Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 9:11 am

Donc si no m´equivoco les properes serem la Tartana i jo el dia 14 de juny!!! Aiixxx quin cangueli com passa el temps!!!!!!
Mary a la primera pag Fiancée va posar al principi el dia i el lloc. Fiancée em sembla que la Mary no hi és quan puguis la incorpores al equip!!!!!!! >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 19, 2007 9:16 am

rachi, com és que el final et quedes amb el de black...?? que li vas trobar a diana segura??? jo dilluns vaig a veure un fotograf de badalona que coneix el meu noviet a veure que tal... ja us diré!!! rachi si jo anés a veure la cangui también m'emocionaria, también sóc molt ploranera, les dies que vaig a veure els fotogrfs només de veure els videos i fotos ja m'emociono... sóc molt floreta en aquest sentit!!! pren nota i explica ehhh
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 19, 2007 9:18 am

és veritat G14 merci per recordar-m'ho!!!
fiancée quan poguis mi apuntes: 20 de juny al Bell Recó!!

merci guapes!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 9:25 am

Pues...

Al meu noviet li va agradar mes. El video dels black&blanc, ens va emocionar molt, la veritat i el de ahir no ens va agradar molt. Tambe thaig de dir, que nosaltrees no som de fer-nos moltes fotos i el rollo espontani dels black ens va agradar. No se, la veritat, potser va mes amb nosaltres. La diana ho fa molt be, a mi magrada molt, que consti, però... ja et dic, crec que va ser una cosa d´emocio, es que ens vam emocionar molt amb el video. No se, si l´heu vist, però em va semblar tan maca aquella boda, la de la noia del vestit del perlotti...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 19, 2007 9:45 am

CANGÜI

¡¡¡ET CASEEEEEES!!!

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :

Ja he modificat la llista Mary8 ja estás a la lista V.I.P. jijijiji aps! Ho he posat per data de boda!!! Així veiem qui es al propera!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 9:46 am

Nosaltres ahir vam anar al fotograf que tant em va agradar a mi!!! De fet va ser el primer que vam veure però ens vam emportar una planxada important perquè jo el recordava molt millor i ademés els preus més bastant més alts que quan vam anar al juny. Sols us dic que al juny per 2100 teniem el nostre album i 3 pels pares i ara el pavo ens deia que no que el preu eren 2800 per lo mateix. Quina barra!!!!! Per tant DESCARTAT!!! I ara dubtem entre el de la Diana Segura i el d´ARTBODA!!!
Nosaltres no farem video, pues al meu noiet diu que no vol tanta gent per allà al mig i que s´agobia!! Ja fa molt amb el tema fotos per tant no l´apretaré!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Tartana » dv. oct. 19, 2007 9:48 am

CHicassssssssssssssssss
antes de irme (parto para alemania hoy) queria saludar a nuestra CANGUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
TRANQUILA!!!!!!!!!!!! TODO IRA GENIAL!!!! DISFRUTA DE CADA MOMENTO Y NO TE AGOBIES!!!!!!

A todas un beso enorme...
Fiancee, Rachi, G14, Mary, Croketa, Ofcourse, Blaucel!!!!!!!!!!!!!!
Voy de culo...,
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 9:55 am

Tartana niña ya nos contaras porque nos tienes super intrigadas!!!! pero mira que somos cotillas!!!!
Rachi em sembla que em podré apuntar demà a Sta Maria del Mar. T´ho comento al migdia però gairebé segur!!!!! Cangui em fa molta ilu poder-te venir a veure´t!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 9:57 am

tartana... que vagi molt be el cap de setmana!!!!!!!!!!!!!

Aixxxxxxx, noies acabo de veure la llista que ha modificat la fiancee, i soc la ultima!!!!!! juasssssss, estareu totes de viatge i jo per aqui mas sola que un mussol...
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 9:57 am

tartana... que vagi molt be el cap de setmana!!!!!!!!!!!!!

Aixxxxxxx, noies acabo de veure la llista que ha modificat la fiancee, i soc la ultima!!!!!! juasssssss, estareu totes de viatge i jo per aqui mas sola que un mussol...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 19, 2007 9:57 am

Tartana guapi que vaya muy bien por Alemania!!

Nos vemos guapa!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 10:00 am

GI14, vina´t dona!! et cases per lesglesia tu?? T´ho dic perque crec que val la pena sentir el canon amb el quartet de corda. Confirma-mho al migdia i et passo el meu mobil per privi i quedem! :-)ok:
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 10:05 am

Nosaltres ho farem pel civil!!! Jo ho volia fer per l´església al principi però després de veure alguns llocs ens ho vam repensar i quan ens vam decidir per Can Bonastre llavors ho vaig tenir claríssim que volia fer-ho pel civill perquè el lloc el trobo molt romàntic -les vinyes i Montserrat darrera-
Ok et dic algo sobre les 14h que ja sabré segur que fa el meu bitxu!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 10:10 am

Per cert Rachi ets la ultima però no estaràs soleta perquè el meu viatge almenys no durarà un mes i mig o sigui que como mujer casada et podré aconsellar jejejejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 19, 2007 10:27 am

Rachi, tranquil·la, que no ets l'última... l'última soc jo, que per no tenir no tinc ni data, jejejeje.... Aquest finde tantejaré el terreny, a veure que tal...

Encara no se si podré baixar a bcn a veure la cangüi..... Tinc el matí una mica liat (hem d'anar a mirar taules de menjador, que ja toca comprar-ne una, jejeje, encara anem amb una taula de rodes... Amb el pis taaan fashion que tenim!!!)

Mary, que vagi molt be per Sevilla!! Sigues dolenta, ¿eh?

Black & Blanc m'encanten... De fet, quan jo m'havia de casar eren els meus favorits!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 19, 2007 10:41 am

Ofcourse Vols que et posi a la llista amb un interrogant?? o m'espero a q tingusi data i lloc?
mecachis que guay!! que ja es casi una noia d'aquest post!!! Cangüi espero que sigui un dia maravellos, jo no podré anar a veure't pq m'en vaig de Barbacue amb els amics!!! Pero porfi posan's una foto encara que sigui!!! Per cert quan us aneu de lluna de mel i on??
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 19, 2007 10:48 am

NO M'APUNTIS!!!!! Segur que porta mala sort!!!! Jajajaja....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 10:56 am

Cangui acabo de mirar la predicció del temps i per demà llueix un SOL txulíssim!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 19, 2007 11:28 am

rachi el video de black si que el vaig veure i la veritat que és preciós!!! i emociona molt... xo jo sóc més de fotos i en tema fotos potser m'agrada més la diana segura, no sé si són millors o no pq no hi entenc xo poster fotografia més as nuvis!!! xo bueno els 2 estan mb!!!! encara em quedaré amb el de badalona... jeje nose dilluns ja us ho diré...

ofcourse.. si k seré dolenta... :-)) 5 noies a sevilla soles fa por....ja us explicaré que tal.... !!!!! ahh en quant al tema boda fes tanteix aquest finde a veure com respon....

tartana que vaya muy bien el finde... ya nos contaras!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 19, 2007 11:40 am

ahh Fiancee merci per haver-me apuntat!!! ja sóc una més!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants