NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 27, 2007 8:25 pm

Bueno tambe sols em dedico a aixo... Una setmana dona per a molt pero desde luego em fet intensiu... Poc me queda. Dema anire a mirar un lloc de flors i del tema dels detallets, ja us contare. Ssegurament tambe farem la reserva del bus... I a esperar papers i invitaciosn i llestos!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 27, 2007 8:26 pm

Es del pronovies, no se el model, pero totalment diferent a la idea que tenia! Desde luego es veritat que fins que no te'ls proves no saps el que vols...
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. set. 27, 2007 8:29 pm

Key no t'estranyi que la febre sigui dels mateixos nervis.

Si et surten be els simulacres el millor que pots fer es relaxar-te i no donar-hi més tombs. Tanca els llibre i posat a mirar la tele o ves a descansar al llit. Quan falta poc per l'examen sovint el repassar et colapsa més que no pas t'ajuda i es millor relaxar el cap que despres les coses es veuen més clares

Es un consell d'algú que esta més que farta de fer examens, pr tu mateixa pq cadascú té els seus mètodes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

JA TENIM RESTAURANT!!!!

EntradaAutor: ica » dj. set. 27, 2007 9:39 pm

Hola noies,

Estic una mica atabalada perquè fins ara no acabava de creure'm que tot aixó anava de debò, però avui hem anat al restaurant que ens agradava i com que ens hem quedat superconvençuts em sembla que ja no mirarem res mes.

Si no hi ha res de nou ens casarem el dia 11 d'octubre!!!

Ufff, quins nervis! I diumenge hi ha dinar familiar... segur que ho acabarem dient encara que no m'ha arribat l'anell de promesa!

Bé, fins aviat perquè ara ens haurém de posar les piles i anar pensant en tot.

>.-<:
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dj. set. 27, 2007 10:36 pm

felicitats Ica!!

si Marjo tens raó, però costaaaa, he fet dos i 6.2 i 6.45, aquest últim si hagués arriscat i no hagués deixat en blanc hagués tret 7.1...això d'haver d'escollir si contestar o no, és una M..... nu se, no estic contenta, allà serà més dificil....amb tot el que he estudiat aquesta setmana, i el mateix resultat que abans d'estudiar.... :-( ayyy, quines ganes de que s'acabi tot ja...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: XIPI » dv. set. 28, 2007 11:00 am

Felicitats Ica!! Ets una fletxa!!! jajajaja!!
Oni! Moltissima sort per l'examen! Segur que anirà molt be!!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. set. 28, 2007 1:36 pm

MOltes gràcies wapa, tota sort serà poca...jejejej

i merci per passar-te pel post que hem van obrir! :-()-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. set. 29, 2007 8:51 am

KEY QUE TINGUIS MOLTA SORT AQUEST MATÍ AMB L'EXAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

JA ENS EXPLICARAS A LA TARDA QUE TAL HA ANAT I SI NO TORNEM A PARLAR QUE VAGI MOLT BE LA DESPE DE LA LAURA. FEU UN BRINDIS PER ELLA DE PART DE LES FORERES DE LLEIDA : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » ds. set. 29, 2007 12:04 pm

Segur que tot anirà molt be laura Segur que les teves amigues et tenen preparada una juerga que et fara passar tot el fred de cop jejejejeje ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Be ja ens explicaras dilluns a veure que tal (si es que ja estas recuperada) :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » ds. set. 29, 2007 12:22 pm

Key espero que tinguis molta sort! Ja ens contaràs

Noies ahir em vaig comprar el vestit! Va ser decisio unanime dels presents aixi que suposo que he acertat. De totes maneres se'm fa rarissim veure'm de nuvia. Al febrer tinc la primera prova amb el meu vestit.

Ah! Tambe tinc la reserva dels bus, si algu vol info que me la demani i li dono sense problema. Vamos que tot a punt. Ahir tambe vaig anar a mirar detallets, pero no hi eren els amos de la botiga i he quedat que al novembre hi tornaré.
gloripage

EntradaAutor: marjo » ds. set. 29, 2007 12:27 pm

Gloripage ets una maquina de veritat cada vegada flipo mes de la rapidesa en pendre desicions que tens Això si que es anar per feina >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Recordes el nom del vestit? Era de pronovies oi? Que tal la experiencia? JO no vull demanar hora fins al novembre o desembre y ja m'hi poso en serio. Ara de moment nomes miro catalegs pr fins que no me'ls provi no sabre res de res. Hem fa una mica de por que els que m'agraden dels catalegs hem quedin fatal i no sapiga que fer :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. set. 29, 2007 2:57 pm

HOlaaaaaaaa...ja ha acabat el suplici!!!
Crec que ha anat bé, com de bé no ho vull pensar, perquè s'ha de veure els resultats.,..però m'ho esperava Moooolllt més difcil, però això ha sigut ópinió unànime,...no s'ha cebat gaire....

Gloripage, ets una fletxa!! hem tens bocabadada a mí també!! si ja ho tens tot!!! Quin vestit és?? s la decisió va ser tan unànime, segur que és que et queda geniaaaaalll, és normal que no et veguis de nuvia, si fa quatre dies que vau pendre la desició.....encara t'has de fer la idea del tot!! :-)ok:

Si hem pots passar info dels autocars, t'ho agrairia, :-)) ... no teniem pensat ficar-ne, però depen com surti ho pensarem....

Marjo, tranquila per lo dels vestits, jo ja he anat a mirar uns quants i res de res....ara ja no tinc res clar..miro de diversos estils perquè potser el que no penses en un inici, t'afavoreix més..... tu ves fent i si no és la primera botiga, serà la 2a o la 3a o la que faci falta....que tenimmmm no tot el temps del món , però sí bastant.....ves a saber, potser a la primera t'enamores!! però no et capfiquis per això....trobar-lo el trobaràs segur :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. set. 29, 2007 4:22 pm

Hola Key me n'alegro que t'hagi anat tan be. MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. set. 29, 2007 6:19 pm

Merciiiiiiiii :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

dillums sabré la proba teòrica.....ja us contaré
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » ds. set. 29, 2007 9:42 pm

WolE! K tal l'examen key? Per cert, no mon germà també s'ha presentat a opos i también ha fet l'examen avui! kina concidencia...!

Gloriapage! També t'agrairia que passesis informació sobre els autocars!! Kina rapidesa nena!!! jejeje

Ala a disfrutar!! K jo akest cap de setman curro!! jejeje (aixo es el k te ser (+:-) !!) Vaig a dormir!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » ds. set. 29, 2007 11:57 pm

Uole! Mira el vestit de moment no ho puc dir, hi ha mes conegudes en aquest foro i no m'agradaria que el veiessin abans d'hora! Sols puc dir que jo anava decididiiiiisima aun tipo "corte imperio" i he agafat tot el contrari. Es veritat allo de que vas amb una idea pero que quan te'n comences a provar veus que no.

Dels autobusos ja us dire, perque se'n ha encarregat el meu novio i no se ben be els detalls, ho fem amb Pons i crec que ens costen uns 1000 euros 3 busos pero no se els detalls. Ja us diré.

La veritat es que he anat per feina, poca cosa em queda que espero fer-la abans de que acabin les festes. Ara em queda el papeleo pero sera lo mes complicat perque suposo que ho farem a Madrid i tenim papers per tota Espanya! Ja us diré, aquesta setmana parlaré amb el mossen del poble alla a Madrid a veure per on me surt....
gloripage

EntradaAutor: ica » dg. set. 30, 2007 8:11 am

Felicitats key segur que t'ha anat molt bé, amb el temps que feia que ho preparaves..., segur que seras funcionaria d'aqui a res!

I gloripage, estic alucinant, ho has fet tot en un "pim, pam" tant patir que si Madrid, que si Lleida,... vamos veig que en realitat no has tingut cap problema! Per cert, al final com ho feu, qui us casa?

Nosaltres ho farém als jardins del restaurant amb un exregidor d'un ajuntament, que el mateix restaurant lloga per fer-ho! Vamos, més o menys el "teatrillo" que vam dir!
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Azi » dg. set. 30, 2007 1:37 pm

[size=24]HOLA WAPAS!!!![/size]
Q tal?? ya e vuelto... a ido muy bien por alli de vacaciones jijiji!!
esq las vacaciones siempre sientan bien!!
tenia 4 paginas para leer...uf1!
Glori,q guay q lo tienes todo ya!!! en una semanita te lo has apañado todo eh,dnd esta tu fotografa q yo ahora me tengo q volver a poner a mirara otra vez jeje!! e decidido q no pienso ir a ver al garsaball porq es muy prepotente y ami la gente asi no me va,y menos q te digan lo q tienes q hacer, es mi dia y decido yo1!!!
Oni, q tal las opos??? te has examinado ya no?? y cuando sabes los resultados???
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dg. set. 30, 2007 1:53 pm

huoleeeeeeeee

els exàmens crec que bé, dillums tindré la plantilla de la 1a proba...

Xipi, que es presentava a les opos d'auxiliar administratiu el teu germà?? és que ahir era l'exàmen per tota catalunya....

Gloripage, tranquila, normal, que no vulguis desvelar detalls del vestit si tens coneguts..això si,...quan el tinguis,,,ens passaràs una foto per privat?? jejejeje ::-)

Ica, on ho feieu al final?? bé amb un ex regidor serà com si fos cerimònia civil, no en saben de parlar ni res!!

Azi!! bienvenidaaaaaaa!! que envidia de vacaciones, yo las he tenido de reclusión y estudio....jajajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. set. 30, 2007 2:10 pm

Hola Wapes!!!

Felicitats Oni pel primer examen, ja t'has tret un pes de sobre!! M'alegro moltíssim que t'anés tan bé! T'ho has currat moltíssim així que ja veuràs com el dilluns també et surt de conya i cap a dintre!! Ja ens contaràs eh?? Però sobretot no et fiquis nerviosa!!

Per cer que tal la despedida de la Laura?? No vau passar per casualitat per la Plaça Sant Joan?? Estavem prenent algo ahir cap a les deu i va passar una colla de despedida... Què et van vestir de romana Laura????? Si erets tu, feies molt goig demanant calerons!!! Segur que os ho vau passar de conya.!!! Ja no et queda res nena!!

Tranquila Marjo per lo del vestit, és raro que no surti al catàleg perquè es d'aquest any i a la pag. web surt però no passa res! Així em faré il·lusions uns dietes més de que "només" val 1.700 que és el que m'han dit. ja em pegaré el susto més tard!!

Glori, ets una màquina amb un plis plas tot organitzat!! ja em contaràs què tal les caves! Tothom en parla super bé i jo també n'estic convençuda de que tot surtirà de conya! El que em fa pal és que ens facin fora tan d'hora, em fa molta ràbia perquè estàs en la teva salsa i au marxa!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants