Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Cangüina » dt. set. 25, 2007 9:11 am

... bon dia...

gracies croketa... estamos en ello.... Avui ve la meva sogra i un parell de cunyades per acompanyarme a la prova de vestit i al vespre tenim la de menú del catering... suposso que començare a posar la meva ment de nou amb la boda...

per cert noies, qui vindrà dissabte? jo personalment necessitaria quedar per la tarda? us va bé?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 25, 2007 9:16 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo en principi vindre dissabte. A la tarda?? A mi em va millor al mati, però si a tothom li va be a la tarda, ja mho muntare! Per cert, divendres vaig al bellrecó... ja et contare! a veure si puc fer alguna foto dels centres.
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. set. 25, 2007 9:23 am

Hola chicas!!! como estais??? como van esos animos???
Me estan montando la cocinaaaaaaaaaaaaaa, mi nino esta en casa viendo como lo hacen!!! ya os enviare foticos!!! y esta nocheeeeeeeeeee, preparo cena romantica...., tengo unas ganas de ver como queda!!!

lo de la lecturas fue un comentario, pero me hace gracia, ayer cuando me desconecte habiamos escrito solo dos personas, y hoy cuando me he conectado habia mas de 200 lecturas!!!La gente no osa a escribir, nos leen!!! que deben pensar??? que estamos piradas!!!

Lo veis aqui....en la pagina del inicio....
Respostes Autor Lectures
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 25, 2007 9:32 am

Pues no sé pq... Con lo majas q somos!!!!!

Q bien q te monten la cocina!!!!! Acaban ya hoy?? Q ilusion! Ya nos enseñaras fotitos, q por lo q vi en web tenia una pinta...

Ahhhhh!!! Ayer fuimos con mis padres a ver como iban las obras de la casa nueva... Q bien está quedando!!!! Cd la tengamos acabada ya os enseñaré fotos
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dt. set. 25, 2007 9:50 am

Si si canguina envia´ns alguna fotillo per veure´t amb el vestit!!! Jo a l´anterior no et vaig veure!!!!!

Vamos que yo soy la novatilla con el tema de vivir juntos, aiiiixxxxxxx si fuera por mi, ya estaríamos juntos pero es de lo mas clasico del mundo parece del siglo XVI, pues hasta que no haya boda no vivimos juntos!!! Ay que ver, no????

Jo el dissabte ho tinc complicadet perquè a casa dels meus ``sogres´´ sempre anem d´horeta i si celebrem el cumple pues, pastelon seguro i es farà mitja tarda!!!!

Tartana también tenemos que ver esa pedazo cocina!!!!

A nosaltres ens l´han de donar al novembre però vamos que segur que es retrassa un meset sino dos i, tinc unes ganetes de tenir-lo JAAAAAAAAAAA
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dt. set. 25, 2007 9:54 am

Nosaltres hem mirat una miqueta el tema de mobles i a Canovelles -entre Granollers i la Garriga C-17- hi ha una botiga que ens va agradar bastant i es diu Park mobel www.parkmobel.com
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 25, 2007 2:39 pm

Noies estic de feina fins...

Aquesta setmana tinc molta feina però aniré intentant ficar-m'hi per xerrar una mica!!!

Doncs noies el tema pis ja em queda molt poqueeeeeet!! però mentres que el decorem fem les obres etc... em sembla que trigarem una mica en anar-hi a viure, a més ara vivim a un pis dels meus pares i no paguem lloguer ni res així que ja ens va bé :-)

Jo no podré quedar aquest cap de setmana :-( però bueno més endavant segur que fem una altre quedada no¿?

Doncs res, que vaig a veure si prenc alguna cosa que encara no he tingut temps ni de dinar...

Petons
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 25, 2007 4:38 pm

Això espero!!! Q jo vull quedar!!

Si tens el pis dels teus pares llavors ja no tens tant problema... A més, pots fer el trasllat amb calma, q això sí q és un mal de cap...

RACHI, com portes lo de la hipoteca? Avui m'han trucat els de Bankinter pq els faltava un paper i saps q m'han dit?????? Q ja no fan la hipoteca al 0.18... No sé quin és el motiu... El q m'han dit q intentaran mantenir-la als q els hi estan fent l'estudi (però tampoc m'ho ha assegurat al 100%). Ja veurem com acaba el tema!!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 25, 2007 4:49 pm

Ostres croketa... es que era massa bona... ay ay ay

Pues mira, ara he mirat la del bbva, que surt bastant bé, de totes formes, com fins al desembre no ens donen el pis, tenim temps, el que passa es que vaig mirant a veure que hi ha al mercat.

Doncs noies, quan vulgueu quedem i fem un cafetó o una cerveseta un dia d´aquests, tambe podem quedar un dia despres de la feina, fem un vinet o birreta i despres ja anem a casa a sopar... ho dic perque els caps de setman sera complicat...
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 25, 2007 4:58 pm

A mi em sembla molt be!!!! En principi els caps de setmana tampoc tinc problemes, però aquest justament... Bueno, q hi farem!!

De totes maneres, lo dicho, m'apunto a vinito-cervecita (q a Madrid m'hi he aficionat) qualsevol tarda q volgueu
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. set. 26, 2007 10:02 am

Hola Noies,

Perdoneu que m'inflitri al vostre post.... Però es que llegint-vos (comentaris i idees molt interessants, per cert) m'he adonat que entre vosaltres està una persona amb la que havia parlat fa bastant temps...
Tartana, no se si te acuerdas, però más o menos en Junio -Julio de 2005 estuvimos hablando, ya que en principio nos casábamos las dos en el mismo sitio.... En fin, me ha hecho gracia verte por aqui, y ver que todo te va estupendamente!

un saludo
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 26, 2007 11:10 am

Hola ofcourse bienvenida al post aquípuede hablar quién quiera, vamos faltaría más!!!
¿Dónde te casa?¿Cuando?¿Ya tienes vestido? Chafardera yo? NUNCA! jajaja :-)
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. set. 26, 2007 11:16 am

Jajajaja... Gràcies per la benvinguda.... Però resulta que, de moment, no em caso... Fa un temps que he "tornat" al foro per agafar idees pel casament de la meva millor amiga.... Volia inspiració sobre detalls, llocs interessants... I mira, aixó és un vici, i ara ja estic enganxada!

Veig que ara esteu amb el tema hipoteques... Buff, jo hi vaig passar fa un any, i la veritat és que és un estressss!!!!!1
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 26, 2007 12:49 pm

Hola noies!!! Benvinguda ofcourse!!!
Fiancée, ets una chafardera... Bé... Com totes!!!! :-)

Vaya mañanita llevo!!!! No he parat en tot el matí i no he pogut fer res de lo meu... Q si envia no sé quins papers, q si mirem no-se-que amb les jefas... I ja és l'hora de dinar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tratana, q tal la cocina?? Ya la habeis estrenado? Ya nos contarás...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. set. 26, 2007 1:33 pm

Aaaaaaallo!!!!!
Perfecte una més!!!! Aqui cotilles totes jijiji!!!
Acabo d´anar a Caja Madrid a portar els papers perquè ens fagin l´estudi i no sé quines coses més. La nostra promotora té Caja Madrid i segurament ens subroguem!!!! Ahir parlant amb el meu nen li deia que és una bojeria perquè en principi ho voliem fer a 30 anys però segurament ho fem a 40!!!! aaaaah cocorro!!!! necesito un euromillon YAAA!!!

Ei vaig anar a veure un fotograf. Són els d´Artboda I realment estàn força bé!!! Tenen cosetes curioses. El que em va agradar es que el video el fan com un documental, curtmetratge. Us ho explico perquè nosaltres no farem video però potser us interessa.!!! Si nos no farem video perquè el meu nen diu que passa de tenir tanta gent pel mig i que ni de casualitat vol fotograf i camara. Que hi farem!!! Ja ens gravaràn algú de la family!!!

Tartaaaaaana i la cocina, como os ha quedado???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 26, 2007 1:37 pm

buenas chicas!!!!
La cocina TODAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAA NOOOOOOOOOOOOOOOO la han acabado, estuvieron ayer hasta las 21:30 montando....., falta montar la mesa, es un tabla de marmol que va montada a la pared..., y luego instalacion electrica, gas y agua..., pero esta quedando super chulaaaaaa. Gracias, a ver si este finde os pongo foticos.....
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 26, 2007 2:12 pm

Si Si Tartana en cuanto tengas fotilos nos pones alguna... :-) Yo ayer pregunté a Bankinter cómo mi hipoteca y me dijeron que de momento bien que me llamarian para tasar el piso cosa que no entiendo pq me llaman a mi si yo no tengo llaves ni nada, mejor sería que hablaran directamente con la promotora pero bueno...

Aps! ofcourse jijiji pensaba que te casabas, sorry!

Por cierto esta semana me dijeron que me enviaban la lista de colaboradores, menús etc. de Sant Benet, a ver si es verdad, pq la verdad que tengo unas ganas... y de momento nada.

Este finde si tengo tiempo iré a buscar los catálogos de 2008 a RC y Pronovias que yo aún no los tengo... y tengo unas ganas de ver ya los modelitos
>.-<: >.-<: >.-<:

Bueno chicas por si luego no puedo volver.... HASTA MAÑANA!!!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. set. 26, 2007 2:25 pm

Que estres hipotecario, ¿no? Yo ahora hace un año que me compré el piso, y la verdad es que durante este tiempo me he convertido en una experta en Euribor, Tae y todo lo demás.... Estoy empezando a mirar alternativas para cambiar de banco... Pero es desesperante!!!!
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 26, 2007 4:21 pm

Yo ya paso de estresarme con la hipoteca... Sólo tengo ganas de q nos den el piso de una puñetera vez!

Fiancée!!! A ver si te mandan la lista y nos cuentas!! Eso es lo q os falta para acabaros de decidir, no?

Ufffff... Y lo del fotógrafo... A ver si este fin de semana q tengo a mi novio aki nos acabamos de decidir... G14, son molt cars els de ArtBoda?? Es q si valen com els meus (+ de 3000eur), no em compensa (pel tema de l'exclusiva i el canon)
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 26, 2007 4:22 pm

hola guapas!!!

Primero de tofo, bienvenida ofcourse! Envantada de que entres aqui y nos des tus opiniones sobre todo lo que vamos hablando...

Fiancee... cuando tengas los catalogos, me avisas, a ver si coincidimos en gustos, que de momento lo tenemos muy similar.

Tema hiipotecas... si, si, es xungo. Sabeis de alguna que este bien de verdad?? Of course, la experta! explica cositas!
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants