NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. set. 30, 2007 3:58 pm

Merci Elena!!!

Al catàleg de pronovias surten tots els preus o només dels que hi ha al catàleg ¿?

Perdona Elena, però vaig algo perduda...quin era el que t'agrada??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. set. 30, 2007 8:51 pm

M'agrada el Nemesis en primera opció i el Nalon en 2a.

Li vaig demanar a la Marjo si em podia passar preu però el Nemesis no surt al catàleg! Així que m'hauré d'esperar fins que em puga apropar a la botiga...

Ja tinc 2 altres bodes per l'any que ve.... Com no parin de multiplicar-se serà la meva ruina....

Li he comentat a la meva parella de ficar autocars pels convidats però diu que nanai... No sé que farem al final perque baixar desde Raimat després del bodorrio per tothom és una cabr.....

Per cert, heu mirat algo per la nit de bodes???? No sé si mirar algun hotelet o quedar-nos a caseta. ¿Què fareu vosaltres?

Petonets!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. set. 30, 2007 8:53 pm

Ostes Oni!!

Avui he passat per davant de la Pinyol! tot i que estava tancada, he vist l'aparador i m'ha encantat!!!

Quan puga m'apropo a demanar preus i si voleu os informo!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

EntradaAutor: Key » dg. set. 30, 2007 9:28 pm

el nemesis hem sembla que és el vestit d'una noia del foro, li preguntaré el preu segurament ella el sap.
El nalón m'el vaig emprobar jo, però jo que tenia en ment alguna cosa sense practicament pedreria ni brodats...nu se, no hem vaig veure....tot i que l'he vist a altres noies i és bonic, el toc del llaç sota el pit m'agrada molt....

Tema autocars, nu se, avui li he dit al meu noi i diu que ho podem mirar....tot és consultar i després veure fins on arribem....és que en el nostre cas, no està lluny però clar, agafes el trocet de carretera...nu se, ja veurem...

Així t' ha agradat la piñol?? fa de tot però té muntatges molt moderns, estil minimalista oriental que a mi m'encanta..... =0-0-)

jejeje, comencem a moure ja cosetes, eh?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 01, 2007 8:30 am

Home nosaltres el tema dels busos amb els amics ja ho tenim establert a totes les bodes i tots ho fem perqeu sino es una pu... per tots.

La nit de bodes nosaltres segurament ens quedarem a un dels hotels on allotjem a familia i amics, mes que res perque no tenim pis a Lleida sino aniria a casa meva.

Lo de Raimat suposo que estarà be, a mi em feia dubtar tambe el tema de la hora de sortir, no se que farem, si despres aparaular un local o que, se us ocurreix alguna idea?

Dels vestits us dic una cosa, jo tenia les idees molt clares i me les van canviar al probar-ne varios aixi que espereu a anar alla perque no te res a veure el cataleg amb la realitat! El que m'he quedat ni me l'havia plantejat al cataleg!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. oct. 01, 2007 9:51 am

Oni, que tal como te fue el examen supongo que bien, con la currada de estudiar todo el verano perfecto.... espero que las notas te vayan de maravilla y que apruebes todo con nota....ANIMOSSSSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. oct. 01, 2007 10:50 am

Nani, no me pegué todo el verano estudiando, eh?? la verdad es que me ponía poco, no se que me pasaba, que no podía...ahora la última semana me salía todo por las orejas...estoy esperando a ver si cuelgan las respuestas de una vez en la web!! siempre hacen lo mismo, dicen un día y te hacen sufrir.....uffffff....

Gloripage, lo de los vestidos ya me imagino, no es lo mismo, como le queda a la modelo, que verlo puesto en ti, además que las fotos por internet engañan....pero es que a mi ir a una tienda sin saber ni que modelos tienen me pone nerviosa, porque te emp0iezan a preguntar..y yo que se?? jejejeje...no se, la verdad es que despues de estar estos días solo pensando en examenes..ahora me veo ya en mi "cuenta atrás de año...." y pienso....ahora por donde debo seguir??? no tengo ni idea...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 01, 2007 11:15 am

Key, no te creas, ya no lo digo por eso de las modelos les quede mejor sino porque yo iba con una idea clara, y te sacan de otros estilos para que puedas comparar y te sorprende que te gusten incluso mas que el estilo que tenias elegido. Cuando te lo pruebes veras.... Pero claro alguna idea tienes que tener! Yo me sabia el catalogo de memoria
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. oct. 01, 2007 11:44 am

Ya me he probado ya,....y cuando fui a Rosa Clara sin haber visto nada de la coleccion lo pasé bastante mal...jejejeje....

La última vez, ya fui mirando varios estilos diferentes...aunque la dependienta no me sacó ni uno más de los que le dije al principio, yo esperaba que a partir del punto de partida que le dije, sacara otras cosas que creyera ella, pero no se..... bueno, ya este mes o el que viene, empezaré a mirar "en serio"
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dl. oct. 01, 2007 2:45 pm

HOLA WAPAS!!!!

Os pongo los precios de slgunos vestidos de pronovias y asi no tendreis q esperara para saberlo jejeje!!!!
yo pensaba q eran mucho mas caros,esq tengo una amiga q se gasto 3000 en el vestido nada mas,era de manuel mota pero aun asi es caro,y otra q se gasto 5000 q era de hanibal laguna,estaba cagada al pensar q me iva a valer el mio ese precio y cuando e visto q los q mes me gustan son baratitos me a subido la moral,bueno,baratitos al lado de los de mis amigas....

JUEGO DE VOLUMENES
Nicea: 1000 euros
Neptuno: 1000 euros
Nadia: 1450 euros
Nereida: 1200 euros
Najar: 1200 euros
Nectar: 1350 (sin bolero)
Nicole: 1400 euros

ROMANCE DE TRANSPARENCIA
Nava: 1450 euros
Niebla: 1900 euros
Nesga: 1500 euros
Nervion: 1600 euros
Namibia: 1500 euros
Never: 2300 euros
Nerve: 1600/1800 (con y sin bolero)
Nacar: 1300 euros

ETERNO CLASICISMO
Nenúfar: 1000 euros
Nerja: 800 euros
Necora: 1100 euros
Nadir: 1000 euros
Navassa: 1450 euros
Nadora: 1000 euros
Navel: 1600 euros
Neguri: 1200 euros
Nepal: 1000 euros
Neon: 1100 euros
Naranjo: 1600 euros
Nardo: 1500 euros

BORDADOS DE LUJO
Narvaso: 1900 euros
Nemesis: 1500 euros
Nanusa: 1700 euros
Natalia: 1500 euros (con chaqueta)
Niala: 4500 euros
Nalon: 1700 euros (con bolero)
Nápoles: 1700 euros
Nacar: 1300 euros

JOSEFINAS DEL SIGLO XXI

Clara: 1400/2100 (depende de la tela)
Copla: 2700 euros
Corcel: 1300 euros
Cobre: 2400 euros
Coimbra: 3400 euros
Concierto: 2200 euros
Cristal: 2300 euros
Colina: 1600 euros
Corazon: 2100 euros
Corzo: 2400 euros

NUEVAS SILUETAS
Cupula: 4800 euros
Cumbre: 4100 euros
Clavel: 2200 euros

DRAPEADOS DE ELEGANCIA

Condesa: 2400 euros

PLATEADOS VINTAGE

Columbia: 3900 euros
Claudia: 2300 euros
Cleopatra: 2200 euros

FANTASIA MICROPLISADA
Confeti: 3600 euros
Corona: 3900 euros
Corin: 2900 euros
Condado: 2400 euros
Cometa: 2600 euros

Pues nada, espero q os haya servido de ayuda!!!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: marjo » dl. oct. 01, 2007 2:45 pm

Ei Key cap novetat de la nota? K estem totes aqui nerviosetes a veure com t'ha anat ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:) ?:)
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 5:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 01, 2007 2:50 pm

Marjo a mi me vienen unas 150 personas de fuera! Imaginate si me planteara pagar la estancia. Cuando yo he ido a bodas fuera, que han sido unas cuantas, jamas me han pagado la estancia, eso corre a cuenta de los que vienen y sino pueden pues nada, que lo planteen.

Yo he mirado hoteles en Lleida, si dices que es para boda no está mal. El que está muy bien en plan sencillo es el hostal mundial, y despues el Hotel Real si te arreglan el precio tambien.

Azi a mi tambien me sorprendieron los precios de Pronovias, tambien contaba mas alto. Pero tener en cuenta el precio de los complementos, porque por ejemplo el velo puede valer 300-500 tranquilamente.
gloripage

EntradaAutor: Azi » dl. oct. 01, 2007 3:19 pm

yaya,ya se q los complementos en total son mas caros q el vestido pero si el vestido te sale barato,pues eso q te ahorras jejeje!!! a la q le costo el vestido 5000 e el velo le costo 900 euros y los zàpatos casi 400 asiq alucina lo q llebaba ese dia encima,se compro una tiara q q le costo 1200 y no era gran cosa la verdad... unos pendientas q le costaron al padre 3000 euros,eran brillantes pero q pasada!!! yo estaba asustada porq si ves a la chica no es de estas q vayan super pijas ni neda pero el dia de su boda se lucio...total para guardarlo todo.... me dice q si lo kiero yo q me lo deja para mi boda jajaja,le sabe mal haberse gastado tanto dinero ahora.
la otra q se gasto3000 pues no se gasto mucho dinero en complementos,ademas q es brasileña y alli todo es mas barato,y su familia se lo trajo casi todo de alli menos el vestido q se lo cojio en pronovias.
Yo tmbn tengo invtados de fuera pero ni habia pensado en ponerles hotel y menos el q elos les haga gracia q encima me saldria la broma por un ojito de la cara....
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 01, 2007 3:49 pm

Marjo.....jejejejejeje... un 8.25!!!!! tot i que això es calculat de la plantilla, ara s'ha d'esperar pq potser impugnen preguntes (a mi m'afavoreria, pq les de reserva les tinc totes bé).....a veure...ara sí que estic nerviosaaaa!! jejejeje....necessito 7.5 punts per passar, i tinc 4.125, ara falta els altres dos exàmens, que són 10 punts més en total....a veure!....

Respecte a lo de l'estància...nu se...en el meu cas també en principi ve gent de fora, però no compto fer-me càrrec, sap greu però no se....és que no arribo a tant!! tinc algun dossier amb hotels....vaig mirar els jardins del segrià que es tipus alberg però té uns jardins molt bonics, tot i que l'habitació, si agafes "modo hotel", doncs surt com els hotels de per aquí....a quan surt el real?? jo vaig mirar el zenit i sortia a uns 40-50€ habitació...i l'ac un pelet més si no recordo malament... :o-o:

Azi, vaya tela tus amigas, que vestidazos se compraron....5.000€ es ya vestidos de diseñador...puedes encontrar muchisimos por mucha menos pasta...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 01, 2007 3:58 pm

Enhorabona Key!!!!

Jo he fet recorregut pels hotels de Lleida (Real, AC, NH, Zenit, Goya, el de la estació, Principal i Mundial), i finalment ens quedem amb Real, AC, NH, Goya i Mundial.

A mi es que m'han arreglat els preus perque ve molta gent de fora, i crec que tots surten a 35-60euros. Sobretot dieu que NINGU VAGI al PRINCIPAL. Es una estafa. Costa igual i es molt pitjor que una pensio de mala mort.... El que està molt be si voleu poques habitacions es el Goya.

Ja veieu que estic informada de tot... jejeje[/quote]
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. oct. 01, 2007 4:01 pm

Et dono tota la raó amb el principal..i pq no has vist les habitacions....(bé, no ho se si les has vist) però el vestibul sembla una cosa, i després....per lo que es jo sempre he pensat que és molt car...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. oct. 01, 2007 4:03 pm

Si queles vaig veure i vaig sortir corrents! Si cobressin 20 euros diria que està net, pero es que en cobre 50 ip ico!!!! Ni preu de boda ni osties... En fin
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. oct. 01, 2007 5:52 pm

jajajajajaja, la veritat és que sí...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dl. oct. 01, 2007 6:28 pm

A les bodes que he anat jo, els convidats es pagaven l'estada. Felicitats per la nota oni, a veure si hi ha sort.
Vaig anar dissabte a una boda a la fonda, era una boda de tarde i va anar molt bé. Una mica lenta, pel meu gust, també ho pot fer que havia sortit el dia abans i estava una miqueta cansada. Els convidats vam estar des de les 7 allí, a la fonda. Els nuvis van arribar a les 10. A les 10.30 començavem a sopar. A la 1 els postres, i a les 3'30 començava el bals. Jo estava ja esgotada ( la misa havia començat a les 4, però com havien fet cerimonia de les arres, comulgar... vam sortir d'allí a les 6).
Però va ser tot molt maco.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 01, 2007 6:44 pm

Osti deunidó quina boda més llarga, no?? més aviat el fet d'estar quasi 4 hores de reportatge.....no devien saber com estirar el pica pica, no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants