Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 7:52 am

Boooon diawappes!!!!
Fiancée, al llegir aquest article fins a mi m´entren ganes de veure´l, aixxx que txulo!!! Sobretot quan hi vagis CLICK CLICK foto!!! És molt bona elecció!!!!!

A mi també em va fer gràcia perquè abans d´ahir vaig rebre la revista de Rabat, joieria, hi surt Can Bonastre com a recomenació!!!!! I nosaltres que el vam trobar de casualitat.......

Mary, jo tinc que anar aquest proper dimarts a veure la Diana Segura em pots passar un privi amb el preus, please????

Si la Tartana està desapareguda, aaaaaaaaloha Tartana!!!!!!!

Per mi quan vogueu podem quedar, l´altre dia tenia l´aniversaria de la sogra i claaaaro no se puede faltar, jejejeje!!!!

Eo que dimecres vinent vaig a veure vestits. És una modista d´alta costura de tota la vida!!! A veure que tal??? És que això dels catàlegs em fan dubtar moltíssim i potser me´l faig com jo vull encara que no ho tinc clar encara!!!!!!

Demà vaig de boda!!!!!! encara que sembli extrany tinc moltes ganes!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 7:54 am

Si fa una nevada com deu mana us proposo una esquiadeta que l´any passat em vaig quedar amb el mooooono!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 05, 2007 8:25 am

Ofcourse ja he reservat a un hotel d'aquest de Rusticae, gracies igualment!!

Can Bonastre G14 es preciosísim ja saps que era la meva primera elecció!!! Nenaaaaaaaas que tindrem unes bodes de "Cuento de hadas" jajaja mare meva que curziiiiiiii.

Aps ja m'han trucat del banc per vindre a tasar el pis dilluns... ja no queda res!!!

G14 a mi no m'agrada esquiaaaaar jajaja!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 8:51 am

Bé abans d´una esquiada està clar que pdriem quedar a fer un cafetó/cerveseta!!!!!

Fiancée a part dels menus t´han dit si tens exclusivitats????? Si t´has de cenyir a fotografs, DJ,....
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 05, 2007 8:55 am

Bon dia guapes!!!!!

Fiancee ja m'he llegit l'article!!!! pinta super bé!! segur que quedarà un casament xulíssim!!!!! jejeej ahh fes fotos ehhh

jo també pujo bastant a la cerdanya, a alp!! s podem montar una esquiada o sn un cap de setmana de relax per la cerdanya aixi podem anar totes!!!

g14 ja ens explicaras a veure que tal els vestits de la modista!!! jo tinc dimecres hora a la Rosa Clara!!! a veure que trobo!!! ara et passo per privi els preus!!!!

que bé ja és divendres!!!!!

ofcourse jo marxo a sevilla el cap de setmana del 20 a celebrar la despedida de soltera d'una amiga!!!!!

croketa jo en tinc 25 no crec que conegui algu, potser de vista si!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 05, 2007 9:07 am

Jo m'apunto al que sigui: esquiada, finde de relax, cafetó... Jejeje, m'agrada tot!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 05, 2007 9:22 am

Hola guapes!!!!!!!!! Per fi és divendres!!!!!! Ostres, necessito com mai el cap de setmana!

Fiancée, ja m'he llegit l'article i pinta molt be!!! Crec q has fet molt bona elecció!! Quan hi vagis fes de paparazzi, q ja saps q som molt cotilletes, jejeje.

Aiiiii... esquiar... l'any passat em vaig quedar sense... sinfsnif... Però aquest any pujarem segur al Nadal a Andorra (hi hagi neu o no, pq reservarem la setmana q ve...) A veure si va millor!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres pel pont no fem absolutament res...Bueno, estarem per aki, fent vida social. I amb sort anirem, per fi, a veure el pis!!!!!!!!!! >.-<:
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 05, 2007 9:57 am

Hola noies, bon dia!

Fiancée... te molt bona pinta lo de sant benet, segur que esta molt be, ja veuras! Ja ens ensenyaras fotillos...

Les que aneu a mirar vestits, no es massa d´hora??? Jo vaig preguntar i es veu que encara no tenen les coleccions senceres, fins a mitjans d´octubre. La cangui em va explicar que a ella el bundó li va explicar que hi ha via vestits que potser els feien en 1 mes que era gent que venia de fora i demes... ja mexplicareu com va!

Jo lany passat vaig esquiar super pocs dies... nomes per nadal, i aixi va ser que em vaig aficionar al golf, jejejje
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 10:02 am

Rachi, vaig anar a buscar el catàleg a Pronovias i em van dir que cap problema que cap al gener-febrer anés i bla bla bla. Però ahir vaig trucar aquesta noia i em va dir que si el feiem a mida i tal, com teniem que mirar teles..... doncs millor anar-hi a partir d´ara. Per tan.....

No sé ja us comentaré!!!!!

Nosaltres no farem res pelsponts perquè com al desembre ens espera NY ja és més que suficient. Ademés el piset ens absorvirà xuuuuup fins les venes, jejejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 05, 2007 10:02 am

Parte meteorològic per la ofcourse (i per qualsevol q vagi a Madrid!): fa més fred, com es lògic, q aki. Al mati i a la nit estan com a 12-14ºC i s'ha d'anar una miqueta abrigadet. Jo si hi anés, jaqueta en plan caçadora texana i pashmina al coll. Tot depèn de lo fredolica q siguis... Al migdia, per això, farà calor...

Ejem... Vaya cutre-parte... No sé si m'he explicat gaire... :o-o:
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 05, 2007 10:05 am

Jo amb lo del vestit no sé q faré... Volia deixar alguna cosa mirada abans d'anar a Madrid pq sinó ja no ho faré fins després de Nadal... No sé...
G14, a on vas a q te'l facin?? Ja ens explicaràs!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 10:14 am

pues en principi tenia molt clar fer-me´l on li van fer a ma mare perquè el vestit m´encanta!!! A ella li van fer a Parera una botiga que es`tava al costat de la Pedrera. Al setembre vaig anar a preguntar i la gafe de mi em va dir la senyora que com la senyra Parera ja tenia 81 anys i la noia que esta amb ella tenia que plegar per temes personals doncs que havíen decidit tancar el 30 de setembre. JOOOOO, em va sapiguer molt greu però llavors elles mateixes en van recomenar una modista que es diu Carmen Virgina que es veu que també és de tota la vida i ho fa molt bé (ja us ho diré que em sembla).
Està al costat del Col-legi, del Col-legi d´Advocats al C/ Mallorc amb Roger de Lluria.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dv. oct. 05, 2007 12:37 pm

Hola nines

només dir-vos que estic bé. Van donar-me l'alta fa tres setmanes però dimecres em van haver de tornar a operar d'urgencies (la condicional no em va durar res!) i ara en tinc minim per una setmana

la vida al món exterior es molt dura però poc a poc vaig reconciliant-me amb el món.

Us vaig llegint molt de tant en tant, eh? encara que no sempre tinc la inspiració per a dir ni hola. Ja sé que ho enteneu.

Una abraçada i bon finde
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 12:46 pm

Hola wappíssima,
Aquí ja saps que sempre ets benvinguda i encara que triguis més o menys en escriure sempre hi som!!!!!
Això si, el dia que conseguim quedar unes quantes tu et vens clarissim a fer una cerveseta, okis????

Petonets
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. oct. 05, 2007 12:55 pm

Blaucel... t´he escrit varios privis per veure com estaves... digans algu quan tinguis forces...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. oct. 05, 2007 1:20 pm

Blaucel, no ens coneixem, però igualment vull donar-te el meu suport....

Bueno nenes, jo marxo pitant, que a les 15h tinc classe i encara no he dinat....
He portat un matí de bojos, i no m'han deixat fer res de la feina que tenia prevista, així que aquest finde em tocarà treballar....
Espero que el vostre cap de setmana sigui me relaxat.....

Per cert, gràcies pel parte del temps! Així dilluns estarè preparada per la fresca matinal!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. oct. 05, 2007 1:57 pm

blaucel M'alegro molt de que t'hagis animat a dir-nos hola! Saps q ho pots fer quan vulguis i pel que necesitis ens trobes aquí.

Gracies a totes per llegir l'article i fer-me comentaris!!! Per suposat que quan hi vagi us donaré el part!!

Fins dilluns noies bon cap de setmana. :-()-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dv. oct. 05, 2007 1:59 pm

Blacucel, guapissima, ja teniem ganes de saber de tu!!! Molts ànims i repcupera't de la operació!

G14!!!!!!!!! Q FOOOOOOOOOOOOORT!!! Parera es la botiga on la meva mare es va fer el vestit quan es va casar... I la meva tieta... I els vestits q van portar elles al casament de l'altra... I els de la meva avia al casament de les dues... Amb ma mare ho haviem parlat, pq ens hauria fet il·lusió, però ella pensava q ja l'havien tancat feia temps. Quan li he dit ha flipat!!!

El vestit de la meva mare también és maquíssim, senzill i molt elegant! I el de la meva tieta también era del mateix estil, preciós...

Ofcourse, q vaig bé el relax!!!!!!!! Ja ens explicaràs q tal...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. oct. 05, 2007 2:06 pm

Foooooooooooort no fortissim!!! vaya casualitat!!!! pues si han tancat el 30 de setembre i em va fer una peneta!!!!
Ja t´escanejaré una foto perquè el d´ella també era molt senzill però super elegant!!!!! Pues elles em van recomenar aquesta modista!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. oct. 05, 2007 3:12 pm

blaucel no ens coneixem pero vull donar-te molts anims!!!!!!

em queden 3 horetes més de feina i cap a casa!!!!! m'espera un cap de setmana ple d'activitats, dma al matí al bell recó, després marxem a pasar el dia a casa la germana del meu novio a un poble abans d'arribar els tunels del cadi fins diumenge al matí que tinc dinar familiar a vic!!! no pararé jeje

espero que el vostre finde vagi molt bé!!!!! jo encara estaré per aquí una estoneta!!!!

nenes que fort lo de la botiga del vestit.....!!! és que el món és molt petit!!!!!
ofcourse aprofita bé l'autoregal!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants