Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dj. set. 27, 2007 10:42 am

Canvi radical de tema: Algú coneix algún lloc on hi hagin mampares de dutxa xules,i, important, que el preu no sigui escandalós?? Teniu referències de BadeBaño?
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. set. 27, 2007 11:28 am

Bon dia!!!
Cangüina, et queda super bé el vestit!! la veritat és que estas molt guapa!!! jo tinc hora el dia 10 d'octubre per anar a Rosa Clara!! ja us explicaré!! ara estem encara amb el tema caterings que la veritat no sé kin agafar, encara estic esperant els preus de vilaplana i esther conde per acabar-me de decidir!!! i la setmana que ve ja tinc hora per veure diana segura a veure k tal??? sabeu altres fotografs??? la veritat és que vaig una mica perduda!!!

moltes gracies
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 27, 2007 11:33 am

... doncs el vestit es un bundo ... i la perxa calça 31 anys. Crec que el pentinat potser és exessiu... crec que tornaré a fer-me una altre prova de pentinat... però també necesito que encaixi amb el vestit... :-/ :-/ :-/
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 27, 2007 12:03 pm

per cert rachi, amb lo del fotograf jo no et puc ajudar de moment. Es que jo no vaig tenir opció d'agafar a la diana segura xq el dia de la meva boda es casava una amiga seva. Els de B&B com a molt et podré informar quan rebi el seu treball...

Per cert, com tenim lo de dissabte? per la tarda et anava malament?
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 27, 2007 12:16 pm

Canguina, estas espectacular!! Saps que? a veure si em pots ajudar, el teu vestit magrada molt perque el veig molt sobrio i jo soc bastant aixi, magraden les coses senzilles, perque trobo que son le mes elegants, i quan miro la pagina del bundo, hi ha com molts colors i tot massa sofisticat i no se si quan arribes alla tenen vestits mes com el teu...

Lo de quedar dissabte em va millor al mat, pero si no pot ser quedem a la tarda i ja mho faig...

Tem acaterings... tinc propostes de quasi tots, si voleu us els passo, i tema espais... els meus papis viuen a castelldefels, a rat penat saps??? i per alla no se que hi ha... per aqui la fiancee va possar una casa a sitges que tenia bona pinta, que busques?? restaurant que tho facin tot? o un espai i despres tu possar catering i demes???
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 27, 2007 12:18 pm

Mary, hi ha un catering de un de vic que te estrella michelin, que es veu que la relacio qualitat preu esta molt be, els meus sogres van divendres a una boda que fa el catering aquest, ja us dire.
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 27, 2007 12:23 pm

Si no portes aquest pentinat, tens alguna altra idea?? Jo el trobo molt elegant, però això depèn de com et sentis tu, si estàs còmoda o no... Ja ens explicaràs q fas al final!

Per cert!!! Ja he pogut veure la pag de pronovias pel 2008... Jejeje... Em penso q m'hi hauré de passar pq n'hi ha algun del M.Mota q m'agrada... también he pensat anar al Bundó després de veure el vestit de la Cangüina, però em passa com a la Rachi...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dj. set. 27, 2007 12:25 pm

Hola Rachi em podries passar els menús de vilaplana i esther conde?? tu al final amb quin ho fas?? ahh al final em caso al Bell Recó!!! ja em comentarás lo del catering de vic a veure que tal!!!!
merciii
tu com portes els preparatius???
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 27, 2007 12:26 pm

LAURyjosep Hola!!! Benvinguda al Post, jo vaig mirar a prop de Castelldefells a Sitges un lloc preciós:

http://www.canxicarro.com/
Ja em dirás que et sembla... quan arribia casa ja et posaré més.

ofcourse jo soc de BDN i he anat alguna vegada a BadeBaño, per comprar una mampara está bé tenen bastants models diferents.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 27, 2007 12:26 pm

croketa... ami tambe magraden els del manuel mota, quin tagrada??? jo mho miro i tels dic ara, tot i que no se, mels haure de provar, a mi de la rosa clara nomes magrada un, els latres son del jesus del pozo, ara us els posso...
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 27, 2007 12:36 pm

... UI... hi ha algo que no em quadra... quan entris a la pàgina tens que mirar a DEJATE CONQUISTAR dins a la dreta, a la columna de les fotos posa COLECCIÓN COMPLETA. I jo trobo que la linea en global és molt senzilla per això em vaig anar directa cap allà. I el més importat... elles són modistes, de manera que tu inspiranta en un model seu o amb alguna idea que tu tinguis propia, et fan el vestit. Jo per exemple vaig escollir un model, el vaig fer més arrapat que l'original i li vaig posar el coll d'un altre amb un altre teixit i color :-))
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: ofcourse » dj. set. 27, 2007 12:39 pm

fiancée ha escrit:LAURyjosep Hola!!! Benvinguda al Post, jo vaig mirar a prop de Castelldefells a Sitges un lloc preciós:

http://www.canxicarro.com/
Ja em dirás que et sembla... quan arribia casa ja et posaré més.

ofcourse jo soc de BDN i he anat alguna vegada a BadeBaño, per comprar una mampara está bé tenen bastants models diferents.

Gràcies fiancée... es que l'altre dia vaig anar a una botiga de Terrassa i vaig sortir espantada.. 2.000 euros per una mampara petita! Instal·lació a part, es clar.....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 27, 2007 12:41 pm

A mi del Jesus del Pozo només m'agraden 2... Un q em va enamorar a la desfilada q es diu URA (crec) i un altre q es diu URSULINA

La pag de Pronovias ara tampoc em funciona... En quant la vegi, te'ls dic
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 27, 2007 12:44 pm

Però aquests del Bundo, no son de l'any passat?? Jo els q he vist són els de la passarel·la Gaudi...
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 27, 2007 12:44 pm

... quina sort teniu... acabo d'entrar a la seva pàgina web i ja hi ha els models d'aquesta temporada... son els de la col.lecció renacer....
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 27, 2007 12:56 pm

Vale, ja he vist la col·lecció q dius... Es la nova, no??? Doncs d'aquesta sí q me n'agraden 4 o 5... Però quan vaig veure els de la passarel·la no me'n va agradar ni un!!!!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dj. set. 27, 2007 12:57 pm

Buenas chicas!!!
ya he visto que estais por la labor, como escribis...
la cocina ahora me venia el hidraulico, hacer todos los apliques...., todavia hay que poner la mesa y poner varias cosas, supongo que para el lunes ya os podre poner fotitos......

Tema catering...., yo cuando estube mirando sitios lo que mas me gustaron fueron Esther conde e Airolo...., esther Conde quedo descartada pq es un robo...., depende de donde te cases te incrementan el prcio, yo le di un par de sitios Casa batllo, El convent..., etc..., y me subian de 10€ por persona. YO crei que los menus eran cerrados independientemente de donde te cases..., si alguin quiere yo tengo muchismos menus de muchisimos caterings..., ya em direis algo....

Cangui no me heches bronca...., tengo que decir que te queda muy bien, y estas muy guapa, pero el vestido en si no me acaba de convencer..., lo veo muy drapeado, pero es mi gusto......, a mi me gustan mas vaporosos,....

AHHH se me olvidaba!!! Bienvenidas al foro, las nuevas!!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 27, 2007 1:03 pm

Tartana Ayer mirando la nueva coleccion de Pronovias vi este vestido tiene cierto aire andaluz con los volantes, pensé en ti quizás te guste!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 27, 2007 1:11 pm

croketa!!! Los mismos que a mi!!!!!!!

jajajaja, que bo! Voy a mirar los del bundó!! Mary, que bien! y cuando te casa? que dia?? al final bellrecó??? guay! Yo este viernes ire para ver la de la boda esta, ya te dire...
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dj. set. 27, 2007 1:22 pm

Fiancee..., es muy bonito!!!! gracias!!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants