Autor: mirollo » dt. oct. 02, 2007 9:51 pm
Hola noies!!
Ja torno a escriure, es que com que a la feina no puc mirar el fòrum, i aquests dies havia de fer el treball del màster i (per fi) dissabte tinc l'examen, no em podia conectar, i resulta que ja porteu 156 pàgines, quina passada.
Bueno, encara que sigui de dia en dia, aniré escrivint.
He parlat de molts temes aquesta última setmana, i no se si me'n descuidaré algun (segur que si).
Maduixa!!! Quins detallets més bonics!!! I el que està millor encara és el preu!! sembla que t'hagis costat molt més cars, perquè són 3 regalets en 1: caixeta, espelmes i caramels! Enhorabona.
Nosaltres la veritat és que estem molt desconectats del tema casament, perquè al restaurant ens van dir que ja ens avisarien quan haguessim de fer la paga i senyal, cap a l'octubre-novembre, i anem deixar passar el temps. Després, com és habitual en mi, vindran totes les presses. En fi, sóc així!
De mentres però he de dir que ens hem comprat un cotxe!! ens l'entreguen demà!!!!!! És un Honda CR-V, un cotxe grandet, mirant de cara al futur. QUINS NERVIS!!!
De vestits jo ja me n'he anat a emprobar a la Rosa Clarà, al Pronovias, al Desma i a la Sara Muro, però de moment no n'hi ha cap que em faci el pes. Ara que... n'he vist un al catàleg de la RClarà que m'ha agradat molt, espero que quan me l'emprobi (pq els arribarà aquesta setmana o la que ve) no m'agradi, val 3.000€!!!!!!!!! Si m'agradés posat ja puc estar buscant un del mateix estil però de molt, molt, molt menys preu!
La veritat és que jo també tinc manies amb el meu cos, jo havia estat nedadora i tenia un cos que no estava gens malament, i ara... la gent em diu que no estic pas gorda, però jo no em sento bé. Medeixo 1.84cm (si, si, sóc molt alta) i peso 68kg, però ara estic anant al gimnàs, perquè el que a mi em passa és que estic fofa.
Ah! deu fer 4 mesos que vaig deixar les antibaby, i m'he aprimat 3kg, a part de perdre molt volum i cel·lulitis. Així que tot és possible!!!
Elisabet, no estiguis deprimida, perquè tal i com em diuen a mi sempre: el primer que has de fer per estar guapa és sentir-te guapa. Segur que més d'una de les teves compañes, si no s'arreglessin, serien una altra cosa. Així que: AMUNT ELS ÀNIMS ( m'ho aplico a mi també eh!)
Quan entro al fòrum em tornen a entrar els cucs.
De fotògraf voliem anar a mirar la Mercè Rial, algú sap quant val?? És que la tia, com que s'ha traslladat de local, ha tingut molt temps tancat.
Bueno guapes, a veure si ara ja em puc anar conectant més sovint.
Una abraçada a totes!!!