NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dt. set. 25, 2007 3:20 pm

Molt be gloripage estas feta una màquina >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I explica, explica. On us caseu? Quin restaurant heu agafat? I el fotograf? On aniras a provarte vestits?

Moltes preguntes, no? Segurament la meitad ja ens les has explicat pr jo tinc molt mala memoria nena. :--( :--( :--( :--(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. set. 25, 2007 3:43 pm

Gloripage eres una maquina nena, como lo has hecho todo en un fin de semana.... bueno has ido ya al que te gustaba y decidir si habia fecha y ya esta....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mohnt » dt. set. 25, 2007 7:16 pm

Hola!en uns dies que no miro la pàgina i com avancen les coses!
Per les noies que esteu mirant fotograf: Quan vaig anara a mirar fotografs vaig anar al garsaball i la seva mare em va estar criticant el restaurant que haviem triat, ens deia que ens tenia que fer fotoshop perque ell es morenet i jo blanca (es pagés i està tot el dia al sol) , ens va dir on teniem que comprar el vestit, el tipus de vestit... et montava la boda, i tenia un aire prepotent que feia por. Les fotos eren majotitariament en blanc i negre i el preu 2900 euros. El de rambla d'aragó fa desconte si vas a la fira dels nuvis, fa fotos en color molt d'exteriors.
Bona sort a les opos oni! quan sàpigui preus autocars ja et diré algo, en principi ho volen mirar les meves cunyades, però ja els hi demanaré.
Quina sort que algunes ja tingueu vestit. Jo ja en tinc ganes, tot i que encara no m'hi acabo de fer a la idea.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: XIPI » dt. set. 25, 2007 7:56 pm

He comprat el vestit a Reus, a la botiga Ricart nuvies. La veritat es k molt be i ràpid! Hem vaig emprobar 7 ó 8 vestits i d'aquests estava entre dos, pero quan hem vaig emprobar per segona vegada el meu vaig dir: aquest! Es de la sposa, pero amb els nervis no se ni quin model es!!no surt al avance 2008, suposo que mes endavant sortirá a la colecció! I la veritat es que molt be de preu (1540 E)
Ara a esperar a que em truquin quan el tinguin per fer les proves! pero ja mes endavant!
Ah! Em caso el 30 d'agost!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. set. 25, 2007 8:07 pm

Bones!!!

doncs la veritat és que aquesta setmana no és de les meves millors, vaig a espring per repasar tot, i hem fa por d'acabar barrejant-ho tot.... :o-o:

Ja ho pots dir Marjo, dissabte celebració per partida doble! és la despe de la Laucob..amb el teu permís hem sembla que m'agafaré una monya....jajajajajaja (tranquila, es "broma") ::-)

Gloripage!! volem detalls de tot!!!!!!

El Garsaball té la mare a la botiga tot el dia?? Pel que her contat...jejejeje deunidó, quines peces....

Avui he anat per 4a o 5a vegada a pronovias pel catàleg (dillums al matí estava tancat) i avui...estava esgotat.... :-( :-( :-( si divendres hem passo (ja que he de sortir...) i no hi ha manera, hem sembla que li donaran pel sac i que m'el donguin quan vagi a probar-me vestits....total....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. set. 25, 2007 10:45 pm

como que no sabías el día!! si lo he leido por algun sitio, aunque no me acuerdo donde......que se lo decías a Naylacris....

si no vienes...mmmmm. pues celebraré que he sobrevivido a esta semana!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. set. 26, 2007 8:07 am

Key que te examinas la semana que viene? te deseo mucha suerte, ya veras como si, estas currando de lo lindo para conseguirlo osea que el esfuerzo valdra la pena adelante que tu puedes...............
Lau que solo te quedan 11 dias como estas??? no me digas que no tienes nervios porque yo ya estaria que me subiria por las paredes, solo un poco no???
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. set. 26, 2007 9:20 am

Nada Laura, ya queda tres días..no te viene de ahi!!

Nani, me examino....el sábado!!! aich, espero que al menos apruebe..es que encima hay nota de corte... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. set. 26, 2007 11:56 am

Casament a la catedral, convit a Raimat, fotograf Susana Martinez,... Que mes? Ara estic mirant bus ja us diré....
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. set. 26, 2007 11:56 am

Chicas que esto esta muy paraillo, bueno os cuento, ya tengo las invitaciones me falta el texto que no se cual poner... no quiero el tipico quiero algo original.... y el otro dia fui a una floristeria que me dijo mi tia que a ella le decora la tienda en la que trabaja, la verdad es una chica muy maja agradable, tiene la misma idea que yo quiero la iglesia no muy cargada y no con lo clasico algo fuera de lo normal pero elegante a la vez y la verdad tiene unas ideas muy chulas y a ella le encanta innovar y no hacer siempre los tipicos centros que son lo clasico de siempre y para mi gusto no me gustan...... a ver me tiene que pasar presupuesto... el ramo me dijo que mejor lo mirara cuando tuviera el vestido.... jolinnn tengo que llamar para quedar ya.... jejejejjee que nerviosssssssssss
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. set. 26, 2007 4:59 pm

hola wapes!!!

ostres, passa el cap de setmana i deu ni do com avanceu els preparatius no??? Tu Glori has arrassat per Lleida pel que veig....

Nosaltres també fem el convit a Raimat, quin dia os caseu vosaltres???

Laura, ja no et queda res, nena deus estar dels nervis!!!!

Marjo, el Nemesis 1700 euros? M'ho podries confirmar please? És el que m'agrada i el preu és el que m'han comentat que més o menys valia però no ho ser segur...

Petonets!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dj. set. 27, 2007 6:20 am

Di que si Laura, ets la millor :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Elena guapa et miro aquesta tarda lo del Nemessi que ara estic al curro i no tinc aquí el catàleg. Es del 2008 oi? pq jo sols tinc els preus del catàleg del 2008.

Bueno nenes vaig a currar que avui tinc dos reunions i es presenta un dia una mica mogudet :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 27, 2007 12:36 pm

Pues el 5 d'Abril. Ja et contaré que tal les caves pero vamos, tothom parla super be. Ahir tambe vaig fer la paga i senyal del fotograf, i si trobo el vestit ja triunfo del tot! Casi tinc lligat los dels autovbusos, suposo que dema tambe ho deixarem llest! Lo unic que tenim dubtes es que a les 3 s'acaba la festa i volem buscar un lloc on anar, pero no ho tenim gens clar... S'accepten idees!
gloripage

EntradaAutor: JEIAN » dj. set. 27, 2007 5:19 pm

BONES!!!! HO TENIU TOT MOLT AVANÇAT..EHH NOIES!!!!!!!!!

GLORIAPAGE..NOSALTRES SOM DE BALAGUER I ENS CASAVEM A LA PRATS, VAM TORNAR AMB AUTOBUS A LES 4:30 I VAM PARLAR AMB UN NOI QUE TE UN PUB I ENS VA ESPERAR I ENS VA OBRIR EL PUB PER NOSALTRES!!! COM A FESTA PRIVADA!!! I ENS HI VAM ESTAR FINS A LES 7:00....PENSAVA QUE NO AGUANTARIA I VAM ANAR A ESMORZAR I TOT :-)ok:
SI TENS ALGUN CONEGUT QUE TE UN PUB I SINO LA WONDER, NO??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Key » dj. set. 27, 2007 8:15 pm

Ostras Jeian, que guay!!! jejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. set. 27, 2007 8:19 pm

Ei Jeian jo també vaig anar a una boda d'una parella de Balaguer l'any passat que també coneixien un home que tenia un pub i els el va obrir per ells per poder continuar la juerga fins quan vulguessin Va estar molt be >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 27, 2007 8:21 pm

Ja pero no se me'n acaba d'ocurrir cap... Sempre queda la opcio del River o similar pero no se. Bueno aixo tinc temps per anar-ho pensant!

Sabeu? Ja casi tinc decidit el vestit de nuvia! Segurament dema l'aniré a demanar, avui me'n he estat probant.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. set. 27, 2007 8:22 pm

Key que tal els nervis? Prova les infusions (o pastilles) de valeriana que van molt be. Jo sempre me les prenia quan tenia un examen important :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Per cert he llegit que al simulacre vas treure un 6.5 ESTA MOLT BE!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Segur que aproves de calle

ANIMS GUAPA QUE SOLS QUEDA DOS DIES PER ALLIBERAR-TE D'AQUESTA CARGA :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. set. 27, 2007 8:23 pm

Ara hem vaig a fer més simulacres!! doncs tinc febre! :-( :-( :-(

Gloripage, ets una fletxa, en unes setmanes ho tens tot fet! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. set. 27, 2007 8:25 pm

Gloripage quin vestit es? De quina casa? Ets una maquina, ho estas lligant tot a una velocitat astronòmica >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Parlant de vestits: Elena no tinc el preu del Nemessi pq no surt al cataleg i jo nomes tinc el preu dels del cataleg. O sento :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants