NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dv. set. 21, 2007 4:39 pm

Pues estan muy bien de precio

Jo me estoy volviendo loca buscando un regalo para mi padre que es su cumpleaños el mes que viene. Le queria hacer algo especial. El colecciona botellas de licor y cada año le regalo alguna con forma rara. Resulta que encontré una pagina en mejico que ponian la foto dentro de la botella pr no logro encontrar nada por aqui Queria regalarle una botella con una foto de mi hermana, mi madre y yo dentro de la botella :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
La idea seria esta

http://www.globalpc.net/eventos/invitac ... presso.htm
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Azi » dv. set. 21, 2007 4:44 pm

pues alomejor te la envian a españa mujer,preguntalo!!!
me gustan mucho!!!! dime q tal si lo haces q asi les doy eso en mi boda a los padres,yo habia pensado en una botella de vino o cava con la foto y eso pero en la etiketa!!
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dv. set. 21, 2007 4:49 pm

Ja les escribí hace un par de dias. Estoy por llamar aunque me cueste un hojo de la cara la conferencia :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. set. 21, 2007 5:25 pm

Hola wapes!!

Ja se'ns han acavat les vacancetes així que de tornada a la vida real.... Vaya pal!

La meva intenció era aprofitar per mirar coses de la boda durant aquests dies però la meva parella ja em va deixar ben clar el primer dia que ni de conya! Així que ara que ja hem fet el -1 aniversari, toca posar-nos les piles...

Ja tinc ganes de que sigui novembre per anar a mirar els vestits! No entro més a la pàgina de Pronovias perquè ja comença a ser massa exagerat.... Quin és el vestit que t'ha agradat de Pronovias Marjo??? Jo estic entre 4 o 5 i no ser per quin decidir-me...

Suposo que haurem d'esperar encara uns dies més....

Glori, bienvenida al foro!! Ma ha hecho muchísima gracia leer que vives en Madrid siendo de aquí!! Qué casualidad! Nosotros también somos de Lleida y hemos vivido en Guadalajara 3 años y en Madrid 2. A él le destinaron a Madrid hace 7 años y yo me fui en el paquete!! La verdad es que me escapo a Madrid bastante a menudo a ver a mis ex compis del trabajo siempre que puedo y que se echa mucho de menos.... Por cierto, has preguntado por las Bodegas de Raimat. Nosotros nos casamos allí por lo que si necesitas info y todavía no teneis restaurante, te la paso!

Per cert, si algú necessite preus del fotògraf Valls de Mollerussa o de les caves, digueu-m'ho!!

Ja ens queda poquet a totes!!! Petons!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. set. 21, 2007 5:30 pm

Ostras Azi!! No había visto las zapatillas, son chulísimas!!! Qué suerte que tengas una amiga allí que te las pueda mandar!! Te salen tiradísimas y es super original el detalle!!

Ya veo a todos los invitados con las zapatillas puestas en el baile!!! :tkitki:: Qué bueno!
Imatge
Elena Set'08

hola

EntradaAutor: Nurya » dv. set. 21, 2007 9:15 pm

Merci a30, pues em va molt be que l'hagis celebrat alli, aixi me podras comentar una mica que tal. T'explico: nosaltres em decidit fer-ho alli pq ens casem tambe a l'esglesia d'alcarras (fa quasi un any que vivim alli i ja estem empadronats, o sigui que...) i aixi es menys jaleo de cotxes amunt i avall i poden anar caminant, saps?
en un principi el gran palermo es per a bodes nombroses, si no t'envien al de la carretera, pero ens va fer com un petit favor per tot el que t'he explicat abans.
aixi que el vam anar a veure i sincerament ens va agradar molt, es cuco no? nosaltres serem uns 70 o 80, no serem mes i ens va garadar.

i tu que em contes?

petonets
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Azi » ds. set. 22, 2007 1:30 pm

hola bon dia!!!! q tal el sabado???
pues las amigas mias q han visto las zapatillas dicen q son xulas y ya q lo dices tienes razon,no tendran la excusa de no bailar porq les duele los zapatos jajaja!!!! tendran q ponerse las xanclas y jorobarse y bailar q la mas cansadita sere yo y seguro q no me kejo jijij!!!
el problema esq a euge no le convence eso de q le pisoteen el nombre jajaja,nose intentare convencerle porq ami cada vez me gustan mas!!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. set. 22, 2007 6:54 pm

WAPIS!!!!

Vaya dicha más pachucho.... yo que confiaba en poder tomar un poquitín el sol para no perder color y me parece que lo tengo un poquito chungo!!!

Oni!! Que estàs de vacancetes o liadíssima amb la Opo??? Ja et queda molt poquet, molts ànims!!!!

Bueno, he querido escribir algo que si no nos vamos para la 2a página!!!1
Buen finde a todas y hablamos entre semana!!

Por cierto, ya he visto por Internet el que será mi vestido (si me veo con él puesto claro....) ES el NEMESIS de Pronovias!!! Y no es de los más caros así que me he llevado una GRAAAAAAAAAAAN ALEGRÍA!!!! :-):-):-): :-):-):-): TANTAN TACHAN....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. set. 22, 2007 6:56 pm

350 DÍAS Y BAJANDO!!!! Qué nervios!!!!!

Por cierto, habeis mirado ya floristerías???? Me da que es un poquito pronto pero no sé que hacer....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » ds. set. 22, 2007 9:27 pm

Elena a 6 dies de les opos, com compendràs..imposible atrevir-me tan sols a marxar de vacances....entro poc perqiè necesito concentrar-me i el temps que tinc, dedicar-ho a estudiar...

La floristeria?? no se amb quan temps s'ha de mirar...però suposo que amb 6 mesos o menys, ja ni haurà prou.... nu se....jo no m'he plantejat de moment, millor primer tenir el vestit després anar lligant ram i altres flors, no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » ds. set. 22, 2007 10:49 pm

Hola nenes noticies fresques: JA TINC EL CATALEG DE PRONOVIES 2008 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno aquesta es la bona noticia. La dolenta es que he vist el preu del vestit del que hem vaig enamorar =0-0-) =0-0-) =0-0-) Bueno de fet ja m'ho pensava pr mira ara ho se segur :-( :-( Be el vestit (per les que no ho sapigueu es de Elie Saab i es diu Caliope. Val exactament 5800 € :--( :--( :--( Be m'aniré fent a la idea que es un amor platonic tipo Georghe Cloony :-/ :-/ :-/ :-/

N'he vist un altre que també m'ha agradat força pr , como no, també pique bastant. Aquest diriem que es més aviat un amor tipo "aquell noi tan guapo que et creuaves a l'autobus pr mai us havieu dit res, qui sap si algun dia coincidireu al mateix local de copes i us direu alguna coseta" (bastant impossible) o tipo " el meu futur marit semblava que no hem feia cas i que mai seria meu i mira ves per on ara ens anem a casar" (semblava impossible i mira). Be fora rotllos: aquest es diu Cardona i val uns 3400€ :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

I ja en un segon pla pr també a tenir en compte tenim: Condesa, Nalon i algun més

Bueno aquesta es la primera aproximació pq encara no m'ho he mirat detingudament.

Bueno quin rotllo us he pegat. Ja m'explicareu vosaltres que tal :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. set. 23, 2007 7:01 pm

quina alegria m'has donat Marjo!!!! Ja puc correr també a recollir-lo avans de que se quedin sense!!

Deu n'hi do els preus no??? Jo estava contenta perquè pel que em van comentar el Nemesis val 1700 i és el que m'es m'agrada!! Després en segona opció tinc el Nalon que val 1500 si no vaig confosa.... Espero que sigui així perquè sino.... després de veure els 5400 EUROS casi m'agafa un patatus!!

:-)) (-O-:-) Petonets!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: XIPI » dl. set. 24, 2007 10:08 am

Wole noies!!! Ja tinc vestit de nuvia!!!! Si, si, va ser arribar i plas!! Sortir de la botiga amb vestit triat!! Es un de la coleccio de la sposa, pero no se exactament com es diu (ni ho vaig preguntar..!), però no surt al avanç de la web. La veritat es que ho vam trobar bastant barat, i el tracte molt be!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. set. 24, 2007 2:10 pm

Felicitats xipi!!! ;.:love_:

On te l'has agafat al final??? Jo no volia anar fins a primers de novembre però ja m'esteu fent entre totes dentetes així que no sé si ho resistiré!!! em veig demanant hora pel proper cap de setmana....

Estic molt contenta perquè el meu nòvio ja s'està començant a engrescar amb els preparatius quan fins ara passava bastant de tot!!! Ja era horaaaaaaaaa!! I les vostres parelles qùè tal??? Com ho porten???

Petonets!!! :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. set. 24, 2007 2:11 pm

Xipi, per cert! quin dia et cases??
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. set. 24, 2007 2:13 pm

MOLTÍSSIMA SORT AMB LES OPOS ONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA VEURÀS QUE T'ANIRAN DE CONYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FES L'ÚLTIM ESFORCET I A PER TOTES WAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dl. set. 24, 2007 2:14 pm

que bé Elena que ja s'engresqui! jejeje

Xipi, ràpida com un llamp, deunidó la veritat és que ho envejo....perquè he fet tres visites fugaces i no se jo......
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. set. 25, 2007 6:31 am

[size=24]EI PÀGINA 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dt. set. 25, 2007 2:35 pm

Ei nenes de Lleida que ja tornem a estar a la pagina 2 :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Ahir vaig anar a la meva primera classe de angles a la eoi i els rumors de que son molt canyeros son certs. El primer dia i ja ens va apretar de valent. Per tant a partir d'ara hem tocará estudiar cada dia una miqueta d'anglès si vull aprovar el curs

Parlant d'estudis: Oni com van els colses? Anims petita que ja et falta poc i aquest cap de setmana ja podras celebrar-ho. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dt. set. 25, 2007 3:10 pm

Bueno noies sembla que la cosa ja te color. Tinc data, esglèsia, restaurant i aquesta tarda el fotograf. Tambe tinc hora per porvar-me vestits i fins i tot hem mirat hotels pels convidats! Som unes maquines en la organitzacio de bodes!!!! Per cert, 5 ABRIL 2008
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants