Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Tartana » dj. oct. 18, 2007 1:37 pm

Hola chicas!!! Dios mio como escribis!!!, me teneis que poner al dia!!!!
Tan solo queria entar para saludaros y deciros que estoy bien...., muchas novedades..., pero ya os las ire deciendo....
y tambien he entrado pq nuestra CANGUI, se casa ya!!!!! y queria saludarla!!!!
me tienes que hacer dos lineas de todo!! tu estas bien?? todo apunto??? como van esos nervios????

UN beso a todas!!!
He visto que ha entrado Blaucel..., me encanta leerla!!! es una dosis de positividad esta chica!!!! UN BESO ENORME BLAUCEL!!!!!!!!
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 18, 2007 1:50 pm

Hola tartanaaaaaa!!! Cuantisimo tiempo!!! Como va todo por alli? Tu chico, el trabajo y todo bien??

Noies, jo no podré anar a veure a la cangui pq... m'ensenyen el pis!!! Ja es segur!!! ueeeee!!! I pel cafetó m'apunto, tot i q ho tindré una mica complicat pq només estic aquí els findes del 17-18 i el 24-25 de novembre. Ja en parlarem quan torni la cangui del seu super-viatge!

Per cert, rachi, si hi vas, volem q ens ho expliquis todo todito todo!!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 1:50 pm

Tartaaaaaana pero donde te ha´bías metido???? Yo ya me pensaba que con la cocina nueva estabas haciendo la competencia a los del Bulli y que por eso no tenías ni un minuto!!1 Es broma eh bien cuando puedas ya nos contaras
Ponerte al día en un plis plas mira por lo que a mi se refiere ayer me decidí en el vestido y poco más jejeje si porque el piso todavía no nos lo han dado pero si que sabemos que no somos un riesgo lo cual =0-0-) =0-0-) ahora me queda escoger fotografo y ya con calma! iremos haciendo todo lo demás!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 18, 2007 1:56 pm

hola noies!! no patiu... em farà molt ilusió explicar-vos com a anat tot... però aixi crónica oficial no espereu .. i fotos comptades xq el meu futur m'ho te prohibit... :-))

I que veniu a veure'm també a més us servirà de molt veure com queda el cuartet i tot plegat... el que entenc perfectament és que no uns tragueu tota la misa... xq a més serà de les llargues... la llàstima és que llavors us perdreu la música... però lógicament pireu quan us canseu...

jo continuo molt variable, hi ha moments que estic molt euforica i d'altres que estic molt nerviosa i negativa...
Ara ja puc dir que ho tenim tot arreglat. L'últim que ens quedava que era la música ja la vam enviar ahir al DJ. Per la resta és que la boda no és gaire complicada, no hem fet res especial... ni bosses amb arros, ni detalls pels convidats, ni espandenyes per elles... res... bastant a pél tot... però es que penso que són coses que no tenen tanta importància i que prenen molt de temps...

Ara a mi només en queda caminar una mica amb les sabates de núvia per casa... i les típiques sesions estetiques de rigor... :-)ok:
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 18, 2007 2:07 pm

per cert, les que aneu si podeu no us perdeu l'entrada del nuvi... entra amb "memory" de Cats... i m'ho heu d'explicar xq jo no ho veure..
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 18, 2007 2:19 pm

Ostres nena, quina emoció!!!!!!! No estiguis negativa, tu sempre positiva :-)ok: Anirà tot de conya i estaràs radiant!!! Ara el q has de fer és relaxar-te i deixar q et mimin!

Per cert, i la feina q? Ja pots concentrar-te??
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 18, 2007 2:25 pm

... que va... imposible... jo no sé per a què vinc... i demà ja serà terrible...

bueno, em vaig a la esteti....
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 18, 2007 2:31 pm

Ole ese culto al cuerpo!!!!

Jejeje, jo per fi avui vaig a la pelu!!!! >.-<: Ho porto dient des de fa més d'un mes i encara no hi havia anat!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 18, 2007 3:13 pm

tartana!!!!!!!!!!!! quina alegria, ja ens explicaras eh!!!! segur que tens novetats amb la feina, amb la boda, amb el pis, vamos, casi vida nueva!!!

Cangui, ja ho se que no faras cronica oficial!! de fet, tampoc espereu de mi una cronica eh???, jo us convido un dia a caseta a sopar o fer cafeto i us ensenyare tot!. Cangui tu faras la"NOSTRA" cronica oficial, que sera fent un cafeto i amb la calma... (això es el que espero)

Jo estare alla cangui, perque minteressa molt veure una cerimonia en condicions a santa maria de l mar i a mes per la musica!!!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 18, 2007 3:16 pm

G14 Iré fijo gracias por darme la dirección!!

Cangüi Quina il.lusióoo!!! Ja no et queda res... m'agradaria estar a la teva situació i tenir-ho tot llest la veritat, pq amb el pis la boda i tot... estic una mica agobiada.

TARTANA Que pasa, como estás?? Como va tu bodorrio? jijiji yo sigo exactamente igual... Has mirado algo por allí?
Pues eso q estamos por akí vete conectando cuando puedas.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Tartana » dj. oct. 18, 2007 4:06 pm

chicassssssss, voy de culsssssssssssssss, el pasado estuve en spain, este finde me voy a alemani, el proximo a londres, os tengo que contar muchisimas cositas...
me ha hecho mucha ilusion leerelo, y que os acordeis tanto de mi......
Mañana me ponen el resto de la cocina, faltaba algunas cosas....,prometo fotossssssssssssssssss
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 18, 2007 4:39 pm

ei avui estic bastant liada sento estar out.......
cangui només pensar que ja et cases s'em fa un nus a l'estomàc... m'encantaria estar en la teva situació!!! jejeej tu tranki la crònica esperem és fent un cafeto i mirant fotos!!! :-))
tartana... ja tenim ganes de saber les novetats que segur que són molt bones notícies!!! quan tinguis temps ja ens explicaràs!!!! fotos.... que som molt cotilles :-))

croketa que bé que ja us deixen vuere el pis quina iluuuu
hem d'organitzar el cafeto per quan torni la cangui que jo ja tinca ganes de coneixeus!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 18, 2007 4:51 pm

Aixssssssss, els impostos no em deixen ni un momentet de tranquil·litat.....

Cangüi, soc un desastre, segur que ho has dit mil vegades, però em pots recordar a quina hora et cases????? A veure si puc passar-me...

Ara si que em feu enveja... jijiji, em sembla que començaré a apretar al meu nen....

Ah! I m'apunto a la crónica - cafetó...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 18, 2007 4:52 pm

Por cierto Tartana... que viajera que estas!!! Ya nos contarás que tal la cocina y todas esas novedades que has comentado.... Somos unas cotillas!!! jejeje
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 18, 2007 5:06 pm

OF COURSE ANIMAT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

QUE SI NO PASSARA MOLT DE TEMPS I ALESHORES SI QUE US FARA MANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANIMAT DONA!!!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 18, 2007 7:42 pm

Ofcourse: la cerimonia és a les 12.45

I a totes: és normal que us emocioni tant que arribi el meu dia, a mi també em passava quan veia a la gent que ja s'havia casat i a mi encara en quedava... de fet és una cochinada que una del 2007 es posi a escriure al foro del 2008 a donar enveja però és que aquest és el post on més agust m'he sentit... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 19, 2007 8:52 am

Cangui wappisima que això ja està aqui!!!!
Que tal el culto al cuerpo?????
Tu relaxadeta i sobretot a disfruta!!!! Quines ganes!!!!
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 19, 2007 9:00 am

Eiii noietes, bon dia!!!!

Canguiiiiiiiiii, guapisima!!!! Q demà te'ns cases!!!!!!!!! >.-<: >.-<: Com ho portes?? Aixxxxx quina emocio!!! :-))
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 19, 2007 9:04 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!

cangui... que és demà!!! que fort!!! :-)) buenooo com que no podré venir, pq marxo avui, et desitjo que vagi super bé!!! tu estigues molt tranquila i relaxada i pensa que el que has de fer és disfruta del vostre dia!!! :-):-):-): un pto molt fort i que siguis molt feliç demà!!!!!

cangui no ens abandonis ehhh que ens espera un bon cafetó per cotillejar....:-))

nenes dilluns vull saber com ha anat tot ehhhh...... és la 1ra que es casa de totes nosaltres!!!!! quina emoció... a partir d'ara ens tocarà esperar més... pq després qui va???

un ptnt a totes!!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 19, 2007 9:08 am

Bon dia noies!!!

Cangui... cangui... cangui... quina emocio! jo soc bastant tonta i ploranera, em sembla que quan senti el canon m´emocionaré!!!!!! es que es tant maco, i en aquella esglesia... aix... quina ilusio!!!!

Noies ja us explicare com ha anat, perque jo a la cangui, NO ME LA PERDO!!!!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 19, 2007 10:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants