Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 08, 2007 5:38 pm

Per cert, ja et vaig dir, que a mi lo blanc em sembla perfecte!!! Em va dir la meva sogra, que va anar al casament aquell que et vaig dir, que li va encantar!!! i que a la gent li agrada molt beure la casa per dintre... aixxxxxxxxx quina ilu cangui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2007 6:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 5:58 pm

doncs demá tenim l'assaig de la boda a sta maria ... i després a veure als de B&B ... ara totes les tardes estan dedicades a la boda...

... i sí... quina iluuuuu!!!!! :-///:
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2007 6:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 08, 2007 6:07 pm

aixxxxxxxxx cangui... quan et casis, suposo que no ens abandonaras, ens ensenyaras fotitos i demes no??? No les pengis, perque entenc que es molt personal, pero quedarem i ens les ensenyaras, no?????????

Mary, la rosa es una dona molt maca, tens rao. A mi els de vilaplana em van tractar molt i molt be, truca a veure que et semblen, a mi esther conde no mapassiona la veritat, però tot es provar-ho.
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 08, 2007 6:15 pm

cangui quina ilu, pensar que ja et queda tan poc... quan t'hagis quedat si que haurem de quedar un dia i ens ho ensenyes!! jo ja tinc ganes que arribi el meu i encara em queden 8 mesos.... jejeje

rachi tinc pensat trucar a vilaplana, airolo, esther conde i merces!!! a veure quin m'agrada més!! valoraré bastant el tracte personal i la relació qualitat preu!!!

ahh demà al migdia tinc visita a Blakandblanc!!!

G14, ofcourse, fiancee, tartana.... esteu missing avui!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 6:15 pm

... el que està clar és que l'impressió que a un li donen és molt personal i també depén del día que tingui la persona que ens aten. A nos per exemple a vilaplana van ser molt antipatics però potser la noia no tenia bon dia i prou...

rachi, tu tranquila que no us abandonaré sobretot a tu xq un dia ja t'agafaré per banda... és que tinc la casa feta una caca!!! necesito una noia amb gust ... però tot això vindrà més endavant... :-))
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 6:17 pm

jo mary tots el dies ens va del canto un duro xq nosaltres els anem a veure al vespre .... :-/ :-/ :-/
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 08, 2007 6:19 pm

Cangüi molt guays les fotos!!!

Jo estic supermegarequeteenfeiadaaaaaaaaa!!!!!! A veure si demà puc llegir-vos i parlar una miqueta pq avui res...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 08, 2007 6:20 pm

si ja ho veig.... quina llàstima... buenoo un dia em de fer una quedada per coneixens totes!!!!! >.-<:

jo aprofito els migdies pq a la tarda plego a les 19:30 i quasi ja no em dona temps a fer res!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 08, 2007 6:25 pm

Això, més o menys, és el q volem fer nosaltres... El q no sé és l'illa per passar uns dies a la platja... Estavem pensant también en Krabi. El q sí q tenim clar és q si anem a Vietnam, passem per Camboya, q jo vull veure Angkor... Quants dies hi vas??

A part d'aquest viatge, ens agradava molt l'India+Maldives, però ho hem descartat pq allà hi plou moltissim al Juliol-Agost, així q res... Un altre viatge q ens agradaria és Illa de Pascua+Polinesia. Com veieu no ho tenim gaire clar, pq a part, también ens agradaria anar al Japó i a un munt de llocs més...

Vosaltres heu pensat alguna cosa?
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 6:36 pm

croketa: a nosaltres ens van dir que krabi era la paradisiaca però també la que menys oci tenia... nosaltres la veritat és que per molt viatge de nuvis que sigui... tot, tot, tot el dia a l'hotel ens seria massa. En total estem uns 17 dies. Marxem dimarts i tornem un dijous. La tontería és que si ho arrivem a pensar, com que divendres no anirem a treballar en podiem haver quedat un dia més xq a bangok fem nit però l'avio ens surt a les 9 del matí i no podrem veure la ciutat... i és una llàstima...

L'altre opció que ens vam plantejar va ser un tros de viatge que fa la catai i el san francisco+japó+hawai però el guia no era de parla espanyola i vam pensar que era una pena anar allà i casi no enterar-te de res.

... fiancee... t'estem fent feina per demà, eh? es que jo estic fent coses a casa i clar... el post tira mucho... :-)ok:
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 08, 2007 6:44 pm

Gràcies per la info!!!! La veritat és q de les illes d'allà no en tinc ni idea... Jo havia pensat en Krabi pq una vegada vaig veure en una revista un hotel d'allà q es diu Rayavadee q és una passada... Però si no hi ha res per fer, potser millor KohSamui.

A quina agència ho has agafat?? Al nov o així ens posarem a mirar i a pensar a veure q fem per després de Nadal deixar-ho tot decidit
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 08, 2007 6:45 pm

Noies... jo estic al despatx fent horetes, teoricament plego a les 18:30, i ya veisssssssssssssssss jejejeje!

Si, si, ens hem de coneixer un dia totes i cotillear de valent!!

Mary, ja em diras que tal els blach&blanc, perque jo no se amb quin quedarme, si amb la diana o amb ells... a veure si m´ajudes!!!! Per cert, vas veure al meu brother a l´anuari??? Si puc ja et mirare jo a tu a veure si et trobo!

Cangui... cap problema per lo del pis! quan hagi passat tot això, si vols un dia en parlem. A més, com que jo tambe estare liadilla amb el meu, jejejeje...

Fiancée, demà tindras feina, però per llegir-nos a nosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 6:50 pm

croketa ho hem agafat amb el corte ingles i també treballa amb catai si t'interesa. Jo us recomano que us ho mireu el més aviat posible i més si us caseu a l'estiu...

Rachi... així que et tocará muntar el pis sencer, no? doncs serà perfecte xq nosaltres el nostre encara el tenim en calces.. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 08, 2007 6:50 pm

noies jo ja marxo cap a casa!!! ja s'acabat la meva jornada labora!!!!
rachi tranki ke dema després de la vista et passo parte i et dic que m'han semblat!!! si k vaig trobar el teu germpa de vista si que se ki és!!! pero com que jo vaig repetir un curs i a més anava de matins...millor que no em busquis al directori pq és una foto de quan tenia 18 anys i estic bastant canviada, abans potava el cabell super curt i ara llarg!!! és a dir ja et pots imaginar el canvi!!! jejeej

buenoo si tinc temps em conectaré des de casa sino ja ens veiem demà!!! ahh fiancee preparat per llegir... :-)ok:
Imatge
mary8

EntradaAutor: montsemar » dl. oct. 08, 2007 7:08 pm

Pots trucar a EVES que es una empresa que t´ajudara i t´organitzara la boda sense problema a llocs expectaculars i només una boda al día.
Tu li comentas mes o menys el pressupost i et trucan i te donan una solució.
Tranquila que trobarás lloc encara falta temps.

Que tinguis Sort !!!

http://www.eves.es/
montsemar

Entrades: 6
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 12:28 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. oct. 08, 2007 7:36 pm

Hola noies!!
Us escric desde Madrid.. al final m'he de quedar fins demà... Us podeu creure que ja he sopat??????????? Estic amb uns clients anglesos i em porten boja!! A dinar a les 12h i a sopar a les 19h... Aixsss, jo que volia anar al SantCeloni (però es clar, a les 19h no era plan de anar a fer el "supermenudegustación")... Ara estic a l'hotel, treballant una miqueta, i potser després surto a fer un volt.

Molt xules les fotos del restaurant!!

Bueno noies, a veure si demà em puc connectar.

Petonets
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. oct. 08, 2007 8:29 pm

Eps!!!
Ja us he llegit a totes!!! Per cert... jo vaig estar un mes de viatge per Birmania i Tailandia i vaig fer 4 díes a Koh-Samui!!! La Illa está molt bé nosaltres vam llogar un ciclomotor i ens va anar de conya, l'agafavem per anar de l'Hotel a la zona Turística on hi havien els chiringos i aixó, es rollo Formentera.
Bangkok si podeu fer uns 4 dies ho recomano pq les compres les heu de fer allà al Patpong Shopping Nigth!!!!! Una experiencia única!!! Koh samui per compras es caret.
Nosaltres vam comprar de tot, caps de buda (5) collarets de coral, falsificacions de bolsos, un Chloè preciós, fins una taula!!! I amb 65 Kg de sobrepès i no ens vam fer pagar enlloc!!! Per sort! Aps!! Regateo a tope!
Birmania va ser per mi lo millor, però no está la cosa per anar-hi ara...

Si voleu us penjo fotos!! (continuará)
Apa q vaig a fer el sopar...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 09, 2007 8:04 am

Bon dia!!!!!
Quin moviment per ser dilluns, no????
Jo vaig estar a un curs i claro no vaig poder apareixer!!!!
Les fotos del Bell Racó molt xules!!!! No sé si us pot interessar però dissabte vaig estar a una boda que el catering era el de Sibaris. L´aperitiu estava de mort i ens vam fartar i, el sopar bastant bé, encara que de primer hi havia una crema de pernil de gla i, a mi personalment les cremes no em triumfen gaire. El servei va ser molt bó!!!!!

Del tema viatge nosaltres també estem una mica indecisos perquè a mi m´agradaria fer xile+illa de Pascua +Polinesia però al meu noi prefereix un Canada + Hawai.
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dt. oct. 09, 2007 8:04 am

Bon dia!!!!!
Quin moviment per ser dilluns, no????
Jo vaig estar a un curs i claro no vaig poder apareixer!!!!
Les fotos del Bell Racó molt xules!!!! No sé si us pot interessar però dissabte vaig estar a una boda que el catering era el de Sibaris. L´aperitiu estava de mort i ens vam fartar i, el sopar bastant bé, encara que de primer hi havia una crema de pernil de gla i, a mi personalment les cremes no em triumfen gaire. El servei va ser molt bó!!!!!

Del tema viatge nosaltres també estem una mica indecisos perquè a mi m´agradaria fer xile+illa de Pascua +Polinesia però al meu noi prefereix un Canada + Hawai.
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Cangüina » dt. oct. 09, 2007 8:25 am

Fiancee: doncs a nosaltres el de l'agencia ens va insistir que anessim a Birmania en comptes de vietnam ... cada dia que veig les noticies penso en com estaria jo ara si ens haguessim decidit per fer-ho. :-(
Tot i que a VIetnam les coses no estan gaire millor... el que no sé es on informar-me perque a les noticies no diuen gaire cosa... es que es segur es que agafarem plujes tot el viatge... he trobat una web que fa previsió a 10 dies i pots mirar ciutats de tot el món...
Imatge
[/url]
Cangüina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat