hola noies!!!!! UFFFFFFFFF per fi m'he possat al dia jeejej, aquest dies he estat una mica desconectada, la setmana passada entre un dia k vaig estar mirant de treure 2 billets d'avio (marxem a SAntiago de compostela per 30€ jejeje), un altre dia miran hotel i despres el dijopus vaig anar al concert del Miguel Bose, no se si us agrada, a mi m'agrada molt pero akell dia noen tenia gaires ganes i la veritat es ke es per treure's el barret, un concert alucinant.
Bueno aixo ke entre unes coses i alres no m'he conectat, pero bueno he vist ke heu parlat de cotxes, de pentinats, de vestits, etc..
Jo tema vestits , l'altre dia parlant amb la cosina del meu xicot ke es casa el dia 3 de novembre em va dir ke on ella s'ha comprat el vestit cap passava del 900€, ke estaven supertirats de preu aixo si es a barcelona, es diu VINZENZ NOVIAS, el telf es 934575827 i la pagina web
www.vinzenznovias.es, amb el vestit et regalen el can-can la lliga i el coixi dels anells, jo anire a veure ke tal.
Jo akest dilluns ke ve ja començo a mirar vestits, tinc hora a desma,pronovias i rosa clarà, ja us explicare a veure ke tal.
Tema pentinat jo com ke soc perrukera us aconsello ke primer us compreu el vestit i despres en funció de com sigui la perrukera us aconsellara un recollit ke vagi be amb el vestit , amb la vostra cara i amb la vostra manera de ser. Per exemple si us compreu un vestit amb una esquena molt maca no podeu portat un semi recollit sino ho tapariem.
I bueno tema kedada doncs cuan volgueu, jo estic esperant que digueu un dia, tna me fa sola com acompanyada, si voleu fer algu amb homes inclosos perfecte segur ke ells tambe s'ho passen molt be.
I bueno marxo a mimir ke apart de ser molt tard avui he començat amb el tractament de la boca i buenoo pensava ke seria pitjor per clar una mica sike em molesta. Bona nit.