Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 11:58 am

Mary, ja ens explicaràs dilluns com ve el fotograf de Badalona i si t´agrada ja ens diràs per on para!!!!
Ay deu meu quantes maleses poden fer cinc noies soles i a Sevilla amb la zalameros que són!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 19, 2007 12:02 pm

ofcourse ha escrit:NO M'APUNTIS!!!!! Segur que porta mala sort!!!! Jajajaja....
jijijiji okis m'esperaré a que em donguis el vistiplau!!! jajajaja

Mary ja eres una més igualement eh!!!! Per cert quin es el fotograf de BDN ja m'el dirás per si de cas el puc agafar... però em sembla que jo tindré exclusivitat per tot...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 12:25 pm

Chicas... me encuentro fatal, creo que me voy a casita a descansar.

Ayer, me emocione tanto con el tema fotografia que me fui con mi chico a tomar una cervecita, total, me tome5 y estoy hecha polvo, el estomago fatal... QUIN DESASTRE QUE SOC!!!!

Cangui... que et vagi mot i molt be dema. Disfruta del teu dia, i no pateixis per res, que tot sortira genial. Dema anire a veure´t, eh??? UN PETO ENORME!

Mary passat´ho molt be per sevilla.
Fiancée y of course, molt bon cap de setmana!
G14 mirare despres el post per veure si vas dema a santa maria. Passa´m un privi amb el teu mobil per quedar.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 12:38 pm

G14...

T´hes respost el privi amb el meu telefon. Quedem a les 12:30 alla. De totes formes aquesta nit tenvio un sms per confirmar.
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dv. oct. 19, 2007 1:48 pm

Hola nines,

D'entrada dir-vos que torno a estar a casa la mare, ahir em van donar l'alta. La veritat és que la recuperació de l'operació ha estat quasi miraculosa ahir un dels dos traumes que em van operar el braç va deixar anar un "conio" ben alt de sorpresa en veure què tancat estava :-) El pronóstic el dia que van operar-me d'urgències va ser molt dolent o sigui que encara fa més ilu tot plegat. COm em va dir l'altra trauma: ja he tingut prou mala sort en aqeusts darrers mesos, ara toca que em vingui tot de cara i fins i tot petits miracles :-)

Cangüi molta i molta sort, no sé si ho llegiràs, però que vagi tot molt bé. Espero veure alguna foto teva, ni que sigui per privat o email, eh?

Rachi he vist que has optat per Black&Blanc. Les quatre fotos que tenen a la web estan molt bé i crec que en aquests temes fas molt bé de seguir les emocions. Per cert, i canviant de tema, moltes gràcies per demanar al Toni que no em borrés. Aquests petits gestos m'emocionen molt i molt. Ets un sol :-))

Tartana, hola, veo que sigues como siempre de arriba a abajo y encima con obras en la cocina.

fiancée, croketa, g4, ofcourse, mari i si em deixo algú més que no s'ofengui, bon cap de setmana.
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 1:54 pm

Això si que són bones notícies Blaucel!!! Me n´alegro moltíssim!!!! I es clar que si que et vindràn les coses de cara tal i com estàs demostrant que ets!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 19, 2007 5:40 pm

bueno guapes marxo ja de la feina rumbo cap a l'aeroport!!!

que tingueu un bon cap de setmana totes.......

cangui que vagi super bé demà.... disfruta moltíssim.... segur que anirà genial i estarà guapissimaaaaa

un ptnt a totes
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 19, 2007 6:07 pm

Bueno doncs es l'hora de plegar...
Blaucel molt be!! m'alegro molt que tot s'arregli una mica, segur que ara tot et vindra de cara això seguriisim, que t'ho mereixes...!!!

L'últim desig de BONA SORT per la CANGÜI que tot vagi perfecte!!!!!
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dv. oct. 19, 2007 7:16 pm

hola noies...

ho sento no m'he pogut conectar en tot el dia... he anat de cul... aquest matí he hagut de sortir correns de la feina xq em portaven el vestit i no hi havia ningú disponible a casa.... a ja el tinc penjat de l'armari i fa una coseta.... :-))

moltes gràcies a totes, espero que demà tot i els nervis us pugui saludar a les que podeu venir. Diumenge molt probablement em conectaré i us faré un petit report.

molts petons i moltes gràcies de nou per l'ilusió que m'heu transmés...
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » ds. oct. 20, 2007 5:27 pm

Bona tarda noietes...

Avui la G14 i jo hem anat aveure a la cangui... estava molt guapa, se la veia tranquila, l´esglesia l´he vist maquissima, ella que estava tan preocupada. A veure si dema o dilluns es conecta i ens explica que tal. La musica molt maca... i segur que al bell recó esta anant tot super be!

FELICITATS CANGUI!!!!!!!

A veure que explica la G14...

Pues nada, nos vemos el lunes!!!!!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dg. oct. 21, 2007 4:30 pm

Hola wappes!!!!!
Si si ahir vam estar aSta Maria delMar i em va encantar. Feia molt de temps que no hi anava i realment és un lloc preciós per celebrar la ceremonia.
Com dius tu Rachi, la Cangui se la veia tranquil-leta i molt guapa.Realment era el teu vestit,molt elegant!!!!
Cangui vam veure la entrada del teu ja marit amb memory de Cats, se´l veia molt refet i satisfet!!!!!
Després us vam veure sortir.
Ara et tocarà explicar-nos com va anar al Bell racó!!!!!
A mi em va agradar molt Sta Maria!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 22, 2007 9:27 am

Bon día!

- RACHI - G14 - que guay que poguessiu anar al final a Sta. Maria... ara ens toca esperar la "crónica" del seu día compleet!! jajaja Segur que s'ho va passar genial!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 22, 2007 9:31 am

Bon dia... pues a veure que ens explica... jo tinc curiositat, a veure com ba quedar el bellrecó, el catering...

Les seves entrades van quedar molt maques! I ella anava molt guapa, se la veia super elegant, molt alta (cangui portaves molt talo????) i aparentment gens nerviosa, es veia mes tens al nuvi, jejejejjeje
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 9:32 am

Hola noies!!! Bon dia!!!

Q se'ns ha casat!!!!!!!! Q tal va anar?? I el famós canon?? Quin greu em va saber no poder venir, però... Vam poder veure el nostre piset!!!!!!!!! Per fiiiiii!!!!!!!!! No és pq sigui el meu, però és molt xulu!!! Jejeje... El q vam haver de fer és repasar-lo tot per mirar quins desperfectes tenia (ens hi vam passar 1hora!), apuntar-los i passar la llista pq ho arreglin. El q encara no sabem és quan ens el donen...

Noies, com ha anat el cap de setmana? Mary, i per Sevilla?
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 22, 2007 9:48 am

Bon dia guapes!!!!!

per sevilla molt bé la veritat, molta festa... :-)) i la ciutat és preciosa!!!! dissabte vaig veure un munt de casaments i em pensava mira ara la cangui s'esta casant!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Rachi, G14 va ser maco no??? ella deuria anar preciosa.... a veure si es pot conectar i ens explica algo del Bell Recó!!!! pero segur que li va sortire tot perfecte!!!

crocketa que bé que veu poder anar a veure el pis... quan us el donen?? a on és el pis??

com us ha anat el finde??? espero que mb!!! jo tic ko!!! necessito dormir una miketaaaaaaaa
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 22, 2007 10:04 am

Bon dia noies!! Ara marxo a Hisenda, que tinc una inspecció (aixs.... em sembla que al meu client li caurà un bon pal...) i quan torni em poso al dia amb el que heu escrit....

No vaig poder anar a veure a la cangüi... per una cosa ben tonta: Divendres el meu nen i jo vam fer sopar romàntic... i amb la tonteria va caure una ampolla de vi... total , que dissabte tenia una ressaca de nassos,... em vaig llevar súper tard!! Aixssss, si es que em faig gran!!

Bueno, fins després!!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 10:22 am

Bon dia nines!!!!
El canon em va agradar força però crec que l´haurien de posar una mica més fort perquè impacti més. Això ja és anar a perfeccionar perquè em va agradar molt l´entrada i llueix moltíssim casar-se a Santa Maria!!!!

Que tal Mary per Sevilla?? I el fotograf de Badalona????? Que et va semblar???
I la Barbacue Fiancée???

Que guay Croketa!!! Jo també tinc unes ganetes de que m´ensenyin el pis?? Diumenge vam anar a veure´l!!! I ja estàn ajardinant i tot, vamos que ja està gairebé tot enllestit!!!!
Vau trobar molts desperfectes???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 10:46 am

Ejem... Bueno, en vam trobar uns quants... Alguna porta ratllada o feta malbé de la part de baix, q si una rajola de la cuina descontxada... Vamos, coses q passen per no anar amb compte... Ara, això si, per sort el parket esatava perfecte!! (ja ens el van haver de canviar fa unes setmanes)

Mary, el pis l'hem comprat a Mataró, al centre, però al costat de la platja(tenim unes vistes des de les finestres!!!!! :-)) ) I encara no sabem quan el tindrem... Estan arreglant tota la zona (han recuperat una casa antiga per fer sala d'exposicions, cafeteria, etc) i fins q no ho mig enllesteixin, res de res... Vamos, q no en tenim ni idea!

G14, tu a on el tenies el pis??
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 10:52 am

Nosaltres l´hem comprat a Sant Cugat el piset. No sé si ho coneixeu però està aprop dels cines i l´auditori!!!!
Per sort no tenim edificis, de moment, enfront i tenim tot collserola davant.
T´ho he preguuntat perquè estic convençuda que nosaltres també hi trobarem de cosetes!!!!!
Ja us penjaré alguna fotillo el dia que ens deixin entrar que espero que no sigui dintre de gaire!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 22, 2007 11:14 am

Jo vaig fer un munt de fotillos, tot i q vaig haver d'anar ràpid pq encara havíem de baixar al pàrking i no teniem gaire temps... Aquesta tarda o demà us en poso alguna
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants