NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: amy29 » dt. oct. 02, 2007 9:39 pm

hola wapes!!!!!! maduixa molt xulos el detallets, a quina hora et cases???? demanaves si ets la primera manresana a casarte, pero bueno jo tambe em caso el mateix dia jejeje, tot dependra de l'hora ke et casis.
Un dia comentaveu per aki en plan de broma,d'anar al teu casament , pero jo lamentablement no podre anar ejejej no sera qüestio de deixar el nuvi a l'altar jejeejej, pero si et dessitjo ke et vagi molt be i ke siguis molt feliç.

Com em deies, el model dibujo de pronovias si ke s'asembla molt al teu, es del mateix estil, el preu del dibujo es de 1500€, vestit i abric, jo vaig trobar ke estava molt be de preu, al desma vaig demanar un estil aixi i per l'abric em demanaven 1600€. I em penso ke era l'enaira a la ke li van dir ke cap baixava dels 1500€, doncs jo em vaig emprovar el model diva( crec ke era akest) es un ke es drapejart i amb una mica de pedreria i molta cua (molt maco) i aket valia 900€, suposo ke tot depen de ki t'atengui.

La veritat es ke jo ja porto una menjada de coco amb el tema vestit ke t'hi cagues, jo o encara no l'he trobat ( perkeno he sentit aixo ke dieu de akest es el meu vestit) o si m'he de decidir entre un del 2 ke m'agraden ho tindria dificil perke tots 2 son una pasada.

Areya, tema fotografs, jo he agafat uns de barcelona, perke el restaurant tenia exclusivitat i com els de la exclusiva no ens van agradar els del restaurant ens van enviar a akests i ens van encantar, encara ke son una mica cars en comparació a lo ke puguis llegir per aki, ens surten per una 2900€, pero bueno estem molt contents amb l'elecció.
Areya, pots demanar a la teva amiga ke fara amb els convidats per a ke aparquin? si te alguna idea de com ho faran els convidats o si posen autobus? jo tmabe em caso a la seu i em menjo una mica l'olla amb akest tema.
Bueno wapes na nit i fins demà.
amy29
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: mirollo » dt. oct. 02, 2007 9:51 pm

Hola noies!!

Ja torno a escriure, es que com que a la feina no puc mirar el fòrum, i aquests dies havia de fer el treball del màster i (per fi) dissabte tinc l'examen, no em podia conectar, i resulta que ja porteu 156 pàgines, quina passada.

Bueno, encara que sigui de dia en dia, aniré escrivint.

He parlat de molts temes aquesta última setmana, i no se si me'n descuidaré algun (segur que si).

Maduixa!!! Quins detallets més bonics!!! I el que està millor encara és el preu!! sembla que t'hagis costat molt més cars, perquè són 3 regalets en 1: caixeta, espelmes i caramels! Enhorabona.

Nosaltres la veritat és que estem molt desconectats del tema casament, perquè al restaurant ens van dir que ja ens avisarien quan haguessim de fer la paga i senyal, cap a l'octubre-novembre, i anem deixar passar el temps. Després, com és habitual en mi, vindran totes les presses. En fi, sóc així!

De mentres però he de dir que ens hem comprat un cotxe!! ens l'entreguen demà!!!!!! És un Honda CR-V, un cotxe grandet, mirant de cara al futur. QUINS NERVIS!!!

De vestits jo ja me n'he anat a emprobar a la Rosa Clarà, al Pronovias, al Desma i a la Sara Muro, però de moment no n'hi ha cap que em faci el pes. Ara que... n'he vist un al catàleg de la RClarà que m'ha agradat molt, espero que quan me l'emprobi (pq els arribarà aquesta setmana o la que ve) no m'agradi, val 3.000€!!!!!!!!! Si m'agradés posat ja puc estar buscant un del mateix estil però de molt, molt, molt menys preu!

La veritat és que jo també tinc manies amb el meu cos, jo havia estat nedadora i tenia un cos que no estava gens malament, i ara... la gent em diu que no estic pas gorda, però jo no em sento bé. Medeixo 1.84cm (si, si, sóc molt alta) i peso 68kg, però ara estic anant al gimnàs, perquè el que a mi em passa és que estic fofa.
Ah! deu fer 4 mesos que vaig deixar les antibaby, i m'he aprimat 3kg, a part de perdre molt volum i cel·lulitis. Així que tot és possible!!!
Elisabet, no estiguis deprimida, perquè tal i com em diuen a mi sempre: el primer que has de fer per estar guapa és sentir-te guapa. Segur que més d'una de les teves compañes, si no s'arreglessin, serien una altra cosa. Així que: AMUNT ELS ÀNIMS ( m'ho aplico a mi també eh!)

Quan entro al fòrum em tornen a entrar els cucs.

De fotògraf voliem anar a mirar la Mercè Rial, algú sap quant val?? És que la tia, com que s'ha traslladat de local, ha tingut molt temps tancat.

Bueno guapes, a veure si ara ja em puc anar conectant més sovint.

Una abraçada a totes!!!
mirollo

Entrades: 3
Membre des de: dv. set. 07, 2007 4:34 pm

EntradaAutor: **Laura** » dt. oct. 02, 2007 10:03 pm

amy no seran MILEX??? :-) yo los tengo contratados tambien y si, pican pero que quieres que te diga a mi me encantaron yo solo fui a ver fotoestil y a ellos y nos decidimos en un momento.
Se lo he comentado a mi compañera, ha ido a preguntar pero ellos le cobran dietas por el desplazamiento y a mi compi no le interesa, ella en su restaurante no tiene exclusividad asi que....
le comentaré el tema parking pero por lo que hemos hablado a veces ella no tiene pensamiento de poner autocar nuse :-/ ya se lo dire mañana de todas maneras
Imatge
**Laura**
:: núvia d'argent

Entrades: 2542
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 4:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: amy29 » dt. oct. 02, 2007 10:22 pm

areya, si ke son MILEX jeejej yo tambien estoy muy contenta. Ke es eso de ke cobran dietas? a mi no me han comentado nada. Yo lo deke son caros lo digo porke por aki lees, ke si album,video,invitaciones, el album de los padres, el love story ese ke esta tan de moda y tropecientas mil cosas mas y te poene de precio 2200 opor ahi y claro te kedas con cara de pasta de boniato pero bueno. Yole verdad es ke toy encantada.
amy29

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: maduixa » dc. oct. 03, 2007 7:22 am

BON DIA!!

Amy, doncs a mi el meu vestit m'ha sortit una mica mes car, perque no era conjuntat, és a dir, que me'l vaig quedar per separat vestit i abric i em surt per 1800. Es mes car que et que tu dius, pero mira, en d'altres coses m'estalvio mes que vosaltres... jajajaja... aixo rai!

M'alegro de que us agradin els meus detallets, la veritat es que jo estic encantada!

I em caso a les 12:30. I tu?
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: maduixa » dc. oct. 03, 2007 7:35 am

BON DIA!!

Amy, doncs a mi el meu vestit m'ha sortit una mica mes car, perque no era conjuntat, és a dir, que me'l vaig quedar per separat vestit i abric i em surt per 1800. Es mes car que et que tu dius, pero mira, en d'altres coses m'estalvio mes que vosaltres... jajajaja... aixo rai!

M'alegro de que us agradin els meus detallets, la veritat es que jo estic encantada!

I em caso a les 12:30. I tu?
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Enaira » dc. oct. 03, 2007 7:54 am

Bon dia a totes!!
Doncs jo estic igual, tmapoc he trobat el meu vestit, a mis mag n'hi ha un que em va encantar pero vull mirar mes, perque el trobo una mica car pel q es, a mes es del 2007 i em val mes car q abans, cosa q no entenc massa.
M'han parlat molt be de berta nuvies de hospitalet, que en tenen desde 500 euros els de 2007 i a partir de 800 de cases com st patrick, esposa, etc. Em queda lluny pero potser si puc mi arribare.
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: maduixa » dc. oct. 03, 2007 8:13 am

Em sembla que pel que estic veient, Mis Mag es una de les mes caretes, no?
Imatge
maduixa

EntradaAutor: **Laura** » dc. oct. 03, 2007 8:28 am

amy no lo se :-/ a mi me ha comentado esto, supongo que si a vosotros os envio el restaurante ya tendrán pactados con ellos unos precios que incluye todo, pero ella como ha ido por libre :o-o: nuse.

Si tienes razon, comparativamente con lo que se comenta en el foro son caros porque por lo menos a mi solo me entra el album de novios que suma unos 1.600 - 1.800 y a parte el video que eran 1.000 más, nos da de extras dos o tres dvds el dvd en bruto y el libro con todas las fotos, claro si comparas.... :o-o: eso es lo que a veces me hace dudar un poquillo si realmente vale la pena, pero es que cuando fui al estudio flipe!! y mi novio lo tiene clarisimo.
Imatge
**Laura**

EntradaAutor: **Laura** » dc. oct. 03, 2007 8:35 am

por cierto amy, he comentado el tema parking con ella y me ha dicho que estes tranquila porque para el año que viene van a montar un parking subterraneo (o algo asi) asi que por parking no habrá problema

CHICAS!!!! ALGUIEN CONOCE EL HOTEL CAN RAMON DE SANT PEDOR?????
Imatge
**Laura**

EntradaAutor: Rakel88 » dc. oct. 03, 2007 8:39 am

hola!!!!!!!!!!! buenos dias cuanto tiempo estava medio desaparecida!!!!!!!!!!!!!!! anda que no le haveis dado al pikito !!!!!!!!!! eso de que aveis hablado del parkin de la seu me parece que sera la plaza de la reforma y me da a mi que para el año que biene no va a estar akavada!!!!!!!!!! :--(
Rakel88
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: dv. maig 25, 2007 2:18 pm
Ubicació: Sant Vicentç de Castellet

EntradaAutor: Enaira » dc. oct. 03, 2007 8:49 am

No a mis mag tenen de tot, a partir de uns 800. Tambe tenen stpatrick i sposa.
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Rakel88 » dc. oct. 03, 2007 8:57 am

areya ha escrit:por cierto amy, he comentado el tema parking con ella y me ha dicho que estes tranquila porque para el año que viene van a montar un parking subterraneo (o algo asi) asi que por parking no habrá problema

CHICAS!!!! ALGUIEN CONOCE EL HOTEL CAN RAMON DE SANT PEDOR?????

yo no he estado nunca pero una amiga si que ha estado en can ramon y dice que esta muy bien !!!!!!!!!!!
Rakel88

EntradaAutor: Enaira » dc. oct. 03, 2007 9:00 am

Jo de fotograf no en parlo perque com que ens ho fa una amiga de mea germana q va per fotografa...ens sortira bastant be de preu!
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: maduixa » dc. oct. 03, 2007 9:06 am

Suposo que a totes les botigues tenen de tot, no? A mi em surt molt car l'abric de sobre... sempre ho dic i sempre ho diré. El vestit em costa 600... Pero es que l'abric em va agradar tant....
Imatge
maduixa

EntradaAutor: VANESSA79 » dc. oct. 03, 2007 10:15 am

hola yo tambien me caso en la seu y el otro dia pase por el parking que estan haciendo y no parece que les quede mucho,pero claro con las obras nunca se sabe cuando van a acabar,espero que para el año que viene este listo para las que nos casamos en la seu.porque si no no se donde van a aparcar los coches y autocares.

besitos para todas :-()-) :-()-)
Imatge
VANESSA79

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: maduixa » dc. oct. 03, 2007 11:18 am

Donde aparcaban antes de hacer las obras??
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Rakel88 » dc. oct. 03, 2007 11:20 am

a nosotros nos dijo el cura que en la cova y sino dentro hay un pekeño espacio pero clar o para tanto coche no creo y el autobus x esas calles no cave!!!!!
Rakel88

EntradaAutor: Elisabet_ » dc. oct. 03, 2007 12:10 pm

Hola nenes!!! com esteu?

Enaira guapa tu anima't a venir al Berta Nuvies!!! jo crec que val la pena!!

Aix, tinc taaaaaaaaaanta feina!!! quin rollo!!! bueno, només volia saludar-vos!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am

EntradaAutor: maduixa » dc. oct. 03, 2007 12:17 pm

Puff... quina mandra que tinc! Aquesta setmana se m'està fent eterna!! A més, ara que tinc el gat, sembla que no, pero em treu moltes hores!! I vaig super estressada... I divendres a la tarda, que tinc festa... tinc tarda de compres... Primer a la ITV, despres al Mercadona, després fruiteria, guardar la compra... i dissabte al mati a la carnisseria de Navarcles...! Necessito ajuda!!!
Imatge
maduixa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants