NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 27, 2007 4:31 pm

Clar, aquestes 'novetats' es fan pagar... Ja veuras com d'aqui a uns anys aniran tirats de preu! Que hi farem...
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: Elisabet_ » dv. set. 28, 2007 9:13 am

nenes que ens n'anem a la pàgina 2!!! nopuezé!!!

com va tot? jo desitjant que sigui demà per anar al Paratge!!! :-))

clar que ahir al vespre dèiem amb el meu xicot que, si estem disposats a pagar el Paratge, llavors se'ns obre un nou món de possibilitats en quant a restaurants! OH NO! JA EM VEIG AL 2009 I SENSE LLOC NI DATA NI RES! ÉS QUE SOM UNS CAGADUBTES!!! :--(
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: maduixa » dv. set. 28, 2007 9:27 am

Bon dia guapa!!

JA SOM DIVENDRES!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

No pateixis, dona... Ja veuràs com no es tan complicat com et sembla. Nosaltres es que des d'un principi ja teniem clar que ho voliem fer alla, i clar ens va ser mes facil, pero si a vosaltres us agrada el lloc, ho trobeu be de preu i les condicions son bones... Clar que tambe podeu anar mirant mes llocs, pero llavors et passa el que dius, que et lies et lies...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dv. set. 28, 2007 3:37 pm

UOLAAAAAA!!!!

Bueno, bueno, bueno!!! Però que passa aquí???
Dos dies i que poquet que heu garlat no??? Això no sembla el superpostmanresil!!!!

Amy: jo vaig anar a demanar informació a la Sara Mura, ja fa temps, i em va atendre super bé, però és també el que diu la Nes de la Txell, te'ls fa ella, no hi ha marques ni res d'això. Jo no l'he pas descartat, però vull mirar el tipus de vestit que m'afavoriria abans de decidir res!
Tema kdada! jo no marxo de pont, per tant amb mi hi pots comptar! :-)ok: A veure si cridem l'atenció de les altres...

NENES!!! FEU CAS A L'AMY! HOME!!!
A VEURE!!! KDADA EL 12 O 13 D'OCTUBRE KI S'APUNTA!!!!?????
LLISTA:

-AMY
-RU
-...???

Rakel, explicans com és el vestit que et va agradar, o de kina marca/colecció és!!! Jo vull xafardejaaaaaaaaaaaarrrr!!!!!

Enaira, quan hi aniràs a veure la txell???

Per cert! Tenim a la Mar fora del ciberespai!!! No pot entrar al forum!!! kina put.da!!!! MAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR!!!! T'ANYOREMMMMM!!!! :-(
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: amy29 » dv. set. 28, 2007 8:03 pm

si ru a mi apuntam a la llista a veure si alguna mes diu algu, vinga noies ke cuantes mes serem mes riurem, poseu per aki per lo menys si us va be o no de kedar, ok wapes????
Ke paseu un bon cap de setmana.
amy29
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: Enaira » dl. oct. 01, 2007 8:01 am

eI BON DIA!!!!!!!!!!
Que tal el cap de setmana?? Div no vaig dir res pq no m'aguantava de son, dij concert the police i dormir poc.
A veure div vaig anar a pronovias a provar, la veritat no en vaig trobar cap que digues UAU! no no :--( a part els preus, la noia que em va atendre si era simpatica si, pero noi tenen una afan de vendre...de 2000 euros men deia be de preu i jo dient-li que no em volia passar gaire!
A la txell no hi vaig anar al final, potser un altre dia perque ja nose pas on anar. :-(
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: Enaira » dl. oct. 01, 2007 8:04 am

Bon dia!!
Div no vaig dir res perque estava que no podia, dij concert the police i poc dormir.
A veure ja vaig anar a pronovias!! a provar. La veritat es que no vaig trobar-ne cap per dir UAU!!no no. No em convenç, la noia era simpatica pero noi tenen un afan de vendre! jo li deia q no em volia gastar molt i de 1800-2000 em deia q estava be de preu!! jo nose si estan forrades o noi tenen una visio de preus contraria a mi pq per mi 2000€ es moltisim!!!!!!!!!!!!!
I res a la txell no hi vaig anar, potser i anire algun altre dia.
:--(
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: maduixa » dl. oct. 01, 2007 9:36 am

Enaira, carinyu, no desesperis! Ja veuras com acabaras trobant alguna cosa a la teva "mida". Diuen que pronovias tenen com una segona marca mes barata, pero no se on les venen... Saps també quin es el problema?? Que es tard i ja han sortit colecions del 2008. Jo hi vaig anar i em vaig quedar un del 2007, i clar, es mes barat...

Has anat a Mis Mag?
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. oct. 01, 2007 9:58 am

Enaira guapa, per què no mires Aire Collection? és la segona marca de Rosa Clarà i tenen vestits a partir d'uns 700 euros o així, i són molt bonics!

També hi ha més botigues bé de preu: Nuvies Casajuana, Berta Novias... si busques info pel forum ja ho veuràs!!! però sobretot no et desanimis eh??? un petonet :-()-)
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: maduixa » dl. oct. 01, 2007 10:00 am

ELISABETH!!!

com va anar????? CUENTA!!!!!!!!!!!!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. oct. 01, 2007 10:03 am

Hola!!! :D

Doncs molt bé, el lloc és meravellós, molt i molt bonic i de l'estil que ens agrada: parets de pedra, al mig de la natura, l'església a tocar del restaurant... tot moooolt bonic!!!

Però hem de mirar una mica més, ja que són MOLTS euros i, la veritat, creiem que cal buscar una mica més. Vull dir que ja que ens gastarem aquesta pasta, hem d'estar super convençuts!!!

Aquest dissabte voldria intentar que anem a veure un parell de llocs més pel Montseny:

Hotel Sant Bernat: http://www.santbernat.com/
Hotel Sant Marçal: http://www.hotel-santmarcal.com
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: maduixa » dl. oct. 01, 2007 10:06 am

En aixo tens tota la raó, son molts diners i n'heu d'estar del tot segurs. Doncs molt be, no??? Ja estas mes tranquila?
Quan tingui una estona em miraré aquests 2 llocs, que ara tinc feineta.

Per cert, ja tinc el gatet a casa, no se si us ho vaig dir!! jajaja... es un mini-gat! jajajaja...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Elisabet_ » dl. oct. 01, 2007 10:07 am

ooohhh jo també vull un mini gat!!!! quan ens canviem a un pis més gran m'encantaria convèncer el meu xicot, però no sé... ooooohhh són una monada!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
Elisabet_

EntradaAutor: maduixa » dl. oct. 01, 2007 10:15 am

Jo el volia fa temps, i mira, ja el tinc! Avui el portaré al veterinari a que se'l miri i a veure quan comencem amb les vacunes...

És molt petit, te 5 setmanes...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: amy29 » dl. oct. 01, 2007 8:11 pm

hola noies!!!!!!! Bueno jo avui si ke tinc coses per explicar jeejej.
Ja he començat a mirar vestits, a les 10 delmati he anat al desma i bueno molt be, hi ha hagut un ke m'ha agradat pero no bueno es le meu.
DEspres he anat a rosa clara i la veritat es ke molt be, jo anava una mica espantada pels preuspero bueno de la col.lecció two ronden els 1500€ i la veritat es ke m'agradat molt el model ABAL, per cert mar kin et vas kedar tu?
El model abal la veritat es ke estilitza una pasada i tan a mi com a la meva mare ens ha encantat.
I akesta tarda he anat a pronovias i bueno allà tambe hi ha un ke m'encata, es el model DIBUJO, es un vestit completament llis i sobre porta com un abric pero tot de puntilla i keda superelegant , yla veritat es ke akest m'ha encantat, i bueno si hagues de decidir ara ho tindria bastant dificil. Per cert jo a pronovias he vist models de 800 i 900, per exemple el model diva val 900€.
Resumin, tinca una atabalamenta de cap jejejeje, pero bueno ha sigur divertit i molt cansat.

Per cert MAR,ENAIRA,MADUIXA,LABANDA,VANESSA,ELISABETH, RAKEL,NES, ETC..... segur ke em deixo a moltes, pero vinga wapes us animeu a kedar????????????????? per lomeny digueu si si o si no aixi poder organitzar algo.

Bueno wapes na nit.
amy29

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: maduixa » dt. oct. 02, 2007 7:34 am

Bon dia wapes!!

Avui, en teoria m'han d'arribar els detallets pels convidats!!! Quines ganes tinc de veure'ls!!! jajajaj... a veure si es veritat...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: maduixa » dt. oct. 02, 2007 7:45 am

amy29 ha escrit:hola noies!!!!!!! Bueno jo avui si ke tinc coses per explicar jeejej.
Ja he començat a mirar vestits, a les 10 delmati he anat al desma i bueno molt be, hi ha hagut un ke m'ha agradat pero no bueno es le meu.
DEspres he anat a rosa clara i la veritat es ke molt be, jo anava una mica espantada pels preuspero bueno de la col.lecció two ronden els 1500€ i la veritat es ke m'agradat molt el model ABAL, per cert mar kin et vas kedar tu?
El model abal la veritat es ke estilitza una pasada i tan a mi com a la meva mare ens ha encantat.
I akesta tarda he anat a pronovias i bueno allà tambe hi ha un ke m'encata, es el model DIBUJO, es un vestit completament llis i sobre porta com un abric pero tot de puntilla i keda superelegant , yla veritat es ke akest m'ha encantat, i bueno si hagues de decidir ara ho tindria bastant dificil. Per cert jo a pronovias he vist models de 800 i 900, per exemple el model diva val 900€.
Resumin, tinca una atabalamenta de cap jejejeje, pero bueno ha sigur divertit i molt cansat.

Per cert MAR,ENAIRA,MADUIXA,LABANDA,VANESSA,ELISABETH, RAKEL,NES, ETC..... segur ke em deixo a moltes, pero vinga wapes us animeu a kedar????????????????? per lomeny digueu si si o si no aixi poder organitzar algo.

Bueno wapes na nit.

Aixo que dius de pronovias, el model dibujo, es un estil al meu. El vestit es tot llis, i a sobre hi va un abric de puntilla. Es molt semblant a aquest. Saps el preu?? Per comparar...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Enaira » dt. oct. 02, 2007 7:59 am

Bon dia!!
Felicitats per les proves doncs!
Doncs a mi la veritat es que els que em van ensenyar a pronovias, a part que molts no els tenien em va dir, no baixaven de 1500 crec. Deu ser que jo tinc un ull.... ara mirare aquests que heu posat aki, Em van donar el cataleg i preus pero surten els mes cars alla!!!!!
A mi descarteume de tema quedada, tem massa liats amb pis i etc :o-o:
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Enaira » dt. oct. 02, 2007 9:56 am

:hmm::
ei he estat mirant web de berta nuvies i n'hi ha de molt macus!!!!!! ALGU SAP DE LA CASA QUE SON??o preus??? :-/
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Elisabet_ » dt. oct. 02, 2007 9:59 am

Hola Enaira!

Doncs crec que són de diverses marques, però tots super bé de preu. Mira, en aquest post antic http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?t=3249 es parla de Berta Nuvies.
També pots preguntar al subforum de Moda Nupcial!!!
Imatge
[/url]
Elisabet_

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat