Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 05, 2007 3:59 pm

Ja veus, el món és un mocador...

Noies, me'n vaig cap a casa... Bueno, primer passaré pr l'illa i desp a caseta! Avui si q em dóna temps, jeje

Molt bon cap de setmana!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 05, 2007 6:22 pm

noies a mi ja em keden 10 min!!!! que béeee

que passeu molt bon cap de setmana!!! dilluns us explico!!!!

un ptnt
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Cangüina » dv. oct. 05, 2007 8:46 pm

... jo que consti que us vaig llegint però és que vaig una mica de culing...

concretant coses i sobretot... de culto al cuerpo!! (-O-:-) massatges, tractaments...

Rachi: dilluns probablement aniré al despatx de santa maria del mar a portar l'expedient matrimonial i a concretar coses de la cerimonia i demà dissabte pujo a Bell Recó a mirar-me'l per darrera vegada abans del 20-0.
Tant aviat pugui et faig parte.

petons i bon cap de setmana! :-()-) :-()-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 05, 2007 8:50 pm

ei cangui jo dma tambe pujo al bell reco!!!!! jo estare allà cap a les 11:30!!!!

tu a kina hora???

buenoo marxo a sopar!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dv. oct. 05, 2007 9:05 pm

ostres! però, nosaltres pujarem a les 4. Quina llàstima! Es que només pujem a ficar una mica el nas i veure com deixen el muntatge els del catering que seran el mateixos que ens ho fan a nosaltres...
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » ds. oct. 06, 2007 2:30 pm

HOLAAAAAAAAAAA

Que tal noietes??? Mary, ja em diras que tal et sembla el bellrecó! Canguina, sem va oblidar dirtho, dimarts tinc entrevista amb els de airolo... ja texplicare! Per cert, ja em diras que tal el muntatge! Per cert, com ho portes tot??????

Un petonet a totes!!!

Blaucel... segur que el teu "contrari" avui esta pensant tant en tu con si estiguessiu celebrant avui el casament. Anims!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 08, 2007 9:38 am

Bon dia guapes!!

Q tal ha anat el cap de setmana??? El meu, relaxadet... Però ens hem enterat q el cap de setmana q ve probablement no podrem veure el pis pq... Tenim TOT EL PARQUET AIXECAT!!!!!!!!! :-( Ens han dit q estava tot ratllat i q l'han hagut de canviar...

Bueno, q tal han anat les visites al Bell Recó? Cangüina, q tal va tot??
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 08, 2007 9:58 am

Bon dia guapes!!!!

Que tal el cap de setmana???

al bell recó super bé!!! cada dia estic més contenta de fer-ho allà!!! aquesta vegada no ho vaig veure montat pq el casament era a la tarda i ho estaven començant!!! vem estar parlant dels caterings, flors... buff pero ara nose que fer amb els caterings començare a trucar i quedar per veure'ls!!!

cangüina que tal et va anar la visita?? amb quin catering ho feien?? ja ens explicaras km va anar!!!!

rachi ja explicaras a veure que tal amb els de airolo!! és un dels que vull anar a veure!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 08, 2007 11:43 am

HOlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Que tal????????????????'''

Airolo es el catering de la cangui, aixi que ella ens explicara millor. Per cert, que et va comentar la rosa??? Quin catering i flors et va recomanar???

Croketa... almenys us canvien els paviment, que uns altres intentarien endosar-ho, jejejej
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 08, 2007 11:56 am

Jejejeje... Doncs és veritat... Molt malament debia estar pq l'hagin canviat... Aixxxxx... A esperar!!!
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 2:31 pm

hola noies!! >.-<: >.-<: >.-<:

Rachi i Mary8: dir-vos que dissabte vam sortir de bell reco amb el pels de punta i super emocionats.... estem encantadissims amb l'elecció... és que el lloc és meravellós... :-)ok: :-)ok:
Era el primer cop que veiem també mig montat la zona de l'aperitiu i ens va agradar molt ... rachi al final posaré la composició de les fotos que us poso... els mantells de les taules d'apoyo en taronja i les de begudes marrons.

Vaig fer reportatge, com sempre que vaig, us poso alguna...
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 11, 2007 8:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 08, 2007 3:07 pm

Holaaaaa

rachi amb la rosa molt bé!!! és una senyora molt encantadora!!! ens va dir que els caterings que més hi anava eren vilaplana, esther cnde, mecés i ara començava anar-hi molt airolo!! que entre aquest 4 estava el joc jeje i que el tema flors navarro i pholx!!! les flors del dissabte eren de navarro!!!
cangüina ja et queda poquet!!!! la composisció del aperitiu queda molt bé amb taronjes i marrons!!! tu també ho faras a la terrassa?? jo estic pensant de fer-ho al jardi, perqué és mes de juny i farà més calor!!! que tal amb els del catering??? expliquem una mica pq jo m'els vull anar a mirar!!!
ahh merci per les fotos.....

és nota que és dilluns i que hi ha feina...

croketa ja veuras km valdrà la pena esperar-vos...!!!

un ptnt!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 08, 2007 3:58 pm

Noies, queda impresionant!!! M'encanta com queden tant la terrassa com la sala... Et quedarà super maco l'aperitiu a la terrassa amb la posta de sol... Molt bucòlic i romàntic! Es clar q a l'estiu a la tarda hi toca el sol de ple i no es plan de fregir als convidats, jejeje
Quan el vam anar a veure ens va agradar molt, però al final ens vam decidir pel Castell per coses varies (la meva sogra no volia càterings per una mania personal q encara no sabem d'on li ve...)
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 4:14 pm

Mary: dels del catering de moment l'únic que et puc és que nosaltres els hem agafat... per que? doncs bueno, hem trobat que ens donaven la millor relació qualitat preu. De moment la única queixa que tinc d'ells és que van una mica de cul i de vegades costa parlar amb ells ... però per la resta de moment bé. Però sincerament, si els diners no us son un problema jo m'hagués decidit per Esther Conde.
El més importat us ho diré a partir del dia 20 que és quan podrem valorar el menjar.
Perque teniu alguna pregunta concreta?

Nosaltres la sort que tenim és que a la porta principal és on cau tot el sol i els convidats ho agrairan perque anem tots d'estiu... (excepte el meu noi que es fregirà, pobre..)
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 4:15 pm

per cert ho sento molt però a mi les flors de dissabte no em van agradar gens... :--(
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dl. oct. 08, 2007 4:17 pm

Per cert, cangüina, on vas de viatge?? Em semla q alguna vegada vaig llegir algo de vietnam, però no sé si em confonc... En el noster cas és un del llocs q més ens agrada, però también n'hi ha d'altres i encara no sabem q fer... Ja m'explicaràs!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. oct. 08, 2007 4:27 pm

Cangui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Els mantels taronges, mencantes, els llacets marrons no, ho sento, però trobo que no peguen amb res... i les flors, no es veuen!!!!!!

Cangui... el lloc es genial!!!!!!!!!!! ja tho dic jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 4:35 pm

... iep Rachi... aixó són les fotos de dissabte i no tenen res a veure amb el meu servei de taula. Jo tot ho poso blanc al menjador....

... i estem encantat amb l'elecció...
Per cert, ja tenim el quartet de corda per l'esglesia... així que si vols veure una cerimonia com deu mana... ja saps..
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: mary8 » dl. oct. 08, 2007 4:39 pm

cangüina, jo dissabte només vaig veure les flors de la taula del hall i la veritat és que tampoc em van agradar!!!! l'altre decoració floral no la vaig veure...

tema catering de moment no tinc cap pregunta, era per tenir una impresió general... quan m'hi posi en serio ja començaré a preguntar...

croketa quines opcions tens pel viatge?? explicans una mica...
Imatge
mary8

EntradaAutor: Cangüina » dl. oct. 08, 2007 5:01 pm

croqueta: doncs recordes be, anem a vietnam+camboya+koh samui i ara ja veus la que està caien allà :-/ :-/ :-/ ... a veure que ens trobem....

... altre cosa a explicar-vos quan torni ...... :-))
Imatge
[/url]
Cangüina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat