NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

Ei!

EntradaAutor: Nurya » dc. set. 19, 2007 5:35 pm

Key ha escrit:Azi, que tal en el fotógrafo? has ido esta tarde, no?
Nurya, deunidó que organitzat ho tens tot ja!
Marjo, suposo que entre que si tens una mica d'alèrgia i amb el canvi de temps i temperatures, és lògic que estiguis amb el mocador...per cert, felicitats per la plaça!

Monht, ja tens hora per pronovias i rosa c. no?? jejejeje, a veure que tal.... :-))

key ja o se que ho tinc molt organitzat pero es que e aprofitat aquest meset que he tingut de vacances, sino ara no se si podria!
ah! m'he estat mirant vestits de nuvia a pronovias i ja en tinc una tria de quatre que em fan mes el pes (per internet), es lunic lloc que he vist alguns que magraden pq en altres llocs no trobo res!!!! a vere si demano hora i vai a probarmels, quina ilu!!!jajaja

laucob: quan us caseu? com es que al final no ho feu al gran palermo?
menys mal! ja em pensava que era rara tenint a tant poquets invitats!jajaja

petonets a totes wapes!
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Azi » dc. set. 19, 2007 6:47 pm

XICAS!!!!!!!!!!! Hoy si voy a ver a jordi!!! cuando vuelva os cuento ok? q guay,tengo ganas de ir a ver los albunes q tiene y saber como trabaja,me imagino en mi dia y las tropecientas fotos q nos van a hacer jijiji1!!
Azi
:: núvia experta

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dc. set. 19, 2007 7:47 pm

Nurya, no hi ha res de greu per ser organitzada i anar lligant cosetes, tot això que tindràs! que després sempre surten cosetes, això rai....
I per ser poquets tampoc és tan estrany, a una de les últimes bodes que vaig anar erem poc més de 30 persones....i la mar de bé!

Azi, el vista no te lo recomiendo en absoluto, al menos d emomento, nosotros lo tenemos todavía porque no ha habido manera humana de desinstalarlo y volver al xp, consume muchos recursos y nada que tenga más de dos años te va a funcionar...escaner, targetas de tv etc....la verdad es que le he pillado una manía!!

Ya nos contarás que te ha dicho Pou!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. set. 20, 2007 10:09 am

Bon dia lleidatanes no us trobava, estavem a la segona pàgina :--(

Bueno acabo d'arribar de matricular-me a la eoi o sigui que m'espera un anyet de colses. Amb el temps que fa que no estudio no se si me'n recordaré de com es fa.

Azi que tal amb le Pou? explica que tenim curiositat de com va anar. Per cert jo vaig anar l'any passat de creuer amb Costa Mediterraneo i va ser fantástic, 100% recomanable (si vols informació ja ho saps) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 6:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. set. 20, 2007 10:13 am

Azi que tal com Jordi, espero que te gustara.... chicas vaya par de semanitas que llevo estoy a tope de faena y encima en casa no tengo ordenador, vaya kk me tendre que comprar una torre.. sabeis donde me puedo mirar que esten bien de precio.....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dj. set. 20, 2007 11:06 am

Nanitic jo tinc uns amics a balaguer que tenen una casa d'informatica que estan força be de preu i treballen molt be. Si t'interessa et passo un privi amb el telefon i els demanes pressupost sense compromís. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

ei

EntradaAutor: Nurya » dj. set. 20, 2007 4:59 pm

marjo deu n'hi do 210 invitats!!!! li dic aixo al meu futur marit i li agafa un atac de cor!jjajajaa
no, es que nosaltres som poca familia i amics els necessaris. Els pares tampoc s'han passat invitant a gent pq tampoc voliem una boda amb molts gent, ens agradava una cosa mes intima, saps? no se, va a gustos!!!
petonets
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 20, 2007 5:32 pm

Pues imagina jo que a la liista inicial en tinc 315! I aixo que els pares no han posat res que no volguessim.... Pero bueno, tots son els que hem escollit aixi que encantats que vinguessin tots encara que suposo que acabarem sent 200-250....
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: a28 » dj. set. 20, 2007 5:52 pm

nurya acabao de veure que ho celebres al gran palermo, jo tambe ho vaig fer alla ara ha fet un any i tot fantastic, si necesites quelcom ja saps!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: mohnt » dj. set. 20, 2007 6:01 pm

315 convidats! quina pasada! si li digués que som tants al meu novio, li agafa algo!! quan el del restaurant li va dir, que teniem que ser uns 150, una mica més i li agafa un infart.
Ja tinc hora per mirar vestit. El dia 6 a rosa clarà i el 13 a pronovias. Em fa molta gracia, tot i que la veritat no m'imagino vestida de nuvia.
Heu pensat en quin cotxe anar? a mi m'agradaria anar amb el meu, ( per estalviar una mica) però a ell li fa gracia llogar un cotxe per aquell dia.
La seva familia vol ficar un autocar per portar als convidats,per a que no tinguin que preocupar-se pel beure. Sabeu algun presupost?
AH! hi han agencies de viatge ( com ara viatges barceló), que si els indiques on t'agradaria anar de viatge i la data, ells t'envien per mail les ofertes.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Azi » dj. set. 20, 2007 6:11 pm

hola wapas!!!!!!
uf!! 24h sin entrar y hay 2 paginas por leer casi...
pues jordi muy bien,me gusta mucho la manera de trabajar q tiene pero tiene cosas q no me terminana de convencer,ire a mirar un par mas haber q tal y segun como pues me kedare con jordi porq a dejado el listin muy alto,me han hablado de uno q esta al lado del benneton y dicen q es carillo pero q lo hace muy bien,ire el sabado haber q tal y luego tengo q ir a otro de la calle dnd esta el general d'estudis q lo han cojido unos amigos y dicen q es muy divertido el tio y q hace unos albunes wapos y ire a un par mas pero esq tmpoc kiero ir a muchos porq no kiero agobiarme...uf!! q coñazo,con los restaurantes ya lo pase jodido para escojer y ahora el fotografo.... no se q me va a pasar ami organizando esta boda!!!!
glori,350 invitados!!!! alucinante, y yo q en la mia creo q somos muchos y nos vamos a los 140( porq cada dia va subiendo) haber si ya dejan de aparecer las personas olvidadas jejeje!!! esq teng mu mala memoria!!!
otra cosa, hay q llamar para ir a provarte vestidos??? y si te presentas alli q pasa?? no te atienden???
Azi

EntradaAutor: marjo » dj. set. 20, 2007 7:28 pm

Hola Azi, ja has donat records al Pou de les foreres?

Jo t'aconsello que demanis hora per provar-te els vestits pq sino com a molt t'ensenyaran el cataleg i et diran que hi fassis una ullada i que demanis hora per anar a provar-te'ls. Es tot un mon también aixo dels vestits. Les cases de nuvies funcionen en un univers paral·lel :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. set. 20, 2007 9:04 pm

BOnes!!!

Monht, si mires presupost de l'autobus, hem podries informar?? és que ja m'estan començant a dir que si els controls i el transport..pe`ro no tenia previst la veritat....és que potser no hi ha prou amb un ....nu se....tot és mirar a veure...el cotxe, nosaltres en principi, ens porta un familiar i uns amics, cada un en un cotxe perquè no hagin de donar tantes voltes....però no en llogarem...però això és com tot, va a gustos ....

Convidats a nosaltres l'últim cop ens sortien 200-210...però depen si convido gent de la feina o no...vaig fer una retallada un dia...i hem quedaven uns 150...però és que de familia ja som vora els 100....compromisos dels pares, 4 persones, que no hem sap greu tampoc, son una amiga meva de la infància que per aquelles coses que pasen a vegades hem perdut el contacte i la seva parella i els seus pares...és que ma mare i la seva tenen molta amistat i clar...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. set. 20, 2007 9:07 pm

Azi, que es lo que no te ha gustado de Pou? los que dices de fotógrafos, el de la calle de la gral estudis, es el Carlos, él hizo el reportaje a mi madre cuando se casó, al final no lo fuimos a ver, fuimos a ver a su antiguo socio, que tiene tienda en nova balafia y no me gustó, muy típico y relación precio y lo que ofrecía pués.....

El de la calle mayor, creo que es Garsaball podría ser?? es un clásico! no se muy bien que fotos hace....ya nos contarás!

LO de los vestidos, es mejor que vayas a pedir hora, sobretodo si vas a ir un sábado....yo fui a Rosa Clará tal cual, y mira, porque aun no habían llegado las chicas que tenían hora y se enrollaron y me dijeron que fuera a hacer un café y me dejaron probar después, pero no suele ser lo nomal...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. set. 21, 2007 7:42 am

Bueno aixo dels 315 va ser el llistat inicial, ara ja som menos de 300 i jo conto en que al final siguem entre 200 i 250. Lo guay es que serem uns 100 de familia i la resta amics! Demà vaig a Lleida a fer el tour de restaurants, ja us contaré la propera setmana...

Si algu fa pressupost de bus ja em contareu, jo en posaré segur, però això encara es fase xxx de la organització del casament!

Que tal el Pou Azi? Ahir em van dir que es cariiiiiisim, una noia que conec que es casa ara a l'ocutbre em va dir qu eli cobra 4000 euros! Es cert? I sols fotos ni video ni res.... Jo desde luego aixo no m'ho puc permetre. Miraré un altre que m'han dit a veure, pero sino em buscaré algu que les faci, i si li dic que vingui 1 horeta? jejeje
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dv. set. 21, 2007 7:52 am

Gloripage, això no és veritat!!! que ha de costar 4.000 euros!!!! hi ha diverses tarifes, depen del que vulguis, inclòs el pots contractar només per la cerimònia i reportatge...va dels 1000 i algo, als 2.000 i algo, depen del que vulguis....però el més car és que t'entra tot, dos fotògrafs, l'album, els albums pels pares, el preboda, tres dvd's amb totes les fotos i l'album montat en format video, el dvd de les fotos amb resolució original (es a dir, els "negatius"), i crec que hem deixo algo....aquest val 2.400 crec que era...però el pack anterior hem sembla que eren 1800€, així que ja veus que de 4000 res.....

Vas veure els menús que te vaig enviar??? Ja ens contaràs que tal va la cerca de restaurant..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. set. 21, 2007 8:07 am

Buenos dias, alaaaaaa Gloripage si vale 4.000 euros ni de coña lo hubiera cogido yo.... no es verdad lo que te han dicho... bueno con el video ya no te digo que no porque me parece que valia unos 1.000 euros mas a parte de los 2600 que te dice oni, pero yo creo que el precio va con la calidad del album son superchulis...... me encata, ademas yo tube la suerte que le habia hecho fotos a una persona que se caso en Raimat y vi como quedaban las fotos en la iglesia de Raimat y que guapas la verdad trabaja muy bien, ademas es una persona muy maja.....
Oni asi que hay que pedir hora para irte a probar vestidos, sino te dicen que no te pruebas nada, bueno pues sera cuestion de empezar a llamar y pedir cita jejejejejejej......
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dv. set. 21, 2007 8:14 am

El pack más caro eran 2400 o 2600?? ahora no me acuerdo, pero bueno, es igual.....

Que guay, que vieras fotos en el mismo sitio donde te casas...jejeje

Bueno, no es eso tampoco, que si no vas con hora no te atiendan, depende de que tengas suerte y no haya nadie o no esté a punto de venirles varias citas concertadas, piensa que luego entre las pruebas de vestidos etc, no son sitios que tengan muchos vestidores y las dependientas tienen que estar por ti....yo he ido a 4 tiendas y la verdad es que pedir hora, solo en pronovias, que ahi ya es más dificil poder probarte vestidos sin pedir cita, pero bueno.....yo la verdad es que no se donde iré, a pronovias otra vez, a cymbeline y supongo que a lluna de drap, al dress-bori la verdad es que me da un poco por saco ir, si voy, haré lo que dijo Monht y pediré pro la dependienta Sandra, paso que me atienda una vieja borde, que ya me canso de dependientas prepotentes la verdad
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dv. set. 21, 2007 9:30 am

Wole! No me pogut conectar en uns dies i ja m'he perdut de pagines escrites k hi ha!!!
K tal ho porteu? Demà vaig a provar-me vestits de nuvia a Reus, aixi k ja us diré k tal!!! I aixó en plenes festes de santa tecla!!! No se quina cara faré dema... jajajaa!!
Això de l'autocar també m'interessa ja que también en volem ficar un pels invitats, aixi k si algu te informació que la faci saber!! Es el mes cómode avui en dia, perque tal com estan les coses no pots veure ni una gota d'alcohol!!
Una pregunta: ja teniu idea dels detallets per als homes?? es k no sabem que fer, tenim algunes idees, pero....

Muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaacsssssssss!!!!!!!!!!!!!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Azi » dv. set. 21, 2007 10:33 am

HOLA XULAS!!!!
q tal?? uf,esto de meterme una horita al dia en el foro me hace perder la onda eh!!
pues lo q no me gusta del pou por ejemplo es q la pre boda te la hace en el estudio,y q no te hace el video, bueno te dice q te contrata uno pero son 1300 €!! Las fotos me encanten y el album tambn ,los porecios .... no te se decir porq no e visto otros pero lo mas caro eran 2600 a parte el iva y se te ivan a casi los 3000 pero q tampoco lo veo caro con todo lo q te da!!
el sabado voy a ver al garsaball q ese si q es carisimo preo solo voy a ver porq ayer estube hablando con el por telefono y se las dio del mejor en españa!!
le dije q una amiga mia de tarragona tenia un album q me encantaba y le explike como era y me dijo q eso el lo hacia hace 10 años y q estaba anticuado!!!! q morro q tiene... y q el cobra mucho mas q todos pro q trabaja mucho mejor q todos,UN XULO VAMOS!!!
esta tarde tenemos q ir al sito de paseo de ronda q lo han contratado unos amigos y dicen q esta muy bien,nose,q cacao mental,ya no se ni yo lo q kiero!!!!
Azi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants