NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 15, 2007 8:26 pm

Ahi va un resumen.

Bueno la boda estuvo chula pero todo se alargó un poco y al final sumó mucho. La misa duró poco más de una hora, pero yo creo que el límite es una hora. A la salida fue muy chulo, porque los amigos repartieron globos blancos entre todos los invitados y cuando salieron los novios les dieron unos globos rojos. CUando los novios soltaron los globos el resto hicimos lo mismo y quedó muy chulo.

Despues fuimos al restaurante (todo en bus), sobre las 8 estabamos alli y al llegar nos hicieron esperar en los jardines (que hacia mucho frio) a esperar a los novios tomando un vino pero sin aperitivo. Nosotros nos fuimos a recepcion porque hacia frio. Luego llegaron los novios, les hicieron fuegos artificiales pero como si fueran las fiestas del pueblo! Ya entonces pasamos al salon a hacer el aperitivo (ya debian ser las 9). El aperitivo exagerado! Nunca habia visto tanta comida, super bien. Luego ya pasamos al salon a cenar (las 10 pasadas...) y tambien muy bien. Antes de empezar los novios se hicieron fotos con todas las mesas, pero eso no ralentizó la cena porque iban rapido.

Habia 3 platos y 2 postres!

Despues dieron a ver... Ramos a las madres, marcos de fotos con sus fotos a los abuelos,... Parejas de novios, creo que repartieron 4 o 5, el ramo de la novia..... Sacaron un pastel para un sobrino que cumplia 5 años... Luego dieron detalles y puros, y regalaron las fotos de los invitados.

Y por fin pasamos al baile! Estabamos medio dormidos.... Tocó un grupo durante un par de horas, la verdad es que eran muy buenos, conocidos de los novios, y despues DJ, estuvimos hasta las 6.

Creo que no me he dejado nada, ahora preguntad, que os conozco!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 15, 2007 8:47 pm

jajajajajajajaja, a ver a ver.....

la boda donde era que no me acuerdo, en Margalef??

Nu se, las bodas es que quieras que no se alargan, piensa que no es una cena o cmida normal, que vas parando entre medio....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 15, 2007 8:52 pm

Era en La Masia les garrigues de les borges. Yo creo que se alargó porque esperamos a los novios fuera, imagino para que vieramos la traca y eso lo retrasó mucho... Luego tantos platos, dieron 3 platos, dos postres,... No se. Segun mis calculos yo espero haber terminado alrededor de las 12 la cena, poco mas pero no mucho.
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. oct. 15, 2007 10:20 pm

otras es verdad, tres platos, los postres que eran, postre y pastel no??

Nu se, nosotros calculado por encima, creo que si nos casamos a las 18, a las 20-20.30 abrir el pica pica ya..... la cena pues no se, porque la idea es que sea un no parar mientras de cena, que si no se hace aburrido y llegas al baile sin ganas de na
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 15, 2007 10:23 pm

crema, pescado y carne
fresas con crema, soufle de chocolate, despues la historia de la tarta pero de esa no comimos

yo espero estar mas o menos a las 21.30 cenando o que la gente se esté colocando, pero a ver.

Despues te animas pero demasiado largo....
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 16, 2007 9:17 am

Buenos dias nenas de Lleida, que tal como estamos hoy....... Glori ya estas mejor de tu gastroenteritis.....
Jolin el viernes es el cumple de mi novio le tengo que comprar algo, tengo una idea pero no se si ir al unipreus de deportes o a otro sitio, mirar le quiero comprar una equipación para que vaya con la bici, le encanta ir en bici sabeis de algun otro sitio a parte del Unipreus....
Graciassssssssssssssssssssssss
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dt. oct. 16, 2007 12:48 pm

Nenas ya tengo hora para irme a probar vestidos el dia 27 a las 4:30 de la tarde que ganitas.... jejejejejjeejjejejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Resulta que la chica rubita, que os dije que era pijita es de Raimat que casualidad el mundo es un pañuelooo.............
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 16, 2007 1:49 pm

hola wapas!!!!
como esta la enfermita del foro??? mi niña esta con sobres porq tmbn tiene gastroenteritis,otra vez mal,en esta casa cuando no es uno es el otro jajaja!!!! los virus conviven con nosotros,al final les tendre q hacer sitio en el armario pa q guarden sus caosas jajaja1!!!
asiq la boda se hizo larga??? yo tmbn tengo q entregar varias cosas y no se como hacerlo pa q no se haga largo.... no se si ir haciendolo a intervalos o hacerlo todo de golpe...
kei,lo del foco es muy buena idea eh!!! lo hablara con el alari haber q dice!!! si esq no te sabe mal q me copie.... ademas a el (euge tmbn le kiero dar una cosilla en la boda (espero q no lea esto..) pero no voy a decir q por si acaso...
yo me caso a la 1:30 y la boda nos dijo el cura q serian 3 uartos como mucho (yo paso q sea eterna) callculo q los invitados lleguen al rest a las 3 y nosotros pues a las 4 y cuando lleguemos ya sera para sentarnos a comer nosotros tenemos pescado,sorbete y carne,luego el postre y luego la tarta pero nos dijo q como es mucha comoida la tarta la sacaria mas tarde... en el baile habra fuente de xocolata con frutas y pizetas y embutido , yo calculo q sobre las 7 ya estaremos para empezar el baile... como lo veis??
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dt. oct. 16, 2007 3:23 pm

Hoy he estado en el alari, comiendo en el buffet del mediodía, la verdad he de decir, que me siento un poco estafada, porque lo anuncian como 9€/persona, y no se si el iva va a parte y la bebida, total, que al final, por ese precio me hubiera ido a comer a algun restaurante de carta :-( pero bueno.....es igual, quería ir un día, y ya hemos ido,...jajajaja

Pensé que lo habia dicho ayer....y ahora no lo se, Nani, Marjo, si le quereis hechar un vistazo a la web del Pou, ha puesto más fotos, y hay un album nuevo, que el reportaje de fotos empieza...cuando se levantan de la cama!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dt. oct. 16, 2007 5:41 pm

pues si la verdad esq de barato el sitio no tiene nada... voy amirarla yo tmbn la web haber q tiene de nuevo jejeje!!!
del alari,el iva siempre lo pone a parte..
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: mohnt » dt. oct. 16, 2007 6:06 pm

Nenas cuidaros mucho de las gastroenteritis, ayer por la tarde, la madre de uno de los niños´, que hace unos dias que esta con la pasa, a la hora de venir a recoger a su hijo, le dió una lipotimia, tuvo que venir la ambulancia y todo al patio de la escuela. En el cole se armó un buen revuelo, porque habia muchos coches en doble fila y la ambulancia no podia entrar. Su hijo, estaba muerto de miedo, pobret.
Por eso, si estais pachuchas cuidado con los esfuerzos, y el estar mucho rato al sol y tomaros sobres de suero.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. oct. 16, 2007 6:12 pm

Wapis!!

Jolín con la gastrointeritis....Estais todas con la pasa! Os vais a quedar hechas un figurín para la boda! En fin, que espero que prontito esteis recuperadas del todo!

Mohnt, l'adreça de Cromatica és carrer Muntaner número 126, queda baixant a l'esquerra. A nosaltres ens va encantar i mira que el meu nòvio no és massa detallista! Ens van dir que fins desembre no tindran la colecció de l'any que ve però si hi voleu anar per agafar idees i veure tot el que fan, tenen tot lo d'aquest any! La pàgina web per si vols fer una ullada és www.e-cromatica.com

Ja em diràs que et sembla!!

Per cert Aneta, que os caseu al migdia o al vespre? Nosaltres volíem fer la cerimònia de tarde però després de reservar les caves resulta que a l'església ja tenien 2 bodes per la tarde així que ens toca casar-nos al migdia! :-( :-( :-( :-( Quan heu d'anar a concretar detallets del restaurant?? També os ha dit el Xavi que fins al gener? Ah! Lo del projector m'ha semblat una idea molt original, jo tiraria més per incloure fotos dels amics amb vosaltres en moments tipo altres celebracions, viatges, caps d'any... més que no pas de vosaltres sols. Ho trovo una manera d'agrair la seva presència de les que estan poc vistes i fan molta gràcia.
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. oct. 16, 2007 6:20 pm

Així tindreu a tothom amb l'intriga de què projectareu a la gran pantalla! I un per l'altre estarà pendent de totes les fotos que hi surten! És una currada per la vostra part però ho trovo genial!

Per cert noies, troveu poquet donar 3 parelles de nuvis??? En principi ho veia poc però és que si no potser s'allargarà massa tot plegat no??? Jo el ram sentint-ho molt no sé si donar-lo.... Em fa molta il·lusió guardar-me'l com a record del gran dia...

Volíem donar 3 parelles de nuvis a 3 parelles d'amics que estan a punt de casar-se. El tema és que d'aquestes 3 parelles, 2 es casen també l'any que ve i avans que nosaltres així que quan ens van dir que es casaven avans se'ns va desmontar l'entrega de parelles de nuvis. No sé què farem, perquè si ja s'han casat no els hi donarem pas els ninos?!! Què farieu? Canviar-los per cigonyes?? Pel que fa a la lliga, suposo que li caurà a un cosí que tinc que està solter i sembla que no acava de sentar el cap.....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: mohnt » dt. oct. 16, 2007 6:54 pm

Gracies per l'adreça Elena. Jo crec, que si ja s'han casat, no pega donar-los els ninots dels nuvis, la cigonya es una bona idea, però també pots buscar un detallet "especial" que els pugui fer gràcia, una foto junts, no ho sé. Algo que els faci veure que per tú son especials. A un amic meu, en una boda del seu millor amic, com que es fanàtic de l'Elvis li van regalar una figureta de l'Elvis, i es va emocionar . Si coneixes les persones es fàcil pensar en algo especial, pensa en aficions, oci, moments importants que hagueu viscut... no se.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dt. oct. 16, 2007 8:02 pm

HUola!!

Azi, mi novio dice que acepta que nos cojas la idea del foto, pero solo si le llamas,,,,,"el foco de la muerte" que es como él le llama....

Hoy extrañamente le he dicho de ir a mirar una cosilla al fotógrafo y de ir a chafardear detalles al centre companys, y me ha dicho que sí, sin rechistar....tal vez será por eso que ayer era nuestro aniversario, y se nos pasó a ambos... :o-o:

Gloripage, como estás de la gastro?

Elena, jo ho vec bé tres parelles de nuvis, nosaltres en principi hem sembla que seran les que donarem, però nu se..... Ara si aquests amics es casen abans que vosaltres, jo també optaria per ferlis algun detall especial, home, si son de canalla unes cigonyes poden estar bé, però potser ni se ho plantejen i els deixes una mica sobtats....a mi personalment, hem mataries,...jajajaja, però ja saben els meus amics també que no tinc intencions de tenir canalla....això depen de les parelles, per molts els estarà genial
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. oct. 16, 2007 8:12 pm

Gràcies wapes per la resposta!

Ens van "xafar" tot el montatge que teniem pensat quan ens van dir que es casaven avans, te quedes pensant "Ostres, i ara les parelles de nuvis a qui els hi donarem..." però em fa molta il·lusió poder celebrar bodes tan properes! Així que haurem de pensar en un altre detallet!

Vaig a fer el soparet que si no..... Petonets i fins demà! :-()-) :-()-) :-()-) Per cert ONI!!!!! Felicitats per l'aniversari!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dt. oct. 16, 2007 8:14 pm

gràcies Elena!! tot i que, el descuit de part dels dos, la veritat és que xafa una mica, però s que ara anem una mica de bólid i encara no ens hem ficat a l lloc, quan hi ha canvis, es trastoca tot una mica....

Doncs si, pensa alguna cosa curiosa, o alguna cosa que pugui reflexar la boda d'ells....nosaltres també tenim uns amics que estan casats, però els hi volem fer alguna cosa especial...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. oct. 16, 2007 9:11 pm

Hola! Pues sembla que millor gràcies, demà ja aniré a treballar que ja toca...

Home si ja s'han casat no pega lo dels nuvis, i lo de la cigonya depen de si volen tenir canalla o no.

Jo encara no se que donaré, poques parelles casaderes queden, havia pensat en lo de les cigonyes perque hi ha 2 parelles que estaràn embarasadisimes en aquella epoca (si poden venir) i potser canvio la tradició. I si al final em calento molt potser les dono de dos en dos, a la mateixa cançó, per feina....

Sabeu on puc trobar figures de cigonyes originals? El dissabte les figures de nuvis eren molt xules, com de "hojalata" pero molt xules.
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. oct. 16, 2007 11:04 pm

uff, jo de cigonyes, he vist un parell o tres de models però els normals....nu se....vaig veure una vegada un "pastis de bolquers", home, segueix la temàtica dels babys, i si s'apropa un, sempre son utils...a veure si trobo la foto...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. oct. 16, 2007 11:05 pm

això!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants