Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 20, 2007 5:20 pm

ji, ji.... tengui!! :-))
Te la enviaron de algun catering verdad?

doncs ja he tornat de parlar lo del ram i estic una mica xof...
El ram, res, farem roses i crisantemos blancs (ostres, los crisantemos, no son les flors dels difunts... glups, acabo de caure ara...)... i dels centres ja li he dit que de moment m'estan bé però una mica menys carregats...
bueno, canviant de tema... allà m'han ensenyat el telva núvies d'aquest any... alguna de vosaltres el té? es que l'he estat buscant pels quioscos de tornada i no l'he vist.
I surt un reportatge d'una boda al castell de sant marcal, amb la diana segura com a fotografa, phlox com a floristes i esther conde com a catering...
sabeu si encara està a la venda?
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2007 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 20, 2007 5:40 pm

canguina...

Tu tranqui, les sogres son aixi, jo tambe estic de mal rollo amb la meva, perque tot li sembla malament, ella vol que ens casem al bellrecó perque diu que santa maria del mar no li agrada per un casament... Tot es un paston, TOT. Vagis on vagis, et cobraran això canguina, no et pensis que els altres de la llista son mes baratos...

La foto es d´un catering, si... doncs aquesta revista no se si encara esta a la venta, jo la vull, pero haig danat a preguntar, si la trobes digam algu!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 20, 2007 5:45 pm

crisgs Me podrías eviar por privado alguna image de la Diana segura de tu boda? Yo no sé todavía si la podré cojer ya que tengo exclusiva para todo pero es de las que más me gusta :-)
Gracias guapa!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 20, 2007 5:56 pm

Cangüina Mírate esta web:
http://www.brides.com/beauty/hairstyles ... ditorspick -->hay muchas imagenes de peinados... a mi me gustaría un estilo a estas imagenes aunque tengo el pelo super liso y lacio y no sé como quedará ahora lo llevo rollo cleopatra cortito :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 20, 2007 8:49 pm

... ummm .... molt bona web fiancee... moltes gracies!! aquest finde me la miro be de cara a la prova de dimecres... :-)ok:

escolta reina, el cap de setmana que ve, el meu xicot marxa fora... fem un santa maria del mar + un cafetó? ... y ahogamos las penas... >.-<: >.-<: >.-<:
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2007 2:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 20, 2007 9:36 pm

Jo crec q les sogres sempre en fan alguna... La meva, q tampoc mai s'ha preocupat dels diners, ens va dir q el lloguer del castell li semblava massa car, q pq no ens casavem on es van casar els meus cunyats... Segons ella, mas vale malo conocido q bueno por conocer... Ja se sap... És el tòpic però de vegades es compleix...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. set. 21, 2007 8:30 am

Ok cangui... fem un santa maria del mar+cafetó!

Jo ambla meva sogra em portava mes o menys be, però ultimament, el topic sesta fent realitat... es vol ficar amb tot. Jo al principi tenia hora a santa maria a les 19:30. i la vaig haver de canviar perque estava insuportable ella, dient que seria una m---- de boda, que arribariem tard i demes... total, ara amb el temps mhe adonat que no era la hora el problema sino era el lloc, ella volia o maria reina o el bellrecó...

De moment amb el tema peles no s´ha ficat, però com sem possi tonta, no paga ni un duro i ja ho decideixo tot jo.
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. set. 21, 2007 8:30 am

Buenos dias!!!!
Que contais??? Teneis fiesta el lunes??
Yo no porque trabajo en Granollers por lo que aquñi estaré :hmm::
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dv. set. 21, 2007 8:49 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!! Jo sí q tinc festa, però hauré de venir un momentet al lab (a les celules tant els hi fa q sigui festa com si no... jejeje). De totes maneres serà 1 horeta i prou!!!!!

Ostres, ahir vaig anar al gimnàs i em van deixar destrossada... Em fan mal músculs q no sabia q tenia!!!!!!!!!! Jejeje... Però com q soc una "machota" avui hi torno!!

Respecte a lo de la pelu... La meva cosina s'ho farà a cebado (al de rbla catalunya), però em sona q li costava com 300 euros, tot i q li entraven moltes coses, en plan depilació, etc
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. set. 21, 2007 8:55 am

Home llavors no està gens malament perquè si t´entren mans, peus, depil i pentinat ja és això!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. set. 21, 2007 9:38 am

Si, si... 300 euros esta be!
Jo ahir vaig anar a la meva estetica per ferme una limpieza de cutis, i ja em van dir que 2 mesos abans de la boda em faran tractaments per hidratar la pell, donar-li lluminositat... vaja, aquestes quan senten la paraula boda, et veuen com un client en potencia! Per això jo nomes vullq ue em pentinin i maquillin a casa, lo demes ho tinc solucionat. El meu problema es aquests, que passo el dia del casament haver de fer garraf-barcelona-garraf per a que em pentinin, i arribar ab presses, despres que no tingui ningu per colocar-me el velo... m´enteneu? o creieu que estic exagerant??

Per cert croketa, the fotoshop estan a hospitalet, no??? tinc una obra per alla i laltre dia els vaig veure, tenen fotos molt maques a lentrada.
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dv. set. 21, 2007 10:05 am

hola noies... rachi ( i les que volgueu) parlem més endavant però jo ja compto amb que ens veiem dissabte 29.
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2007 2:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: CROKETA » dv. set. 21, 2007 10:31 am

Això espero jo también!!! De moment, no s'ha donat el cas... Tot i q sí q vam tenir una discusió per un tema familiar (dinars de Nadal)... Bueno, no va ser discussió, jo em vaig emprenyar amb tota la raó del món i ell va aguantar el "chaparrón".

The fotoshop, on jo els vaig anar a veure va ser a BCN, al carrer roselló (davant l'escola industrial), però sé q tenen algun altre estudi, encara q no sé a on...
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dv. set. 21, 2007 10:44 am

Hola chicas!!! os dejo solas, y ya me estais despotricanto a las "Santas" (=:-) de nuestras suegras!!!! jejejej
Os comprendo perfectamente, aunque la mia es un sol de mujer....., mi sardita..., os doy todos los animos del mundo!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) creo que el problema inicial son los hijos que no se quieren enfrentar a su madre, pero hay que hacerlo, ya que tu mujer es la que vive contigo!!! en fin...
Ninas, mi sardito todo ok!!! operacion perfecta!!! ahora esta en casita haciendo reposo........
El martes nos ponen la cocina, ya os ire informando!!!
Cangui, me he vuelto loca buscando centros de mesa, pero los que he encontrado en la web son horribles.....
Mira esta pagina web, a ver que te parecen... (ves a galeria)
http://www.entreacto.com/

en bon vilar, las fotos de las celebraciones hay fotos mira a ver si te gusta algo!!! (hay una foto hacia el final que esta bien, es alta con velas)
http://www.bonvilar.com/galeria_celebraciones.htm
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: fiancée » dv. set. 21, 2007 11:38 am

Tartana me alegro que todo haya salido bien!! Ahora a mimarle mucho jijiji
Ayer entré en la pagina de Pronovias y ya han colgado la nueva coleccion de los diseñadores, entre ellos Valentino y... Sorpresa!! no me gusta ningun vestido, mejor! así no tendré tentaciones, la verdad que nada que ver con los del año pasado (Christine etc.)
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. set. 21, 2007 11:47 am

M´agradaria apuntar-me el dia 29 però parlant de sogres, el seu aniversari és el 29 de setembre per tant tindrem comilona familiar i no podré venir.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. set. 21, 2007 11:49 am

Que bien Tartana, pues nada ahora a cuidarlo como tu sabes, jejeje que así la recuperación será inmediata
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. set. 21, 2007 1:13 pm

Eiiiiiiiiiiiiii tartana!!! me alegro de que haya ido bien la operación!! Oye, ya pondras fotitos de la cocina... que me apasionannnnnnnnnnnnnnnn!! Te las has currado o que?? alguna marca italiana, alemana o las has cogido normal???
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. set. 21, 2007 1:50 pm

Me alegro q la operación fuese bien!!! Yo también quiero ver fotos de la cocina!!! Es como una especie de adicción... Mis padres para la casa nueva la han hecho a su gusto y anda q no disfruté escogiendo cosas con mi mami!!! Se la ha hecho de SIEMATIC y tenia una de pijadas para los armarios q era demasiado!!!!! La mia no será asi... Q hi farem!!!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dv. set. 21, 2007 2:09 pm

Chicassssssssssssssss
es italiana, aki os dejo la web http://www.composit.it/ (modelo free) color wenge (marron oscuro) en vez de blanco es un verde muy clarito....
esta llenas de puñetitas.... (es la primera que se vez cuando abres la pag)
a ver si os gusta..., acepto criticas!!!!!!!!!!!!! :-)
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants