Lo de la copa de cava a dalt està molt bé si no fas cerimònia civil. La veritat és que val la pena que els convidats hi puguin passar i estar-s'hi una estoneta amb lo bonic que és!
A l'aperitiu els cambrers no van parar d'anar traient plats. N'hi havia que els servien en mà, i d'altres que els deixaven a la taula!
El tema de les cues que va comentar aquella noia que es formaven en els bufets!!! Això passa a tot arreu!! Clar que n'hi havia! Però també hi ha moments que no n'hi ha tanta!!!
Dissabte per la tarda el Jordi i jo vam anar en un altre casament i com a convidats vam tenir una sensació diferent! Cues: n'hi ha a tot arreu; Ca n'Alzina, i a la casa del rei!!!
Recordeu que vaig dir-vos que potser l'aperitiu se'ns havia fet una mica llarg??? En el casament de la tarda també, i encara més llarg!!!! Però.... depèn de amb qui estiguis notes el temps o no! A mi em va semblar molt bé i llavors, comparant amb el meu.... vaig veure que no n'hi havia per tan. (hi ha gent que sempre es queixa)
Una altra cosa: en el nostre casament algú se'ns va queixar perquè tardaven entre plat i plat!!! A tot arreu!!! Desenganyem-nos!!! és una cosa comuna en tots els restaurants així que....
Estic super contenta d'haver-me casat a Ca n'Alzina!
Us ho volia dir perquè estigueu tranquiles!!!
Vaig corrents a fer el dinaret!!!!

ja ens queda menys.

que vas fer Ru!!!! va quedar genial!!! es veia treballat treballat eh??? nenes sou unes artistes!!!!!