Autor: annakaes » dj. set. 20, 2007 9:03 am

Autor: annakaes » dj. set. 20, 2007 9:08 am

Autor: annakaes » dj. set. 20, 2007 9:13 am

Autor: LABANDA » dj. set. 20, 2007 1:22 pm

Autor: MOT » dj. set. 20, 2007 1:29 pm
Autor: MOT » dj. set. 20, 2007 1:30 pm
annakaes ha escrit:I per cert!! Jo també conec els de Gog i Magog!!!
He coincidit amb ells unes quantes vegades en alguns espectacles.
La 1a vegada va ser a Manresa. Ens van contractar per tocar en un sopar de la gent més rica de Manresa (Tous i companyia), i hi havia un noi (Jordi crec que es deia) que havia de fer un xou vestit de Pare Noel!!
Altres vegades hem coincidit en altres llocs i sempre que el veiem li deiem el Pare Noel. Finalment vaig descobrir que coincidiem perquè ens porta el mateix Manager.
Labanda; el director és el Jordi? és ell el tiet del Sergi?
Autor: MOT » dj. set. 20, 2007 1:30 pm
LABANDA ha escrit:jejejeje, doncs sí Anna!!! el tal Jordi, "Pare noel" és el titet del Sergi, tot un personatge oi???
ell es va casat aquest estiu passat, just amb el solstici d'estiu, però just vol dir just, és a dir, va congregar a les 200 i pico persones convidades a dalt de la muntanya del Pedraforca a les 5,25 de la matinada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i això, la nit abans fent tot una celebració de la nit màgica de sant joan!!!! tot un espectacle!!!! però ei, no va fallar ningú... es van casar a sobre d'unes roques i van fer una cerimònia flipant....segons els 4 elements de la natura... tots els convidats estavem al voltant en una gran rotllana agafats de les mans!!!
Va ser preciós!!!! molt molt, després a casa us poso una foto per veure ben bé el que dic.... (si voleu es clar)
i vas anar a tocar a un soparet d'aquest de la "yet sé" manresana??? que bo!!! explica explica, on va ser?
Autor: MOT » dj. set. 20, 2007 1:34 pm
annakaes ha escrit:Jo se perquè els de Ca n'Alzina coneixen l'existència del Foro!!!
Quan hi va haver tot l'embolic del reportatge aquell la nUmeta hi va anar a parlar i li va dir que volia que li aclarissin tot! Com moltes de nosaltres, no teniem cap referència del restaurant i buscant per internet ens havia sortit el foro. I que en el foro ens ho comentem tot; les coses bones i les dolentes!
El següent pas ja va ser el casament de la Rocio, on es va evidenciar qui erem les del Foro. L'Ariana ja ho va veure! I és més, ens va preguntar per altres Ca n'Alzineres que no estaven allà, com la Kitty que hi havia anat una estona abans!
Autor: LABANDA » dj. set. 20, 2007 1:37 pm
MOT ha escrit:Que bé, o sigui que sabem del cert que ens llegeixen, oi?!
Hola Ariana!!!!!![]()
![]()
![]()
je je je
A veure si així es connecta!!! Estaria bé, oi, tenir-la per aquí pululant?! Així li podriem preguntar tots els dubtes on-line!!!! Estaria molt bé. I a més a més, comentariem tot el que pensem, pq no? si ho ha de llegir igualment?!

Autor: MOT » dj. set. 20, 2007 2:28 pm
Autor: ru » dj. set. 20, 2007 2:32 pm
) us la penjo!!! 
Autor: ANEROLA » dj. set. 20, 2007 5:33 pm

Autor: MOT » dj. set. 20, 2007 5:47 pm
Autor: ANEROLA » dj. set. 20, 2007 6:33 pm

Autor: LABANDA » dj. set. 20, 2007 9:45 pm
MOT ha escrit:Ostres Labanda, que bé, anar a treballar amb criatures!!! Sempre compensa més que treballar amb gent gran, oi?! :P

Autor: LABANDA » dj. set. 20, 2007 10:02 pm

Autor: LABANDA » dj. set. 20, 2007 10:14 pm

Autor: MOT » dv. set. 21, 2007 2:02 pm
Autor: ru » dv. set. 21, 2007 2:13 pm
)) 
Autor: MOT » dv. set. 21, 2007 2:24 pm
ru ha escrit:Ostres Labanda!!! Kina passada de casament!!! Molt, molt macu, de veritat que em sembla tant... tot!!!!
Mot, tens raó nena! no s'assembla de res amb el de l'agatha, però al anar-me a provar els vestits ja vaig veure cap on havia de tirar: paraula d'honor(em queda fatal!!! pellaringues a tutiplen!!!!, ha fe fer arruguetes a la panxa, per dissimular (dins el que cap),.... coses així, per tant ara miro d'aquest estil pk sé que és el que em queda millor (dins el que cap, altre cop!!!).
Lorena, és de la Rosa Clará, a veure, no me l'he provat ni res, i, sincerament espero que em quedi fatal, pk el preu no m'agrada gens!!! (2100 + el que et cobrin (que no sé que és per ser talla gran ())
![]()
![]()