NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dj. oct. 11, 2007 11:30 am

donde vas de boda gloripage??

Has pensado que vestidos probarte Marjo??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Azi » dj. oct. 11, 2007 11:39 am

bon dia wapas!!!
glori,ya nos contaras q tal la boda vale? haber si podemos pillar ideas...
sobre lo de los detalles...no se yo tmpoco q poner,ami t,poco me gustan las figuritas qestan 1 mes encima de una estanteria y luego las tiran a la basura,ami en una boda me regalaron 2 posavasos muy monos y en otra un iman,en 2 q fueron mis suegros les dieron una figurita(TIPICO) y en la otra un caxarro qtenia tijeritas,lima, cortauñas y esas cosillas... yo solo e mirado lo de las xanclas pero a euge no le gustan,dice q no kiere q nadie lo pisote jejeje!!!voy a mirar la coleccion de aire q no la e visto...
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: gloripage » dj. oct. 11, 2007 11:50 am

Pues es en Golmes, aunque el convite es en Masia Salat.

Lo de los detalles he dado mil vueltas.... Pero no se me ocurre nada original. Asi que imagino que al final optaré por una opción típica.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. oct. 11, 2007 11:56 am

Gloripage no dijiste que el banquete era en Raimat???? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: igual me equivoco...
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dj. oct. 11, 2007 11:58 am

Ah perdon dices la boda que vas el sabado.....que tonta estoy...
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. oct. 11, 2007 4:43 pm

Nosotros miramos en masia salat, la verdad es que tiene cosas que estan muy bien, rinconcitos como para hacer la ceremonia muy bonitos....y ahora está haciendo hotel, no miramos más porque la verdad es que desde Lleida, está un poco lejos....

Pues no se, detalles, algo de chocolate, marcos de fotos, algo tipo vino,botellitas de licor, tarritos de miel o mermelada, cd's con música de la boda....vasos de chupito personalizados o velas....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 11, 2007 5:44 pm

He estat mirant la col·lecció de St Patrick i sembla que està força bé =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Aquests són els que més m'agraden: Balsamo, Bambú, Brenda, Basauri, Baltimore, Balta, Borneo, Baleares, Bianca, Basora. Son molts oi?No crec que me'ls deixin provar tots Crec que de tots els que més m'agraden son el Borneo i el Baleares. També n'hi ha altres que m'agraden pr son molt apretats de cadera i no hem quedarien gens be :--( :--( :--(

Que us semblen? Despres miraré que tal els de aire
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. oct. 11, 2007 7:58 pm

Wapes!!

No dono abast a llegir tots els missatges, estic 2 dies sense conectar-me i casi em moro quan he vist tot el que havieu escrit!!!

Oni, que tal la boda de la Laura???? Va estar animada?? I ella, es va posar molt nerviosa?? Conta conta!!!

Aneta, jo també em caso a Raimat l'any que ve. Nosaltres fem el ball a dins com la Glori però encara hem de concretar molts detalls. De fet el Xavi ens va comentar que fins el mes de gener no el truquessim i que a partir de gener començariem ja a concretar cosetes. Ens casem al Setembre així que ja m'explicaràs que tal os ha sortit!! ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. oct. 11, 2007 8:03 pm

Per cert!! Nosaltres ja tenim el detallet de boda, ho hem deixat enllestit aquesta setmana perquè ja m'estava atabalant un altre cop...

Donarem una capseta de bombonets molt chula de color negre la tapa i la part de sota platejada. Porta 2 llaçades molt chules amb negre i platejat a cuadrets amb transparències i uns dibuixos com de flors difuminades. Com que els mantels són de color gris fosc crec que quedarà molt xulo.

També hem pensat de fer les capsetes del tabac i les dels puros amb negre i les lletres plata o al revés perquè es vegui tot de conjunt, però això ho hem d'anar a mirar al desembre. Per cert, ho farem segurament a BARcelona a una botiga que es diu Cromatica per si ho voleu anar a mirar. Tenen de tot: invitacions, planols, targes de visita, poemes núvia, coixins aliances, caixes tabac...

Tinc una amiga que ho va fer tot allí i la veritat és que les invitacions són molt originals i divertides. Ja os contaré!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. oct. 11, 2007 8:06 pm

Que bé Marjo que ja t'hagis decidit per entrar a la botiga! Ja ens explicaràs què tal t'ha anat la primera prova!

A mi també em fa coseta perquè no sé si sabré veurem vestida de nòvia.... Quan puga miro els vestits que ens comentes!

Bon pont a totes! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: aneta » dj. oct. 11, 2007 8:17 pm

Anda Elena... me hace gracia encontrar a gente q se casa en el mismo restaurante así podemos comentar detalles. Nosotros el 19 de julio del 2008... voy bastante perdida, tan solo tengo restaurante, iglesia y fotografo... de momento voy mirando opciones de detalles, música.... y leyendo mucho el foro que la verdad da muchas ideas y veo q aqui la gente se ayuda y eso es de agradecer.

Así q tu Elena te has decidido por el mantel gris, hay otro granate no?? yo no sé por cual optar, por lo que dices te quedará todo muy bien conjuntado con la cajita de bombones.

A nosotros nos dijeron que al ser en julio, veranito y se supone que calor, si queriamos podíamos hacer el baile y barra libre fuera... por eso preguntaba como decorarlo, he cogido alguna idea de la pagina que me dijisteis de aire de fiesta, muchas gracias!!!

Bueno ya iremos comentando avances!!
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: Key » dv. oct. 12, 2007 12:17 am

Marjo, dels que has comentat de vestits, el que tenia a la meva llista, és el Baltimore, el baleares també li havia ficat l'ullet, però de moment, hem fixo més amb altres talls de vestit, que això no vol dir que després m'emprov i hem quedin millor altres....

De l'estil dels que són mé "romàntics" el que més hem fa és el baccara.
En un treme mig està el Badil i el Baeza, que ja els havia vist a l'avançament.
El Beret i l Binèfar m'agraen, sobretot la tela d'aquest últim però d'aquest estil, no crec que m'afavoreixin gaire....
Després està el tipus de l'oleaje d'aquest any, m'agradaria probarme algun, hi ha tres molt semblants però amb cosetes diferents...el brigitte, el Babilonia, i ja ua mica més diferent, el bremen.
altres que tinc apuntats, el banjo i balimera...com pots veure, tinc un fotimer també, hem passo d'un extrem a l'altre...jajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. oct. 12, 2007 12:20 am

:-)ok: :-)ok: jejeje, vinga llista de vestits!
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 12, 2007 12:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. oct. 12, 2007 12:20 am

A Elena, doncs la boda de la Laura, m bé, ha començat la seva crònica a cròniques 2007, i ha començat a ficar algunes fotos de les que li vam passar, de les que vam fer,,,,en ficaria, però s'estima més ficar-les ella al seu ritme.
Nerviosa?, doncs ella deia qu estava molt tranquila, la veritat és que no ho se, perquè fins al ball que vaig parlar una mica...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dv. oct. 12, 2007 9:40 am

Hola noies! com va el dia de pont? jo demà vaig a pronovias a veure que tal. A rosa clarà vaig veure dos vestits molt bonics: el Aline i el Mazarine ( aquest surt al catàleg, però a internet no l'havia vist), i em vaig trobar una noia que es casa el mateix dia i que es del barri on viu la meva mare.
Key si em donen catàleg ja el deixaré a la botiga de la judith per a que el puguis mirar.
Ara aniré a veure si trobo la crònica de la laura que dieu per saber que tal li va anar, ha d'estar molt contenta.
Amb el viatge de nuvis m'ha sortit un problema, ja que les colònies de l'escola coincideixen, i la directora del cole m'ha mirat una mica malament, ja que els pares dels nens els costa molt deixa'ls marxar, i més si tenen 3 anys, cosa lògica, el fet de que la tutora no vagi i vingui una suplent, no facilitarà la feina. Però ve, aniràn amb la tutora de l'altra classe, la tècnica, la mestra de suport i la de música que si que coneixeran als nens, i no se que fer, si atrasar el viatge una setmana per les colònies. La meva parella diu que ni hablar, que només és una feina i que en cap altre lloc et demanen això, però la mirada de la dire va ser un poema.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dv. oct. 12, 2007 10:53 pm

Ja ens contaràs que tal a pronovies! espero que trobis el vestit que sigui "el teu" jeje, ooohhh, la Judith també deia si no, que potser demanava ella un catàleg ....GRACIES!!

Lo de la feina...no se que recomanar-te, per personal, no és, si va la tutora de l'altre grup, i diverses professores més...no crec que hi hagi problema, tantes vegades nosaltres no hem anat amb la tutora potser de la classe en concret...el que cada vegada suposo que la gent es malacostuma i mira més els detallets així..però amb tres anyets, on van de colònies (a nosaltres que a parvulari, l'excursió era al castell o als camps elisis....jejeje)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dv. oct. 12, 2007 11:57 pm

hola chicas!!!!
buf,q puente mas largo jeje!!! yo ya e dejado a mi niña grande en casa de mi madre a dormir q asi se me hace mas ameno el puente jajaja!!!
Kei,los niños cada vez salen antes de colonies...mi hija en p-2 se fue 1 dia a almacellas,a la seiria o algo asi y en p-3 se fue 2 dias, este año creo q se va 3 dia conq alucina con los niños jaja!!! no estamos mal acostumbrados los padres,esq nos da miedo porq son muy pekeños...
Month,no tendria q haber ningun problema, yo como madre no tendria ningun problema en q la tutora de mi hija se kedara,hay mas profesores y ademas (por lo menos en el cole de mi hija) se relacionan con todos los profesores porq hacen grupos y se canvian de clases asiq los conoces y se sienten igual de comodos...esa directora nunca se a casao!!!!??? porq deveria entender q todos los novios despues de casarse hacen un viaje...
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: mohnt » ds. oct. 13, 2007 8:28 am

Hola noies, Azi, que casualidad, nosotros tambien vamos a la Saidia, a la granja escuela que hay camino de Almacellas. La directora en parte lo entiende, es bastante maja, pero es una esuela que "mima" mucho a los padres. En P-3 estoy al lado de la clase de mi compañera, separadas por una puerta que casi siempre está abierta. Los niños no ven dos clases, sino una.Los crios respetan y quieren a las dos tutoras por igual, ya que nosotras potenciamos ese aspecto.
La dire, supongo que me dijo que lo pensara por el "que diran los padres", que este año, son un poco "proteccionistas" hay niños que nos han venido que no saben masticar, que aún se lo dan triturado y que lo estan pasando muy mal en el comedor.Tengo uno que le complementan su alimentación dándole todavia el pecho. Otros les han sacado el pañal el mismo dia que empezaban p-3 y nos toca enseñarles a nosotras. Suerte que son una minoria.
Supongo que por eso la dire tiene algo de miedo de las reacciones de estos padres.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » ds. oct. 13, 2007 1:50 pm

Ya, ya entiendo que siendo tan pequeñitos se tiene miedo que los niños vayan de excursión, es perfectamente normal, seguramente seran de sus primeras veces fuera de casa...
Pero me refería que antes detalles como los profesores que van o no van a las excursiones, no se daban, sabes que hay profesorado suficiente pare el numero de niños que hay, y que no seran desconocidos, pero si es la tutora de un grupo u otro....al menos, en las que iba o las que he visto, no se sabe (o lo sabes porque los niños lo preguntan y lo explican a los padres).
Pero además con el sistema que contais que teneis Monht, en realidad sentirse como que pertenecen al mismo grupo las dos aulas, si hay interaccción con ambas, da más juego.... Ya nos dirás como acaba todo...

Ya has ido a pronovias??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aneta » dg. oct. 14, 2007 10:09 pm

Hola chicas!! Q tal ha ido el puente?? bueno ya sabeis que soy nueva por aqui y estoy empezando a preparar, así que os lanzo una pregunta y como teneis muchas ideas a ver si me podeis ayudar:
Durante el banquete, me gustaria proyectar en pantalla algo... pero no sé el que!! me han dicho que normalmente proyectan fotos de los novios desde pequeños hasta el momento, pero esa idea no me acaba de convecer, me gustaria que fuera un regalo nuestro para los amigos, podríamos proyectar fotos de ellos, quedaría bien?? o qué podria proyectar??... a ver si a vosotras se os ocurre algo. Gracias.
Saludos.
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants