Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 10:36 am

... bueno... quedan quatre tonteries però mes o menys bé....

avui estic de bon humor.... >.-<: >.-<: >.-<: depen del dia...
el més important que es queda es escollir la música per les entregues... però suposo que avui ho enllestirem...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 16, 2007 10:42 am

Bon dia!!!!
Canguitu tranquil-la perquè més els hi val que t´ho deixin com tu ho vols i si no ho veus clar demà trucar i digues que estàs com una moto i que vols emprovar-te´l. De fet haurien de facilitar les coses.

Jolín croketa vaya maraton que faràs divendres!!!!! jo demà hi vaig a Bundó hi ja us faré crònica!!!!!
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 16, 2007 10:51 am

Eso, eso, ja ens explicaràs amb pèls i senyals!!!!!!!!! (q cotilleta q soc, jejeje)

Cangui!!! I tant q has d'estar de bon humor, nena, q dissabte et cases!!!!!!!! Ueeeeeeeeee!!! >.-<: >.-<: Estic amb la G14, si no ho veus clar i has d'estar patint, torna a trucar als de Bundó, a veure q et diuen
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 10:53 am

.. home és que em fa cosa insistir xq elles deien que no val la pena que estigués tranguila... el millor de tot és que una de elles vindrà a casa meva a ajudar-me a vestir-me... i com hi hagui qualsevol pega amb lo nerviosa que estaré... li pot caure la de deu... ::brr:: ::brr:: ::brr::

per cert els hi vaig comentar lo del vestit de la nova temporada que és com el meu i em van dir, que bueno, que si, que estava inspirat en el meu... i que com que jo ja estaré casada que creien que no em tenia que molestar... quina cara...
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 16, 2007 11:02 am

Home, una mica de barra si, però mira-ho des del cantó positiu... Has inspirat un vestit!!!!! Q fuerteeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Ets com la Paulina amb Rosa Clará, jejejejejeje
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 11:04 am

que fuerteeeeeeeeeeeee..........!!!!!!!!!!!!!!

jajajjajaajjja..... soy una musa......... :-))
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 16, 2007 11:21 am

jejeje cangui ja pots estar contenta que has inspirat un vestit.... >.-<: >.-<: >.-<: pero bueno igualment una mica de cara.. t'haurien d'haver consultat algo...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 16, 2007 11:23 am

Deixat d´histories perque si et suposa neguit la tranquil-litat la tindràs si te l´emproves!!! Encara que jo suposo que respondran com ho han de fer que pe això és una firma amb nom!!!!!

Cangui montat un chiringuito de disseny i fes-li la competència perquè causaràs impressió si s´han inspirat en el vestit creat per tu.....
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 16, 2007 1:27 pm

Noietes!!!!!!!!!!!!!!11

Cangui... que et queda res!!!! M´ha trucat esther conde, anire la setmana que ve, a veure que tal... El vestit ja veuras que be!!! guapisima estaras!!! Per cert, tema pelu i maquillatge, t´has fet alguna prova????

No tens cap fotillo ?????
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 16, 2007 2:31 pm

Mary ja ens explicaràs que tal t´ha anat amb els del catering!!!!
Bé jo vaig a un curs que per sort acaba avui. És insufrible

Petonets
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 16, 2007 3:09 pm

ei acabo d'arribar de veure airolo, i la veritat que m'han agradat molt!! el noi molt amable i molt clar, tenies raó rachi, et diu els avantatges i inconvenients de tot... m'ha ensenyat fotos de montages i de plats... molt bé la veritat!!! ens han agradat més aquests potser... pero bueno a ho hem d'acabar de meditar!!!

G14 que vagi mb el curs!!!

cangui si tens fotos i no et fa vergonya... ensenya :-))
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 16, 2007 4:32 pm

En serio mary?? than donat la mateixa impressió que a mi??? Ostres que be, perque amb lo indecissa que estic sempre, m´alegra veure que algu pensa com jo. La setmana que ve vaig a veure a esther conde, ja et dire que tal, pero crec que malament perque es veu que no pots probar el menu, i clar, encara que sigui pagant, mes igual, per agafar a algu, has de probar, no????

Els muntatges xulus oi??? Em vaig enrecordar de tu quan vaig veure laperitiu als eucaliptus... quedava guay i la boda al poxo tambe!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 16, 2007 4:49 pm

rachii si que he tingut la mateixa impresió, i el meu noviet al sortir de l'entrevista m'ha comentat que es veien més serios i profesionals que els altres... és a dir que tenen bastants números...., tot i que vilaplana també em van agradar, pero m'han donat més confiança els d'airolo!! ja m'explicaras com va amb esher conde, pero a mi el tipus de cuina potser no m'acaba de fer el pes, pq és més sofisticat... jo amb el menjar sóc més tradicional, pero buenoo ja hem diras que tal pq potser vaig equivocada...
els montatges eren super xulos... segurament farem l'aperitiu als eucaliptus...

ahh cangui m'han comentat que aquest finde tenien un casament al bell recó... :-)) et quederà preciós
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 16, 2007 5:00 pm

... si, jijiji.... el nostre casament!!! :-)) :-)) :-))

m'alegro molt que us hagi agradat, a mi llavors em dona més confiança també... también soc molt indecisa... que guay... >.-<: >.-<:

de les proves de pentinat i maquillatge tinc fotos pero em fa cosa xq es un primer pla de la meva carota... les que vingueu dissabte a sta maria ja ho veureu... que no queda res!!!!!

ara a les 7.30 tinc que anar a airolo... ja us explico demà..
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: fiancée » dt. oct. 16, 2007 6:11 pm

Ostres Cangüi que guay, que no et queda res...!!!! De la boda si que haurás de penjar alguna fotillo eh!!! Jijijijijii
Per cert avui m'he comprat la Revista HOLA jajajajjaaja només per tafanejar a la pedorra de novia del Tyssen y la tia... no un ni dos, sinó 3 VESTITS A CUAL MÁS FEO!! jajajaja
Mare meva que ¡¡¡Arpía soy!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: blaucel » dt. oct. 16, 2007 9:26 pm

Hola nines

Només entro un moment per dir-vos hola. Segueixo amb el meu via crucis particular, encara estic a la clínica i espero sortir en deu dies.
La bona noticia és que ja tinc casa, al nostre preciós pis minimalista em moriria de la pena i al gener m'instalaré a un apartament amb 7 finestres, jardí i arbres ideal per reconstruir una vida.

Cangüina, moltíssima sort dissabte, espero veure fotos :)
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiancée » dc. oct. 17, 2007 9:31 am

blaucel preciosa com estás? m'enrecordo molt de tu... que guay que ja tinguis el teu piset segur que estarás genial.
Nosaltres seguim aquí amb els nostros rotllos bodorriales... jijiji doncs res que ens encanta veure't per aquí.

Un petó!!!!! :-()-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 10:06 am

Bon dia noies!!!

Blaucel, guapisima! Me n'alegro molt q ja tinguis piset i q d'aqui poc puguis sortir de l'hospital. Saps q sempre ens agrada saber de tu!!

Per cert, sabem algo de la Tartana???
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. oct. 17, 2007 1:34 pm

Eiiiiii noies!!! On esteu avui??

G14!! A quina hora anaves al Bundó? Ja ens explicaràs, eh?!!!??
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 17, 2007 1:39 pm

Hola noies!!!

Blaucel, espero que et recuperis aviat... sort amb el piset i espero que et sentis lo millor possible vivint alla!!!

Aixxxxxxxxxxx tinc unes ganes de veure entrar dissabte a la cangui amb el canon de pechebel... (s´escriu aixi????) a veure que tal amb el bundó!!! Croketa tu tambe ens has dexplicar quan vagis eh??? quins et vols provar????
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants