Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 09, 2007 9:40 am

Bon dia!!!

Si, birmania ara millor q no... Ja pensavem anar al Corte Ingles a mirar-ho. El q no sabem és quants dies hi podrem anar, pq com q el meu novio ha de buscar feina quan torni, no sé q és el q li deixaran fer... Ja veurem. Sinó l'agafarem com volguem i q els hi digui q ja ho tenim tot contractat...

Finacée, et deixen treure caps de buda?? Em pensava q estava prohibidissim! El meu novio si anavem allà volia portar un, però li van dir això i es va quedar super-planxat... Jejeje, ja li diré!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 09, 2007 10:39 am

Noietes... bon dia!!

Que tal? que mexpliqueu??

JO de viatge no se res de res, al final es sorpresa sorpresa, mho monta el meu noiet... al principi voliem fer safari + illa, però ara em sembla que farem australia+nueva zelanda+ islas fidji... però, no ho se segur! Tema viatge, mel organitza el meu "cunyat" que monta viatges molt xulus...

GI... vas anar a lo del vestit??? i tu mary, no havies danar a RC???
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 09, 2007 11:02 am

Allo,
Rachi a lo del vestit hi vaig demà!!!! Quina passada de viatge, no??? peaso sorpresa si és aquest!!!! La meva cuñada també hi treballa en una agència de viatges però prefereixo no demanar-li, encara que el meu noiet vol que hi anem!!!!
Vaya, la Diana Segura m´acaba de trucar per dir-me que està com una sopa i com està embarassada doncs que millor que posposem la visita snif snif!!!!!
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 09, 2007 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 09, 2007 11:30 am

Bon dia guapes!!!!!!

rachi vaig demà al migdia a RC i aquest migdia a black! la veritat és que tinc moltes ganes d'anar a veure el vestit!!! ja us explicaré demà a la tarda jeje
vaya pal G14 lo de Diana segura, i per quan heu quedat???

nos encara no sabem que farem de viatge! si que tenim clar que serà combinació de platja més visita!!!! el meu novio fa windsurf i li fa molta ilusió anar a Jericoacoara (Brasil) que és veu que és una de les millor platjes del món!! encara ho hem de parlar pq també li fa gracia anar a australia... ja veurem!!! pero els vostres viatges fan molt bona pinta la veritat!!!! jejej
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 09, 2007 11:33 am

Noies... m´acaba de passar un catering de can jubany... que per tenir 2 estrelles michelin esta super bé de preu, i a mes, lo mes fort... m´ha ates el mateix cuiner!!!! I mha donat el seu mobil i tot... super super be!!!!! Això m´ha agradat molt!!!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. oct. 09, 2007 11:34 am

RACHI ja ens dirás on treballa el teu cunyat així ens mirem el viatge amb ell i tot queda a casa!!! jijiji
CROKETA Clar que si et deixen!!! guarda el ticket de compra per si de cas... L'únic que no volen, com es lógic, es que es treguin del país antiguitats (robades) vaja que si tu ho compres a un mercadillo cap problema i sobretot regateaaaaaa!!! a la meitat o menys del que et diuen i després ja pujarás si cal...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 09, 2007 11:39 am

OK!!!!!! Ja veuràs com se n'alegra quan li digui! A més, li chifla regatejar!!! Van anar a Tunez amb la seva family fa com 5 anys i el seu germà i ells s'ho van passar de conya regatejant per comprar de tot!!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dt. oct. 09, 2007 12:21 pm

Hola noies!
Bueno jo ja he dinat (horari anglès...) i ja estic recollint per tornar a Bcn....

Estic una mica trista, pq ahir em va trucar la meva millor amiga (jo em vaig reenganxar al foro pq ella havia decidit casar-se, i volia ajudar-la...) i em va dir que de moment aplaça la boda!!
Al seu nóvio el traslladen a San Francisco a treballar durant 2 anys, i en principi ella tambémarxará.... Per una banda vaig pensar: guau!! tindré casa a San Francisco, pero per l'altra la trobaré mooolt a faltar... i que carai, que també em feia mooolta il·lusió la seva boda!!!

Bueno noies, espero que esteu be, jo suposo que fins demà no em conectaré, així que petonets a totes.

PD: No sabeu l'enveja que em feu parlant dels viatjes..... Jo em casaria ja només per marxar a un lloc totalment diferent!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. oct. 09, 2007 1:08 pm

A mi també m'ha passat algo així. Una amiga meva ha marxat amb el seu novio a Washington a fer el post-doc i s'hi estrà mínim mínim 2 anys.
A part, el novio de la meva millor amiga ara viu a NY per feina i ella hi marxarà l'any q ve a l'agost... Aixxx... Ens desperdiguem!!! Lo bo és el q tu dius, tinc casa a NY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:

Mary, quins vestits vas a veure a RC??
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 09, 2007 3:10 pm

rachi ja he anat a veure blackandblanc... també m'han agradat molt, el montatge de fotos esta mb!!! es nota que venen del món de la publicitat... pero a mi em va agradar més l'estil de la diana segura... para gustos los colores que en diuen no?jejej... el trobo potser una mica més proper ... pero bueno potser miraré algun altre per comparar més!

croketa de moment el que més magrada és el mazarín ( sóc bastant princeseta amb tema vestits) jejee demà a veure que m'ensenyen!!!!

ofcourse vaya pal lo de la teva amiga, pero pensa que al final cadascú ha de fer el seu camí i segur que li anirà mb per San Francisco!!! és normal que et faci pena, a mi también em passaria!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 09, 2007 3:14 pm

mary.... a mi tambe magrada mes la diana, vaig el 18 amb el noviet, aveure que li sembla...

Jo tinc una amiga que esta a la xina, i ja fa mes de 1 any que ha marxat... i la trobem molt a faltar!!! Vaig a veure el mazarin...
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. oct. 09, 2007 3:18 pm

mary... es mono, la jaqueta no magrada però es bastant senzillet i no esta mal... hi ha de mes princeseta... ja ens explicaras eh??? que mhan dit que es veu que les fotos enganyen!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. oct. 09, 2007 3:25 pm

a mi la jaqueta tp m'acaba de fer el pes, a mi m'agradar pq és senzill pero a la vegada también una mica de princeseta jeje tp em veig amb un vestit super pomposo...
pero hauré d'esperar a demà pq si que és veritat que les fotos enganyen i no tots queden bé!!!! a veure amb que surto... jeje demà ja us explicaré!!! pero ja en tinc ganes... :-))
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. oct. 09, 2007 6:59 pm

Eps mary8 es molt bonic el Mazarín jo el tinc apuntat per emprobarme'l aixó si sense la jaqueta que no m'agrada res...

Noies aquests dies estic molt enfeinada sento no poder conectar-me tant... però bueno ja pasarà jijiji, demà parlem que plegooooOOoOoO!!!

Petoneeeeets!!! :-()-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 10, 2007 10:21 am

Bon dia guapes!!!!!

com va el dia??? alguna novetat??
G14 ja ens explicaras com ha anat lo del vestit!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. oct. 10, 2007 12:36 pm

Boooon dia,
Acabo de sortir d´un curs de protecció de dades i tinc el cap......
Si aquesta tarda vaig a mirar lo del vestit, tinc unes ganetesssss.
Mary, tu tambe hi vas aquesta tarda, oi????
Demà crònica...

Estic super contenta perquè m´acaben de trucar i els de Caja Madrid m´han dit que no soc un risc i que no hi ha cap problema per fer l´hipoteca amb ells, puuuuf que bé!!! Mirarem algo més però sino ja ho tenim enllestit!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 10, 2007 3:42 pm

noietes ja tinc vestit!!!!! acabo de sortir de RC i ja he fet la paga i senyal i tot!!! estic molt contenta!!!! i no és tant de princesa com jo em pensava... rachi tenies tota la raó les fotos enganyen!!! al final m'he quedat un que per fotos no m'agradava!!! pero posat queda molt xulo i queda de núvia jovenil... si el voleu veure és el meryl... pero ja us aviso que la foto perd moltíssim pq no és veu el treball de la fandilla!!!! per cert les noies de RC super amables i molt maques...

G14 ja ens feras crònica demà!!! a veure com va... ahh i felicitats per no ser un risc...
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. oct. 10, 2007 3:51 pm

Hola noies!! Aixsss porto un dia de locura total!!!!!!!!

Mary que guay que ja tinguis vestit!!!!!!!!!!! Després si tinc una estona xafardejaré una mica les fotos.

G14, jo estic a tope amb una inspecció de l' Agència de protecció de dades... em tenen fins el monyo... He d'acabar les al·legacions avui si o si i no estic geeeens inspirada...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. oct. 10, 2007 4:07 pm

Maryyyyyyyyyyyyyyyy

Felicitats!!!! Si que canvien oi??? Doncs a veure que tal quan vagi jo! A mi aquests en les fotos no mapassiona pero si tens rao de que despres segur que es molt mes maco... això de que gaci de novia juvenil em sembla molt be, es el que busco jo!!! Quins thas provat??? Apa apa, explica!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. oct. 10, 2007 4:47 pm

us explico... jejej
m'he emprovat uns quants... el mazarín, marzo ( es la mateixa fandilla que el mazarín pero la part de dalt és diferent), el marcela, meryl, mar, macao, matisse...com veieu m'encanta emprovar... :-)
els que han passat a la final han estat: el marzo i el meryl, el marzo pero sense les boles... és m'agradat molt pero al final m'ha fet més el pes el meryl pq em veia més natural, més jove, més divertit!!! ahh i porto un vel de tul llis super finet... también tinc les sabates jjeje si entreu a la pg web i anem a complaments són les sabates que porta la noia, per enlloc de ser llises de pell, són com de pell de cocodril!!!

no us fieu molt de les fotos, pq n'hi ha alguns que semblen molt macos i quan els veus els hi falla alguna cosa... ara no haig de tornar fins l'abril... després 3 proves i cap a casa... :-):-):-):
mary8 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 10, 2007 5:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants