recó ben poc a poc i vam esperar fins que ens van dir que tots el convidats haviem arribat. No ens vam perdre ni 15 minuts de l’aperitiu i abans de què ens donessim compte ja acabava. No tens temps de res, casi no vam probar res de l’aperitiu xq no tens ocasió, tothom et vol parlar i no hi havia manera i mira que els cambrers ens venien a buscar... però no pots. Ens va passar rapidissim.
El catering espectacular, vam quedar contentissims, tot estava superior i el noi que ho coordinava tot ho va fer molt bé.
Un altre consell que us donaria és que no un menjeu el cap amb tonterias, perque ni la gent ni jo mateixa em vaig fixar en certes coses... i mira que soc tiquismiquis... per exemple no em pregunteu com era la decoració de l’aperitiu xq no vaig veure res. La gent ho vesteix tot i la resta queda en segon pla.
El que si que va quedar més que espectacular va ser el saló amb els velots dels centres de taula i el canelobre d’espelmes... estava tant romantic el saló!!!
Els que pitjor es van portar van ser els de bell recó, o com a mínim, no van ser els millors. Teniem contractats i pagats uns cangurs que no van apareixer fins que els vam reclamar, a la sra navas jo no la vaig veure i el pitjor de tot ens van posar com a taula presidencial una rectangular que jo ho trobo horrible i que mai haviem demanat... quan la vaig veure em volia morir!!!
Per la resta tot genial, els fotografs molt bé tot i que encara no he vist el treball però com a mínim excepte a casa meva ja casi no els vaig tornar a veure. El DJ també molt bé. Les flors mig, mig.. les roses estaven cremades, tot I que entenc que no és bona época i que venen d’holanda, no em va agradar gens... i els centres i el ram no eren com havien parlat... però bueno...
Bueno a l’esglèsia ja veu veure que tot molt bé, el quartet crec que va ser un encert i la cerimònia ens va passar volant...
La meva entrada... es que estava histèrica i quan estic nerviosa em dona per riure... El vestit bé però a la cua la van cagar perque tot i estar recollida em queda molt llarga i vaig estar tota la nit arrosegant-la, va ser un altre error que no es van enrecodar d’arreglar-me.

Rachi: el que dius de la cua i el vel jo també era de les que no ho volia, ni una ni altre, i ara tampoc m’empenedeixo pas... era la núvia i tenia que ser diferent i a tothom li va encantar com anava.

Bueno, demà marxo de viatge. Quan torni em poso al dia de tot el que hageu escrit i fem el cafetó que vam parlar..

Petons noietes!!

Pd. Jo us buscava a l’esglesia però no us vaig poder veure... potser que hi hagués moltissima gent? :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 9:37 am

Bon dia guapes!!

Cangui! Q vagi molt bé el viatge!!! Paseu-ho molt bé! Quines ganes q tornis i ens expliquis amb tot detall q tal va anar tot!!!

I per la resta... Lo prometido es deuda, aki van algunes fotitos del piset. Ja us aviso q la fotògrafa (es a dir, jo) no estava gaire inspirada i les vaig haver de fer ràpid i corrents mentres el meu noviet acabava de repassar portes, etc...
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2007 4:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 9:41 am

Més fotitos!!! Ala, pq us queixeu, eh!!!
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2007 4:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. oct. 23, 2007 9:54 am

Cangüi Felicitats m'alegro que hagi anat tot molt bé! Ara a pasar-ho molt be de viatge!

CROKETA molt bonic el pis! A més estás a prop del mar com jo :-) que guay!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 9:59 am

Si, jejeje, es q necessito el mar como el aire q respiro!! No sabeu com es troba a faltar!

La veritat és q vam tenir sort amb les vistes, pensavem q no es veuria de forma directa el mar des de les finestres i q hauriem de treure el cap, jejeje...
Però bueno, no tot és perfecte, pq per exemple els banys no m'agraden. Després ja us posaré alguna foto... Són molt normalets! I a més, ens han posat les piques amb el peu, amb la qual cosa no podem posar armaris... Q hi farem!!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 23, 2007 10:42 am

Cangui que vagi de conya el viatge i t´esperem per aqui quan tornis!!!!

Croketa això de veure el mar és un lijazo!!!! Nosaltres quan vam començar a mirar ho feiem a Badalona per la zona del Port, de fet és on el té la Fiancée, però per una banda s´ens disparava del pressupost i, per l´altre ens anava millor Sant Cugat perquè ell meu noiet està a Sabadell i jo a Granollers.
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 23, 2007 1:47 pm

Ostres... croketa... qua guay el pis, lo millor, la vista, no?? quina passada!!!!!

Cangui, ja quedarem un dia i ens expliques amb la calma!

Aix, noietes! com esteu?? jo ara dintre de res anire a dinar, que tinc una gana, ja...

Pues nada, un beso enorme a todas!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. oct. 23, 2007 1:59 pm

Jo acabo de dinar RACHI estava que em moria de gana també... On anava la Cangüi de viatge que no m'enrecordo? Uff quina enveja... ara de vacances!!!! Aix... encara em queda un anyet per tornar a agafar vacances jijijii però bueno l'any que ve 15 díes més de lluna de mel!!!! jejejeje

Apa fins després!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 23, 2007 2:24 pm

Hola noies!

Croketa, que xulo el pis.... Aixó de veure el mar desde casa ha de ser genial!!

Com va el dia?? Jo he estat tot el mati de curs, el nou pla general comptable em fara parar boja!!!
Bueno, vaig a llegir els e-mails, que en tinc una pila (sembla que hagi estat fora una setmana, jeje)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 23, 2007 3:01 pm

Bon dia guapes!!!

cangui que vagi genial el viatge... ja ens explicaras mentres fem el cafetó!! :-))

croketa merci per les fotos...... els pis esta mb i les vistes impresionants!!!! moltíssimes felicitats!!!

porto tot el matí de reunions i no he pogut estar pel pc ni un segon.

un ptnt
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 23, 2007 3:42 pm

Nenes, doncs jo acabo de dinar ara!!!!! Estava que m´arrastrava avui,encara que normalment dino bastant tard!!!!! Jo també he estat liadeta aquest matí!!!!!
Nenes ja tenim les entrades fisicament pel partit. Aquesta tarda vaig a recollir-les a casa ma mare. Ja us penjaré un fotillo d´elles. El meu nen està encantat!!!!
Aquesta tarda anem a veure els d´ARTBODA, fotografs, i segurament ja rematem el tema!!!!!
Ja us explicaré
Apa pues un besete
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 4:14 pm

Hola noietes!! Ara mateix acabo de tornar de veure amb ma mare la casa nova, jejeje, aquesta setmana no paro!!! Està kedant impresionant!!! >.-<: >.-<: Lo millor de tot? La cuina i el menjador, a part de les finestres!! Són inmenses i n'hi ha per parar un tren! El meu pare ja es queixa pq diu q donaran massa feina... Com si ell les netegés!!! Jejeje...

G14, ja ens explicaràs com acaba lo del fotograf!
Fiancée, la cangui crec q anava a Vietnam, Camboya i Koh Samui (me'n recordo pq és un dels viatges q vull fer!!!!! :-)) )
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 23, 2007 4:31 pm

NENES!!!!!! NOTICION: Fa una estoneta m'ha trucat la meva millor amiga (la que s'havia de casar, però que ho ha ajornat pq se'n va a Estats Units amb el seu nòvio???) per dir-me si podia baixar un momentet al carrer... Doncs era per dir-me QUE ESTA EMBARASSADA!!!!!!!!! Aixsssss, quina emoció, seré "tieta".... El millor de tot es que ella no marxarà fins que no hagi tingut el bebé.... Que contenta que estic!!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 23, 2007 4:41 pm

ofcourse quina emocio!!!!! que bé!!!! felicitats.... és la primera de les teves amigues que esta embarassada??? jo encara no en tinc cap, som super joves... per pensar en aixó... pero suposo que el dia que una amiga et diu que esta embarassada ha de fer molta ilu!!! i a més sino marxa a USA millor que millor!!!
ahhh li vas treure el tema boda en el teu noviet???? :-))

muaaa
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 4:48 pm

Quina iluuuuuuuuuuuuuu!!!! A mi em va passar això fa 1 any. Una de les meves millors amigues es va quedar embarassada i ens ho va dir just abans q jo marxés a Madrid... És la primera del grupet en ser mami. La peque es tan mona... Ara ja té 5 mesos!! I és més simpàtica!!! Se'm cau la baba...
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 4:51 pm

Ahhhhh!!! I a més seré tieta amb totes les de la llei!!! No sé si ja us ho havia dit... Els meus cunyats estan embarassats... De fet potser avui els hi deien si es nen o nena (si es q el punyetero/punyetera es deixa veure, és clar...). Q guayyyyyyyy!!!!!
(M'encanten els peques... A q no es nota??? jejeje)
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 23, 2007 5:11 pm

Croketa, felicitats!! Tu seràs una tieta autèntica... jejeje, jo serè una mica "falsa" pero mimaré al nen o nena com si fos de veritat la seva tieta... No és la primera amiga embarassada, però es que amb la marta som com germanes.... ens coneixem desde que vam neixer (els nostres pares son intims). Aixss... si em veiessiu... porto tota la tarda amb una cara de tonta!!

I respecte a o d'apretar al meu nen... si voleu que us digui la veritat, no li he dit res... es que em fa mooolta il·lusió, però a la vegada em fa mooolta por, no se si m'enteneu, estic tan be amb ell, i de fet ja fem vida de casats que em fa por espatllar-ho...
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 23, 2007 5:28 pm

Eiiiiiiiii!!! Q a mi m'encanta ser tieta "falsa"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És la meva nebodeta preferida!!!! Jejeje, és tan guapa! :-)) :-))

I en quant a lo del casament... Per parlar-ne no s'espatllarà res. No crec q una parella es separi pel fet de casar-se... Si les coses van bé... Continuaran anant igual de bé!!! Vamos, m'imagino... Si no... Cagada la hemos... :o-o:
A més, t'ho va demanar ell i per sorpresa, oi? Doncs ja està, ara toca parlar-ne!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 23, 2007 5:40 pm

Es veritat!! El que va començar va ser ell regalant-me l'anell.... Uixss, ja se que no és el mateix i que cada persona és un mon, però es que amb el meu ex ho varem deixar quan ja teniem tot pràcticament a punt (jo ja m'estava probant vestits!!) i es clar, tornar a passar per tot aixó fa respecte. Encara que quan us veig parlar a vosaltres del casament, no se, m'entren unes ganes loques d'organitzar el bodorrio del segle, jiji
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 24, 2007 9:06 am

Bon dia wappissimes,
Bé avui estic contenta perquè ja hem rematat una altra cosa que és el fotograf. Si ahir vam anar a veure´ls de nou i ja vam fer la paga i senyal. A mi m´agrada el tipus de fotografia que fan i són bastant modernets però sense ser massa massa anats de l´olla!!!!!
Per tant ara ja fins vint dies abans de la boda no tenim que sapiguer res d´ells!!!!!
També em va agradar, encara que ja sé que és una xorrada però em fa gràcia, que fa dos setmanes els i han donat el premi Lux 2007 en reportatge social, lo cual estic encara més satisfeta d´haver-los agafat!!!!!
Ahir vam anar a casa ma mare a recollir les entrades que ja les hem rebut, les del basket, i m´encanta veure-li la cara de felicitat que hi va posar quan les va tenir a la mà el meu moiet!!!!!
Realment m´encanta poder anar fent les coses així de tranki perquè les estem disfrutant moltíssim!!!!!

A on estàn fent-se la casa els teus pares, Croketa??? Perquè mon pare també canvia ara al gener i jo ja tremolo sols de pensar que em tocarà fer DOS trasllats l´any vinent
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants