NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. oct. 08, 2007 10:06 am

Hola maques!

Bueno, dissabte no vam anar a veure l'Hotel Sant Marçal perquè a la noia que ens ho havia d'ensenyar li va sorgir un imprevist, i em van avisar el divendres a la nit. Ho deixarem per més endavant...

Ei, estic super emocionada perquè hem trobat un lloc que s'ha d'anar a veure... no em vull fer moltes moltes il·lusions encara però.... és una passada!!!! Són les bodegues MASIES D'AVINYÓ, a Horta d'Avinyó (o algo així). Lloguen les seves instal·lacions per fer-hi casaments, etc... El dissabte al vespre hi vam anar a fer el tafaner per fora, i vam veure una parella de nuvis!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) ella portava un vestit preciós!! :-)) :-)) :-)) :-)) aix, aviam si aquest pont hi podem anar!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: maduixa » dl. oct. 08, 2007 10:16 am

Elisabet, no et preocupis, si no vas anar a veure l'Hotel Sant Marçal, ja hi aniras un altre dia! I potser si vas a mirar aquestes masies que dius, t'agraden mes! I per fora, et va fer bona pinta?
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. oct. 08, 2007 10:21 am

ui siiiii meravellós!!!! les vinyes, tot dins el bosc... una passada!!! està super ben arreglat!!!! ara a veure quant costa clar!!!!!! :-/
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: maduixa » dl. oct. 08, 2007 10:28 am

si, aquesta part es important...!!
Imatge
maduixa

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: ru » dl. oct. 08, 2007 2:47 pm

Hola guapes!!! que tal tot???

Maduixa! sento lo de l'itv, més que res que ha de fotre una mandra ara haver de tornar-hi!!! grrrrr!!!! :--(

Elisabet, que bé que pinta aquest lloc d'Horta! Jo tinc un amic que vivia al poble, però només hi he estat un cop i no sé pas on és les bodegues aquestes... :-/ , i lo de l'Hotel Sant Marçal... va put..adeta! el dia abans a la nit!!! joooooeeeeeerrrrr!!!

Aquest cap de setmana s'ens va casar una del post de ca n'alzina, la Numa, si voleu anar a mirar ja té una pre-cronica, i en alguna fotiku hi sortim la Labanda i jo amb les altres canalzineres. Va estar moooolt bé!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dl. oct. 08, 2007 2:48 pm

LABANDA ha escrit:Hola nenes!!! com va?? sorry, ja ho sé que estic despaareguda... però és que entro lo just! i vaig directe a 1 o 2 posts... a veure si em poso la dia...

quan quedeu? on? qui ?

He mirat la web q has posat Enaira i n'he trobat de macus, m'he guardat la pagina a favoritos...

Ru, és molt el dibuix de l'avatar!! olé >.-<: >.-<: >.-<:

Uola guapa!!!

La kedada és el 12 o el 13... espero veure-t'hi, eh??!!??

I l'avatar, he deixat l'ennllaç per si us en voleu fer un! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: pifa2006 » dl. oct. 08, 2007 3:17 pm

Hola Guapes!!
Yo Tambe em caso a manresa, el 23 d'agost de 2008, a la Torre Busquet.
Que tal van els preperatius??
pifa2006

Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: VANESSA79 » dl. oct. 08, 2007 3:20 pm

BIENBENIDA WUAPA
YO TENGO IGLESIA,RESTAURANTE,FOTOGRAFO,Y PELUQUERAY MAQUILLADORA.

Y TU??????CUENTA CUENTA CUENTA :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
VANESSA79
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: pifa2006 » dl. oct. 08, 2007 3:23 pm

Yo de momet nomes tinc el restaurant, ja que també intenetarem fer la cerimonia civil als jardins.
Ara volem buscar el fotograf, quins ens recomanes??
pifa2006

EntradaAutor: pifa2006 » dl. oct. 08, 2007 3:26 pm

Perdona pero ahora tengo que dejarte, tengo que ir a trabajar.
Hablamos en otro momento!!
pifa2006

EntradaAutor: ru » dl. oct. 08, 2007 4:34 pm

Hola pifa!!!

Benvinguda al forum i especialment al post manresil!!! :-)ok:

Jo sóc la Roser, em caso el 17 de Maig i sóc la cotilla oficial!!! Demostració:

Ets de manresa? Kuan et cases? I com ho portes tot??? Que teniu' que no?.... :-))

Jo amb el fotògraf no et puc ajudar! pk jo encara ni en tinc i estic dels nervis!!!!!

Un petó guapa!
Imatge
ru

EntradaAutor: amy29 » dl. oct. 08, 2007 9:19 pm

hola noies!!!!!!!!!!!! ke tal? maduixa sentolo de la itv. Benvinguda pifa.Beuno jo avui he fet peregrinatge per les botigues de nuvies. M'he provat tants ke estic atavaladaaaaaaaaa ejejej.

Akest mati he anat al mis mag i hi han 2 ke m'han agradat, no tenen res l'un amb l'altre pero tots 2 son macos.

Akesta tarde he anat a CASAJUANA i la veritat es ke he kedat una mica desencantada, si ke son baratos perke tots els vestits valen 695€ a part vel i 100€ d'arreglos, pero bueno tu li dius a la dona kins t'agraden i ella despres et diu ke ja sap el teu estil i et treu lo ke li dona la gana, pero crec ke dels ke jo li he dit no ha tret cap, i bueno cuan je m'he provat els ke ha volgut clar sempre hi ha algun ke t'agrada i em diu ke si el vull, m'ho ha dit aixi sense anestesia ni res jejeejejej, crec ke aixo es una decisió ke no es por pendre aixi de moment, i clar alla funciona ke el ke et proves es el teu, vaja akell no es el de prova i si el venen doncs ja no val aket preu perke com te l'han de demanar pasa de veldre 695 a 1500, bueno no se a mi personalment no m'ha agradat gaire.

I despres anat cap a SAbadell desde barbera ens hem creuat un altra botiga i em parat i m'he provat 3 ke m'han encantat, som molt de nuvia nuvia pero es ke kedaven genials i bueno de preu el mes car 1300 i elmes barato 1100 jo ho he trobat força be de preu. m
No se la veritat es ke estic bastan marejada pero bueno encara em keden 3 ke vull mirar, la setmana ke ve vaig a Sara muro i a vinzenz novias i despres d'aixo si ke tindre ke decidirme.
Cuan em decideixi ke penjare foto o fare tot el possible jejeej.
^DEl tema kedada podriem kedar dissabte dia 13 per pendre un cafe a la tarde oper sopar. J¡Ke us sembla fem cafe a la tarda soles o kedem per sopar a algun lloc i anem amb los futuros maridos tambe?

Digueu algo i aixi ens anem posan d'acord ke es akest finde.
Saluditos.
amy29
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. oct. 08, 2007 9:36 pm

Huolaaa!!

Benvinguda Pifa!!! Torre busqet??? genial!! bona elecció!! :-)ok: Dos amics nostres s'han casat allà i genial!

Amy wapa, quina ruta t'has donat!! aquesta botiga de Barberà on és exactament?? A veure què et sembla SARA MURO la setmana que ve... , tinc curiositat...

SObre la quedada... doncs nu sé, com vulgueu... jo al vespre per sopar em niria pitjor perquè ja tenim plans... per què, quedar per esmorzar nosaltres el dissabte al matí?? (quan dic matí, no vull dr a les 8.00 eh???)
bé, anem perfilant...

Elisabeth... el castell de Sant Marçal és una preciositat!!! m'encanta... però el lloguer... té tela...
I la masia aquesta d'Horta d'Avinyó no n'he sentit a parlar, té web?? farem el xafarder...

bona nit wapes!! :-()-)
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: pifa2006 » dt. oct. 09, 2007 1:46 pm

Hola noies!!
Com ja us vaig dir ahir, ens casem el 23 d'agost a la Torre Busquet.
Nosaltres som de Cardona.
De moment, nomes tenim el restaurant. Ara estem buscant fotograf.
Allà ens recomanen a la Merce Rial, vosaltres sabeu com treballa? Es molt cara??
El vestit encara no el tinc, de moment vaig mirant catalegs, pero aviat hi aniré.
pifa2006

EntradaAutor: Elisabet_ » dt. oct. 09, 2007 1:55 pm

Labanda guapa, no és el CASTELL sinó l'hotel!! jejeje és una altra cosa! és un petit hotel + ermita que hi ha al Montseny.

Les caves Masies d'Avinyó tenen web però no va gaire bé i no es veu res.... www.abadal.net

Demà dimecres la noia m'enviarà informació, ja cotillejarem!!! :-)ok:

Reines, a mi no em va pas bé quedar!!!!!! vaig de cul!!!!!!!
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: ru » dt. oct. 09, 2007 3:27 pm

Hola guapes!!!!

Tema kdada, doncs, jo em quedo amb el que proposa la Labanda (crec que ha estat ella... :hmm:: ), pk per sopar tinc convidats a casa, i si no a fer el cafetò a la tarda, per mi, però el millor si és dissabte, a esmorzar! :-)ok:

Ei, Elisabet, realment no es veu res a la web... :-/ ... bueno, ja ens tindràs al corrent de tota la info eh!?!

Per cert! saps, o, algú sap si la Mar encara té l'internet espatllat? pk fa dies que no entra oi???? :-/
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dt. oct. 09, 2007 8:19 pm

eo eo eo!!!! doncs per mi l'esmorzar, en principi ok!!!
aps, Eli... sorry, pensaba que deies el castell de sant marçal... aquest altre lloc que expliques em sona... xafardejaré la web.. i volem tots els detalls!!

PIFA!! la MERCÈ RIAL és genial!!! cara? sí, força... no et sabria dir exactament, però sé que si que pica... però realment és boníssima...truca i demna preus... a mi también m'interessa ...
que guay!!! no tinc companya d'any 2009 aki al post, però tinc companya agostera del 2008!!! m'en alegro!!!!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » dt. oct. 09, 2007 8:32 pm

nenees!!

bona nit!!
q mha xivat un ocellet que hi havia aquest post i jo cap aqui!!

aiiii quanteees veinetes!!
doncs jo sóc de st.fruitós ^^ i em caso el 30maig09
em dic judit!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: amy29 » dt. oct. 09, 2007 8:34 pm

hola!!!!!!! doncs si labanda si ke em vaig fer un fart de mirar vestits, casajuana esta davant de la romanica de barbera , esta bastant aprop de baricentro, esta a la ronda santa maria 281 de barbera.

TEma kedada crec ke es torna a complicar la cosa, per mi seria genial kedar a esmorzar pero es ke jo dissabte treballo de 9 a 3 , vaja ke impossible, y divendres doncs podriem kedar a la nit o per sopar oa algu aixi es ke tinca neteja al pis, volem deixar-ho net perke sino el llauner no ens penja els mobles del bany pero bueno si fos a mitja tarda tambe aniria be.

Jo tmbe tinca ganes d'anar a la Sara muro a veure ke tal, per lo ke em van dir el veu ke si a tu t'agrada la part de dalt d'un pero la part de baix d'un altre ho poden fer, bueno dilluns ja us explicare ke tal.
La veritat es ke porto una mejada de coco amb el tema vestit ke es masa, pero bueno suposo ke al final trobare el meu. Dilluns tambe he kedat per la tarde amb les noies de pronovias pero de sabadell, perke vulla veure si puc fer una modificacio emb un vestit, bueno es una menjada de coco de les meves jejeej.

Bueno na nit ke ultimament un fotu uns rotllos jejje.
amy29

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. oct. 09, 2007 9:29 pm

Ei Xurdit!!! m'alegro que hagis trobat el post!!!doncs ja sas... per aki et volem veure eh???

aki som unes cotis cotis... explicans una miketa ... teniu restaurant?? esglèsia? on treballes? on vius?? jejejeejejejej les dues últimes no calen eh?? que aki ens embalem i no callem...
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants