Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 5:00 pm

Doncs calma!!!!!! Demà el truques i li dius q ja tens el preu de la taxació i q et digui quins són els passos a seguir... I sinó ho sap li dius directissimament q et passi amb algú q s'encarregui d'aquests temes i arreando... Tot i q crec q no es pot fer res fins q els del pis no us diguin de signar les escriptures... Però com a mínim ells ja ho prepraren tot... M'imagino! Aixxxxx... Es q estic una mica peix jo en aquests temes...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 17, 2007 5:10 pm

blaucel, lo important és que físicament et vagis trobant millor ja que aixó també repecuteix en l'estat psiquic, i cada vegada t'anirás animant més, tot és recent... pero ja veuras com al final t'en sortiras!!! molts petonts i molts ànims...

blaucel em presento pq no ens coneixem... em caso el 20 de juny al bell recó, de moment només tinc aixó i vestit!!! estic mirant fotograf, músic, i catering...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Cangüina » dc. oct. 17, 2007 7:59 pm

... hola noietes... :-()-) :-()-) :-()-)

... moltes gràcies pels ànims... em sap molt de greu però ara si que vaig liada... es què estic a no res!! ... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i com que no tinc cap dia de festa :--( ...

però bueno dir-vos que estic molt contenta, que tinc moltes ganes i que us donaré tots el detalls que pugui passada la boda xq no marxem de viatge fins el dimarts..

... bueno... i que em fa molta ilusió si us podeu arribar dissabte !! :-///: :-///: :-///:

per cert dir-vos també que ahir vam anar a airolo a acabar de concretar i la veritat ara estic molt contenta amb l'elecció... encara que queda el més important... però us prometo que us ho explicaré tot, tot, i tot... :-)ok:

Blaucel: ets una noia molt valenta... molt ànims!!

petons a totes...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 17, 2007 9:20 pm

Nenesquina revolucióavui!!!
He estatsuperliada aquest matí i nohepogut seguir-vos però araque ja estic alsofa de casa m´estic posant al dia.
Blaucel guapisima ens encanta sentir-tei tenir-te per aquí!!!!!!!!
Bé jo tincmoltes novetats!!!Si si aquest migdia he anat a Bundói m´heemprovat no sé quants vestits!!! Anava amb ma mare irealment la Montse en ha atès molt bé però no he tingut sort perquè tenia al cap una altra cosa.Llavors després ens hem presentat tal cuala RC i m´he emprovat uns quants més i aleshores he vist CLARÍSSIM que elmeu vestit és el que em vaig emprovar la setmana passada a Carmen Virginia, la modista que em van aconsellar. Ho he tingut tant clar que li he demanat a ma mare anar-hi. Ha trucat al seu jefe i com és unsol li ha dit que cap problema que si era per això que endevant. Hem anat sense demanar-li hora i ens ha atès.Me l´he provat de nou i allà està!!! quina il-lusió nenes!!!! realment no hi ha color,pel meu gust es clar. Realment us ho recomano que aneu a fer-li una ullada!!!!!
Qüestió que el dia 31 ja hi vaig a pendre´m mides perquè com s´ha de fer m´ha dit que els sis mesets els necessiten!!!!!
Mary si us ha donat bon feeling els de l´airolo al ataque!!!!!!
Rachi, aniràs dissabtea veure la Cangui?????
Cangui no ens poses una fotillo???vaaaaa no siguis vergonyosa, no et queda res i això de que estiguis de bon rollito ésperfecte!!!!!!

Pues tot això!!!!
Per cert demà anem a veure el fotograf que vam anar a ceure per primera vegada i si podem ho enllestim!!!!!

Tinc les piles posades, no???? jejejeje
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 8:02 am

Bon dia,
Per cert blaucel la meva mare també hi viu per allà. Ella està per sobre de Vallcarca al costat del Putxet!!!!! Al carrer Espinoi, no sé si el coneixes!!!! Estaràs de conya perquè la zona és molt tranquil-leta!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 18, 2007 8:33 am

Bon dia noietes!!! Q tal va tot??

G14!!!!!!!!!!!!!! Q bé!!!!!!!!! Ja tens vestidet!!!!!!!!!!! >.-<: Nena, explica, explica més cosetes!! Com és??? De quina roba???
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 18, 2007 8:42 am

Bon dia!!

G14, que be!!!!!!!! Quina tranquil·litat tenir el tema del vestit decidit, oi???

Cangüi, a quina hora et cases???? Si m'ho puc combinar et passaré a veure. No ho se segur, pq el meu nen vol fer algo per compensar-me que aquesta setmana no ens hem vist, però per poc que pugui allà estarè per veure lo guapisima que estaràs
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 9:21 am

Si estic molt molt contenta!!!!
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 18, 2007 1:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 9:23 am

la maniga més o menys així m´agradaria
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 18, 2007 1:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. oct. 18, 2007 9:40 am

Q vol dir q està forrat amb mikado??? Uixxx, estic una mica peix en tot això... El q m'agrada és això de q no hagi de portar can-can, estràs més còmoda, no?? I l'escot también m'agrada, però és drapejat?

Per cert, recordes algun dels q et vas emporvar a RC i Raimon Bundó? I en quant a teixits, q? Es q he sentit de tot...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 10:09 am

Bé me l´adaptarien al teixit que jo vull que és el micado!!!
A veure jo no li vaig demanar cap en concret, ella em va comentar quina idea tenia i aleshores em va començar a treure vestits.
Les teles a mi sincerament no em van agradar per un vestit de nuvia. Vaig provar-nme un amb micado que no tenia res a veure amb el que ,´havia provat jo l´altre dia. Molt més gruixit. Em va donar la sensació qwue fins i tot em faria boles si es roçava.

Lo que està forrat del mateix teixit és una qüestió de calitat que pel meu gust i guanya bastant. I lo del can can ho vaig trobar bastant incomode, no sé massa roba i més si és al juny que em fregiré de calor per tant vaig sortir super convençuda que el meu vestit ja l´havia trobat a RC em vaig provar uns 5. Em van convener més però les teles encara que millor jo ja estava amb la idea al cap i soc una mica cabezona, sabeu??' jejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. oct. 18, 2007 10:28 am

bon dia guapes!!!!

G14 felicitats!!!!!!!! que bé que ja tinguis vestit!!! m'alegro un munt... a més quan et trobes el que ha de ser el teu ja ho notes!!!! la màniga m'agrada molt... et pot quedar super maco...
canqui aixó ja esta al caure!!!! m'encantaria venir a veuret xo demà a la nit marxo a sevilla a una despedida!!!! xo dilluns vull crònica sn és teva, de les que l'anireu a veure ehhhh :-))

ahh avui al migdia vaig a veure els músics A.s.b músics que m'expliquin una mica...

rachi crec que segurament ens quedarem amb airolo!!!! els hi vaig explicar els meus pares i també els hi va convencer més, és a dir, que quasi segur....
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. oct. 18, 2007 10:34 am

G14, la màniga és molt xula... Però m'has d'explicar que és el teixit Mikado (no en tinc ni idea, jejeje)

Mary, molta sort amb els músics... Ja ens explicaràs!! I passa-ho molt be a Sevilla, crec que és molt bon destí per una despedida!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. oct. 18, 2007 11:50 am

Bon dia guapis!!! Avui estic molt enfeinada...

G14 Preciosa que guay que jatinguis clar quin será el teu vestit!! Dona'm l'adreça de la botiga per anar-hi i mirar si trobo algun del meu estil.

Apa! després torno a conectar-me...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 12:22 pm

Crok
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 18, 2007 1:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 18, 2007 12:22 pm

bON DIA...

Jo si que anire a veure a la cangui, però cangui, no tenfadis pel que et dire ara eh??, jo tanire a veure, pero no et saludare ni res, perque trobo que es un dia que has destar amb els teus, vamos, que anire a veuret, a sentir el teu super canon i despres de forma discreta marxare! NO et sap greu, no??? Un altre dia, despres del cassament, si no ens abandones, ja farem un cafeto i ens expliques!

GI14 felicitats pel vestit! Ja em diras on es aquesta botiga, pero jo fins al gener no crec que vagi.

Petonet a totes. Si alguna va a veure a la cangui que mho digui i ens veiem alla!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 12:25 pm

Fiancée la direcció és C/ Mallorca 282. Això esta pujant per Roger de Lluria, quan arribes a Badalona i mar, m´entens??? Queda just al costat oposat del Col-legid´advocats. Al costat hi ha un bar que em sembla que es diu Palermo que està a la cantonada!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Cangüina » dj. oct. 18, 2007 12:29 pm

hola!!

rachi, no pateixis... això que dius ja ho haviem parlar.... :-))
Imatge
[/url]
Cangüina

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dj. oct. 18, 2007 12:30 pm

cangui... estic molt emocinada, ehj???? tu deus estar super happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No ens deixixs oenjis despres, eh??? que ens hauras densenyar fotillos i demes!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. oct. 18, 2007 1:12 pm

he esborrat part dels missatges per si les FLIES!!!!!

Canguina sobre tot quan tornis t´esperem per aqui!!!!! Potser serà el moment de fer el cafetó i que ens expliquis!!!! Crec de fet que potser una bona idea!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants